No biggiequote:Op woensdag 16 april 2014 10:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]Plaatsvervangende ongemakkelijkheid.
That's what she said!quote:Op woensdag 16 april 2014 10:33 schreef nutoj het volgende:
"Soms floept dat er gewoon uit."
maar intypen is dan nog weer iets anders
tevens: not this shit again
dan ben je de enige.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:40 schreef Devv het volgende:
Hij mag van mij ook wegblijven.
Groetjes D.
Oke mevrouwquote:Op woensdag 16 april 2014 10:34 schreef Karina het volgende:
Klaar met het gevit op elkaar? Dit is een lief topic van c_a namelijk jongens. Niet bedoeld om elkaar voor rotte vis uit te maken.
DAM is al terug, en dan nog vragen om meer?quote:
Ik heb nergens gevraagd om DAMquote:Op woensdag 16 april 2014 10:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
DAM is al terug, en dan nog vragen om meer?
quote:Op woensdag 16 april 2014 10:34 schreef Karina het volgende:
Klaar met het gevit op elkaar? Dit is een lief topic van c_a namelijk jongens. Niet bedoeld om elkaar voor rotte vis uit te maken.
quote:Op woensdag 16 april 2014 09:53 schreef Scorpie het volgende:
maar moet altijd wel lachen om hem. Unbannen dus.
Hij twijfelt nog Karina. Geef 'm een momentje.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:12 schreef Scorpie het volgende:
Gooi je account gewoon door de shredder net zoals HMF zou moeten doen
Rotte vis!quote:Op woensdag 16 april 2014 10:34 schreef Karina het volgende:
Alleen HMF nog.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het vuil lost vanzelf op in het gehakt!quote:Op woensdag 16 april 2014 11:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
He Witte, hij komt toch? Hij komt toch, Witte?
Anders gaan al die bejaarden wijven zeiken manquote:Op woensdag 16 april 2014 11:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het vuil lost vanzelf op in het gehakt!
Dit is geen metafoor.
Ja. HMF terug en wel snel. Bedankt.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maarre, gezien het feit dat deze reeks het openbaar bespreken van een ban is, vraag ik het maar op de man (vrouw) af ;quote:Op woensdag 16 april 2014 10:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maarre, gezien het feit dat deze reeks het openbaar bespreken van een ban is, vraag ik het maar op de man (vrouw) af ;
Gaan we HMF ooit nog terug zien, of is deze permban wel echt permanent?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de spoiler dus
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
quote:Op woensdag 16 april 2014 10:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook geen ban?quote:Op woensdag 16 april 2014 13:24 schreef Elan het volgende:
Van mij mag die staatsmongool voor goed wegblijven.
Het is altijd weer een kwestie van tijd voor hij weer in zijn oude volslagen debiele gedrag vervalt.
Deze man weet.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
En is al gelijk weer een mongoolquote:Op woensdag 16 april 2014 10:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
cquote:Op woensdag 16 april 2014 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, het is allemaal de schuld van de moderators die hem constant blijven opzoeken.
ik ben ook heel liefquote:Op woensdag 16 april 2014 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kan jij niet over oordelen.
Al vind ik dit topic stiekem wel lief.
Wat is er dan nog perm aan een permbanquote:
Permanent te kortquote:Op donderdag 17 april 2014 09:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is er dan nog perm aan een permban.
kssstttquote:Op donderdag 17 april 2014 09:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zegt er ook een wat.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:24 schreef Elan het volgende:
Het is altijd weer een kwestie van tijd voor hij weer in zijn oude volslagen debiele gedrag vervalt.
Trouwens bans worden niet besproken?????????????????????????
Dat de tijd dat HMF hier niet is voorgoed verdwenen is.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
vergeet random woorden in hoofdletters nietquote:Op donderdag 17 april 2014 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Anders meld ik me wel aan om begeleider/reclasseringsambtenaar van HMF te worden. Dat iedere post eerst via mij moet waardoor ik eventueel nog wat smileys kan verwijderen, ongecontroleerde celdeling vervangen door mazelen en tietenplaatjes met paint wat bijwerken.
Iedereen voor?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Anders meld ik me wel aan om begeleider/reclasseringsambtenaar van HMF te worden. Dat iedere post eerst via mij moet waardoor ik eventueel nog wat smileys kan verwijderen, ongecontroleerde celdeling vervangen door mazelen en tietenplaatjes met paint wat bijwerken.
Je beseft dat dit 2 fulltime banen zijn?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben bereid deze last op me te nemen zodat iedereen nog meer van deze gezellige ontmoetingsplek kan genieten.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:27 schreef eight het volgende:
[..]
Je beseft dat dit 2 fulltime banen zijn?
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Goed idee.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
ik vind dit een goed ideequote:Op donderdag 17 april 2014 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik denk dat we er uit zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Levenslang is in de meeste landen ook niet levenslang.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Prima ideequote:Op donderdag 17 april 2014 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En hem verbieden ooit nog in het Ajax topic te komen. Scheelt ook 4 topics.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:55 schreef Haringkop het volgende:
Joh laat hem weer lekker posten. Misschien wel een postlimiet per dag op leggen, scheelt zo'n 4 Feyenoordtopics op een dag.
Liever in het Ajax topic dan al die rotzooi in het Feyenoord topic.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En hem verbieden ooit nog in het Ajax topic te komen. Scheelt ook 4 topics.
Soms heeft hij wel goede punten hoor, of kennis van zaken maar hij kan idd niet normaal discussiëren op basis van argumenten.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:07 schreef macca728 het volgende:
[..]
Liever in het Ajax topic dan al die rotzooi in het Feyenoord topic.
Gast kan niet discussiëren, dat is keer op keer gebleken.
Je bent werkloos zekerquote:Op donderdag 17 april 2014 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Haha moeten jullie deze man zien. Die neemt het serieus.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:52 schreef macca728 het volgende:
Waarom aparte regels voor HMF dan ?
Dan hoef je niemand meer te bannen hier.
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:52 schreef macca728 het volgende:
Waarom aparte regels voor HMF dan ?
Dan hoef je niemand meer te bannen hier.
Dat bedoel ik. Een meer dan geldige reden om de kerkerdeuren weer open te stellen voor FOK's! aller grootste user. 's werelds aller grootste bewonerquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is hij nou nog niet vrij?
Het is toch Pasen? Vergeving van de zonde en herrijzen uit de dood?
Het gaat niet alleen om het leed van Hem, maar ook om het leed van FOK!quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:28 schreef PIETR het volgende:
Kerel heeft al een weekie niet meer kunnen posten. Denk dat hij nu wel genoeg geleden heeft ..
hij is voor onze zonden gestorvenquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om het leed van Hem, maar ook om het leed van FOK!
heb ik ook wel eens last van, een res-erectie.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij is voor onze zonden gestorven
en al een paar keer opgestaan
kan best nog een keer
Zondag vrijlaten en dan met Hemelvaart weer een half jaar bannen tot Kerst?quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
goede vrijdag staat inderdaad voor de vergeving van de zondequote:Op vrijdag 18 april 2014 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat schitterend symbolisch ditquote:Op zondag 20 april 2014 12:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je HMF daadwerkelijk als Jezus ziet is het wel typerend dat de Joden zo tegen zijn vrijlating zijn.
Met DAM als Barabas.
Maar vandaag is Pasen, dus HMF moet vandaag opgestaan zijn toch..quote:Op zondag 20 april 2014 12:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je HMF daadwerkelijk als Jezus ziet is het wel typerend dat de Joden zo tegen zijn vrijlating zijn.
Met DAM als Barabas.
quote:Op maandag 21 april 2014 00:24 schreef Scrummie het volgende:
Jongens jonges, de kliek is wel duidelijk hoor die blauw is. 1 grapje, mijn eerste post ooit in het ajax topic, binnen een minuut? weg. Irritante ajacieden lopen de hele avond te etteren in het Feyenoord topic? laat lekker gaan joh.
Maar goed, HMF moet gewoon terug.
quote:Op maandag 21 april 2014 17:34 schreef Buitendam het volgende:
Op het moment dat wij allemaal gebruik maken van dit forum, met VBL in het bijzonder, dan is dat om te ontspannen. Eventjes niets, even lekker voetbal praten en andere fundamentele zaken in het leven. Dat moet je niet te serieus nemen, dat moet vooral erg vermakelijk zijn. De kwaliteit van dat vermaak gaat hard omhoog met de aanwezigheid van zijne HMF.
Natuurlijk, het is een kwajongen. Een rekel. Maar na een week van afwezigheid kunnen we concluderen dat Fok! kwalitatief een minder VBL onderdeel heeft zonder HMF. Een heroverweging om de ban in te trekken zou eenieder moeten toejuichen.
RT #BringBackHMFquote:Op maandag 21 april 2014 17:34 schreef Buitendam het volgende:
Op het moment dat wij allemaal gebruik maken van dit forum, met VBL in het bijzonder, dan is dat om te ontspannen. Eventjes niets, even lekker voetbal praten en andere fundamentele zaken in het leven. Dat moet je niet te serieus nemen, dat moet vooral erg vermakelijk zijn. De kwaliteit van dat vermaak gaat hard omhoog met de aanwezigheid van zijne HMF.
Natuurlijk, het is een kwajongen. Een rekel. Maar na een week van afwezigheid kunnen we concluderen dat Fok! kwalitatief een minder VBL onderdeel heeft zonder HMF. Een heroverweging om de ban in te trekken zou eenieder moeten toejuichen.
Nee, Bevrijdingsdag uiteraardquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:10 schreef Bombvis het volgende:
HMF komt nu toch zeker wel vrij met Hemelvaartsdag neem ik aan?
Ter Beschikking Stelling?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien kan de ban worden opgeheven als HMF zich vrijwillig onder behandeling stelt
Zoiets ja.. als iemand heel veel post op een forum zit daar vaak een onderliggend probleem achter. ADHD, PTSS, dwangstoornis etc.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ter Beschikking Stelling?
Laat hem dan kiezen voor de Mesdagkliniek, is bij mij om de hoek.
HMF is echter enkel Koninklijk. Niet aards, ver daar boven. Hem wil ik dienen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zoiets ja.. als iemand heel veel post op een forum zit daar vaak een onderliggend probleem achter. ADHD, PTSS, dwangstoornis etc.
Hoi hmf. Weer een nieuwe kloon?quote:
neem moira de 6e mee en we gaan erover nadenken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:49 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben Monopoly en ik steun deze boodschap.
[ afbeelding ]
Ik ben/was in gesprek met HMF.quote:
Dat lijkt me iets tussen HMF en mij.quote:
Woeste hosselaar ben je toch ook.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neem moira de 6e mee en we gaan erover nadenken.
Voor fotos van mn pielemuis krijgt ie toch wel een maandje unbanquote:
Wacht maar tot je dr ontmoetquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Woeste hosselaar ben je toch ook.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerst maar eens C_A haar hart veroveren
Free dit dat
Ik ben enkel bereid om je met Jimbo te delen hoor.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja met nog tig andere fokkers_!
Jimbo is liefquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben enkel bereid om je met Jimbo te delen hoor.
Kleine Jimbo vind dat ook leuk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jimbo is lief
Ik vind knuffelen met jimbo altijd leuk![]()
wat gaan jullie doen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja met nog tig andere fokkers_!
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jimbo is lief
Ik vind knuffelen met jimbo altijd leuk![]()
ditquote:
Like als je het hiermee eens bent!!!!!!quote:Op maandag 21 april 2014 17:34 schreef Buitendam het volgende:
u?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet ik, mijn boosheid was ook niet richting u bedoeld. Excuses.
Likequote:Op maandag 21 april 2014 17:34 schreef Buitendam het volgende:
ja maar u klinkt zo oudquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Behandel vrouwen altijd met veel te veel respect
Monogodquote:Op maandag 5 mei 2014 01:07 schreef Monopoly het volgende:
Ik doe net zo lang aan zelfkastijding tot mijn Meester weder zal keren.
OF ANDERS!!!quote:Op maandag 5 mei 2014 01:30 schreef kapiteintje het volgende:
WIJ WILLEN HELPMEFOK WIJ WILLEN HELPMEFOK
De Wederopstanding. Vrijheid op FOK!quote:Op maandag 5 mei 2014 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stel je toch voor dat je op zo'n bevrijdingsfestival staat en hmf komt opeens aangevlogen in een helikopter of desnoods gewoon per jetpack.
Hopelijk gaan we het meemaken.
Prima broeder, prima!quote:
upquote:Op maandag 5 mei 2014 12:54 schreef H.FR het volgende:
Bevrijdingsdag is best een goede gelegenheid om HMF vrij te laten.
Likequote:Op maandag 5 mei 2014 12:54 schreef H.FR het volgende:
Bevrijdingsdag is best een goede gelegenheid om HMF vrij te laten.
Bevrijd HMF voor volk en vaderland!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:45 schreef Monopoly het volgende:
6 Mei. De dag dat Volkert van der Graaff onze Rotterdamse denker, Pim Fortuyn dood schoot.
Het zou mooi zijn, om nu - 12 jaar na dato - HMF vrij te laten uit Oubliëtte. We hebben weer net als toen ruimdenkende Rotterdamse mentaliteit nodig. Wij kunnen niet zonder HMF!!
Ontneem ons deze Messias niet, wees wijs!
Sorry?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
En dat geldt dus ook voor HMF. Soms floept dat er gewoon uit. Dat moet je hem niet kwalijk nemen. En kijk, dat GGMM een hekel heeft aan mijn tweede beste vriendje HMF (onlogisch is mijn eerste beste vriendje, dit ter info), daar kan HMF natuurlijk ook niks aan doen. Elke opmerking die hij maakt is een note. Alsof ze deze baas haten, misschien zijn ze wel jaloers???? Dus daarom vraag ik je, wanneer sta je HMF weer toe op het forum?
Wij bemoeiden ons toch ook niet met jouw Roda uit de eredivisie actie?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we sms'en voor de prijsvraag in deze kinderachtige show?
Je kan gokken hoelang het duurt voor hij weer een ban heeft die wie het dichste bij zit wint de pot.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we sms'en voor de prijsvraag in deze kinderachtige show?
Hoe moet dat ingestuurd worden? In seconden, minuten, uren of dagen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je kan gokken hoelang het duurt voor hij weer een ban heeft die wie het dichste bij zit wint de pot.
Dagen.. Weken mag ook als er niemand ongesteld is en hmf zijn medicijnen slikt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hoe moet dat ingestuurd worden? In seconden, minuten, uren of dagen?
Wij delen de tijd die open staat deal or no deal?quote:Op woensdag 7 mei 2014 03:16 schreef Dven het volgende:
Ik stel voor dat we de tijd die nog uitstaat voor de gevallen helden gewoon stoppen in een enkele ban voor elan. Uit goodwill mag er wat mij betreft best nog een maandje af
Tranen in m'n kont zo mooi ditquote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een klein verzoekje, wil jij er alsjeblieft voor zorgen dat HMF weer kan posten op het forum? De reden dat HMF een ban heeft gekregen slaat natuurlijk nergens op.
Zo blijkt de ban van HMF gewoon schadelijk voor de volksgezondheid.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:33 schreef Monopoly het volgende:
Mijn emotioneel betoog leidde tot automutilatie. Door FOK! heb ik een slagaderlijke bloeding opgelopen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:09 schreef Doublepain het volgende:
#FREEHMF anders gaat er elk uur een teddybeer sterven!!
CR7 staat ook achter HMF?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:29 schreef Doublepain het volgende:
#GIRO5554Doublepain
Ik ben door mijn teddyberen heen, stuur ze naar mij!
#FREEHMF
Ik voel ook alle levenskracht uit mij verdwijnen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
Dat het forum dood is zonder hem......
Voor de eerste kwartfinale van het WK. Alhoewel hij wel zijn leven lijkt te hebben gebeterd. Dus allicht de laatste halve finale.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:05 schreef Happel het volgende:
Hoelang zal het duren voordat HMF weer een ban heeft. Plaats hieronder je weddenschappen.
Kleine tip voor de deelnemers van het weddenschap; Begin een discussie over de kwaliteiten van De Guzman en Clasie.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:05 schreef Happel het volgende:
Hoelang zal het duren voordat HMF weer een ban heeft. Plaats hieronder je weddenschappen.
Clasie is beter. Zonder twijfel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kleine tip voor de deelnemers van het weddenschap; Begin een discussie over de kwaliteiten van De Guzman en Clasie.
Als je keihard wil lachen, moet je Sjaak vragen of Nederland alle mazzel van de wereld had tijdens WK2010 tegen bijvoorbeeld Brazilië.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kleine tip voor de deelnemers van het weddenschap; Begin een discussie over de kwaliteiten van De Guzman en Clasie.
23 juniquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:05 schreef Happel het volgende:
Scrumz0rzquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:38 schreef Scrummie het volgende:
Duurt ff, maar dan heb je ook helemaal geen ene tyfus.
WELKOM TERUG HMFgod
eerste wedstrijd Feyenoord voorronde CL, datum weet ik nietquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:05 schreef Happel het volgende:
Na de bekendmaking van de uitshirts.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:05 schreef Happel het volgende:
Je kan de klok erop gelijkzetten ja. Zijn reactie:quote:Op maandag 16 juni 2014 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
Straks zijn we HMF weer kwijt door GGMM
Meneer zou blij moeten zijn dat ik in FB post en TR's maak, in plaats van die gasten verrot te schelden en tot het bot af te makenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik had je huil-TR al gelezen. Post is weg.
Ditquote:Op maandag 16 juni 2014 19:56 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben het met je eens dat GGMM een waardeloze mod is. Niks persoonlijks maar je modgedrag is echt kansloos.
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Hmf heeft de fokstok gejat en zit achter de terroristische organisatie ISIS en heeft het voorzien op de Israëlische bevolking die allemaal wil infecteren met HIV dus trap niet in zijn praatjes
1. GGMMquote:Op maandag 16 juni 2014 20:24 schreef Jimbo het volgende:
Zullen we een poultje starten met wanneer en wie, hmf een ban aan naait?
HA! allemaal neuzen.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1. GGMM
2. Stijn
3. Steven
4. Hmf zelf
Denk dat binnen nu en 2 weken gelukt is
Jou heb ik me eigenlijk nooit druk om gemaakt. Kijk, je bent wel echt zo'n vieze van daaro noordelijk, maar je bent best prima om mee te babbelen eigenlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1. GGMM
2. Stijn
3. Steven
4. Hmf zelf
Denk dat binnen nu en 2 weken gelukt is
Johquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:51 schreef Helpmefok het volgende:
Lieve iedereen,
Allereerst hartelijk dank voor jullie welwillendheid om mij vrij te praten. Het is jullie tomeloze inzet geweest die gemaakt heeft dat ik weer hier een feestje kan vieren rondom mijn prachtige club en dit heerlijke WK.
Helaas is duidelijk geworden dat GGMM weer van me af wil. Van 314 naar 315 notes vandaag, zonder dat ik ook maar iets gedaan heb. Geen scheldwoorden, geen beledigingen, werkelijk helemaal niets. Als antwoord op de vraag "waarom", kreeg ik te horen "omdat hij dat nodig vindt". Vervolgens ben ik "zielig".
Rene zou zich terdege bewust moeten zijn dat het fijn is dat ik TR's maak waar men spreekt over mijn 'kankerbek', in plaats van in ellenlange scheldkannonades te vervallen. Maar Rene, mensen, we weten het allemaal, is absoluut een waar-de-lo-ze mod.
Ik zou dus zeggen: geniet ervan zolang het nog kan, want we weten dat de aankomende ban, zoals de vorige, onterecht als de pest zal zijn.
Hartelijke groet,
Uw aller HMF.
Dat zijn de ergste, die naaien je al voor een snickers.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jou heb ik me eigenlijk nooit druk om gemaakt. Kijk, je bent wel echt zo'n vieze van daaro noordelijk, maar je bent best prima om mee te babbelen eigenlijk.
Gooi er nog even een glittersticker in om het compleet te maken.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Spannend topic wel zo. Ik laat het verder door Jimbo afhandelen.
Voor een voedselbonquote:Op maandag 16 juni 2014 20:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste, die naaien je al voor een snickers.
Of een keer douchen.quote:
40-45 seconden en dan is het voorbijquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
40-45 seconden en dan is het voorbij
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gooi er nog even een glittersticker in om het compleet te maken.
quote:
Even uit nieuwsgierigheid.. wat had je eigenlijk gedaan dat je zo lang op het strafbankje zat?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:51 schreef Helpmefok het volgende:
Lieve iedereen,
Allereerst hartelijk dank voor jullie welwillendheid om mij vrij te praten. Het is jullie tomeloze inzet geweest die gemaakt heeft dat ik weer hier een feestje kan vieren rondom mijn prachtige club en dit heerlijke WK.
Helaas is duidelijk geworden dat GGMM weer van me af wil. Van 314 naar 315 notes vandaag, zonder dat ik ook maar iets gedaan heb. Geen scheldwoorden, geen beledigingen, werkelijk helemaal niets. Als antwoord op de vraag "waarom", kreeg ik te horen "omdat hij dat nodig vindt". Vervolgens ben ik "zielig".
Rene zou zich terdege bewust moeten zijn dat het fijn is dat ik TR's maak waar men spreekt over mijn 'kankerbek', in plaats van in ellenlange scheldkannonades te vervallen. Maar Rene, mensen, we weten het allemaal, is absoluut een waar-de-lo-ze mod.
Ik zou dus zeggen: geniet ervan zolang het nog kan, want we weten dat de aankomende ban, zoals de vorige, onterecht als de pest zal zijn.
Hartelijke groet,
Uw aller HMF.
Bans worden niet besproken.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Even uit nieuwsgierigheid.. wat had je eigenlijk gedaan dat je zo lang op het strafbankje zat?
Niks natuurlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Even uit nieuwsgierigheid.. wat had je eigenlijk gedaan dat je zo lang op het strafbankje zat?
iddquote:Op maandag 16 juni 2014 20:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste, die naaien je al voor een snickers.
tsja, als je uit breda komt, dan moetj e voor nac zijn, kk lul !quote:Op maandag 16 juni 2014 20:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken.
Maar ik vond het een hoop stierenpoep. De druppel die de emmer liet overlopen was het citeren van de Rotterdamse denker. Nou vraag ik je..
Zou toch zweren dat ik hier op gereageerd hebquote:Op maandag 16 juni 2014 20:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken.
Maar ik vond het een hoop stierenpoep. De druppel die de emmer liet overlopen was het citeren van de Rotterdamse denker. Nou vraag ik je..
Jimbo zal wel hebben opgetreden dan.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou toch zweren dat ik hier op gereageerd heb
Ja of jij met je haagse achterbanquote:Op maandag 16 juni 2014 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo zal wel hebben opgetreden dan.
Wat subtiel gesteld. Je ziet toch dat ik flink wat respect afdwing met mijn matjequote:Op maandag 16 juni 2014 20:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja of jij met je haagse achterban
Nou ja zeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat subtiel gesteld. Je ziet toch dat ik flink wat respect afdwing met mijn matje
[..]
Nou ja zeg.
Ok jij bent ook wel lief. Alles beter dan GGMM. Gewoon alleen Karina, jij en HMF mod ofzo![]()
HMF als mod ?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok jij bent ook wel lief. Alles beter dan GGMM. Gewoon alleen Karina, jij en HMF mod ofzo
ja joh lachen joh, 1 weekje ofzoquote:Op maandag 16 juni 2014 21:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
HMF als mod ?
je bent niet goed wijs.
Ik wil geen noord-kor-fok-ea referenties maken, maar met het aanstellen van een hmf als mod kan je de klok er op gelijk zetten dat het een nog grotere dictatuur word
Dit dusquote:Op maandag 16 juni 2014 21:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
HMF als mod ?
je bent niet goed wijs.
Ik wil geen noord-kor-fok-ea referenties maken, maar met het aanstellen van een hmf als mod kan je de klok er op gelijk zetten dat het een nog grotere dictatuur word
Als ik een kwaadaardig gezwel wil zien die alles vernietigd dan ga ik wel naar de kankerafdeling van het erasmus. Daar hoef ik niet voor op fok te blijven.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja joh lachen joh, 1 weekje ofzo
En om in te zien dat kanker soms een uitweg is naar ESF meets.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als ik een kwaadaardig gezwel wil zien die alles vernietigd dan ga ik wel naar de kankerafdeling van het erasmus. Daar hoef ik niet voor op fok te blijven.
en toch zijn we er weer bij volgend jaarquote:Op maandag 16 juni 2014 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En om in te zien dat kanker soms een uitweg is naar ESF meets.
Tr gemachtquote:Op maandag 16 juni 2014 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En om in te zien dat kanker soms een uitweg is naar ESF meets.
Dan druk je het nog zachtjes uit.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dusdie gozer is niet goed wijs maar vermakelijk verder
Correctquote:
Ik ben blij dat je net op tijd ingrijpt. Had ik toch bijna mijn moderatorschap afgestaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 02:31 schreef Scorpie het volgende:
HMF mod maken? Hahahahahakom op zeg, die jongen kan net zijn veters strikken, doe normaal.
Ik heb geen schoenen met veters, wat nu?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 02:31 schreef Scorpie het volgende:
HMF mod maken? Hahahahahakom op zeg, die jongen kan net zijn veters strikken, doe normaal.
Je veter strik diploma nooit gehaald?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen schoenen met veters, wat nu?
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je net op tijd ingrijpt. Had ik toch bijna mijn moderatorschap afgestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |