De Redwynes zijn bannermen van de Tyrells, niet van de Martells. Derhalve irrelevant.quote:Op zondag 13 april 2014 15:23 schreef terdege het volgende:
[..]
De Martell's blijven liever uit de oorlogen van Westeros en het interessert ze al helemaal niet wat er met de Starks gebeurt. Maar gedurende de oorlog was de situatie wel gespannen omdat de Martells zowel de Tyrells als de Lannisters haten.
Een probleem voor de Martells is dat de Redwyne twins in Kings Landing zijn. Officieel zijn ze natuurlijk geen gevangenen maar als de Martells iets doms zouden doen zouden zij vermoord worden. House Redwyne is één van de belangrijkste bannerman van de Martells en ze hebben ook family ties. Ik weet niet precies hoe het zit maar het komt erop neer dat de levens van die Redwyne twins belangrijk genoeg zijn om geen oorlog te starten. Tyrion heeft in seizoen 2 Myrcella uitgehuwlijkt aan de zoon van Doran Martell zodat de situatie wat gebalanceerder zou worden en op die manier de vijandigheden tussen Lannister/Tyrell en Martell wat minder zouden worden, wat niet erg gelukt is.
Rond 04:30 Nederlandse tijd staat het er meestal op.quote:Op zondag 13 april 2014 18:18 schreef Erasmo het volgende:
Is er ergens een timer voor de airing van de volgende episode? Dan weet ik dat ik een uurtje later op de Piratebay moet kijken
De Boltons weten niet dat Bran en Rickon nog leven.quote:Op zondag 13 april 2014 15:42 schreef Re het volgende:
degene die mijn plezier met spoilers dusdanig verknallen maak ik gewoon het leven zuur hier op FOK!
ontopic:
ik vroeg me af dat nu wel bekend moet zijn bij Tywin en consorten dat de broertjes Stark nog leven aangezien de Boltons nu onder zijn gezag leven...
Ik heb een Jaime icon, dat telt vast ook wel.quote:Op zondag 13 april 2014 20:48 schreef QueenCersei het volgende:
[..]
Sorry, je bent mijn broer niet. Of neef.
Theon heeft Ramsay Snow verteld dat ze nog leven.quote:Op zondag 13 april 2014 20:38 schreef QueenCersei het volgende:
[..]
De Boltons weten niet dat Bran en Rickon nog leven.
Dat wil niet zeggen dat zijn vader het weet.quote:Op zondag 13 april 2014 21:42 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Theon heeft Ramsay Snow verteld dat ze nog leven.
Nee. Aan de andere kant, heb je twee handen?quote:Op zondag 13 april 2014 20:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb een Jaime icon, dat telt vast ook wel.
Waarom zou hij dat niet vertellen aan zijn pa?quote:Op zondag 13 april 2014 22:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat zijn vader het weet.
En zelfs al weten ze het, willen ze het niet vertellen, aangezien dat hun claim op het Noorden vermindert.quote:Op zondag 13 april 2014 22:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat zijn vader het weet.
Dat dan weer welquote:Op zondag 13 april 2014 22:01 schreef QueenCersei het volgende:
[..]
Nee. Aan de andere kant, heb je twee handen?
Omdat zijn vader hem nog steeds niet geaccepteerd heeft als zijn eigen zoon. En dit:quote:Op zondag 13 april 2014 22:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat niet vertellen aan zijn pa?
quote:Op zondag 13 april 2014 22:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
En zelfs al weten ze het, willen ze het niet vertellen, aangezien dat hun claim op het Noorden vermindert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |