Hier ook,quote:Op woensdag 16 april 2014 12:17 schreef Ynske het volgende:
Dit gaat een lange dag worden
Alles wat fout kan gaan, gaat er fout
hier nietquote:Op woensdag 16 april 2014 12:17 schreef Ynske het volgende:
welke branche?quote:Op woensdag 16 april 2014 12:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hier niet
Had gister een sollicitatie, en vandaag een opdracht toegestuurd gekregen. Dus dat betekend dat ik al weer een stukje dichterbij ben.Anders hadden ze die opdracht niet gestuurd en me meteen afgewezen. + dat hij nog een keer bevestigde dat mijn portfolio mooi was en het een goed gesprek was.
3d visualisatiequote:
Hoezo is de deuk niet op de foto te krijgen? Zorgen dat je licht van een bepaalde hoek er op schijnt zodat er schaduw in de deuk valt. Dan krijg je diepte.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Deuk is niet op de foto te krijgen maar hoop dat het beetje te zien is. Zal zo even de foto's uploaden. Straks eens naar dat bedrijf toe benieuwd wanneer ze het gaan maken.
Ik val bijna in slaapquote:Op woensdag 16 april 2014 12:17 schreef Ynske het volgende:
Ja maar hij staat midden in de zon. Heb mijn best gedaan. Wel gewoon met telefoon hoor. Eerst naar de garage. Wat een #%& dag vandaag.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoezo is de deuk niet op de foto te krijgen? Zorgen dat je licht van een bepaalde hoek er op schijnt zodat er schaduw in de deuk valt. Dan krijg je diepte.
Hier ook niet veel beter. Ik had van 9-10 een videoconference en straks van vier tot half 5 nog een... en daartussenin zit ik met iemand op Feestboek te kleppen...quote:Op woensdag 16 april 2014 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik val bijna in slaap
En mn collega's zijn heel melig![]()
Geen goede combi.
hakkuuhquote:Op woensdag 16 april 2014 15:36 schreef Nalbandian het volgende:
It is nice to be important, but it is more important to be nice!
Scooter
Paar mensen naar boven sturen?quote:Op woensdag 16 april 2014 15:39 schreef Ynske het volgende:
tis zo rustig, we kunnen eerder gaan, en dan word ik raar aangekeken dat ik wel blijf zitten.
geen zin om mn verlofuren zo op te maken
Nou vooruit....quote:
Had gehoopt op de brandslangquote:Op donderdag 17 april 2014 09:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nou vooruit....
* Merlijn tuinslang meesleurt
Ik werk thuis vandaag. Zoveel druk heb ik niet op de leidingquote:
Jammerlijk. Dan maar de tuinslang kan meteen het zwembadje gevuld worden.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik werk thuis vandaag. Zoveel druk heb ik niet op de leiding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |