Scherp denkwerk zo op de late avond!quote:Op zondag 13 april 2014 22:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
En zelfs al weten ze het, willen ze het niet vertellen, aangezien dat hun claim op het Noorden vermindert.
quote:Op zondag 13 april 2014 17:36 schreef Cardozo het volgende:
[..]
De Redwynes zijn bannermen van de Tyrells, niet van de Martells. Derhalve irrelevant.
Je heb gelijk. Blijkbaar hadden ze die redwyne twins dus om de Tyrells in bedwang te houden? Ik kan me herinneren dat Cersei dit ook duidelijk maakt in A clash of kings ofzo.quote:Op zondag 13 april 2014 17:36 schreef Cardozo het volgende:
[..]
De Redwynes zijn bannermen van de Tyrells, niet van de Martells. Derhalve irrelevant.
#allemaalboekwatisclashofkings?juistjaboek2:(quote:Op zondag 13 april 2014 22:20 schreef terdege het volgende:
[..]
[..]
Je heb gelijk. Blijkbaar hadden ze die redwyne twins dus om de Tyrells in bedwang te houden? Ik kan me herinneren dat Cersei dit ook duidelijk maakt in A clash of kings ofzo.
Ik probeer hier gewoon nuttige achtegrond informatie te posten. Er zit niks tussen wat ook maar in de buurt komt van een spoiler.quote:Op zondag 13 april 2014 22:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
#allemaalboekwatisclashofkings?juistjaboek2:(
Dat snap ik ook niet. De korte haren ziet er al slechter uit maar die bruine kleur breekt gewoon onnodig met het verhaal. De hele oorlog is op een bepaalde manier veroorzaakt doordat Jaime blond haar heeft.quote:Op zondag 13 april 2014 22:31 schreef merry77 het volgende:
Hadden ze die acteur die nu Jaime speelt niet even kunnen blonderen? Dit staat echt heel raar. Bruine haren bij al die gouden lokken van de Lannisters.
En de recap is weer geestig.
http://happyplace.someeca(...)p-season-4-episode-1
Het is nog steeds dezelfde acteur.quote:Op zondag 13 april 2014 22:31 schreef merry77 het volgende:
Hadden ze die acteur die nu Jaime speelt niet even kunnen blonderen? Dit staat echt heel raar. Bruine haren bij al die gouden lokken van de Lannisters.
Ik zat ook al van wtf.quote:Op zondag 13 april 2014 22:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is nog steeds dezelfde acteur.
quote:Op zondag 13 april 2014 22:31 schreef merry77 het volgende:
Dat is niet helemaal correct trouwens. Tywin Lannister koos pas een kant nadat de winnaar al duidelijk was. Het enige wat de Lannisters uiteindelijk hebben gedaan is Kings Landing binnen dringen onder het mom van bescherming bieden, de stad daarna leegroven en de poort open laten voor Eddard Stark.quote:Op zondag 13 april 2014 11:03 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Misschien omdat tijdens de oorlog tegen Aerys, waar de Lannisters de Martells tegen zich in het harnas hebben gejaagd,de Starks aan dezelfde kant als de Lannisters vochten?
Als seriekijkers de achtergrondinformatie uit het boek willen weten, lezen ze het boek wel.quote:Op zondag 13 april 2014 22:34 schreef terdege het volgende:
[..]
Ik probeer hier gewoon nuttige achtegrond informatie te posten. Er zit niks tussen wat ook maar in de buurt komt van een spoiler.
Echt he! Eindelijk.quote:
Spoiler-alert. Een beetje.quote:Op maandag 14 april 2014 07:57 schreef editoor het volgende:
Dat kut kind is dood. Mijn dag is helemaal goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door DaMart op 14-04-2014 08:31:09 ]
Verzuurde reactie. Niets mis met achtergronden waardoor je de wereld een beetje begrijpt.quote:Op maandag 14 april 2014 00:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als seriekijkers de achtergrondinformatie uit het boek willen weten, lezen ze het boek wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog leuker dan in het boek!Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op maandag 14 april 2014 08:31 schreef LeBeau het volgende:
Wheheheh.Godverdomme. Ik klikte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog leuker dan in het boek!Ook al heb ik de boeken gelezen
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |