RT #BringBackHMFquote:Op maandag 21 april 2014 17:34 schreef Buitendam het volgende:
Op het moment dat wij allemaal gebruik maken van dit forum, met VBL in het bijzonder, dan is dat om te ontspannen. Eventjes niets, even lekker voetbal praten en andere fundamentele zaken in het leven. Dat moet je niet te serieus nemen, dat moet vooral erg vermakelijk zijn. De kwaliteit van dat vermaak gaat hard omhoog met de aanwezigheid van zijne HMF.
Natuurlijk, het is een kwajongen. Een rekel. Maar na een week van afwezigheid kunnen we concluderen dat Fok! kwalitatief een minder VBL onderdeel heeft zonder HMF. Een heroverweging om de ban in te trekken zou eenieder moeten toejuichen.
Nee, Bevrijdingsdag uiteraardquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:10 schreef Bombvis het volgende:
HMF komt nu toch zeker wel vrij met Hemelvaartsdag neem ik aan?
Ter Beschikking Stelling?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien kan de ban worden opgeheven als HMF zich vrijwillig onder behandeling stelt
Zoiets ja.. als iemand heel veel post op een forum zit daar vaak een onderliggend probleem achter. ADHD, PTSS, dwangstoornis etc.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ter Beschikking Stelling?
Laat hem dan kiezen voor de Mesdagkliniek, is bij mij om de hoek.
HMF is echter enkel Koninklijk. Niet aards, ver daar boven. Hem wil ik dienen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zoiets ja.. als iemand heel veel post op een forum zit daar vaak een onderliggend probleem achter. ADHD, PTSS, dwangstoornis etc.
Hoi hmf. Weer een nieuwe kloon?quote:
neem moira de 6e mee en we gaan erover nadenken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:49 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben Monopoly en ik steun deze boodschap.
[ afbeelding ]
Ik ben/was in gesprek met HMF.quote:
Dat lijkt me iets tussen HMF en mij.quote:
Woeste hosselaar ben je toch ook.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neem moira de 6e mee en we gaan erover nadenken.
Voor fotos van mn pielemuis krijgt ie toch wel een maandje unbanquote:
Wacht maar tot je dr ontmoetquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Woeste hosselaar ben je toch ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |