hihahoquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:03 schreef BenX_95 het volgende:
Lord Fuckryn Bolton
Protector of the Realm
Inderdaad zeg, dat accent van Carice!quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:27 schreef TheVulture het volgende:
Dat accentloze Engels van Michiel Huisman trouwens... Beter dan Carice
Awshitquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, dat accent van Carice!Misschien is dit wel een goed moment om het daar even uitgebreid over te hebben!
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik moest hardop lachen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, dat accent van Carice!Misschien is dit wel een goed moment om het daar even uitgebreid over te hebben!
Ser Justigo Starkquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:58 schreef Funzel het volgende:
Ser Justigo Stark 'Warrior of Light'
Ik wil geen Stark zijn
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:27 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Gecrosswipt... wat anderen ook zeggen: Khals met Lannisters met Targaryens en Starks mengen en zo.quote:
benjen stark hebben we iig niet dood gezien.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben benieuwd of we dit seizoen nog wat van Benjen Stark, Brynden Tully en Edmure Tully gaan zien of horen, want die waren geloof ik nog steeds in leven.
34quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://quizitz.com/got/
Ik dacht, even mijn kennis testen. Kwam niet verder dan vier.
Ik kijk alles... kan niet op de namen komen.quote:
Ik had ook een paar namen die ik een paar keer moest typenquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik kijk alles... kan niet op de namen komen.of hoe je ze schrijft.
60 van de 66.quote:
Ik ben slecht in namen blijkt wel weer.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://quizitz.com/got/
Ik dacht, even mijn kennis testen. Kwam niet verder dan vier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |