En een fantastische voetballer.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:49 schreef inZanity het volgende:
Neymar is echt de perfecte Barcelona speler. Schwalbes maken, janken en zeiken bij de scheids.
Ik schenk zo een rioja in, die zo kenmerkend is voor Catalonië, of 'Catalunia' zoals de Catalanen het zo liefkozend noemen. De rioja, die door de Catalanen 'sangre vida' wordt genoemd, oftewel: 'levensbloed'. De rioja, die door de Madrilenen dan weer zo verguisd wordt. In Madrid drinken ze Sangria, met zo'n sinaasappelschijfje op de rand tegen de vliegen. Heerlijk op zo'n zinderend hete dag in de hoofdstad, op het Plaza Mayor, net voor de Spanjaarden hun siësta houden. De Siësta die Pinto zojuist leek te houden toen Bale de bal langs hem in het net schoof.quote:
Niet gelezen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik schenk zo een rioja in, die zo kenmerkend is voor Catalonië, of 'Catalunia' zoals de Catalanen het zo liefkozend noemen. De rioja, die door de Catalanen 'sangre vida' wordt genoemd, oftewel: 'levensbloed'. De rioja, die door de Madrilenen dan weer zo verguisd wordt. In Madrid drinken ze Sangria, met zo'n sinaasappelschijfje op de rand tegen de vliegen. Heerlijk op zo'n zinderend hete dag in de hoofdstad, op het Plaza Mayor, net voor de Spanjaarden hun siësta houden. De Siësta die Pinto zojuist leek te houden toen Bale de bal langs hem in het net schoof.
Slappe ballen heeft ie.quote:
Ha-ha.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ronaldo is onzichtbaar
Heb hem nog geen actie zien maken deze wedstrijd. Veel te overhyped.
Jij loopt hier ook alleen maar te janken en te zeiken, dus wat dat betreft ben je een echte Catalaan.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:49 schreef inZanity het volgende:
Neymar is echt de perfecte Barcelona speler. Schwalbes maken, janken en zeiken bij de scheids.
Boerrigter 2.0quote:Op woensdag 16 april 2014 21:50 schreef gniffie het volgende:
Bale. Allemaal technische dribbels en dan komt hij weer als een ongeleid projectiel aanstormen
Wolfje, niet zo serieus!quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij loopt hier ook alleen maar te janken en te zeiken, dus wat dat betreft ben je een echte Catalaan.
OOOOOOOOOOOOWWWW BRRRAAA BRRRAAA POWPOWPOWquote:Op woensdag 16 april 2014 21:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij loopt hier ook alleen maar te janken en te zeiken, dus wat dat betreft ben je een echte Catalaan.
[..]
Zie maar eens aan de verwachtingen te voldoen als je voor zoveel geld gehaald wordtquote:
Burnquote:Op woensdag 16 april 2014 21:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
EK/WK/EK/WK winst zou briljant zijn wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Realona zal straks wel schitteren op het WK
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:50 schreef gniffie het volgende:
Bale. Allemaal technische dribbels en dan komt hij weer als een ongeleid projectiel aanstormen
Bale doet het wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zie maar eens aan de verwachtingen te voldoen als je voor zoveel geld gehaald wordt
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat is dan z'n enige niet Barcelona-eigenschap.
Bale ook nietquote:Op woensdag 16 april 2014 21:51 schreef Syntix het volgende:
[..]jij hebt duidelijk geen verstand van voetbal.
Mag ik ookquote:Op woensdag 16 april 2014 21:51 schreef Tyron het volgende:
Inmiddels heb ik 28 mensen een DM gestuurd met de stream.
Dat gaat dan gelijk op met het aantal keer dat inZanity hier klaagt over de schwalbes van Barcelona.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:51 schreef Tyron het volgende:
Ik kijk niet altijd Real Madrid, maar van wat ik zie doet hij het aardig ja. Maar nog altijd is het toch zeker geen 100 miljoen waard?quote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:51 schreef Tyron het volgende:
Je raakt maar niet uitgepraat over 'mquote:Op woensdag 16 april 2014 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat gaat dan gelijk op met het aantal keer dat inZanity hier klaagt over de schwalbes van Barcelona.
Ze hebben hem niet voor niets gehaald. Daar scouten ze op bij Barcelona.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:51 schreef chufi het volgende:
Neymar ligt echt bij elk contact al op de grond.. Of ie dat in Barvcelona heeft geleerd weet ik niet maar iig is het hem daar niet afgeleerd..
[..]
Leuk, maar niet hier was een betere respons geweestquote:
denk dat busquets hem wat tips heeft gegeven.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:51 schreef chufi het volgende:
Pepe is de laatste tijd een stuk beter te aanschouwen .. Je ziet wel altijd dat ie zich in moet houden.. Maar hij beheerst zich een stuk beter..
Neymar ligt echt bij elk contact al op de grond.. Of ie dat in Barvcelona heeft geleerd weet ik niet maar iig is het hem daar niet afgeleerd..
Ambrosius en ik houden van jou.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ambrosius die mijn quotes gebruikt
Wauwquote:Op woensdag 16 april 2014 21:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Noem één goede voetballer van Barcelona.
Messi.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Pintoquote:Op woensdag 16 april 2014 21:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Pinto.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Uh, nee.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk, maar niet hier was een betere respons geweest
quote:
quote:
Nee tuurlijk niet. Geen enkele speler is dat waard. Hooguit Ronaldo, maar die staat dan ook ver boven de rest.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik kijk niet altijd Real Madrid, maar van wat ik zie doet hij het aardig ja. Maar nog altijd is het toch zeker geen 100 miljoen waard?
Zo is 't maar net.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je raakt maar niet uitgepraat over 'm.
Hij is mijn grootste fan. Y:quote:Op woensdag 16 april 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je raakt maar niet uitgepraat over 'm.
De transferbedragen zijn allang niet meer in verhouding,quote:Op woensdag 16 april 2014 21:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik kijk niet altijd Real Madrid, maar van wat ik zie doet hij het aardig ja. Maar nog altijd is het toch zeker geen 100 miljoen waard?
Ik denk dat die bedragen vanaf nu ook weer terug gaan lopen, dat dit het hoogtepunt was (of dieptepunt net hoe je ernaar kijkt).quote:Op woensdag 16 april 2014 21:54 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
De transferbedragen zijn allang niet meer in verhouding,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |