Hahaquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:44 schreef Verbal het volgende:
http://www.buzzfeed.com/e(...)e-of-thrones-name-be
Ser Roberarys Lannister
V.
Mijn what the hell in deze komt van: Pyromancer?!quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Haha![]()
Pyromancer Davidari Seaworth. What the hell?
Never mindquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:58 schreef Funzel het volgende:
Ser Justigo Stark 'Warrior of Light'
Ik wil geen Stark zijn
Nee t kwartje is gevallen. Het is een name generator en geen "Wie uit GOT ben je"quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:01 schreef Funzel het volgende:
Nou ik ben vrij ver in de boeken maar ken niemand die daar op lijkt.
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn what the hell in deze komt van: Pyromancer?!Hoezo?
Nee, het zijn de mensen die onder andere wildfire fabriceren.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Inderdaad jaWerd de priesterorde van Melisandre niet soms als pyromancers aangeduid?
We zijn familiequote:Op vrijdag 11 april 2014 10:05 schreef Weakling het volgende:
Lord Weaklariah Clegane
Master of Whisperers
Awesome, KILL IT WITH FIRE!!!!quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, het zijn de mensen die onder andere wildfire fabriceren.
De alchemisten idd, ik lees t nu ook.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, het zijn de mensen die onder andere wildfire fabriceren.
Je S3 haat jou ook.quote:
Ik heb geen mini.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je S3 haat jou ook.![]()
![]()
En ik denk niet dat je de S3 maar de S3 mini hebt? Dat zijn idd kuttoestellen en kunnen nix hebben (want matige specs maar daar is de prijs ook naar).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:47 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb geen mini.Mijn teerbeminde heeft een Samsung Galaxy Xcover. Dát is pas een kuttoestel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V.Ja inderdaad, V. ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |