Dat is zo. Als je simpel gezegd kijkt naar prijs/kwaliteit zijn veel te veel voetballers gewoon miskopen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:54 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
De transferbedragen zijn allang niet meer in verhouding,
Hoe weten we dat je nu niet liegt?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:55 schreef Tyron het volgende:
Ik loog, ik at net geen appel.
Maar ik ga er nu toch echt één pakken.
Clasie?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
ik vroeg om een goede voetballer. Niet om een overschat dwergje.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee zn vader ...quote:Op woensdag 16 april 2014 21:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ze hebben hem niet voor niets gehaald. Daar scouten ze op bij Barcelona.
Trollolololololol. Lolderol. Lollol.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
ik krijg een hangzak van dit barcelonaquote:
Hoe zit t eigenlijk met de fairplay regel, is dat bullshit of wat?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk dat die bedragen vanaf nu ook weer terug gaan lopen, dat dit het hoogtepunt was (of dieptepunt net hoe je ernaar kijkt).
Dan gaat m'n stream haperen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoezo worden er in een wedstrijd met j. Alba geen gifjes geplaatst
Godver, ik kan me altijd zo verschrikkelijk moeilijk inhouden bij die trollposts van jequote:Op woensdag 16 april 2014 21:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alleen Nederland moet zich eraan houdenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:57 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Hoe zit t eigenlijk met de fairplay regel, is dat bullshit of wat?
Overschat dwergje.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is wel een goede voetballer. Maar die speelt. gelukkig, niet bij Barcelona.
Dat is niet meer van deze tijd. Nu houden we het bij foto's van ons eten en praten we over de veelzijdigheid van de vissen van GGM.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
Beter compliment kan je niet krijgen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overschatte waterdrager zoals Johan Derksen dat mooi kan zeggen.
Als ie bij Real Madrid zou spelen zou ie de beste ooit zijn.quote:
Ik heb zo het idee dat hij niet helemaal objectief is in deze.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie bij Real Madrid zou spelen zou ie de beste ooit zijn.
Iniesta is misschien nog wel erger dan Neymarquote:Op woensdag 16 april 2014 21:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik krijg een hangzak van dit barcelona
Neymar
Iniesta is wel een baas der bazen
Omdat GGMM en ik het niet leuk vinden als dat CONSTANT gebeurd.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:57 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Hoe zit t eigenlijk met de fairplay regel, is dat bullshit of wat?
Zal niet lang duren voor hij weer met verplicht verlof mag.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:58 schreef Kopsterk het volgende:
InZanity is weer succesvol aan het trollen zo te zien.
Kennethquote:Op woensdag 16 april 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat GGMM en ik het niet leuk vinden als dat CONSTANT gebeurd.
Maar maarquote:Op woensdag 16 april 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ok Kenneth.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Syntix is mijn grote voorbeeld
*gebeurtquote:Op woensdag 16 april 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |