Wij bemoeiden ons toch ook niet met jouw Roda uit de eredivisie actie?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we sms'en voor de prijsvraag in deze kinderachtige show?
Je kan gokken hoelang het duurt voor hij weer een ban heeft die wie het dichste bij zit wint de pot.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we sms'en voor de prijsvraag in deze kinderachtige show?
Hoe moet dat ingestuurd worden? In seconden, minuten, uren of dagen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je kan gokken hoelang het duurt voor hij weer een ban heeft die wie het dichste bij zit wint de pot.
Dagen.. Weken mag ook als er niemand ongesteld is en hmf zijn medicijnen slikt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hoe moet dat ingestuurd worden? In seconden, minuten, uren of dagen?
Wij delen de tijd die open staat deal or no deal?quote:Op woensdag 7 mei 2014 03:16 schreef Dven het volgende:
Ik stel voor dat we de tijd die nog uitstaat voor de gevallen helden gewoon stoppen in een enkele ban voor elan. Uit goodwill mag er wat mij betreft best nog een maandje af
Tranen in m'n kont zo mooi ditquote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een klein verzoekje, wil jij er alsjeblieft voor zorgen dat HMF weer kan posten op het forum? De reden dat HMF een ban heeft gekregen slaat natuurlijk nergens op.
Zo blijkt de ban van HMF gewoon schadelijk voor de volksgezondheid.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:33 schreef Monopoly het volgende:
Mijn emotioneel betoog leidde tot automutilatie. Door FOK! heb ik een slagaderlijke bloeding opgelopen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:09 schreef Doublepain het volgende:
#FREEHMF anders gaat er elk uur een teddybeer sterven!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |