quote:Op donderdag 10 april 2014 08:46 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Vet man!
Veel succes en plezier vanavond!
Tnx schatjesquote:
Nou! Een mooi begin toch weer om lekker te gaan fotograferenquote:Op donderdag 10 april 2014 09:00 schreef kanovinnie het volgende:
En onder het motto je moet het altijd mooier laten lijken dan het is, fotoopdracht gescoord. Samenwerking met 2 kunstenaars voor een bedrijf
Beetje een dagje over een golfbaan banjeren, lekker eten en net doen alsof je het druk hebt. Beter dan een dagje kantoor. En de volgende dag tijdens kantoortijd eventjes de foto's door lightroom trekkenquote:Op donderdag 10 april 2014 09:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou! Een mooi begin toch weer om lekker te gaan fotograferen
Gefeli!! Waarquote:
Capelle a/d ijssel. Klein huisje maar perfect om alleen in te wonen.quote:
Wat een servicequote:Op donderdag 10 april 2014 13:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Capelle a/d ijssel. Klein huisje maar perfect om alleen in te wonen.Enige nadeel ik krijg de sleutel waarschijnlijk het moment dat ik op vakantie ben
Ja naja ik ga zo de papieren brengen en dan eens vragen of dat 2 weken verschoven kan worden maar denk dat ik pech heb en die 2 weken gewoon al huur betaal. Maar boeiendquote:
Beide ¤299.95 geworden nu.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:40 schreef Iemand91 het volgende:
Voor als er nog mensen zijn die geld kwijt moeten; Amazon.de (ref in die link komt door Amazon, niet door mij) heeft momenteel Oster-Angebote-Woche waar soms heel aardige aanbiedingen langskomen. Loopt tot 14 april.
Zoals morgen de Walimex / Rokinon / Samyang etc. etc. 14mm voor Canon en Nikon om 18:00 uur.
Kosten in NL respectievelijk ¤375 en ¤415, op Amazon ¤384.06 / ¤415,33. (om 18:00 uur dus - stuk - goedkoper)
Ik wil die lens heel graag maar heb er even geen geld voor helaas.quote:
Zolang je die Samyangs niet bij Foto Walser of Bolpuntkwam of zo koopt had ie volgens mij al een tijdje dat prijsniveau op fleabay.quote:
Zelfs nog goedkoper bij OnestopDigital (ik meen iets van 275 euro als je afrekent in AUD).quote:Op donderdag 10 april 2014 19:00 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Zolang je die Samyangs niet bij Foto Walser of Bolpuntkwam of zo koopt had ie volgens mij al een tijdje dat prijsniveau op fleabay.
Nou ja; dergelijke prijzen komen vaker voor.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil die lens heel graag maar heb er even geen geld voor helaas.
Slingert Ebay aan en...vind ze al voor ¤243!quote:Op donderdag 10 april 2014 19:00 schreef Ouwesok het volgende:
Zolang je die Samyangs niet bij Foto Walser of Bolpuntkwam of zo koopt had ie volgens mij al een tijdje dat prijsniveau op fleabay.
Oh in dat geval he :pquote:Op donderdag 10 april 2014 19:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nou ja; dergelijke prijzen komen vaker voor.
[..]
Slingert Ebay aan en...vind ze al voor ¤243!(Nieuw in in EU dus geen BTW/invoerkosten gezeur)
Bijna! Nog een vruchteloze ochtend te gaan, een kindertheater vanmiddag en vanavond een verjaardag. Bijna weekend!quote:
Zou tijd worden heb geen zin meer. Al moet ik eigenlijk nog heel veel doen. Awel onder de noemer werk ontwijkend gedrag.. ik ga rondje met de hond lopenquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Bijna! Nog een vruchteloze ochtend te gaan, een kindertheater vanmiddag en vanavond een verjaardag. Bijna weekend!
het lijkt er wel opquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heeft iedereen hier ineens een leven ofzo?
Geruzie met advocaten enzoquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heeft iedereen hier ineens een leven ofzo?
jap. altijd leuk zo vlak voor het weekend.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nog steeds om wat je eerder vertelde?
Ah balen hoor, ik hoop dat het binnenkort allemaal maar eens klaar is voor jequote:Op vrijdag 11 april 2014 15:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
jap. altijd leuk zo vlak voor het weekend.
Mensen die zakken in Groningen, Friesland en Limburg moeten uberhaubt nooit toegelaten worden tot de rest van Nederland als hoofdbestuurder. Laat staan de grote boze gevaarlijke randstadquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Helaas Susteren, volgende keer slaag je vast.
Ik.quote:
Born om in Maaseik Susteren te Roosterenquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:07 schreef Uncle het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jammer dat er aan de andere kant van de afrit een takelauto op zijn zijkant lag. Hoe laat was jouw afrijden Susteren?![]()
Je kunt vandaag nog zat doen om je tijd leuk te verdrijven.quote:Op zondag 13 april 2014 13:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat gaan die weekenden toch altijd hard.
Heb heel de auto gepoetst. Nu richting ouders, daar hardlopen en dan daar gezellig eten :-)quote:Op zondag 13 april 2014 13:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Je kunt vandaag nog zat doen om je tijd leuk te verdrijven.
t is heerlijk hardloopweer! Veel plezier!quote:Op zondag 13 april 2014 14:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb heel de auto gepoetst. Nu richting ouders, daar hardlopen en dan daar gezellig eten :-)
Was inderdaad heerlijk!!!quote:Op zondag 13 april 2014 16:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
t is heerlijk hardloopweer! Veel plezier!
Lekker! Echt prima weer ervoor.quote:Op zondag 13 april 2014 18:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb ook heerlijk gelopen vanmorgen
Ik was zelfs zo vroeg dat ik het kantoor nog niet in konquote:Op maandag 14 april 2014 06:15 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Mogguh! Je bent er weer vroeg bij vandaag!
Niet een sleutel hebbenquote:Op maandag 14 april 2014 07:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik was zelfs zo vroeg dat ik het kantoor nog niet in kon
en niet dat je dan even gedag zegtquote:Op zondag 13 april 2014 18:32 schreef Uncle het volgende:
prima fietsster. In de auto terug van weekendje Limburgs heuvelland.
Heb ik wel, maar die werkt pas als de beveiliging het pand heeft geopendquote:
Wat is er met de 17-40?quote:Op maandag 14 april 2014 11:45 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb er lang over nagedacht maar ik ben eruit. Mijn camera gaat in de verkoop incl lenzen en toebehoren. Al ruim een jaar heb ik geen fatsoenlijke foto meer geschoten dus het is mooi geweest.
O.a. Een EOS 7D incl 18-55 kitlens.
Een Canon EF 50mm f / 1.2L USM
Een Lowepro Slingshot 302 AW
En een Canon EF 17-40mm f/4 L USM waarvan ik denk dat die niet helemaal 100 meer is dus daar moet ik wat op verzinnen.
Ik heb hem voor 900,- aangeboden op marktplaats en bieden is toegestaan.quote:
Ik heb het idee dat ie een keer een tik heeft gehad waardoor de linkerkant van iedere foto minder scherp is dan de rest van de foto. Nu is dat te repareren maar ik heb geen idee wat dat moet gaan kosten.quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 11:45 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb er lang over nagedacht maar ik ben eruit. Mijn camera gaat in de verkoop incl lenzen en toebehoren. Al ruim een jaar heb ik geen fatsoenlijke foto meer geschoten dus het is mooi geweest.
En een Canon EF 17-40mm f/4 L USM waarvan ik denk dat die niet helemaal 100 meer is dus daar moet ik wat op verzinnen.
Incl of Excl BTW bon?quote:Op maandag 14 april 2014 11:58 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb hem voor 900,- aangeboden op marktplaats en bieden is toegestaan.
Is 2e hands dus zonder.quote:
Wat vraag je voor je body? En hoeveel clicks heeft deze gehad?quote:Op maandag 14 april 2014 11:45 schreef Wiebeldak het volgende:
Geen idee waar ik dan kan zien maar ik weet wel dat ik alles vandaag nog kwijt ben aangezien m;'n mailbox ontploftquote:Op maandag 14 april 2014 12:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wat vraag je voor je body? En hoeveel clicks heeft deze gehad?
Ik heb het echt vaak geprobeerd maar het lukt gewoon niet meer. Misschien dat ik nog wel een compact camera aanschaf die ook wat makkelijker mee te nemen is ipv een spiegelreflex.quote:Op maandag 14 april 2014 12:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat zonde Wiebel. Zeker dat het niet gewoon even een dip is? Heb dat ook weleens dat een hobby jaar op zijn gat ligt
Oke zonde, maar als je er achter staat. En van het bedrag wat je nu ophaalt met je camera kun je vast een toffe compact kopen jaquote:Op maandag 14 april 2014 12:50 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb het echt vaak geprobeerd maar het lukt gewoon niet meer. Misschien dat ik nog wel een compact camera aanschaf die ook wat makkelijker mee te nemen is ipv een spiegelreflex.
Dan heb je je prijzen te laagquote:Op maandag 14 april 2014 12:42 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Geen idee waar ik dan kan zien maar ik weet wel dat ik alles vandaag nog kwijt ben aangezien m;'n mailbox ontploft
Vandaag opgezet en meteen allemaal verkocht? weet je heel zeker dat je niet te weinig gevraagd hebt?quote:Op maandag 14 april 2014 13:50 schreef Wiebeldak het volgende:
Hop en alles verkocht en wordt straks al opgehaald.
Misschien heeft Susteren een kloonquote:Op maandag 14 april 2014 14:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vandaag opgezet en meteen allemaal verkocht? weet je heel zeker dat je niet te weinig gevraagd hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op maandag 14 april 2014 15:37 schreef Ynske het volgende:
Jeej! Ook weg bij die vervelende collega's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
Die zitten wel voor me, maar dat komt wel goed.quote:Op maandag 14 april 2014 15:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jeej! Ook weg bij die vervelende collega's?
Kun je propjes tegen hun hoofd aanschieten als ze vervelend zijnquote:Op maandag 14 april 2014 15:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Die zitten wel voor me, maar dat komt wel goed.
Wensquotequote:Op maandag 14 april 2014 15:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kun je straatklinkers tegen hun hoofd aanschieten als ze vervelend zijn
quote:Op maandag 14 april 2014 15:37 schreef Ynske het volgende:
boven of onder me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog altijd boven je maar jij zit toch in 2?quote:
Klinkt bekend. Ik overweeg al heel lang hetzelfde.quote:Op maandag 14 april 2014 11:45 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik fotografeer ook nog weinig, maar ach, het spul blijft goedquote:Op maandag 14 april 2014 11:45 schreef Wiebeldak het volgende:
Echt niet.quote:Op maandag 14 april 2014 22:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laten we allemaal gaan stoppen met fotograferen.
Ik ook.quote:
Ik ook.quote:
Matig idee, hoewel ik me niet aan de indruk kan onttrekken dat het hippe er inmiddels wel zo'n beetje af isquote:Op maandag 14 april 2014 22:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laten we allemaal gaan stoppen met fotograferen.
Mwoah best wel kort hoorquote:
Merk vooral dat er bij mij een duidelijke scheiding komt van mensen die het niet meer redden als hobby en ook niet de stap willen maken naar professional. Uiteindelijk moet je fotograferen wel heel leuk blijven vindenquote:Op maandag 14 april 2014 23:04 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Matig idee, hoewel ik me niet aan de indruk kan onttrekken dat het hippe er inmiddels wel zo'n beetje af is
Voorlopig hou ik er nog helemaal niet mee op(jammer he), ik fotografeerde al toen het nog helemaal niet hip was en zolang ik er lol in heb fotografeer ik gewoon door al zou ik de laatste zijn.
3 Maart 2010 kocht ik mijn eerste camera ooitquote:Op maandag 14 april 2014 23:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ga maar naar bed je bent aan het ijlen.
Das 4 jaar geleden johquote:Op maandag 14 april 2014 23:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
3 Maart 2010 kocht ik mijn eerste camera ooit
Best kort geleden tochquote:
OKquote:
Maar heb jij nog leuke plaatjes geschoten hedendaags?quote:
Heeft de camera aanschaf ook zoveel gevolgen gehad?quote:Op maandag 14 april 2014 23:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
5 jaar geleden zag mijn leven er ook nog heel anders uit.
Eerlijk gezegd niet. Aankomend weekend weerquote:Op maandag 14 april 2014 23:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar heb jij nog leuke plaatjes geschoten hedendaags?
Euhm eigenlijk niet zoveel, vijf dagen Kensington en aankomend weekend Paaspop.quote:Op maandag 14 april 2014 23:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet. Aankomend weekend weerjij nog wat leuks gedaan?
Nee haha die wou ik wel al jaren maar nooit het geld voor gehad.quote:Op maandag 14 april 2014 23:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heeft de camera aanschaf ook zoveel gevolgen gehad?
Ken het gevoel, jaren een echte student gehad en prioriteit lag voornamelijk bij bier en uitgaan ipv een mooie camera aanschaffen.quote:Op maandag 14 april 2014 23:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee haha die wou ik wel al jaren maar nooit het geld voor gehad.
Ja dat soort dingen. Heb er echt voor moeten sparen. Nog steeds super blij meequote:Op maandag 14 april 2014 23:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ken het gevoel, jaren een echte student gehad en prioriteit lag voornamelijk bij bier en uitgaan ipv een mooie camera aanschaffen.
Yeah same here, al heb ik mijn eerste camera inmiddels alweer een tijdje verkocht. Maar Siegfried nog dankbaarquote:Op maandag 14 april 2014 23:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen. Heb er echt voor moeten sparen. Nog steeds super blij mee
Maar jij bent dan ook echt de goede weg ingeslagenquote:Op maandag 14 april 2014 23:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Yeah same here, al heb ik mijn eerste camera inmiddels alweer een tijdje verkocht. Maar Siegfried nog dankbaar
Haha, heeft toch heel wat jaren geduurd voordat ik iets had wat ik eindelijk heel leuk vond om te doen.quote:Op maandag 14 april 2014 23:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook echt de goede weg ingeslagen![]()
Misschien volgend jaar een upgrade hier
Ja denk D7100 of tegen die tijd 7200 ofzo.quote:Op maandag 14 april 2014 23:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Haha, heeft toch heel wat jaren geduurd voordat ik iets had wat ik eindelijk heel leuk vond om te doen.
Oeh upgrades
*Susterenmodus aan.
Waarom zou je als hobbyist koste wat kost die stap naar professional moeten makenquote:Op maandag 14 april 2014 23:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Merk vooral dat er bij mij een duidelijke scheiding komt van mensen die het niet meer redden als hobby en ook niet de stap willen maken naar professional. Uiteindelijk moet je fotograferen wel heel leuk blijven vinden
Ja, je verwoordt het een beetje beter maar ik bedoel hetzelfde.quote:Op maandag 14 april 2014 23:26 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Waarom zou je als hobbyist koste wat kost die stap naar professional moeten maken
Ik zie in jouw praktijk een positief uit de hand gelopen hobbyen dan kun je het, ondanks dat je het om de knikkers doet, het toch best wel leuk houden.
Bij de meeste hobbyisten die zo graag pro willen worden zie ik een overgeromantiseerd beeld van het beroep 'fotograaf' waarbij uiteindelijk een hele leuke liefhebberij in de wilgen wordt gehangen omdat het ideaal niet haalbaar blijkt en men niet meer het haalbare ideaal wil maken.
en da's soms best wel jammer
Vreemd genoeg, als die romantiek een beetje van het vak afvalt lijkt 'men'(ja, ik generaliseer het een beetje) niet te beseffen hoe leuk fotografie als hobby kan zijn, juist omdat het hele leven ineens free-format is geworden en je kunt doen en laten wat je wilt zonder steeds maar aan dat vermaledijde geld en die vermaledijde toekomst te moeten denken.quote:Op maandag 14 april 2014 23:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, je verwoordt het een beetje beter maar ik bedoel hetzelfde.
Het hoeft helemaal niet de stap naar professional te worden / maken maar veel mensen suggereren in hun houding dat ze dat wel willen. Als dan puntje bij paaltje komt en ze er echt voor moeten werken want dat is de meeste romantiek er wel vanaf haken ze af, voornamelijk dat vind ik zonde. Mis een soort doorzettingsvermogen oid.
Nee, op 5quote:Op maandag 14 april 2014 18:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
nog altijd boven je maar jij zit toch in 2?
Deze dagen weet ik heel goed waarom ik blij ben geen pro te zijn. Met mijn achtergronden zou dat betekenen dat ik nu in de Oekraïne zou rondlopen met m'n camera (of daar ergens onder de zoden liggen met een sniperskogel in m'n kop).quote:Op maandag 14 april 2014 23:26 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Waarom zou je als hobbyist koste wat kost die stap naar professional moeten maken
Ik zie in jouw praktijk een positief uit de hand gelopen hobbyen dan kun je het, ondanks dat je het om de knikkers doet, het toch best wel leuk houden.
Bij de meeste hobbyisten die zo graag pro willen worden zie ik een overgeromantiseerd beeld van het beroep 'fotograaf' waarbij uiteindelijk een hele leuke liefhebberij in de wilgen wordt gehangen omdat het ideaal niet haalbaar blijkt en men niet meer het haalbare ideaal wil maken.
en da's soms best wel jammer
Tssssk!quote:Op dinsdag 15 april 2014 06:49 schreef kanovinnie het volgende:
De laatste keer dat ik mijn fotospul serieus gebruikte is ook alweer een half jaar terug
Had je niet laatst een foto klus op een golfbaan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 06:49 schreef kanovinnie het volgende:
De laatste keer dat ik mijn fotospul serieus gebruikte is ook alweer een half jaar terug
Neuh voor later dit jaar, in juni. Eigenlijk geen zin inquote:Op dinsdag 15 april 2014 07:34 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Had je niet laatst een foto klus op een golfbaan?
Mijn laatste klus was een bruiloft 2 weken terug. Daarnaast pak ik hem privé ook eigenlijk niet.
Al zal daar straks met komst van de kleine vast verandering in komen
ah dan gaan we nu van boven naar onder je qua verdiepingquote:
Dit.quote:Op maandag 14 april 2014 23:42 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Vreemd genoeg, als die romantiek een beetje van het vak afvalt lijkt 'men'(ja, ik generaliseer het een beetje) niet te beseffen hoe leuk fotografie als hobby kan zijn, juist omdat het hele leven ineens free-format is geworden en je kunt doen en laten wat je wilt zonder steeds maar aan dat vermaledijde geld en die vermaledijde toekomst te moeten denken.
En het is na een hele dag prestatiedruk en resultaatverplichtingen best wel aardig om in je vrije tijd met iets bezig te zijn dat best fout mag gaan en daarom altijd goed gaat
KAN DIT NIET DAN?quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:47 schreef Uncle het volgende:
Alsof iedere kanovinnie de tour de france kan fietsen in een goed betaald proteam omdat hij beter dan gemiddeld kan fietsen...
Dit gaat voor mij ook wel op. Al wil ik me nu nog wel blijven door ontwikkelen. Ik heb alleen het geduld, de zin niet om inderdaad tijden over 1 foto te doen :-)quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:58 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind het leuk er om gewoon foto's te maken en een beetje na te denken over compositie enzo dan dat ik uren bezig ben om de perfecte foto te maken.
Nadeel daarvan is dat ik nooit met zulke foto's als Andreas of Uncle terug zou komen uit Nieuw-Zeeland, voordeel is dat het voor mijn zenuwen een stuk beter is
Ik kom thuis met leuke foto's van vakantie, die door degene waarmee ik weg ben regelmatig afgedrukt worden. En dat is genoeg voor mij.
Same here.. vind het leuk om te doen, en om er af en toe wat mee bij te verdienenquote:Op dinsdag 15 april 2014 07:47 schreef Uncle het volgende:
[..]
Dit.
...............
Doe mij dus maar af en toe een betaald opdrachtje naast mijn gewone werk.
ssst, niet naar vragen. Tis net rustigquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:08 schreef Nalbandian het volgende:
Hoe gaat het trouwens met onze pro-shooter Susteren? Heeft ie een ban of zo?
Dit....quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
ssst, niet naar vragen. Tis net rustig
Rustig was het inderdaad wel ja.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:24 schreef Flipmoehoe het volgende:
Het was voor mijn gevoel wel iets TE rustig hier..
Maar er lijkt weer wat beweging in te komen
Heerlijke korte weekjes zo op het werk!
Goede vrijdag vrij, 2de paasdag, 1 mei (duitse feestdag)
Bijna een 4 daagse werkweek zo
Wordt het goed weer van het weekend? Zou prettig zijnquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:27 schreef Flipmoehoe het volgende:
altijd baas boven baas
lekker zo'n (bijna) weekje vrij!
Helemaal met de lekkere vooruitzichten qua weer!
20grafenquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wordt het goed weer van het weekend? Zou prettig zijn
Dat is balen. Moet je echt volle dagen werken? Ik ben met scouting weg. Als het gaat regenen wordt ik natquote:
Dat kan zeker, de Tour de France Cyclotouriste: http://club.quomodo.com/u(...)/tour_de_france.htmlquote:
Mollema. Er zijn relatief veel fietsers die laat zijn begonnen zelfs. Het is in principe gewoon een domme sport, het is niet zo als met de meeste balsporten dat je al vanaf je 4e er mee bezig moet zijn om de techniek erin te slijpen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
KAN DIT NIET DAN?![]()
Niet helemaal vergelijkbaar natuurlijk, want er is niemand die na 4 jaar trainen opeens met de profs meerijd.
yepquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is balen. Moet je echt volle dagen werken? Ik ben met scouting weg. Als het gaat regenen wordt ik nat
Wat Kano zegt, tussen 800 & 1000.quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:39 schreef Puala het volgende:
Wat zou een Canon 24-70 2.8 van 2 jaar oud + bon + weinig gebruikt nog waard zijn?
Mollema is begonnen na een roeicarriere. Er is misschien niet veel techniek te leren, maar wel veel tactiek. En je moet er lichamelijk heel, heel sterk voor zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mollema. Er zijn relatief veel fietsers die laat zijn begonnen zelfs. Het is in principe gewoon een domme sport, het is niet zo als met de meeste balsporten dat je al vanaf je 4e er mee bezig moet zijn om de techniek erin te slijpen.
Ja hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mollema is begonnen na een roeicarriere. Er is misschien niet veel techniek te leren, maar wel veel tactiek. En je moet er lichamelijk heel, heel sterk voor zijn.
Hij begon later tochquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja hoorEen roei"carriere". Voor zn 16e?
Dat roeien zal hem ook echt geholpen hebben.
Het is gewoon aanleg kano. Niet meer en niet minder. Als je de juiste aanleg hebt kan je ook op je 20ste in het wielrennen nog aansluiten bij de top, of in ieder geval bij de profs. Als je ergens in je genen WEL die juiste aanleg hebt voor voetbal maar je begint op je 20ste ben je het lachertje op ieder voetbalveld.
NEEEEEquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:00 schreef Flipmoehoe het volgende:
zitten jullie niet in het verkeerde topic ??
Het is een SCquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:00 schreef Flipmoehoe het volgende:
zitten jullie niet in het verkeerde topic ??
700-850 euro? Onder de 600 lijkt me sterk. Geen idee hoe oud ze zijn. Lenzen zijn tweedehands vaak 80% van de nieuwprijs ongeveerquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:06 schreef Levitas het volgende:
Ik ga vanavond kijken voor een tweedehands Sigma 70-200 f/2.8 Ex DG HSM. Hier nog wat tips waar ik absoluut naar moet kijken?
Hoe autofocus werkt, en of die geen (gek) geluid maakt. Krassen op voor- en achterkant lens bijvoorbeeld?
En, nieuw zijn ze ca ¤1000. Wat is de prijsrange van zo'n objectief, tweedehands? (Lees: vanaf welke prijs wordt het over het algemeen een "to good to be true"-deal?)
500 max als hij echt in hele goede staat is maar Sigma's gaan over het algemeen meer richting 400/450. Hangt ook een beetje van het type af want er zijn meedere versies. 800 is echt veel te hoog want dan kun je hem beter nieuw bij Onestopdigital bestellen. Die kost daar 788 momenteelquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:27 schreef kanovinnie het volgende:
VAndaag op de fiets naar het werk en geen zin om gel in mijn haar te doen. Komt er een fotograaf langs om foto's te maken van ons nieuwe pand.
Dame van PR: OOOOOH! Je mag Kanovinnie wel op de foto zetten. Want die heeft 2 beeldschermen en zijn bureau ligt al lekker vol rommel. Vind je niet erg toch? Jij bent natuurlijk ook fotograaf!
Godver.
Jij gister geweest?quote:
hoop dat t droog blijftquote:
Les 16 - 5-7-7-5 met 2 minuten wandelen tussendoor. Weet niet wat het weer gaat doen vanavond. Zie het vanzelf wel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoop dat t droog blijft
hoeveel mag je?
500 max, voor hele goede staat? Dan lijkt ¤350 dus een redelijke prijs voor een redelijk gebruikt objectief? Het is in ieder geval fijn dat ik langs kan komen om te kijken (anders had ik het sowieso niet gedaan). Die AF snelheid is wel een goede tip ja. Fotografeer zo nu en dan wel eens sporten ja..quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:24 schreef Uncle het volgende:
[..]
500 max als hij echt in hele goede staat is maar Sigma's gaan over het algemeen meer richting 400/450. Hangt ook een beetje van het type af want er zijn meedere versies. 800 is echt veel te hoog want dan kun je hem beter nieuw bij Onestopdigital bestellen. Die kost daar 788 momenteel![]()
Zelf ook lang met sigma geschoten. Prima ding hoewel niet vergelijkbaar met Nikon (en Canon's) eigen 70-200mm.
Als je veel actie wilt fotograferen probeer dan ook de AF snelheid te testen. Vooral de oudere type's hebben een vrij trage AF. Iets wat vrijwel nooit getest wordt in de internet reviews maar ik had ernstig veel missers bij sportfotografie. Dan was altijd de tweede of derde persoon in het peloton scherp ipv de voorste.
dat is donderdag vandaag 4x7 3 min rustquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Les 16 - 5-7-7-5 met 2 minuten wandelen tussendoor. Weet niet wat het weer gaat doen vanavond. Zie het vanzelf wel.
Jij twee keer 9 vanavond toch? Of is dat donderdag?
Ja maja ik begrijp hieruit dat je geen budget hebt voor een nikon 70-200 2.8. DAn moet je roeien met de riemen die je hebt. En als je hem nu voor 350 koopt kan je hem over een jaar echt wel weer voor datzelfde bedrag, of ietsjes minder, kwijt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
500 max, voor hele goede staat? Dan lijkt ¤350 dus een redelijke prijs voor een redelijk gebruikt objectief? Het is in ieder geval fijn dat ik langs kan komen om te kijken (anders had ik het sowieso niet gedaan). Die AF snelheid is wel een goede tip ja. Fotografeer zo nu en dan wel eens sporten ja..
Oke super!quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is donderdag vandaag 4x7 3 min rust
Dat was precies mijn gedachte. Ik heb inderdaad niet het budget voor een Canon lens, dan is Sigma toch een redelijk alternatief om mezelf wat meer mogelijkheden te bieden. Heb nu een Canon 55-250 mm f/4-5.6 lens, maar heb echt behoefte aan een lichtsterkere lens. Ik ben net afgestudeerd, als ik een fulltime baan heb, dan kan ik alsnog kijken naar een Canon.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja maja ik begrijp hieruit dat je geen budget hebt voor een nikon 70-200 2.8. DAn moet je roeien met de riemen die je hebt. En als je hem nu voor 350 koopt kan je hem over een jaar echt wel weer voor datzelfde bedrag, of ietsjes minder, kwijt.
En wellicht voldoet deze lens wel. Ben je voor 350 ipv 2000 klaarquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:54 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat was precies mijn gedachte. Ik heb inderdaad niet het budget voor een Canon lens, dan is Sigma toch een redelijk alternatief om mezelf wat meer mogelijkheden te bieden. Heb nu een Canon 55-250 mm f/4-5.6 lens, maar heb echt behoefte aan een lichtsterkere lens. Ik ben net afgestudeerd, als ik een fulltime baan heb, dan kan ik alsnog kijken naar een Canon.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Een een of andere prutser komt zo de hoek omzetten met zijn fiets aan de verkeerde kant van de weg over de motorkap van onze auto. Dikke krassen flinke deuk.. *Godverdomme, kun je niet uit je ogen kijken achterlijke mongool dat je bent.*
Bijna.. Ik vrees dat het Rotterdamse repertoire wat ik van mijn moeder heb aardig naar boven komt.quote:
Jup uiteraard gedaan. Ik baal echt gruwelijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:42 schreef Ener-G het volgende:
Oh zuur, wel foto's gemaakt en gegevens uitgewisseld? Niet dat je waarschijnlijk alsnog de sjaak bent inzake aansprakelijkheid..
aansprakelijk stellenquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Een een of andere prutser komt zo de hoek omzetten met zijn fiets aan de verkeerde kant van de weg over de motorkap van onze auto. Dikke krassen flinke deuk.. *Insert hier een heel arsenaal aan scheldwoorden*
Ja technisch gezien werd er gereden. Kruipend. Morgen verzekering bellen want die waren net niet meer aanwezig. M'n autoquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
aansprakelijk stellen
Of reden jullie?
dan gaat t moeilijk worden ben ik bang,iets met mindere weggebruikers. Ik zou ook eens informeren als je dit meld hoeveel je van je bonus malus kwijt gaat zijn en of t niet scheelt als je t zelf betaalt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja technisch gezien werd er gereden. Kruipend. Morgen verzekering bellen want die waren net niet meer aanwezig. M'n auto
Ja ben er ook bang voor. Hebben gelukkig wel een no claim verzekering.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan gaat t moeilijk worden ben ik bang,iets met mindere weggebruikers. Ik zou ook eens informeren als je dit meld hoeveel je van je bonus malus kwijt gaat zijn en of t niet scheelt als je t zelf betaalt.
Je moet je in zo'n geval beheersen om die prutser niet een zodanige behandeling te geven dat zijn fiets écht aan de verkeerde kant van de weg zitquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Een een of andere prutser komt zo de hoek omzetten met zijn fiets aan de verkeerde kant van de weg over de motorkap van onze auto. Dikke krassen flinke deuk.. *Insert hier een heel arsenaal aan scheldwoorden*
Ja ik snap ook niet wat hij dacht. Maar hij werkt in hetzelfde gebouw als mijn vriend dus dat is wel makkelijk maar we zijn nogal zuinig op die auto.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:01 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Je moet je in zo'n geval beheersen om die prutser niet een zodanige behandeling te geven dat zijn fiets écht aan de verkeerde kant van de weg zit
aan de onderkant wel te verstaan
Fuck, dat is behoorlijk kut!quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gelukkig geen lichamelijke schade ofzo. De fiets ook niet alleen onze auto.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:18 schreef Levitas het volgende:
[..]
Fuck, dat is behoorlijk kut!Nu ben ik geen juridisch expert, maar ongelukjes met fietsers lijken me nooit echt goed (zowel qua verwondingen als qua aansprakelijkheid/ vergoedingen)..
Aan mijn kant iets beter nieuwsIk ben net, samen met een buurman die iets meer van fotografie af weet dan ik, gaan kijken voor die Sigma 70-200 f/2.8. Aandachtspunten: Snelle AF op zowel kleinste als grootste diafragma, stille AF, een aantal foto's geschoten op kleinste en grootste diafragma, controleren op krasjes voor en achterop de lens.
Geen van allen was het geval: AF was snel, stil en goed. Geen krasjes, foto's scherp. Mee kunnen nemen, inclusief draagtas en 77mm UV-filter, voor ¤350.
En nu snel tijd vinden om `m op pad te nemen!
De bestuurder van het motorvoertuig is aansprakelijk voor het ongeval, tenzij hij overmacht kan aantonen. Maar overmacht aantonen is meestal vrijwel onmogelijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:27 schreef Ynske het volgende:
Ik vraag me ineens af als die fietser straks lichamelijk iets heeft, komt sat dan niet toch voor rekening van de bestuurder?
Vergeet niet te kijken of er even verderop een fietspad aan de verkeerde kant van de weg ligt. Dat willen wegbeheerders nogal vaak doen. En die voldoen lang niet altijd aan de richtlijnen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:42 schreef Ener-G het volgende:
Oh zuur, wel foto's gemaakt en gegevens uitgewisseld? Niet dat je waarschijnlijk alsnog de sjaak bent inzake aansprakelijkheid..
Eindelijk!quote:Op woensdag 16 april 2014 08:25 schreef over_hedge het volgende:
Morgen!
Over minder dan 2 weken zit ik eindelijk in Ijsland
Moet de fietser wel aan kunnen tonen dat het letsel het gevolg is van het ongeluk. Zonder directe melding of onderzoek door een professional, wordt dat na een paar dagen stukken lastiger. Toon maar eens aan dat je niet de dag erna in huis gestruikeld bent oid.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:34 schreef Uncle het volgende:
[..]
De bestuurder van het motorvoertuig is aansprakelijk voor het ongeval, tenzij hij overmacht kan aantonen. Maar overmacht aantonen is meestal vrijwel onmogelijk.
Bij een blinde bocht kan het argument altijd zijn dat je dan rustiger had moeten rijden. Zwakkere verkeersdeelnemer die van boven uit een boom voor je auto vallen is wel een uitzondering
Ik ben ook benieuwd naar mijn eigen foto`squote:Op woensdag 16 april 2014 09:51 schreef Uncle het volgende:
[..]
Eindelijk!![]()
Benieuwd naar de foto's. Ijsland plannen hier gaan ook goed, maar wij gaan pas weer in September![]()
Ijsland
Doet eens een fotoquote:Op woensdag 16 april 2014 10:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vanmiddag naar het schade herstel bedrijf gaan ze kijken hoe, wat en wanneer.
Maar mijn ervaring met verzekeraars is dat je als automobilist dan in het meest optimale geval een 50/50 deal in je maag gesplitst krijgt, en dus mooi je eigen schade kan betalen. Leuk als je schade aan je auto hebt, en de fietser niks heeft.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:15 schreef freud het volgende:
[..]
Moet de fietser wel aan kunnen tonen dat het letsel het gevolg is van het ongeluk. Zonder directe melding of onderzoek door een professional, wordt dat na een paar dagen stukken lastiger. Toon maar eens aan dat je niet de dag erna in huis gestruikeld bent oid.
Hier ook,quote:Op woensdag 16 april 2014 12:17 schreef Ynske het volgende:
Dit gaat een lange dag worden
Alles wat fout kan gaan, gaat er fout
hier nietquote:Op woensdag 16 april 2014 12:17 schreef Ynske het volgende:
welke branche?quote:Op woensdag 16 april 2014 12:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hier niet
Had gister een sollicitatie, en vandaag een opdracht toegestuurd gekregen. Dus dat betekend dat ik al weer een stukje dichterbij ben.Anders hadden ze die opdracht niet gestuurd en me meteen afgewezen. + dat hij nog een keer bevestigde dat mijn portfolio mooi was en het een goed gesprek was.
3d visualisatiequote:
Hoezo is de deuk niet op de foto te krijgen? Zorgen dat je licht van een bepaalde hoek er op schijnt zodat er schaduw in de deuk valt. Dan krijg je diepte.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Deuk is niet op de foto te krijgen maar hoop dat het beetje te zien is. Zal zo even de foto's uploaden. Straks eens naar dat bedrijf toe benieuwd wanneer ze het gaan maken.
Ik val bijna in slaapquote:Op woensdag 16 april 2014 12:17 schreef Ynske het volgende:
Ja maar hij staat midden in de zon. Heb mijn best gedaan. Wel gewoon met telefoon hoor. Eerst naar de garage. Wat een #%& dag vandaag.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoezo is de deuk niet op de foto te krijgen? Zorgen dat je licht van een bepaalde hoek er op schijnt zodat er schaduw in de deuk valt. Dan krijg je diepte.
Hier ook niet veel beter. Ik had van 9-10 een videoconference en straks van vier tot half 5 nog een... en daartussenin zit ik met iemand op Feestboek te kleppen...quote:Op woensdag 16 april 2014 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik val bijna in slaap
En mn collega's zijn heel melig![]()
Geen goede combi.
hakkuuhquote:Op woensdag 16 april 2014 15:36 schreef Nalbandian het volgende:
It is nice to be important, but it is more important to be nice!
Scooter
Paar mensen naar boven sturen?quote:Op woensdag 16 april 2014 15:39 schreef Ynske het volgende:
tis zo rustig, we kunnen eerder gaan, en dan word ik raar aangekeken dat ik wel blijf zitten.
geen zin om mn verlofuren zo op te maken
Nou vooruit....quote:
Had gehoopt op de brandslangquote:Op donderdag 17 april 2014 09:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nou vooruit....
* Merlijn tuinslang meesleurt
Ik werk thuis vandaag. Zoveel druk heb ik niet op de leidingquote:
Jammerlijk. Dan maar de tuinslang kan meteen het zwembadje gevuld worden.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik werk thuis vandaag. Zoveel druk heb ik niet op de leiding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.succes ermee iigToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op donderdag 17 april 2014 09:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik werk thuis vandaag. Zoveel druk heb ik niet op de leiding
Moet jij niet fietsen?quote:
Vanmorgen nog gedaan. Vanavond clinicquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 09:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vanmorgen nog gedaan. Vanavond clinic
Veel last?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
Gisteren nog dansles gegeven aan een aanstaand bruidspaar. Vandaag krijg ik daar dus de rekening van![]()
Genoeg om er even aan herinnerd te worden wat er ook alweer mis wasquote:
Neuh. Te duur, te druk en geen zin/tijd voor. Hoezo?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:36 schreef Ynske het volgende:
Kano, ga je de toerversie van de AGR fietsen?
Doe dat dan ook niet zak hooi. Je mocht het toch ook niet?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Genoeg om er even aan herinnerd te worden wat er ook alweer mis was
Doe rustigaan dan he!quote:Op donderdag 17 april 2014 09:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik moet straks gaan lopen. Kuiten zijn nog een beetje stijf van Dinsdag
Ik zag de bordjes vanmorgen en dat in combi met de vraag van fietsen kwam t in me opquote:Op donderdag 17 april 2014 09:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh. Te duur, te druk en geen zin/tijd voor. Hoezo?
Heb wel de 200 km tocht van Ivo gedaan
Een clinic nodig hebben om te leren fietsenquote:Op donderdag 17 april 2014 09:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vanmorgen nog gedaan. Vanavond clinic
Mij een beetje verdenken van strava-ritusquote:Op donderdag 17 april 2014 09:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh. Te duur, te druk en geen zin/tijd voor. Hoezo?
Heb wel de 200 km tocht van Ivo gedaan
De 5-7-7-5quote:Op donderdag 17 april 2014 09:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Doe rustigaan dan he!
Hier ook vanavond weer. Wat staat er bij jou op t programma?
Klopt ja, was ik even vergetenquote:Op donderdag 17 april 2014 09:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De 5-7-7-5blijft bij Evy tot week 10 heel de week hetzelfde
Maar volgende week loop ik nog een keer week 6 want vanaf vanavond lang weekend met scouting weg.
Doe zeker rustig aan
Pfff wedstrijdje fietsen doen? Vanaf de buutpaal om het fietsenhok van de leraren heen naar de poort van het schoolplein?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een clinic nodig hebben om te leren fietsen![]()
Haha dan kan je er echt he-le-maal niets van.
Geen stravaritus hebbenquote:Op donderdag 17 april 2014 09:40 schreef Uncle het volgende:
[..]
Mij een beetje verdenken van strava-ritus
Je was me voor :p was nog aan het editen.quote:
Ok ik speel Mollema.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pfff wedstrijdje fietsen doen? Vanaf de buutpaal om het fietsenhok van de leraren heen naar de poort van het schoolplein?
[..]
Geen stravaritus hebben
Ja gek he? Gelukkig kan ik wel de basis nog overbrengen..quote:Op donderdag 17 april 2014 09:40 schreef Ynske het volgende:
Ergens wel bijzonder Merlijn, jij zegt dat je zo stijf als een hark bent, en gaat dan andere mensen leren dansen
Ja mams...quote:Op donderdag 17 april 2014 09:40 schreef kanovinnie het volgende:
Dat meen ik he? STraks ben je 2 keer zo lang er mee zoet.
Yepquote:Op donderdag 17 april 2014 09:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je was me voor :p was nog aan het editen.
Jij hebt die 9 minuten he?
Komt wel goed, vorige week was 2x8. Zaterdag weer 2x7 als ik het goed herinner.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Succes ik houd het even bij de 7 minuten.
Ik ben SPARTACUSquote:
Komt vast goedquote:Op donderdag 17 april 2014 09:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
Komt wel goed, vorige week was 2x8. Zaterdag weer 2x7 als ik het goed herinner.
Eerst het bordje van een ander leegeten voor je aan je eigen begint. De andere hebben het slim gespeeld.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:51 schreef Uncle het volgende:
[..]
Was toch een k#ttraining. Hele avond op kop en laatste km eraf gefietst worden
Ga jij nou maar eens je clinic volgen voordat je dit soort misplaatste "tips" gaat delen.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eerst het bordje van een ander leegeten voor je aan je eigen begint. De andere hebben het slim gespeeld.
Ik zou de volgende keer als ik jou was wachten tot er wind staat, op het kantje rijden en gas geven![]()
Hater.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eens je clinic volgen voordat je dit soort misplaatste "tips" gaat delen.
quote:Op donderdag 17 april 2014 09:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eerst het bordje van een ander leegeten voor je aan je eigen begint. De andere hebben het slim gespeeld.
Ik zou de volgende keer als ik jou was wachten tot er wind staat, op het kantje rijden en gas geven![]()
En een klaske dragenquote:
Ouwehoeren is maar deel 1 van communicatie hequote:Op donderdag 17 april 2014 09:21 schreef Susteren het volgende:
Gister mijn eerste hemd met dubbele manchetsluiting gehaald, was meteen verkocht door de perfecte pasvorm!
Ook een olive green suit aangeschaft, twijfel alleen wel welke das ik het beste erop kan doen. Denk gewoon m'n zwarte:
[ afbeelding ]
En oh ja, heb een studiekeuze gemaakt: bedrijfscommunicatie!
Ik heb 1 pak, 2 overhemden en 0 dassenquote:Op donderdag 17 april 2014 10:17 schreef freud het volgende:
[..]
Ouwehoeren is maar deel 1 van communicatie he. Wel goed om in ieder geval gekozen te hebben
. Pakken zijn idd nice, maar goeie pakken zijn helaas prijzig... Wellicht een keer naar Rome of Londen om er een paar te laten maken.
Maar jij hebt 4 paar beenstukken, 3 paar wielrensokken en 1 eenling, 6 wielrenbroeken MET zeem, en een bolletjes klaskequote:Op donderdag 17 april 2014 10:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb 1 pak, 2 overhemden en 0 dassen
Ik heb het dilemma dat ik ze leuk vind om te dragen, het op werk ook best kan doen, maar ze net even niet praktisch genoeg vind. Ik fiets naar werk, en dat in een pak is niet echt relaxed. Daarnaast zijn mijn pakken nu echt te groot aan het worden, dus moet eigenlijk een paar nieuwe. Ik wacht alleen even hoe de dresscode valt bij mijn nieuwe job voordat ik ga shoppen...quote:Op donderdag 17 april 2014 10:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb 1 pak, 2 overhemden en 0 dassen
Zoiets jaquote:Op donderdag 17 april 2014 10:50 schreef Uncle het volgende:
[..]
Maar jij hebt 4 paar beenstukken, 3 paar wielrensokken en 1 eenling, 6 wielrenbroeken MET zeem, en een bolletjes klaske
Ik heb ze niet nodig voor mijn werk. Ik heb nu 1 keer een pak aan gehad naar mijn werk in 2 jaar tijd. En eigenlijk hoefte het niet toen maar werd ik uitgedaagd door mijn collega'squote:Op donderdag 17 april 2014 10:51 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb het dilemma dat ik ze leuk vind om te dragen, het op werk ook best kan doen, maar ze net even niet praktisch genoeg vind. Ik fiets naar werk, en dat in een pak is niet echt relaxed. Daarnaast zijn mijn pakken nu echt te groot aan het worden, dus moet eigenlijk een paar nieuwe. Ik wacht alleen even hoe de dresscode valt bij mijn nieuwe job voordat ik ga shoppen...
Weten die bedrijven het alquote:Op donderdag 17 april 2014 09:21 schreef Susteren het volgende:
En oh ja, heb een studiekeuze gemaakt: bedrijfscommunicatie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |