Dat had de aanval helemaal compleet gemaaktquote:Op woensdag 16 april 2014 21:42 schreef Syntix het volgende:
Di Maria die de bal niet afspeelt bij die goal op BaleFAAL
Benzema speelt goed dit seizoen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:42 schreef Anoonumos het volgende:
Di Maria en Benzema zijn goed in vorm zeg.![]()
Behalve Benzema in kansen afmaken.
Geblesseerd wssquote:Op woensdag 16 april 2014 21:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom speelt die eigenlijk niet meer?
quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Knieblessure opgelopen tegen Celta.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou.. die bij oranje had ie anders ook niet
Deze mensenquote:
Haalt altijd een hoog entertainment niveauquote:Op woensdag 16 april 2014 21:44 schreef Kopsterk het volgende:
Ramos is echt te matig voor dit niveau.
Dat hele fok faalde! er stond #305 en nu niet meer.quote:
Fail.quote:
We zullen het noteren.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat hele fok faalde! er stond #305 en nu niet meer.
Je bent hier echt slecht in.quote:
www.sport1.nlquote:Op woensdag 16 april 2014 21:45 schreef porsche1 het volgende:
Iemand stream in fatsoenlijke kwaliteit?
Zie DM.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:45 schreef porsche1 het volgende:
Iemand stream in fatsoenlijke kwaliteit?
Dankjewel.quote:
Mag?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
Nu mag het wel over de wedstrijd gaan. Kan ik ook effe kijken he? Maar ik lees wel alles terug.
Thanks!quote:Op woensdag 16 april 2014 21:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Ik help mijn medeFOK!kers graag.
yvonne
En een fantastische voetballer.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:49 schreef inZanity het volgende:
Neymar is echt de perfecte Barcelona speler. Schwalbes maken, janken en zeiken bij de scheids.
Ik schenk zo een rioja in, die zo kenmerkend is voor Catalonië, of 'Catalunia' zoals de Catalanen het zo liefkozend noemen. De rioja, die door de Catalanen 'sangre vida' wordt genoemd, oftewel: 'levensbloed'. De rioja, die door de Madrilenen dan weer zo verguisd wordt. In Madrid drinken ze Sangria, met zo'n sinaasappelschijfje op de rand tegen de vliegen. Heerlijk op zo'n zinderend hete dag in de hoofdstad, op het Plaza Mayor, net voor de Spanjaarden hun siësta houden. De Siësta die Pinto zojuist leek te houden toen Bale de bal langs hem in het net schoof.quote:
Niet gelezen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik schenk zo een rioja in, die zo kenmerkend is voor Catalonië, of 'Catalunia' zoals de Catalanen het zo liefkozend noemen. De rioja, die door de Catalanen 'sangre vida' wordt genoemd, oftewel: 'levensbloed'. De rioja, die door de Madrilenen dan weer zo verguisd wordt. In Madrid drinken ze Sangria, met zo'n sinaasappelschijfje op de rand tegen de vliegen. Heerlijk op zo'n zinderend hete dag in de hoofdstad, op het Plaza Mayor, net voor de Spanjaarden hun siësta houden. De Siësta die Pinto zojuist leek te houden toen Bale de bal langs hem in het net schoof.
Slappe ballen heeft ie.quote:
Ha-ha.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ronaldo is onzichtbaar
Heb hem nog geen actie zien maken deze wedstrijd. Veel te overhyped.
Jij loopt hier ook alleen maar te janken en te zeiken, dus wat dat betreft ben je een echte Catalaan.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:49 schreef inZanity het volgende:
Neymar is echt de perfecte Barcelona speler. Schwalbes maken, janken en zeiken bij de scheids.
Boerrigter 2.0quote:Op woensdag 16 april 2014 21:50 schreef gniffie het volgende:
Bale. Allemaal technische dribbels en dan komt hij weer als een ongeleid projectiel aanstormen
Wolfje, niet zo serieus!quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij loopt hier ook alleen maar te janken en te zeiken, dus wat dat betreft ben je een echte Catalaan.
OOOOOOOOOOOOWWWW BRRRAAA BRRRAAA POWPOWPOWquote:Op woensdag 16 april 2014 21:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij loopt hier ook alleen maar te janken en te zeiken, dus wat dat betreft ben je een echte Catalaan.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |