Hahahahahahaquote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef Kopsterk het volgende:
Fabregas geeft louter ballen die Ruud Vormer nog kan geven.
Wutquote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De verloedering van het voetbal. De 'mannensport' die het pretendeerde te zijn, is verworden tot wijvensport. Het gaat allang niet meer om het voetballen zelf, het gaat nu meer om wie de mooiste schwalbe of kerm tentoon kan stellen bij de scheidsrechter. Die ene schwalbe is beslissend voor de hele wedstrijd.
Aldus korfballer Stijn.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De verloedering van het voetbal. De 'mannensport' die het pretendeerde te zijn, is verworden tot wijvensport. Het gaat allang niet meer om het voetballen zelf, het gaat nu meer om wie de mooiste schwalbe of kerm tentoon kan stellen bij de scheidsrechter. Die ene schwalbe is beslissend voor de hele wedstrijd.
Ruud is ook een killer in het karten, Lamprou krijgt er nog steeds nachtmerries van.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef Kopsterk het volgende:
Fabregas geeft louter ballen die Ruud Vormer nog kan geven.
vergeet alba niet met zn smerige trekjesquote:Op woensdag 16 april 2014 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar is blijkbaar trollen als je dar zegtNeymar, Busquets, Mascherano
Allemaal vieze honden
Wie praat je nu weer na?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen Spaans commentaar hebbenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die engelse commentatoren zijn wel dodelijk saai, dat jullie dat volhouden altijd.
johannes_vermeerquote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
vergeet alba niet met zn smerige trekjes
Ik vind J Alba wel een lekker ding.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
vergeet alba niet met zn smerige trekjes
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen Spaans commentaar hebben. Die zeggen om de 2 zinnen Bassie en Adriaan.
Ken ik niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind J Alba wel een lekker ding.
Ze hebben de Super Cup gewonnen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Barcelona wint dit jaar geen enkele prijs.
Best grappig.
Da's altijd vermakelijk inderdaad.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Barcelona wint dit jaar geen enkele prijs.
Best grappig.
Dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GGMM en ik stoppen hem in een spoiler zodat de mensen er niet last van hebben.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
DezeNiet iets spannenders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GGMM en ik stoppen hem in een spoiler zodat de mensen er niet last van hebben.
Dramatisch?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel treurig dat een topclub als Barça zo'n dramatische tweede keeper heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |