quote:Op maandag 14 april 2014 08:22 schreef DaMart het volgende:
.
Typische GoT-bruiloft en eindelijk eentje met een happy end.
Voor wie het nog moet zien, even in een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 april 2014 09:28 schreef So_Surreal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Ze word zelfs ontvoerd door ser DontosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In topics kijken na de uitzendingquote:Op maandag 14 april 2014 09:52 schreef Smeich het volgende:
[..]
Eén van de redenen dat ik dit topic weer eens links moet laten liggen...
Dit soort opmerkingenquote:
En de opmerking 'mm pie' spoilde iets voor jou? Of begreep je dit pas na de uitzending?quote:Op maandag 14 april 2014 09:54 schreef Smeich het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingenEn die opmerking die ik eerder quote was geplaatst voor de uitzending
![]()
Hmm ik heb de aflevering nummer 2 nog niet gezien, vanavond maarquote:Op maandag 14 april 2014 09:34 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ze word zelfs ontvoerd door ser Dontos
Betreft duidelijk een spoiler van gisterenquote:Op maandag 14 april 2014 09:53 schreef Zith het volgende:
[..]
In topics kijken na de uitzending![]()
Ben trouwens nog bezig met seizoen 1 graag niemand praten over seizoen 2!!
Maakt dat nu echt veel uit? Er gooit weer iemand een spoiler in dit topic, dat moet gewoon afgelopen zijn. Net als vorig seizoen vlak voor de bruiloft. Zo maar een opmerking, out of the blue.quote:Op maandag 14 april 2014 09:55 schreef Zith het volgende:
[..]
En de opmerking 'mm pie' spoilde iets voor jou? Of begreep je dit pas na de uitzending?
quote:Op zondag 13 april 2014 21:42 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Theon heeft Ramsay Snow verteld dat ze nog leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of kan ik spoilertags voor de laatste aflevering gewoon weglaten? Het betreft immers geen info voor iets wat nog moet komen.
quote:Op maandag 14 april 2014 09:59 schreef DaMart het volgende:
[..]Het zijn die 2 chicks die Theon kwamen dickteasen vorig seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of kan ik spoilertags voor de laatste aflevering gewoon weglaten? Het betreft immers geen info voor iets wat nog moet komen.
Of iig 1 ervan, Myranda, maar waarschijnlijk zijn het ze allebei."Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:Op maandag 14 april 2014 09:59 schreef DaMart het volgende:
[..]Die jachtpartner (Miranda als ik het goed hoorde) was toch één van die twee meiden die Theon aan het "pleasen" was voordat Ramsay ten tonele kwam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of kan ik spoilertags voor de laatste aflevering gewoon weglaten? Het betreft immers geen info voor iets wat nog moet komen.
Niet echt spoilers (gaat om boek gebeurtenissen die in seizoen 3 zijn verfilmd), maar voor de zekerheid toch maar in tags...quote:Op maandag 14 april 2014 10:08 schreef FastFox91 het volgende:
Ik snap de relatie tussen Roose Bolton en Tywin Lannister niet zo goed. Tywin is blij met Roose want die heeft Jaime weer naar King's Landing weten te regelen, maar Tywin zou toch boos moeten op Roose zijn want Locke heeft de hand van Jaime eraf gehakt? Was het vermoorden van Robb Stark bij de Red Wedding een goedmakertje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Bolton kan inderdaad wel een deal sluiten met Jaime, maar Bolton was toch verantwoordelijk voor Locke, en Jaime wil gewoon naar huis. Denk dat de relatie niet is verbeterd met Tywin ongeacht wat Jaime heeft gezegd.quote:Op maandag 14 april 2014 10:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niet echt spoilers (gaat om boek gebeurtenissen die in seizoen 3 zijn verfilmd), maar voor de zekerheid toch maar in tags...
quote:Op maandag 14 april 2014 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap er eigenlijk niet zoveel van.quote:Op maandag 14 april 2014 09:52 schreef Smeich het volgende:
[..]
Eén van de redenen dat ik dit topic weer eens links moet laten liggen...
SPOILER: Lees dit maar nietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |