CR7 staat ook achter HMF?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:29 schreef Doublepain het volgende:
#GIRO5554Doublepain
Ik ben door mijn teddyberen heen, stuur ze naar mij!
#FREEHMF
Ik voel ook alle levenskracht uit mij verdwijnen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
Dat het forum dood is zonder hem......
Voor de eerste kwartfinale van het WK. Alhoewel hij wel zijn leven lijkt te hebben gebeterd. Dus allicht de laatste halve finale.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:05 schreef Happel het volgende:
Hoelang zal het duren voordat HMF weer een ban heeft. Plaats hieronder je weddenschappen.
Kleine tip voor de deelnemers van het weddenschap; Begin een discussie over de kwaliteiten van De Guzman en Clasie.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:05 schreef Happel het volgende:
Hoelang zal het duren voordat HMF weer een ban heeft. Plaats hieronder je weddenschappen.
Clasie is beter. Zonder twijfel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kleine tip voor de deelnemers van het weddenschap; Begin een discussie over de kwaliteiten van De Guzman en Clasie.
Als je keihard wil lachen, moet je Sjaak vragen of Nederland alle mazzel van de wereld had tijdens WK2010 tegen bijvoorbeeld Brazilië.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kleine tip voor de deelnemers van het weddenschap; Begin een discussie over de kwaliteiten van De Guzman en Clasie.
23 juniquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:05 schreef Happel het volgende:
Scrumz0rzquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:38 schreef Scrummie het volgende:
Duurt ff, maar dan heb je ook helemaal geen ene tyfus.
WELKOM TERUG HMFgod
eerste wedstrijd Feyenoord voorronde CL, datum weet ik nietquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:05 schreef Happel het volgende:
Na de bekendmaking van de uitshirts.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:05 schreef Happel het volgende:
Je kan de klok erop gelijkzetten ja. Zijn reactie:quote:Op maandag 16 juni 2014 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
Straks zijn we HMF weer kwijt door GGMM
Meneer zou blij moeten zijn dat ik in FB post en TR's maak, in plaats van die gasten verrot te schelden en tot het bot af te makenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik had je huil-TR al gelezen. Post is weg.
Ditquote:Op maandag 16 juni 2014 19:56 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben het met je eens dat GGMM een waardeloze mod is. Niks persoonlijks maar je modgedrag is echt kansloos.
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Hmf heeft de fokstok gejat en zit achter de terroristische organisatie ISIS en heeft het voorzien op de Israëlische bevolking die allemaal wil infecteren met HIV dus trap niet in zijn praatjes
1. GGMMquote:Op maandag 16 juni 2014 20:24 schreef Jimbo het volgende:
Zullen we een poultje starten met wanneer en wie, hmf een ban aan naait?
HA! allemaal neuzen.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1. GGMM
2. Stijn
3. Steven
4. Hmf zelf
Denk dat binnen nu en 2 weken gelukt is
Jou heb ik me eigenlijk nooit druk om gemaakt. Kijk, je bent wel echt zo'n vieze van daaro noordelijk, maar je bent best prima om mee te babbelen eigenlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1. GGMM
2. Stijn
3. Steven
4. Hmf zelf
Denk dat binnen nu en 2 weken gelukt is
Johquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:51 schreef Helpmefok het volgende:
Lieve iedereen,
Allereerst hartelijk dank voor jullie welwillendheid om mij vrij te praten. Het is jullie tomeloze inzet geweest die gemaakt heeft dat ik weer hier een feestje kan vieren rondom mijn prachtige club en dit heerlijke WK.
Helaas is duidelijk geworden dat GGMM weer van me af wil. Van 314 naar 315 notes vandaag, zonder dat ik ook maar iets gedaan heb. Geen scheldwoorden, geen beledigingen, werkelijk helemaal niets. Als antwoord op de vraag "waarom", kreeg ik te horen "omdat hij dat nodig vindt". Vervolgens ben ik "zielig".
Rene zou zich terdege bewust moeten zijn dat het fijn is dat ik TR's maak waar men spreekt over mijn 'kankerbek', in plaats van in ellenlange scheldkannonades te vervallen. Maar Rene, mensen, we weten het allemaal, is absoluut een waar-de-lo-ze mod.
Ik zou dus zeggen: geniet ervan zolang het nog kan, want we weten dat de aankomende ban, zoals de vorige, onterecht als de pest zal zijn.
Hartelijke groet,
Uw aller HMF.
Dat zijn de ergste, die naaien je al voor een snickers.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jou heb ik me eigenlijk nooit druk om gemaakt. Kijk, je bent wel echt zo'n vieze van daaro noordelijk, maar je bent best prima om mee te babbelen eigenlijk.
Gooi er nog even een glittersticker in om het compleet te maken.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Spannend topic wel zo. Ik laat het verder door Jimbo afhandelen.
Voor een voedselbonquote:Op maandag 16 juni 2014 20:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste, die naaien je al voor een snickers.
Of een keer douchen.quote:
40-45 seconden en dan is het voorbijquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
40-45 seconden en dan is het voorbij
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gooi er nog even een glittersticker in om het compleet te maken.
quote:
Even uit nieuwsgierigheid.. wat had je eigenlijk gedaan dat je zo lang op het strafbankje zat?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:51 schreef Helpmefok het volgende:
Lieve iedereen,
Allereerst hartelijk dank voor jullie welwillendheid om mij vrij te praten. Het is jullie tomeloze inzet geweest die gemaakt heeft dat ik weer hier een feestje kan vieren rondom mijn prachtige club en dit heerlijke WK.
Helaas is duidelijk geworden dat GGMM weer van me af wil. Van 314 naar 315 notes vandaag, zonder dat ik ook maar iets gedaan heb. Geen scheldwoorden, geen beledigingen, werkelijk helemaal niets. Als antwoord op de vraag "waarom", kreeg ik te horen "omdat hij dat nodig vindt". Vervolgens ben ik "zielig".
Rene zou zich terdege bewust moeten zijn dat het fijn is dat ik TR's maak waar men spreekt over mijn 'kankerbek', in plaats van in ellenlange scheldkannonades te vervallen. Maar Rene, mensen, we weten het allemaal, is absoluut een waar-de-lo-ze mod.
Ik zou dus zeggen: geniet ervan zolang het nog kan, want we weten dat de aankomende ban, zoals de vorige, onterecht als de pest zal zijn.
Hartelijke groet,
Uw aller HMF.
Bans worden niet besproken.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Even uit nieuwsgierigheid.. wat had je eigenlijk gedaan dat je zo lang op het strafbankje zat?
Niks natuurlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Even uit nieuwsgierigheid.. wat had je eigenlijk gedaan dat je zo lang op het strafbankje zat?
iddquote:Op maandag 16 juni 2014 20:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste, die naaien je al voor een snickers.
tsja, als je uit breda komt, dan moetj e voor nac zijn, kk lul !quote:Op maandag 16 juni 2014 20:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken.
Maar ik vond het een hoop stierenpoep. De druppel die de emmer liet overlopen was het citeren van de Rotterdamse denker. Nou vraag ik je..
Zou toch zweren dat ik hier op gereageerd hebquote:Op maandag 16 juni 2014 20:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken.
Maar ik vond het een hoop stierenpoep. De druppel die de emmer liet overlopen was het citeren van de Rotterdamse denker. Nou vraag ik je..
Jimbo zal wel hebben opgetreden dan.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou toch zweren dat ik hier op gereageerd heb
Ja of jij met je haagse achterbanquote:Op maandag 16 juni 2014 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo zal wel hebben opgetreden dan.
Wat subtiel gesteld. Je ziet toch dat ik flink wat respect afdwing met mijn matjequote:Op maandag 16 juni 2014 20:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja of jij met je haagse achterban
Nou ja zeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat subtiel gesteld. Je ziet toch dat ik flink wat respect afdwing met mijn matje
[..]
Nou ja zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok jij bent ook wel lief. Alles beter dan GGMM. Gewoon alleen Karina, jij en HMF mod ofzo![]()
HMF als mod ?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok jij bent ook wel lief. Alles beter dan GGMM. Gewoon alleen Karina, jij en HMF mod ofzo
ja joh lachen joh, 1 weekje ofzoquote:Op maandag 16 juni 2014 21:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
HMF als mod ?
je bent niet goed wijs.
Ik wil geen noord-kor-fok-ea referenties maken, maar met het aanstellen van een hmf als mod kan je de klok er op gelijk zetten dat het een nog grotere dictatuur word
Dit dusquote:Op maandag 16 juni 2014 21:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
HMF als mod ?
je bent niet goed wijs.
Ik wil geen noord-kor-fok-ea referenties maken, maar met het aanstellen van een hmf als mod kan je de klok er op gelijk zetten dat het een nog grotere dictatuur word
Als ik een kwaadaardig gezwel wil zien die alles vernietigd dan ga ik wel naar de kankerafdeling van het erasmus. Daar hoef ik niet voor op fok te blijven.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja joh lachen joh, 1 weekje ofzo
En om in te zien dat kanker soms een uitweg is naar ESF meets.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als ik een kwaadaardig gezwel wil zien die alles vernietigd dan ga ik wel naar de kankerafdeling van het erasmus. Daar hoef ik niet voor op fok te blijven.
en toch zijn we er weer bij volgend jaarquote:Op maandag 16 juni 2014 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En om in te zien dat kanker soms een uitweg is naar ESF meets.
Tr gemachtquote:Op maandag 16 juni 2014 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En om in te zien dat kanker soms een uitweg is naar ESF meets.
Dan druk je het nog zachtjes uit.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dusdie gozer is niet goed wijs maar vermakelijk verder
Correctquote:
Ik ben blij dat je net op tijd ingrijpt. Had ik toch bijna mijn moderatorschap afgestaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 02:31 schreef Scorpie het volgende:
HMF mod maken? Hahahahahakom op zeg, die jongen kan net zijn veters strikken, doe normaal.
Ik heb geen schoenen met veters, wat nu?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 02:31 schreef Scorpie het volgende:
HMF mod maken? Hahahahahakom op zeg, die jongen kan net zijn veters strikken, doe normaal.
Je veter strik diploma nooit gehaald?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen schoenen met veters, wat nu?
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je net op tijd ingrijpt. Had ik toch bijna mijn moderatorschap afgestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |