RT #BringBackHMFquote:Op maandag 21 april 2014 17:34 schreef Buitendam het volgende:
Op het moment dat wij allemaal gebruik maken van dit forum, met VBL in het bijzonder, dan is dat om te ontspannen. Eventjes niets, even lekker voetbal praten en andere fundamentele zaken in het leven. Dat moet je niet te serieus nemen, dat moet vooral erg vermakelijk zijn. De kwaliteit van dat vermaak gaat hard omhoog met de aanwezigheid van zijne HMF.
Natuurlijk, het is een kwajongen. Een rekel. Maar na een week van afwezigheid kunnen we concluderen dat Fok! kwalitatief een minder VBL onderdeel heeft zonder HMF. Een heroverweging om de ban in te trekken zou eenieder moeten toejuichen.
Nee, Bevrijdingsdag uiteraardquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:10 schreef Bombvis het volgende:
HMF komt nu toch zeker wel vrij met Hemelvaartsdag neem ik aan?
Ter Beschikking Stelling?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien kan de ban worden opgeheven als HMF zich vrijwillig onder behandeling stelt
Zoiets ja.. als iemand heel veel post op een forum zit daar vaak een onderliggend probleem achter. ADHD, PTSS, dwangstoornis etc.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ter Beschikking Stelling?
Laat hem dan kiezen voor de Mesdagkliniek, is bij mij om de hoek.
HMF is echter enkel Koninklijk. Niet aards, ver daar boven. Hem wil ik dienen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zoiets ja.. als iemand heel veel post op een forum zit daar vaak een onderliggend probleem achter. ADHD, PTSS, dwangstoornis etc.
Hoi hmf. Weer een nieuwe kloon?quote:
neem moira de 6e mee en we gaan erover nadenken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:49 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben Monopoly en ik steun deze boodschap.
[ afbeelding ]
Ik ben/was in gesprek met HMF.quote:
Dat lijkt me iets tussen HMF en mij.quote:
Woeste hosselaar ben je toch ook.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neem moira de 6e mee en we gaan erover nadenken.
Voor fotos van mn pielemuis krijgt ie toch wel een maandje unbanquote:
Wacht maar tot je dr ontmoetquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Woeste hosselaar ben je toch ook.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerst maar eens C_A haar hart veroveren
Free dit dat
Ik ben enkel bereid om je met Jimbo te delen hoor.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja met nog tig andere fokkers_!
Jimbo is liefquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben enkel bereid om je met Jimbo te delen hoor.
Kleine Jimbo vind dat ook leuk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jimbo is lief
Ik vind knuffelen met jimbo altijd leuk![]()
wat gaan jullie doen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja met nog tig andere fokkers_!
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jimbo is lief
Ik vind knuffelen met jimbo altijd leuk![]()
ditquote:
Like als je het hiermee eens bent!!!!!!quote:Op maandag 21 april 2014 17:34 schreef Buitendam het volgende:
Op het moment dat wij allemaal gebruik maken van dit forum, met VBL in het bijzonder, dan is dat om te ontspannen. Eventjes niets, even lekker voetbal praten en andere fundamentele zaken in het leven. Dat moet je niet te serieus nemen, dat moet vooral erg vermakelijk zijn. De kwaliteit van dat vermaak gaat hard omhoog met de aanwezigheid van zijne HMF.
Natuurlijk, het is een kwajongen. Een rekel. Maar na een week van afwezigheid kunnen we concluderen dat Fok! kwalitatief een minder VBL onderdeel heeft zonder HMF. Een heroverweging om de ban in te trekken zou eenieder moeten toejuichen.
u?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet ik, mijn boosheid was ook niet richting u bedoeld. Excuses.
Likequote:Op maandag 21 april 2014 17:34 schreef Buitendam het volgende:
ja maar u klinkt zo oudquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Behandel vrouwen altijd met veel te veel respect
Monogodquote:Op maandag 5 mei 2014 01:07 schreef Monopoly het volgende:
Ik doe net zo lang aan zelfkastijding tot mijn Meester weder zal keren.
OF ANDERS!!!quote:Op maandag 5 mei 2014 01:30 schreef kapiteintje het volgende:
WIJ WILLEN HELPMEFOK WIJ WILLEN HELPMEFOK
De Wederopstanding. Vrijheid op FOK!quote:Op maandag 5 mei 2014 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stel je toch voor dat je op zo'n bevrijdingsfestival staat en hmf komt opeens aangevlogen in een helikopter of desnoods gewoon per jetpack.
Hopelijk gaan we het meemaken.
Prima broeder, prima!quote:
upquote:Op maandag 5 mei 2014 12:54 schreef H.FR het volgende:
Bevrijdingsdag is best een goede gelegenheid om HMF vrij te laten.
Likequote:Op maandag 5 mei 2014 12:54 schreef H.FR het volgende:
Bevrijdingsdag is best een goede gelegenheid om HMF vrij te laten.
Bevrijd HMF voor volk en vaderland!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:45 schreef Monopoly het volgende:
6 Mei. De dag dat Volkert van der Graaff onze Rotterdamse denker, Pim Fortuyn dood schoot.
Het zou mooi zijn, om nu - 12 jaar na dato - HMF vrij te laten uit Oubliëtte. We hebben weer net als toen ruimdenkende Rotterdamse mentaliteit nodig. Wij kunnen niet zonder HMF!!
Ontneem ons deze Messias niet, wees wijs!
Sorry?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
En dat geldt dus ook voor HMF. Soms floept dat er gewoon uit. Dat moet je hem niet kwalijk nemen. En kijk, dat GGMM een hekel heeft aan mijn tweede beste vriendje HMF (onlogisch is mijn eerste beste vriendje, dit ter info), daar kan HMF natuurlijk ook niks aan doen. Elke opmerking die hij maakt is een note. Alsof ze deze baas haten, misschien zijn ze wel jaloers???? Dus daarom vraag ik je, wanneer sta je HMF weer toe op het forum?
Wij bemoeiden ons toch ook niet met jouw Roda uit de eredivisie actie?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we sms'en voor de prijsvraag in deze kinderachtige show?
Je kan gokken hoelang het duurt voor hij weer een ban heeft die wie het dichste bij zit wint de pot.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we sms'en voor de prijsvraag in deze kinderachtige show?
Hoe moet dat ingestuurd worden? In seconden, minuten, uren of dagen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je kan gokken hoelang het duurt voor hij weer een ban heeft die wie het dichste bij zit wint de pot.
Dagen.. Weken mag ook als er niemand ongesteld is en hmf zijn medicijnen slikt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hoe moet dat ingestuurd worden? In seconden, minuten, uren of dagen?
Wij delen de tijd die open staat deal or no deal?quote:Op woensdag 7 mei 2014 03:16 schreef Dven het volgende:
Ik stel voor dat we de tijd die nog uitstaat voor de gevallen helden gewoon stoppen in een enkele ban voor elan. Uit goodwill mag er wat mij betreft best nog een maandje af
Tranen in m'n kont zo mooi ditquote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een klein verzoekje, wil jij er alsjeblieft voor zorgen dat HMF weer kan posten op het forum? De reden dat HMF een ban heeft gekregen slaat natuurlijk nergens op.
Zo blijkt de ban van HMF gewoon schadelijk voor de volksgezondheid.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:33 schreef Monopoly het volgende:
Mijn emotioneel betoog leidde tot automutilatie. Door FOK! heb ik een slagaderlijke bloeding opgelopen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:09 schreef Doublepain het volgende:
#FREEHMF anders gaat er elk uur een teddybeer sterven!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |