Als je keihard wil lachen, moet je Sjaak vragen of Nederland alle mazzel van de wereld had tijdens WK2010 tegen bijvoorbeeld Brazilië.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kleine tip voor de deelnemers van het weddenschap; Begin een discussie over de kwaliteiten van De Guzman en Clasie.
23 juniquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:05 schreef Happel het volgende:
Hoelang zal het duren voordat HMF weer een ban heeft. Plaats hieronder je weddenschappen.
Scrumz0rzquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:38 schreef Scrummie het volgende:
Duurt ff, maar dan heb je ook helemaal geen ene tyfus.
WELKOM TERUG HMFgod
eerste wedstrijd Feyenoord voorronde CL, datum weet ik nietquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:05 schreef Happel het volgende:
Hoelang zal het duren voordat HMF weer een ban heeft. Plaats hieronder je weddenschappen.
Na de bekendmaking van de uitshirts.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:05 schreef Happel het volgende:
Je kan de klok erop gelijkzetten ja. Zijn reactie:quote:Op maandag 16 juni 2014 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
Straks zijn we HMF weer kwijt door GGMM
Meneer zou blij moeten zijn dat ik in FB post en TR's maak, in plaats van die gasten verrot te schelden en tot het bot af te makenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik had je huil-TR al gelezen. Post is weg.
Ditquote:Op maandag 16 juni 2014 19:56 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben het met je eens dat GGMM een waardeloze mod is. Niks persoonlijks maar je modgedrag is echt kansloos.
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Hmf heeft de fokstok gejat en zit achter de terroristische organisatie ISIS en heeft het voorzien op de Israëlische bevolking die allemaal wil infecteren met HIV dus trap niet in zijn praatjes
1. GGMMquote:Op maandag 16 juni 2014 20:24 schreef Jimbo het volgende:
Zullen we een poultje starten met wanneer en wie, hmf een ban aan naait?
HA! allemaal neuzen.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1. GGMM
2. Stijn
3. Steven
4. Hmf zelf
Denk dat binnen nu en 2 weken gelukt is
Jou heb ik me eigenlijk nooit druk om gemaakt. Kijk, je bent wel echt zo'n vieze van daaro noordelijk, maar je bent best prima om mee te babbelen eigenlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1. GGMM
2. Stijn
3. Steven
4. Hmf zelf
Denk dat binnen nu en 2 weken gelukt is
Johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |