quote:Op maandag 14 april 2014 10:58 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik snap er eigenlijk niet zoveel van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Neen, geen claim.quote:Op maandag 14 april 2014 10:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Dus nu zijn de Tyrells aan de macht?
Ik dacht ook dat de Tyrells nu aan de macht zouden komen, maar doordat ze geen claim doen blijven de Lannisters aan de macht?quote:
Klopt, via het jongere broertje van Joffrey. Dat was volgens mij dat jochie wat lachte tijdens dat dwergen gevecht en toen stopte met lachen toen hij naar Tyrion keek. Hij is nl. op nieuw gecast.quote:Op maandag 14 april 2014 11:12 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat de Tyrells nu aan de macht zouden komen, maar doordat ze geen claim doen blijven de Lannisters aan de macht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...hij wist Sansa wel érg snel te vinden toen het los ging.
Ergens vind ik het wel jammer dat het zo gelopen is. Vond hem wel een baasje![]()
Ah, ik herkende hem al niet. Dat is dus Tommen?quote:Op maandag 14 april 2014 11:14 schreef Kirov het volgende:
[..]
Klopt, via het jongere broertje van Joffrey. Dat was volgens mij dat jochie wat lachte tijdens dat dwergen gevecht en toen stopte met lachen toen hij naar Tyrion keek. Hij is nl. op nieuw gecast.
Officieel de volgende Baratheon, dus het broertje van Joffrey.quote:Op maandag 14 april 2014 11:12 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat de Tyrells nu aan de macht zouden komen, maar doordat ze geen claim doen blijven de Lannisters aan de macht?
Ja, die is "opeens" iets ouder geworden.quote:Op maandag 14 april 2014 11:29 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Ah, ik herkende hem al niet. Dat is dus Tommen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gebeurde vorig seizoen, toen ze Sam ontmoetten.quote:Op maandag 14 april 2014 11:38 schreef Discombobulate het volgende:
Yaaaaay Joffrey dood
Het verhaal wordt echt alsmaar mooier
Hoe zijn Bran enzo nou ineens door de muur gekomen, of heb ik iets gemist?
Oja, verdorie, schiet me nu ook te binnenquote:Op maandag 14 april 2014 11:42 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Dat gebeurde vorig seizoen, toen ze Sam ontmoetten.
Dat lijkt me wel logisch inderdaad. Ik hoop dat ze nu realistischer is en nadenkt voordat ze fantaseert over hoe goede koning deze zoon zal worden, zonder zijn slechte kanten te willen zien.quote:Op maandag 14 april 2014 11:49 schreef Awsom het volgende:
Zou Cersei nu dan weer de regent worden? Aangezien dat broertje er nog niet echt oud genoeg uit ziet..
Zit wel een flink verschil tussen Joffrey en Tommen natuurlijk.quote:Op maandag 14 april 2014 12:16 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel logisch inderdaad. Ik hoop dat ze nu realistischer is en nadenkt voordat ze fantaseert over hoe goede koning deze zoon zal worden, zonder zijn slechte kanten te willen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |