ja maar u klinkt zo oudquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Behandel vrouwen altijd met veel te veel respect
Monogodquote:Op maandag 5 mei 2014 01:07 schreef Monopoly het volgende:
Ik doe net zo lang aan zelfkastijding tot mijn Meester weder zal keren.
OF ANDERS!!!quote:Op maandag 5 mei 2014 01:30 schreef kapiteintje het volgende:
WIJ WILLEN HELPMEFOK WIJ WILLEN HELPMEFOK
De Wederopstanding. Vrijheid op FOK!quote:Op maandag 5 mei 2014 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stel je toch voor dat je op zo'n bevrijdingsfestival staat en hmf komt opeens aangevlogen in een helikopter of desnoods gewoon per jetpack.
Hopelijk gaan we het meemaken.
Prima broeder, prima!quote:
upquote:Op maandag 5 mei 2014 12:54 schreef H.FR het volgende:
Bevrijdingsdag is best een goede gelegenheid om HMF vrij te laten.
Likequote:Op maandag 5 mei 2014 12:54 schreef H.FR het volgende:
Bevrijdingsdag is best een goede gelegenheid om HMF vrij te laten.
Bevrijd HMF voor volk en vaderland!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:45 schreef Monopoly het volgende:
6 Mei. De dag dat Volkert van der Graaff onze Rotterdamse denker, Pim Fortuyn dood schoot.
Het zou mooi zijn, om nu - 12 jaar na dato - HMF vrij te laten uit Oubliëtte. We hebben weer net als toen ruimdenkende Rotterdamse mentaliteit nodig. Wij kunnen niet zonder HMF!!
Ontneem ons deze Messias niet, wees wijs!
Sorry?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
En dat geldt dus ook voor HMF. Soms floept dat er gewoon uit. Dat moet je hem niet kwalijk nemen. En kijk, dat GGMM een hekel heeft aan mijn tweede beste vriendje HMF (onlogisch is mijn eerste beste vriendje, dit ter info), daar kan HMF natuurlijk ook niks aan doen. Elke opmerking die hij maakt is een note. Alsof ze deze baas haten, misschien zijn ze wel jaloers???? Dus daarom vraag ik je, wanneer sta je HMF weer toe op het forum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |