Omdat zij heel graag aardig wil gevonden worden door (verzuurde) mensen die over haar inbreng van tig gifjes hebben zitten te klagen.quote:
mag dat zomaar, de OP veranderen???quote:Op donderdag 10 april 2014 22:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Omdat zij heel graag aardig wil gevonden worden door (verzuurde) mensen die over haar inbreng van tig gifjes hebben zitten te klagen.
Kweenie, is waarschijnlijk aangepast speciaal voor Vlindur, die zat in vorige topic al te huilen dat haar gare mobiel dit topic niet kon laden vanwege die 3 of 4 gifjes in dat topic.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
mag dat zomaar, de OP veranderen???
Slayage de gifjes staan nog steeds in het topic, alleen nu in spoilertags. Dit omdat veel mensen hierover klaagden, en al heel lang. (Oh, veel mensen is dus eigenlijk alleen Vlindur lol)quote:
Dit zijn trouwens erg mooie tekeningen!quote:Op donderdag 10 april 2014 20:09 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
http://beautifuldeath.com/
The hound toch ook? Laatste hele stuk was gewoon top.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die scenes met Arya waren echt de beste van deze ep
Arya
Hound + Arya is gewoon top-koppelquote:Op donderdag 10 april 2014 22:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
The hound toch ook? Laatste hele stuk was gewoon top.
Meer zijn? Dus nu ben je minder, want je post geen gifjes.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:39 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Slayage de gifjes staan nog steeds in het topic, alleen nu in spoilertags. Dit omdat veel mensen hierover klaagden, en al heel lang. (Oh, veel mensen is dus eigenlijk alleen Vlindur lol)
Kloonhommel daarentegen vraagt altijd of ik lollige gifjes wil posten, wat op zich vast goed bedoeld zal zijn, maar mijn gifjes storms van 2 jaar terug vielen niet bij iedereen in goede aard dus dat doe ik niet meer.Ik wil meer zijn dan die malle khaleesi met haar lollige gifjes..
No offence.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:48 schreef Kloonhommel het volgende:
Khaleesi, er is een groepje mensen op FOK! die over alles zeiken wat vast en los zit want hun leven is gewoon ronduit kut en dat moeten ze ergens kwijt. Als we met zijn allen daar wat van gaan aantrekken kunnen we FOK! wel opdoeken.
De gifjes die jij koos als antwoord op een post van een ander vind ik soms erg goed gekozen en hilarisch. Maakt dit topic gezelliger/leuker. Vind het nu al gelijk anders, ook omdat je het nodig vond me af te katten terwijl je dit werkelijk nog nooit gedaan heb.
P.S. ik zie je niet als "malle khaleesi", gewoon als iemand die op een leuke manier op postjes kan reageren. (ja nu ff niet zo omdat je me aan het afkatten bent).
Dat gesprek in die bosjes was hilarischquote:
Dat was idd leuk. The Hound gedraagt zich als een botte lul maar heeft ergens nog wel een klein teer hartje kloppen. Ben benieuwd hoe ver ze samen komen in de serie.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat gesprek in die bosjes was hilarisch
Arya: He killed lommy.
Hound: What the fuck's a lommy?
Arya: He's still got it
Hound: Got what?
Arya: My sword needle.
Hound: Needle? Of course you named your sword.
Arya: Lots of people name their swords.
Hound: Lots of cunts.
quote:When winter comes, you’ll hear no lions roar. There will be no stags grazing in the fields, flowers growing in the meadows, snakes hidden in the sands. The krakens will freeze where they swim, trouts will disappear from the rivers, and falcons will abandon the air. Not even will the breath of dragons warm your halls. You will only hear the howling wolves in the night. Winter is coming.
Nee, #ThemeStarkquote:
dat was idd een leuke scene ja,quote:
Ja maar... Als die mensen al dood zijn, hoef je ze toch niet meer te vermoorden ;-)?quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:43 schreef kawa4 het volgende:
[..]
dat was idd een leuke scene ja,
en volgens mij ( hoop ik) gaat die nog heel wat mensen dood vermoorden
Maar daar noem je dan ook een koppel.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad, ik mis de chemie. Het is nu nog echt "Kijk ik ben mooi en ik probeer je te hosselen, gewoon omdat ik mijn pielemuis in je wil steken." De seksuele spanning hoort er vanaf te druipen, Tyrion en Sansa hebben bijna nog meer seksuele spanning.
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:38 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kweenie, is waarschijnlijk aangepast speciaal voor Vlindur, die zat in vorige topic al te huilen dat haar gare mobiel dit topic niet kon laden vanwege die 3 of 4 gifjes in dat topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |