Ik wist niet meer hoe Asha in de tv serie heette, maar hij keurde Asha ook gewoon goed.quote:
44. Vier is wel érg weinig, al zat ik bij een paar echt van "Godsamme, puntje van tong"quote:
Ik had Viserys Targaryen maar niet goed en snapte er niks van. Bleek dat ik een spatie te veel had gezetquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://quizitz.com/got/
Ik dacht, even mijn kennis testen. Kwam niet verder dan vier.
Hetgeen vrij flauw is, aangezien haar door de producers is gevraagd haar accent aan te dikken omdat ze uit een ver oord komt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik wilde vooral het accentloze Engels van Michiel prijzen, maar wist niet dat het accent van Carice al zo uitgemolken was hier
Niet zeker of serieus...quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hetgeen vrij flauw is, aangezien haar door de producers is gevraagd haar accent aan te dikken omdat ze uit een ver oord komt.
Ze zijn zeker ook toevallig vergeten om Thoros een uitheems accent aan te meten? En Ilyrio Mopatis praat ook wel erg beschaafd Brits voor iemand van Essos. En Daario? Terwijl Syrio Forel dan weer wel een dik accent heeft.quote:
En Hodorquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:32 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Iedereen behalve Dinklage praat gewoon zoals ie altijd al deed.
Meen zoiets gelezen te hebben, heb niet eens zin om erover te discussiëren.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:32 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ze zijn zeker ook toevallig vergeten om Thoros een uitheems accent aan te meten? En Ilyrio Mopatis praat ook wel erg beschaafd Brits voor iemand van Essos. En Daario? Terwijl Syrio Forel dan weer wel een dik accent heeft.
Niks opzet dus. Iedereen behalve Dinklage praat gewoon zoals ie altijd al deed.
Oja ik zou ook stoppen met deze discussieVanaf nu dan.
Tik 'em aanquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ser Justigo Stark
Warrior of Light
Ja, hij is wel tof. Wel een beetje 'bi omdat het moet'. Lag er wat dik bovenop, typisch HBOquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:04 schreef zzzzud het volgende:
Oberyn Martell vind ik wel cool, lekker bawsy. Trouwens, dat zwaard in de eerste scene lijkt wel heel erg bot, terwijl valyrian steel toch juist permanent scherp is?
Ik had bij de pa van Jorah 'The Bear' ingetikt en dat keurde die goedquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:17 schreef Skillstorm het volgende:
Ik weet de vader van Jorah Mormont dus niet en ook niet de maat van Beric Dondarrion,en die man van de Tully familie.
In de *verboden woord* is hij ook overduidelijk bi en wordt het vaak benadrukt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, hij is wel tof. Wel een beetje 'bi omdat het moet'. Lag er wat dik bovenop, typisch HBO.
A man says: Beetje bi is niet bahquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:36 schreef Cardozo het volgende:
[..]
In de *verboden woord* is hij ook overduidelijk bi en wordt het vaak benadrukt.
Oh, okee. Niet echt meegekregen dan. Vond die scene wat overdreven.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:36 schreef Cardozo het volgende:
[..]
In de *verboden woord* is hij ook overduidelijk bi en wordt het vaak benadrukt.
Wtfquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, hij is wel tof. Wel een beetje 'bi omdat het moet'. Lag er wat dik bovenop, typisch HBO.
[..]
Ik had bij de pa van Jorah 'The Bear' ingetikt en dat keurde die goed.
Interessant filmpje!quote:
Ik vond iets nogal een grote spoiler eerlijk gezegd. En ik had het gevoel: had ik dat al moeten weten? Ik wist het niet...quote:Op zondag 13 april 2014 02:09 schreef iAvani het volgende:
Interessant filmpje!
(met een aantal kleine spoilers)
In de serie moet het wat sneller, maar in de boeken steekt hij zijn Martelletje in alle gaatjes hoor.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:13 schreef Jivis het volgende:
[..]
Oh, okee. Niet echt meegekregen dan. Vond die scene wat overdreven.
Een soort Bonobovolkje dus?quote:Op zondag 13 april 2014 07:40 schreef Verbal het volgende:
In de serie moet het wat sneller, maar in de boeken steekt hij zijn Martelletje in alle gaatjes hoor.
V.
quote:
Misschien omdat tijdens de oorlog tegen Aerys, waar de Lannisters de Martells tegen zich in het harnas hebben gejaagd,de Starks aan dezelfde kant als de Lannisters vochten?quote:Op zondag 13 april 2014 11:00 schreef Breekfast het volgende:
Als die Martell's de Lannisters zo haten, waarom kwamen ze de Starks niet te hulp?
Ah ok, duidelijkquote:Op zondag 13 april 2014 11:03 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Misschien omdat tijdens de oorlog tegen Aerys, waar de Lannisters de Martells tegen zich in het harnas hebben gejaagd,de Starks aan dezelfde kant als de Lannisters vochten?
Wat dan?quote:Op zondag 13 april 2014 07:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond iets nogal een grote spoiler eerlijk gezegd. En ik had het gevoel: had ik dat al moeten weten? Ik wist het niet...
ik denk dat ze zich protectionistisch opstellen, door zo min mogelijk met het noorden te maken, kunnen ze hun eigen gang gaan, zonder verantwoording af te leggen aan wie dan ookquote:Op zondag 13 april 2014 11:00 schreef Breekfast het volgende:
Als die Martell's de Lannisters zo haten, waarom kwamen ze de Starks niet te hulp?
Welke bedoel je? Ik kon geen hele erge spoilers vinden namelijkquote:Op zondag 13 april 2014 07:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond iets nogal een grote spoiler eerlijk gezegd. En ik had het gevoel: had ik dat al moeten weten? Ik wist het niet...
dit soort filmpjes blijven gevaarlijk, zo heb ik vanochtend, die opening van het seizoen gekeken met al die acteurs op de red carpet, maar ook daar vielen 2 spoilers, die ik liever niet had gehoord, daarom moet ik dit soort dingen volledig ontwijken eigenlijkquote:Op zondag 13 april 2014 02:09 schreef iAvani het volgende:
[..]
Interessant filmpje!
(met een aantal kleine spoilers)
De achterkant van een GoT boek lezen is ook zoiets, damn wat baal ik daar vanquote:Op zondag 13 april 2014 14:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit soort filmpjes blijven gevaarlijk, zo heb ik vanochtend, die opening van het seizoen gekeken met al die acteurs op de red carpet, maar ook daar vielen 2 spoilers, die ik liever niet had gehoord, daarom moet ik dit soort dingen volledig ontwijken eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
quote:Op zondag 13 april 2014 15:08 schreef gazhims3lv het volgende:
Ook nog dé spoiler van het seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Niet lezen, mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
De Martell's blijven liever uit de oorlogen van Westeros en het interessert ze al helemaal niet wat er met de Starks gebeurt. Maar gedurende de oorlog was de situatie wel gespannen omdat de Martells zowel de Tyrells als de Lannisters haten.quote:Op zondag 13 april 2014 11:00 schreef Breekfast het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |