quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerst maar eens C_A haar hart veroveren
Free dit dat
Ik ben enkel bereid om je met Jimbo te delen hoor.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja met nog tig andere fokkers_!
Jimbo is liefquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben enkel bereid om je met Jimbo te delen hoor.
Kleine Jimbo vind dat ook leuk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jimbo is lief
Ik vind knuffelen met jimbo altijd leuk![]()
wat gaan jullie doen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja met nog tig andere fokkers_!
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jimbo is lief
Ik vind knuffelen met jimbo altijd leuk![]()
ditquote:
Like als je het hiermee eens bent!!!!!!quote:Op maandag 21 april 2014 17:34 schreef Buitendam het volgende:
Op het moment dat wij allemaal gebruik maken van dit forum, met VBL in het bijzonder, dan is dat om te ontspannen. Eventjes niets, even lekker voetbal praten en andere fundamentele zaken in het leven. Dat moet je niet te serieus nemen, dat moet vooral erg vermakelijk zijn. De kwaliteit van dat vermaak gaat hard omhoog met de aanwezigheid van zijne HMF.
Natuurlijk, het is een kwajongen. Een rekel. Maar na een week van afwezigheid kunnen we concluderen dat Fok! kwalitatief een minder VBL onderdeel heeft zonder HMF. Een heroverweging om de ban in te trekken zou eenieder moeten toejuichen.
u?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet ik, mijn boosheid was ook niet richting u bedoeld. Excuses.
Likequote:Op maandag 21 april 2014 17:34 schreef Buitendam het volgende:
Op het moment dat wij allemaal gebruik maken van dit forum, met VBL in het bijzonder, dan is dat om te ontspannen. Eventjes niets, even lekker voetbal praten en andere fundamentele zaken in het leven. Dat moet je niet te serieus nemen, dat moet vooral erg vermakelijk zijn. De kwaliteit van dat vermaak gaat hard omhoog met de aanwezigheid van zijne HMF.
Natuurlijk, het is een kwajongen. Een rekel. Maar na een week van afwezigheid kunnen we concluderen dat Fok! kwalitatief een minder VBL onderdeel heeft zonder HMF. Een heroverweging om de ban in te trekken zou eenieder moeten toejuichen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |