SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wallpapers door Splodgenessabounds verzoekjes via PM
GoT Wallpaper 1 - Random Characters
GoT Wallpaper 2 - Random Characters
GoT Wallpaper 3 - Random Characters
GoT Wallpaper 4 - Random Characters
GoT Wallpaper 5 - Daenerys Targaryen
GoT Wallpaper 6 - 'Good' vs 'Bad'
GoT Wallpaper 7 - Jaqen H'ghar
GoT Wallpaper 9 - The Hound
Hier nog eentje van ons favoriete karakter: GoT Wallpaper 10 - The One True King
Handige Links
• De HBO-viewer's guide, een gids met alle karakters, families en gebeurtenissen in de serie.
• De fansite Winter is Coming die altijd alle laatste nieuwtjes heeft.
• Game of Thrones - Map, een gedetailleerde map van Westeros, Free Cities en alles wat daarachter ligt. Let wel, enigszins speculatief.
• History and Lore of Westeros Interessante DVD bonusmateriaal over de geschiedenis van Westeros en diens Houses.
Props voor eQual voor de karakterplaatjes.
LET OP: elke verwijzing naar de boeken (personen die nog niet meedoen in de serie, gebeurtenissen die nog plaats moeten gaan vinden) horen niet thuis in dit topic, daar is het boek/spoilertopic voor. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. De enige spoilers hier zijn bijvoorbeeld voor previews van volgende afleveringen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
hemelsquote:Op donderdag 10 april 2014 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
quote:Voordat je reageert
Let op: je post in het Game of Thrones topic ZONDER boekspoilers. Elke verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie voorgekomen zijn horen hier niet thuis!
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:45 schreef lord_bono het volgende:
Blijft moeilijk om niet op spoilers te reageren of te spoileren..
#AryaOnTheThronequote:Op donderdag 10 april 2014 22:04 schreef xFriendx het volgende:
Nog ff bezig met seizoen 3 terug te kijken, zie je weer dat moment met de Red Wedding, Arya die ook nog ff ziet hoe Robb z'n wolf sterft....dan heb je toch weer even zo'n moment dat het je geen k*t interesseert of Dany haar troon krijgt maar je gewoon wil dat die Frey's op een zo'n zuur mogelijke wijze aan hun einde komen.
Ik wil Dany nog steeds op de troon.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:04 schreef xFriendx het volgende:
Nog ff bezig met seizoen 3 terug te kijken, zie je weer dat moment met de Red Wedding, Arya die ook nog ff ziet hoe Robb z'n wolf sterft....dan heb je toch weer even zo'n moment dat het je geen k*t interesseert of Dany haar troon krijgt maar je gewoon wil dat die Frey's op een zo'n zuur mogelijke wijze aan hun einde komen.
En ik wil leuke gifjes zien, of zijn ze op?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:11 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik wil Dany nog steeds op de troon.
Hou aub op met dat gezeur over gifjes.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En ik wil leuke gifjes zien, of zijn ze op?
ow hier thuis was mijn vrouw juist erg blij met de dood van robb en ik van zijn moeder.. wat een zeikfiguren...quote:Op donderdag 10 april 2014 22:04 schreef xFriendx het volgende:
hoe heb jij de nieuwe topic geopend vwant gifjes iddquote:Op donderdag 10 april 2014 22:11 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik wil Dany nog steeds op de troon.
why?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:26 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hou aub op met dat gezeur over gifjes.
in de OP van het vorige topicquote:
Omdat zij heel graag aardig wil gevonden worden door (verzuurde) mensen die over haar inbreng van tig gifjes hebben zitten te klagen.quote:
mag dat zomaar, de OP veranderen???quote:Op donderdag 10 april 2014 22:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Omdat zij heel graag aardig wil gevonden worden door (verzuurde) mensen die over haar inbreng van tig gifjes hebben zitten te klagen.
Kweenie, is waarschijnlijk aangepast speciaal voor Vlindur, die zat in vorige topic al te huilen dat haar gare mobiel dit topic niet kon laden vanwege die 3 of 4 gifjes in dat topic.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
mag dat zomaar, de OP veranderen???
Slayage de gifjes staan nog steeds in het topic, alleen nu in spoilertags. Dit omdat veel mensen hierover klaagden, en al heel lang. (Oh, veel mensen is dus eigenlijk alleen Vlindur lol)quote:
Dit zijn trouwens erg mooie tekeningen!quote:Op donderdag 10 april 2014 20:09 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
http://beautifuldeath.com/
The hound toch ook? Laatste hele stuk was gewoon top.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die scenes met Arya waren echt de beste van deze ep
Arya
Hound + Arya is gewoon top-koppelquote:Op donderdag 10 april 2014 22:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
The hound toch ook? Laatste hele stuk was gewoon top.
Meer zijn? Dus nu ben je minder, want je post geen gifjes.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:39 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Slayage de gifjes staan nog steeds in het topic, alleen nu in spoilertags. Dit omdat veel mensen hierover klaagden, en al heel lang. (Oh, veel mensen is dus eigenlijk alleen Vlindur lol)
Kloonhommel daarentegen vraagt altijd of ik lollige gifjes wil posten, wat op zich vast goed bedoeld zal zijn, maar mijn gifjes storms van 2 jaar terug vielen niet bij iedereen in goede aard dus dat doe ik niet meer.Ik wil meer zijn dan die malle khaleesi met haar lollige gifjes..
No offence.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:48 schreef Kloonhommel het volgende:
Khaleesi, er is een groepje mensen op FOK! die over alles zeiken wat vast en los zit want hun leven is gewoon ronduit kut en dat moeten ze ergens kwijt. Als we met zijn allen daar wat van gaan aantrekken kunnen we FOK! wel opdoeken.
De gifjes die jij koos als antwoord op een post van een ander vind ik soms erg goed gekozen en hilarisch. Maakt dit topic gezelliger/leuker. Vind het nu al gelijk anders, ook omdat je het nodig vond me af te katten terwijl je dit werkelijk nog nooit gedaan heb.
P.S. ik zie je niet als "malle khaleesi", gewoon als iemand die op een leuke manier op postjes kan reageren. (ja nu ff niet zo omdat je me aan het afkatten bent).
Dat gesprek in die bosjes was hilarischquote:
Dat was idd leuk. The Hound gedraagt zich als een botte lul maar heeft ergens nog wel een klein teer hartje kloppen. Ben benieuwd hoe ver ze samen komen in de serie.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat gesprek in die bosjes was hilarisch
Arya: He killed lommy.
Hound: What the fuck's a lommy?
Arya: He's still got it
Hound: Got what?
Arya: My sword needle.
Hound: Needle? Of course you named your sword.
Arya: Lots of people name their swords.
Hound: Lots of cunts.
quote:When winter comes, you’ll hear no lions roar. There will be no stags grazing in the fields, flowers growing in the meadows, snakes hidden in the sands. The krakens will freeze where they swim, trouts will disappear from the rivers, and falcons will abandon the air. Not even will the breath of dragons warm your halls. You will only hear the howling wolves in the night. Winter is coming.
Nee, #ThemeStarkquote:
dat was idd een leuke scene ja,quote:
Ja maar... Als die mensen al dood zijn, hoef je ze toch niet meer te vermoorden ;-)?quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:43 schreef kawa4 het volgende:
[..]
dat was idd een leuke scene ja,
en volgens mij ( hoop ik) gaat die nog heel wat mensen dood vermoorden
Maar daar noem je dan ook een koppel.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad, ik mis de chemie. Het is nu nog echt "Kijk ik ben mooi en ik probeer je te hosselen, gewoon omdat ik mijn pielemuis in je wil steken." De seksuele spanning hoort er vanaf te druipen, Tyrion en Sansa hebben bijna nog meer seksuele spanning.
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:38 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kweenie, is waarschijnlijk aangepast speciaal voor Vlindur, die zat in vorige topic al te huilen dat haar gare mobiel dit topic niet kon laden vanwege die 3 of 4 gifjes in dat topic.
Hahaquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:44 schreef Verbal het volgende:
http://www.buzzfeed.com/e(...)e-of-thrones-name-be
Ser Roberarys Lannister
V.
Mijn what the hell in deze komt van: Pyromancer?!quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Haha![]()
Pyromancer Davidari Seaworth. What the hell?
Never mindquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:58 schreef Funzel het volgende:
Ser Justigo Stark 'Warrior of Light'
Ik wil geen Stark zijn
Nee t kwartje is gevallen. Het is een name generator en geen "Wie uit GOT ben je"quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:01 schreef Funzel het volgende:
Nou ik ben vrij ver in de boeken maar ken niemand die daar op lijkt.
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn what the hell in deze komt van: Pyromancer?!Hoezo?
Nee, het zijn de mensen die onder andere wildfire fabriceren.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Inderdaad jaWerd de priesterorde van Melisandre niet soms als pyromancers aangeduid?
We zijn familiequote:Op vrijdag 11 april 2014 10:05 schreef Weakling het volgende:
Lord Weaklariah Clegane
Master of Whisperers
Awesome, KILL IT WITH FIRE!!!!quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, het zijn de mensen die onder andere wildfire fabriceren.
De alchemisten idd, ik lees t nu ook.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, het zijn de mensen die onder andere wildfire fabriceren.
Je S3 haat jou ook.quote:
Ik heb geen mini.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je S3 haat jou ook.![]()
![]()
En ik denk niet dat je de S3 maar de S3 mini hebt? Dat zijn idd kuttoestellen en kunnen nix hebben (want matige specs maar daar is de prijs ook naar).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:47 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb geen mini.Mijn teerbeminde heeft een Samsung Galaxy Xcover. Dát is pas een kuttoestel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V.Ja inderdaad, V. ja.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:47 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb geen mini.Dacht dat de S3 best een prima toestel was. Tijd voor een upgrade dan he want dit is een oude wijven kwebbeltopic geworden allejezus, ooit was het de meest leukste topic ever. Hmpf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Dat geloof ik graag ja. Volgende keer neem ik mooi weer een HTCquote:
Want je bent een draak van een wijf?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:55 schreef Vlindur het volgende:
Khaleesi Carolin Arryn
Master of Coin
Ik en geld
Deze met mn roepnaam:
Queen Carlae Arryn
The Last Dragon
Doe die maar dan
Merk maakt geen reet uit, je krijgt wat je ervoor betaald. Een toestel van 200 euro kan niet veel hebben, een toestel van 600 euro kan meer hebben. Tis net een smart kopen en verwachten dat ie zoveel kan als een mercedes. Snappie?quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag ja. Volgende keer neem ik mooi weer een HTC
quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:27 schreef Zhenar het volgende:
Prince Zhenago Frey
First Sword of BraavosEen FREY?!?!?!!?
Gewát?quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:17 schreef Verbal het volgende:
Er wordt nogal wat gecrosswipt, volgens mij?
V.
Die M in SMART staat voor Mercedesquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Merk maakt geen reet uit, je krijgt wat je ervoor betaald. Een toestel van 200 euro kan niet veel hebben, een toestel van 600 euro kan meer hebben. Tis net een smart kopen en verwachten dat ie zoveel kan als een mercedes. Snappie?
Hèt recept voor een langzame, brute en pijnlijke doodquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:28 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik ben tenminste een Khal EN Lannister EN Brave Companion
Khaleesi Daeneen Greyjoyquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:37 schreef Khaleesi het volgende:
Dat iedereen die gare generator ook echt gaat proberen ___!
Elke uitkomst is een katastrofe...
quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:45 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Khaleesi Daeneen Greyjoy
The Young Wolf
Wat een teleurstelling... Dat verklaart ook mede waarom hij in zo weinig trailers te zien was.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:03 schreef DaMart het volgende:
Interview met de acteur die Bran speelt. Hij is dit seizoen in 4 afleveringen te zien, volgens hemzelf: http://www.tv.com/shows/g(...)erview-139706153538/
Zhenago.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:27 schreef Zhenar het volgende:
Prince Zhenago Frey
First Sword of BraavosEen FREY?!?!?!!?
hihahoquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:03 schreef BenX_95 het volgende:
Lord Fuckryn Bolton
Protector of the Realm
Inderdaad zeg, dat accent van Carice!quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:27 schreef TheVulture het volgende:
Dat accentloze Engels van Michiel Huisman trouwens... Beter dan Carice
Awshitquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, dat accent van Carice!Misschien is dit wel een goed moment om het daar even uitgebreid over te hebben!
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik moest hardop lachen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, dat accent van Carice!Misschien is dit wel een goed moment om het daar even uitgebreid over te hebben!
Ser Justigo Starkquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:58 schreef Funzel het volgende:
Ser Justigo Stark 'Warrior of Light'
Ik wil geen Stark zijn
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:27 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Gecrosswipt... wat anderen ook zeggen: Khals met Lannisters met Targaryens en Starks mengen en zo.quote:
benjen stark hebben we iig niet dood gezien.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben benieuwd of we dit seizoen nog wat van Benjen Stark, Brynden Tully en Edmure Tully gaan zien of horen, want die waren geloof ik nog steeds in leven.
34quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://quizitz.com/got/
Ik dacht, even mijn kennis testen. Kwam niet verder dan vier.
Ik kijk alles... kan niet op de namen komen.quote:
Ik had ook een paar namen die ik een paar keer moest typenquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik kijk alles... kan niet op de namen komen.of hoe je ze schrijft.
60 van de 66.quote:
Ik ben slecht in namen blijkt wel weer.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wist ze allemaal, voor en achternaam.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik mis er 5, waarvan 4 waar ik de voornaam niet meer weet. (Oa 2x reed, 1x karstarkquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:58 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik wist ze allemaal, voor en achternaam.Wat een nerd ben ik.
Kon alleen niet op de voornaam van Giantsbane komen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Die is echt al 3 keer voorbij gekomen volgens mij. Overigens begrijp ik niet waarom, want zo bijzonder is het niet (no offense).quote:
Jij verwoordt wat ik dacht, ik vind er ook niks aan. En idd 3e keer.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:11 schreef eQuaL het volgende:
Die is echt al 3 keer voorbij gekomen volgens mij. Overigens begrijp ik niet waarom, want zo bijzonder is het niet (no offense).
Ik had ze allemaal behalve de achternamen van Davos en Podrick.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wist ook vaak de voornamen wel, maar niet altijd de achternamen, zoals van Podrickquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:42 schreef IbanMayo het volgende:
Ik had ze allemaal behalve de achternamen van Davos en Podrick.
Zelfs Asha/Yara en Talisa/Jeyne?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:47 schreef ems. het volgende:
Ik had ze allemaal goed, maar dat is natuurlijk best makkelijk als je alle boeken al 2 keer hebt gelezen
Ik dacht dat alleen afl. 1 gratis te zien was op itshbo.nl, daarna moet er betaald worden volgens mij.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat je GoT niet eens hoeft te downloaden, gewoon opd e website van HBO te kijkenhttp://www.itshbo.nl/series/game-of-thrones
Klopt. Daarbij vind ik het fijn om alle bestanden netjes op mijn computer te hebben. Ik koop de DVD's wel na het laatste seizoen, in een mooie verzamelbox.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:02 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen afl. 1 gratis te zien was op itshbo.nl, daarna moet er betaald worden volgens mij.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:59 schreef Barbusse het volgende:
Kids? Do NOT try this at home....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:06 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Klopt. Daarbij vind ik het fijn om alle bestanden netjes op mijn computer te hebben. Ik koop de DVD's wel na het laatste seizoen, in een mooie verzamelbox.
Nou ja, het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat ben ik ook van plan, maar dat gaat nog járen duren. Helaas.
Nog 3 jaar als het goed isquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat ben ik ook van plan, maar dat gaat nog járen duren. Helaas.
Idd gratis te zien als goedmakertje omdat hbo online oid eruit lag op de première avondquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat je GoT niet eens hoeft te downloaden, gewoon opd e website van HBO te kijkenhttp://www.itshbo.nl/series/game-of-thrones
Ik wist niet meer hoe Asha in de tv serie heette, maar hij keurde Asha ook gewoon goed.quote:
44. Vier is wel érg weinig, al zat ik bij een paar echt van "Godsamme, puntje van tong"quote:
Ik had Viserys Targaryen maar niet goed en snapte er niks van. Bleek dat ik een spatie te veel had gezetquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hetgeen vrij flauw is, aangezien haar door de producers is gevraagd haar accent aan te dikken omdat ze uit een ver oord komt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik wilde vooral het accentloze Engels van Michiel prijzen, maar wist niet dat het accent van Carice al zo uitgemolken was hier
Niet zeker of serieus...quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hetgeen vrij flauw is, aangezien haar door de producers is gevraagd haar accent aan te dikken omdat ze uit een ver oord komt.
Ze zijn zeker ook toevallig vergeten om Thoros een uitheems accent aan te meten? En Ilyrio Mopatis praat ook wel erg beschaafd Brits voor iemand van Essos. En Daario? Terwijl Syrio Forel dan weer wel een dik accent heeft.quote:
En Hodorquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:32 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Iedereen behalve Dinklage praat gewoon zoals ie altijd al deed.
Meen zoiets gelezen te hebben, heb niet eens zin om erover te discussiëren.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:32 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ze zijn zeker ook toevallig vergeten om Thoros een uitheems accent aan te meten? En Ilyrio Mopatis praat ook wel erg beschaafd Brits voor iemand van Essos. En Daario? Terwijl Syrio Forel dan weer wel een dik accent heeft.
Niks opzet dus. Iedereen behalve Dinklage praat gewoon zoals ie altijd al deed.
Oja ik zou ook stoppen met deze discussieVanaf nu dan.
Tik 'em aanquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ser Justigo Stark
Warrior of Light
Ja, hij is wel tof. Wel een beetje 'bi omdat het moet'. Lag er wat dik bovenop, typisch HBOquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:04 schreef zzzzud het volgende:
Oberyn Martell vind ik wel cool, lekker bawsy. Trouwens, dat zwaard in de eerste scene lijkt wel heel erg bot, terwijl valyrian steel toch juist permanent scherp is?
Ik had bij de pa van Jorah 'The Bear' ingetikt en dat keurde die goedquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:17 schreef Skillstorm het volgende:
Ik weet de vader van Jorah Mormont dus niet en ook niet de maat van Beric Dondarrion,en die man van de Tully familie.
In de *verboden woord* is hij ook overduidelijk bi en wordt het vaak benadrukt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, hij is wel tof. Wel een beetje 'bi omdat het moet'. Lag er wat dik bovenop, typisch HBO.
A man says: Beetje bi is niet bahquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:36 schreef Cardozo het volgende:
[..]
In de *verboden woord* is hij ook overduidelijk bi en wordt het vaak benadrukt.
Oh, okee. Niet echt meegekregen dan. Vond die scene wat overdreven.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:36 schreef Cardozo het volgende:
[..]
In de *verboden woord* is hij ook overduidelijk bi en wordt het vaak benadrukt.
Wtfquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, hij is wel tof. Wel een beetje 'bi omdat het moet'. Lag er wat dik bovenop, typisch HBO.
[..]
Ik had bij de pa van Jorah 'The Bear' ingetikt en dat keurde die goed.
Interessant filmpje!quote:
Ik vond iets nogal een grote spoiler eerlijk gezegd. En ik had het gevoel: had ik dat al moeten weten? Ik wist het niet...quote:Op zondag 13 april 2014 02:09 schreef iAvani het volgende:
Interessant filmpje!
(met een aantal kleine spoilers)
In de serie moet het wat sneller, maar in de boeken steekt hij zijn Martelletje in alle gaatjes hoor.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:13 schreef Jivis het volgende:
[..]
Oh, okee. Niet echt meegekregen dan. Vond die scene wat overdreven.
Een soort Bonobovolkje dus?quote:Op zondag 13 april 2014 07:40 schreef Verbal het volgende:
In de serie moet het wat sneller, maar in de boeken steekt hij zijn Martelletje in alle gaatjes hoor.
V.
quote:
Misschien omdat tijdens de oorlog tegen Aerys, waar de Lannisters de Martells tegen zich in het harnas hebben gejaagd,de Starks aan dezelfde kant als de Lannisters vochten?quote:Op zondag 13 april 2014 11:00 schreef Breekfast het volgende:
Als die Martell's de Lannisters zo haten, waarom kwamen ze de Starks niet te hulp?
Ah ok, duidelijkquote:Op zondag 13 april 2014 11:03 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Misschien omdat tijdens de oorlog tegen Aerys, waar de Lannisters de Martells tegen zich in het harnas hebben gejaagd,de Starks aan dezelfde kant als de Lannisters vochten?
Wat dan?quote:Op zondag 13 april 2014 07:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond iets nogal een grote spoiler eerlijk gezegd. En ik had het gevoel: had ik dat al moeten weten? Ik wist het niet...
ik denk dat ze zich protectionistisch opstellen, door zo min mogelijk met het noorden te maken, kunnen ze hun eigen gang gaan, zonder verantwoording af te leggen aan wie dan ookquote:Op zondag 13 april 2014 11:00 schreef Breekfast het volgende:
Als die Martell's de Lannisters zo haten, waarom kwamen ze de Starks niet te hulp?
Welke bedoel je? Ik kon geen hele erge spoilers vinden namelijkquote:Op zondag 13 april 2014 07:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond iets nogal een grote spoiler eerlijk gezegd. En ik had het gevoel: had ik dat al moeten weten? Ik wist het niet...
dit soort filmpjes blijven gevaarlijk, zo heb ik vanochtend, die opening van het seizoen gekeken met al die acteurs op de red carpet, maar ook daar vielen 2 spoilers, die ik liever niet had gehoord, daarom moet ik dit soort dingen volledig ontwijken eigenlijkquote:Op zondag 13 april 2014 02:09 schreef iAvani het volgende:
[..]
Interessant filmpje!
(met een aantal kleine spoilers)
De achterkant van een GoT boek lezen is ook zoiets, damn wat baal ik daar vanquote:Op zondag 13 april 2014 14:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit soort filmpjes blijven gevaarlijk, zo heb ik vanochtend, die opening van het seizoen gekeken met al die acteurs op de red carpet, maar ook daar vielen 2 spoilers, die ik liever niet had gehoord, daarom moet ik dit soort dingen volledig ontwijken eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
quote:Op zondag 13 april 2014 15:08 schreef gazhims3lv het volgende:
Ook nog dé spoiler van het seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Niet lezen, mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
De Martell's blijven liever uit de oorlogen van Westeros en het interessert ze al helemaal niet wat er met de Starks gebeurt. Maar gedurende de oorlog was de situatie wel gespannen omdat de Martells zowel de Tyrells als de Lannisters haten.quote:Op zondag 13 april 2014 11:00 schreef Breekfast het volgende:
Waarom blijven mensen het toch hier posten! Onder spoilertags of niet: het hoort hier niet.quote:
De Redwynes zijn bannermen van de Tyrells, niet van de Martells. Derhalve irrelevant.quote:Op zondag 13 april 2014 15:23 schreef terdege het volgende:
[..]
De Martell's blijven liever uit de oorlogen van Westeros en het interessert ze al helemaal niet wat er met de Starks gebeurt. Maar gedurende de oorlog was de situatie wel gespannen omdat de Martells zowel de Tyrells als de Lannisters haten.
Een probleem voor de Martells is dat de Redwyne twins in Kings Landing zijn. Officieel zijn ze natuurlijk geen gevangenen maar als de Martells iets doms zouden doen zouden zij vermoord worden. House Redwyne is één van de belangrijkste bannerman van de Martells en ze hebben ook family ties. Ik weet niet precies hoe het zit maar het komt erop neer dat de levens van die Redwyne twins belangrijk genoeg zijn om geen oorlog te starten. Tyrion heeft in seizoen 2 Myrcella uitgehuwlijkt aan de zoon van Doran Martell zodat de situatie wat gebalanceerder zou worden en op die manier de vijandigheden tussen Lannister/Tyrell en Martell wat minder zouden worden, wat niet erg gelukt is.
Rond 04:30 Nederlandse tijd staat het er meestal op.quote:Op zondag 13 april 2014 18:18 schreef Erasmo het volgende:
Is er ergens een timer voor de airing van de volgende episode? Dan weet ik dat ik een uurtje later op de Piratebay moet kijken
De Boltons weten niet dat Bran en Rickon nog leven.quote:Op zondag 13 april 2014 15:42 schreef Re het volgende:
degene die mijn plezier met spoilers dusdanig verknallen maak ik gewoon het leven zuur hier op FOK!
ontopic:
ik vroeg me af dat nu wel bekend moet zijn bij Tywin en consorten dat de broertjes Stark nog leven aangezien de Boltons nu onder zijn gezag leven...
Ik heb een Jaime icon, dat telt vast ook wel.quote:Op zondag 13 april 2014 20:48 schreef QueenCersei het volgende:
[..]
Sorry, je bent mijn broer niet. Of neef.
Theon heeft Ramsay Snow verteld dat ze nog leven.quote:Op zondag 13 april 2014 20:38 schreef QueenCersei het volgende:
[..]
De Boltons weten niet dat Bran en Rickon nog leven.
Dat wil niet zeggen dat zijn vader het weet.quote:Op zondag 13 april 2014 21:42 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Theon heeft Ramsay Snow verteld dat ze nog leven.
Nee. Aan de andere kant, heb je twee handen?quote:Op zondag 13 april 2014 20:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb een Jaime icon, dat telt vast ook wel.
Waarom zou hij dat niet vertellen aan zijn pa?quote:Op zondag 13 april 2014 22:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat zijn vader het weet.
En zelfs al weten ze het, willen ze het niet vertellen, aangezien dat hun claim op het Noorden vermindert.quote:Op zondag 13 april 2014 22:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat zijn vader het weet.
Dat dan weer welquote:Op zondag 13 april 2014 22:01 schreef QueenCersei het volgende:
[..]
Nee. Aan de andere kant, heb je twee handen?
Omdat zijn vader hem nog steeds niet geaccepteerd heeft als zijn eigen zoon. En dit:quote:Op zondag 13 april 2014 22:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat niet vertellen aan zijn pa?
quote:Op zondag 13 april 2014 22:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
En zelfs al weten ze het, willen ze het niet vertellen, aangezien dat hun claim op het Noorden vermindert.
Scherp denkwerk zo op de late avond!quote:Op zondag 13 april 2014 22:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
En zelfs al weten ze het, willen ze het niet vertellen, aangezien dat hun claim op het Noorden vermindert.
quote:Op zondag 13 april 2014 17:36 schreef Cardozo het volgende:
[..]
De Redwynes zijn bannermen van de Tyrells, niet van de Martells. Derhalve irrelevant.
Je heb gelijk. Blijkbaar hadden ze die redwyne twins dus om de Tyrells in bedwang te houden? Ik kan me herinneren dat Cersei dit ook duidelijk maakt in A clash of kings ofzo.quote:Op zondag 13 april 2014 17:36 schreef Cardozo het volgende:
[..]
De Redwynes zijn bannermen van de Tyrells, niet van de Martells. Derhalve irrelevant.
#allemaalboekwatisclashofkings?juistjaboek2:(quote:Op zondag 13 april 2014 22:20 schreef terdege het volgende:
[..]
[..]
Je heb gelijk. Blijkbaar hadden ze die redwyne twins dus om de Tyrells in bedwang te houden? Ik kan me herinneren dat Cersei dit ook duidelijk maakt in A clash of kings ofzo.
Ik probeer hier gewoon nuttige achtegrond informatie te posten. Er zit niks tussen wat ook maar in de buurt komt van een spoiler.quote:Op zondag 13 april 2014 22:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
#allemaalboekwatisclashofkings?juistjaboek2:(
Dat snap ik ook niet. De korte haren ziet er al slechter uit maar die bruine kleur breekt gewoon onnodig met het verhaal. De hele oorlog is op een bepaalde manier veroorzaakt doordat Jaime blond haar heeft.quote:Op zondag 13 april 2014 22:31 schreef merry77 het volgende:
Hadden ze die acteur die nu Jaime speelt niet even kunnen blonderen? Dit staat echt heel raar. Bruine haren bij al die gouden lokken van de Lannisters.
En de recap is weer geestig.
http://happyplace.someeca(...)p-season-4-episode-1
Het is nog steeds dezelfde acteur.quote:Op zondag 13 april 2014 22:31 schreef merry77 het volgende:
Hadden ze die acteur die nu Jaime speelt niet even kunnen blonderen? Dit staat echt heel raar. Bruine haren bij al die gouden lokken van de Lannisters.
Ik zat ook al van wtf.quote:Op zondag 13 april 2014 22:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is nog steeds dezelfde acteur.
quote:Op zondag 13 april 2014 22:31 schreef merry77 het volgende:
Dat is niet helemaal correct trouwens. Tywin Lannister koos pas een kant nadat de winnaar al duidelijk was. Het enige wat de Lannisters uiteindelijk hebben gedaan is Kings Landing binnen dringen onder het mom van bescherming bieden, de stad daarna leegroven en de poort open laten voor Eddard Stark.quote:Op zondag 13 april 2014 11:03 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Misschien omdat tijdens de oorlog tegen Aerys, waar de Lannisters de Martells tegen zich in het harnas hebben gejaagd,de Starks aan dezelfde kant als de Lannisters vochten?
Als seriekijkers de achtergrondinformatie uit het boek willen weten, lezen ze het boek wel.quote:Op zondag 13 april 2014 22:34 schreef terdege het volgende:
[..]
Ik probeer hier gewoon nuttige achtegrond informatie te posten. Er zit niks tussen wat ook maar in de buurt komt van een spoiler.
Echt he! Eindelijk.quote:
Spoiler-alert. Een beetje.quote:Op maandag 14 april 2014 07:57 schreef editoor het volgende:
Dat kut kind is dood. Mijn dag is helemaal goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door DaMart op 14-04-2014 08:31:09 ]
Verzuurde reactie. Niets mis met achtergronden waardoor je de wereld een beetje begrijpt.quote:Op maandag 14 april 2014 00:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als seriekijkers de achtergrondinformatie uit het boek willen weten, lezen ze het boek wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog leuker dan in het boek!Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op maandag 14 april 2014 08:31 schreef LeBeau het volgende:
Wheheheh.Godverdomme. Ik klikte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog leuker dan in het boek!Ook al heb ik de boeken gelezen
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op maandag 14 april 2014 08:22 schreef DaMart het volgende:
.
Typische GoT-bruiloft en eindelijk eentje met een happy end.
Voor wie het nog moet zien, even in een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 april 2014 09:28 schreef So_Surreal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Ze word zelfs ontvoerd door ser DontosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In topics kijken na de uitzendingquote:Op maandag 14 april 2014 09:52 schreef Smeich het volgende:
[..]
Eén van de redenen dat ik dit topic weer eens links moet laten liggen...
Dit soort opmerkingenquote:
En de opmerking 'mm pie' spoilde iets voor jou? Of begreep je dit pas na de uitzending?quote:Op maandag 14 april 2014 09:54 schreef Smeich het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingenEn die opmerking die ik eerder quote was geplaatst voor de uitzending
![]()
Hmm ik heb de aflevering nummer 2 nog niet gezien, vanavond maarquote:Op maandag 14 april 2014 09:34 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ze word zelfs ontvoerd door ser Dontos
Betreft duidelijk een spoiler van gisterenquote:Op maandag 14 april 2014 09:53 schreef Zith het volgende:
[..]
In topics kijken na de uitzending![]()
Ben trouwens nog bezig met seizoen 1 graag niemand praten over seizoen 2!!
Maakt dat nu echt veel uit? Er gooit weer iemand een spoiler in dit topic, dat moet gewoon afgelopen zijn. Net als vorig seizoen vlak voor de bruiloft. Zo maar een opmerking, out of the blue.quote:Op maandag 14 april 2014 09:55 schreef Zith het volgende:
[..]
En de opmerking 'mm pie' spoilde iets voor jou? Of begreep je dit pas na de uitzending?
quote:Op zondag 13 april 2014 21:42 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Theon heeft Ramsay Snow verteld dat ze nog leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of kan ik spoilertags voor de laatste aflevering gewoon weglaten? Het betreft immers geen info voor iets wat nog moet komen.
quote:Op maandag 14 april 2014 09:59 schreef DaMart het volgende:
[..]Het zijn die 2 chicks die Theon kwamen dickteasen vorig seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of kan ik spoilertags voor de laatste aflevering gewoon weglaten? Het betreft immers geen info voor iets wat nog moet komen.
Of iig 1 ervan, Myranda, maar waarschijnlijk zijn het ze allebei."Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:Op maandag 14 april 2014 09:59 schreef DaMart het volgende:
[..]Die jachtpartner (Miranda als ik het goed hoorde) was toch één van die twee meiden die Theon aan het "pleasen" was voordat Ramsay ten tonele kwam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of kan ik spoilertags voor de laatste aflevering gewoon weglaten? Het betreft immers geen info voor iets wat nog moet komen.
Niet echt spoilers (gaat om boek gebeurtenissen die in seizoen 3 zijn verfilmd), maar voor de zekerheid toch maar in tags...quote:Op maandag 14 april 2014 10:08 schreef FastFox91 het volgende:
Ik snap de relatie tussen Roose Bolton en Tywin Lannister niet zo goed. Tywin is blij met Roose want die heeft Jaime weer naar King's Landing weten te regelen, maar Tywin zou toch boos moeten op Roose zijn want Locke heeft de hand van Jaime eraf gehakt? Was het vermoorden van Robb Stark bij de Red Wedding een goedmakertje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Bolton kan inderdaad wel een deal sluiten met Jaime, maar Bolton was toch verantwoordelijk voor Locke, en Jaime wil gewoon naar huis. Denk dat de relatie niet is verbeterd met Tywin ongeacht wat Jaime heeft gezegd.quote:Op maandag 14 april 2014 10:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niet echt spoilers (gaat om boek gebeurtenissen die in seizoen 3 zijn verfilmd), maar voor de zekerheid toch maar in tags...
quote:Op maandag 14 april 2014 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap er eigenlijk niet zoveel van.quote:Op maandag 14 april 2014 09:52 schreef Smeich het volgende:
[..]
Eén van de redenen dat ik dit topic weer eens links moet laten liggen...
SPOILER: Lees dit maar nietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 april 2014 10:58 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik snap er eigenlijk niet zoveel van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Neen, geen claim.quote:Op maandag 14 april 2014 10:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Dus nu zijn de Tyrells aan de macht?
Ik dacht ook dat de Tyrells nu aan de macht zouden komen, maar doordat ze geen claim doen blijven de Lannisters aan de macht?quote:
Klopt, via het jongere broertje van Joffrey. Dat was volgens mij dat jochie wat lachte tijdens dat dwergen gevecht en toen stopte met lachen toen hij naar Tyrion keek. Hij is nl. op nieuw gecast.quote:Op maandag 14 april 2014 11:12 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat de Tyrells nu aan de macht zouden komen, maar doordat ze geen claim doen blijven de Lannisters aan de macht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...hij wist Sansa wel érg snel te vinden toen het los ging.
Ergens vind ik het wel jammer dat het zo gelopen is. Vond hem wel een baasje![]()
Ah, ik herkende hem al niet. Dat is dus Tommen?quote:Op maandag 14 april 2014 11:14 schreef Kirov het volgende:
[..]
Klopt, via het jongere broertje van Joffrey. Dat was volgens mij dat jochie wat lachte tijdens dat dwergen gevecht en toen stopte met lachen toen hij naar Tyrion keek. Hij is nl. op nieuw gecast.
Officieel de volgende Baratheon, dus het broertje van Joffrey.quote:Op maandag 14 april 2014 11:12 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat de Tyrells nu aan de macht zouden komen, maar doordat ze geen claim doen blijven de Lannisters aan de macht?
Ja, die is "opeens" iets ouder geworden.quote:Op maandag 14 april 2014 11:29 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Ah, ik herkende hem al niet. Dat is dus Tommen?
Dat gebeurde vorig seizoen, toen ze Sam ontmoetten.quote:Op maandag 14 april 2014 11:38 schreef Discombobulate het volgende:
Yaaaaay Joffrey dood
Het verhaal wordt echt alsmaar mooier
Hoe zijn Bran enzo nou ineens door de muur gekomen, of heb ik iets gemist?
Oja, verdorie, schiet me nu ook te binnenquote:Op maandag 14 april 2014 11:42 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Dat gebeurde vorig seizoen, toen ze Sam ontmoetten.
Dat lijkt me wel logisch inderdaad. Ik hoop dat ze nu realistischer is en nadenkt voordat ze fantaseert over hoe goede koning deze zoon zal worden, zonder zijn slechte kanten te willen zien.quote:Op maandag 14 april 2014 11:49 schreef Awsom het volgende:
Zou Cersei nu dan weer de regent worden? Aangezien dat broertje er nog niet echt oud genoeg uit ziet..
Zit wel een flink verschil tussen Joffrey en Tommen natuurlijk.quote:Op maandag 14 april 2014 12:16 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel logisch inderdaad. Ik hoop dat ze nu realistischer is en nadenkt voordat ze fantaseert over hoe goede koning deze zoon zal worden, zonder zijn slechte kanten te willen zien.
quote:Op maandag 14 april 2014 11:16 schreef karton2 het volgende:
Volgens mij heeft..Ligt een beetje te voor de hand denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...hij wist Sansa wel érg snel te vinden toen het los ging.
Ergens vind ik het wel jammer dat het zo gelopen is. Vond hem wel een baasje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |