Ik heb zo het idee dat hij niet helemaal objectief is in deze.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie bij Real Madrid zou spelen zou ie de beste ooit zijn.
Iniesta is misschien nog wel erger dan Neymarquote:Op woensdag 16 april 2014 21:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik krijg een hangzak van dit barcelona
Neymar
Iniesta is wel een baas der bazen
Omdat GGMM en ik het niet leuk vinden als dat CONSTANT gebeurd.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoezo worden er in een wedstrijd met j. Alba geen gifjes geplaatst
Ja.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:57 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Hoe zit t eigenlijk met de fairplay regel, is dat bullshit of wat?
Zal niet lang duren voor hij weer met verplicht verlof mag.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:58 schreef Kopsterk het volgende:
InZanity is weer succesvol aan het trollen zo te zien.
Kennethquote:Op woensdag 16 april 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat GGMM en ik het niet leuk vinden als dat CONSTANT gebeurd.
Maar maarquote:Op woensdag 16 april 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ok Kenneth.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Syntix is mijn grote voorbeeld
*gebeurtquote:Op woensdag 16 april 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk soms nog steeds dat hij een hersenafwijking heeft en dat hij daardoor niet beter weet.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:58 schreef Kopsterk het volgende:
InZanity is weer succesvol aan het trollen zo te zien.
Bartra durft gelijk niets meer. Wat een scheids, geweldig.quote:
Ja maar is blijkbaar trollen als je dar zegtquote:Op woensdag 16 april 2014 21:59 schreef HulkHeld het volgende:
Jezus hij doet ook weer alsof hij in zn gezicht wordt geschopt. Die spelers van Barca zijn wel om te janken zeg bij elke touché die ze krijgen..
Dat was al te merken aan zijn clubvoorkeur.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:00 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik denk soms nog steeds dat hij een hersenafwijking heeft en dat hij daardoor niet beter weet.
Maar het zal wel gewoon een troll zijn ja.
Hij is Pepe!!!!1quote:Op woensdag 16 april 2014 22:00 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik denk soms nog steeds dat hij een hersenafwijking heeft en dat hij daardoor niet beter weet.
Maar het zal wel gewoon een troll zijn ja.
De verloedering van het voetbal. De 'mannensport' die het pretendeerde te zijn, is verworden tot wijvensport. Het gaat allang niet meer om het voetballen zelf, het gaat nu meer om wie de mooiste schwalbe of kerm tentoon kan stellen bij de scheidsrechter. Die ene schwalbe is beslissend voor de hele wedstrijd.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:59 schreef HulkHeld het volgende:
Jezus hij doet ook weer alsof hij in zn gezicht wordt geschopt. Die spelers van Barca zijn wel om te janken zeg bij elke touché die ze krijgen..
Still better than Siem.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef Kopsterk het volgende:
Fabregas geeft louter ballen die Ruud Vormer nog kan geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |