Heb heel de auto gepoetst. Nu richting ouders, daar hardlopen en dan daar gezellig eten :-)quote:Op zondag 13 april 2014 13:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Je kunt vandaag nog zat doen om je tijd leuk te verdrijven.
t is heerlijk hardloopweer! Veel plezier!quote:Op zondag 13 april 2014 14:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb heel de auto gepoetst. Nu richting ouders, daar hardlopen en dan daar gezellig eten :-)
Was inderdaad heerlijk!!!quote:Op zondag 13 april 2014 16:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
t is heerlijk hardloopweer! Veel plezier!
Lekker! Echt prima weer ervoor.quote:Op zondag 13 april 2014 18:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb ook heerlijk gelopen vanmorgen
Ik was zelfs zo vroeg dat ik het kantoor nog niet in konquote:Op maandag 14 april 2014 06:15 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Mogguh! Je bent er weer vroeg bij vandaag!
Niet een sleutel hebbenquote:Op maandag 14 april 2014 07:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik was zelfs zo vroeg dat ik het kantoor nog niet in kon
en niet dat je dan even gedag zegtquote:Op zondag 13 april 2014 18:32 schreef Uncle het volgende:
prima fietsster. In de auto terug van weekendje Limburgs heuvelland.
Heb ik wel, maar die werkt pas als de beveiliging het pand heeft geopendquote:
Wat is er met de 17-40?quote:Op maandag 14 april 2014 11:45 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb er lang over nagedacht maar ik ben eruit. Mijn camera gaat in de verkoop incl lenzen en toebehoren. Al ruim een jaar heb ik geen fatsoenlijke foto meer geschoten dus het is mooi geweest.
O.a. Een EOS 7D incl 18-55 kitlens.
Een Canon EF 50mm f / 1.2L USM
Een Lowepro Slingshot 302 AW
En een Canon EF 17-40mm f/4 L USM waarvan ik denk dat die niet helemaal 100 meer is dus daar moet ik wat op verzinnen.
Ik heb hem voor 900,- aangeboden op marktplaats en bieden is toegestaan.quote:
Ik heb het idee dat ie een keer een tik heeft gehad waardoor de linkerkant van iedere foto minder scherp is dan de rest van de foto. Nu is dat te repareren maar ik heb geen idee wat dat moet gaan kosten.quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 11:45 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb er lang over nagedacht maar ik ben eruit. Mijn camera gaat in de verkoop incl lenzen en toebehoren. Al ruim een jaar heb ik geen fatsoenlijke foto meer geschoten dus het is mooi geweest.
O.a. Een EOS 7D incl 18-55 kitlens.
Een Canon EF 50mm f / 1.2L USM
Een Lowepro Slingshot 302 AW
En een Canon EF 17-40mm f/4 L USM waarvan ik denk dat die niet helemaal 100 meer is dus daar moet ik wat op verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |