Zou tijd worden heb geen zin meer. Al moet ik eigenlijk nog heel veel doen. Awel onder de noemer werk ontwijkend gedrag.. ik ga rondje met de hond lopenquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Bijna! Nog een vruchteloze ochtend te gaan, een kindertheater vanmiddag en vanavond een verjaardag. Bijna weekend!
het lijkt er wel opquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heeft iedereen hier ineens een leven ofzo?
Geruzie met advocaten enzoquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heeft iedereen hier ineens een leven ofzo?
jap. altijd leuk zo vlak voor het weekend.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nog steeds om wat je eerder vertelde?
Ah balen hoor, ik hoop dat het binnenkort allemaal maar eens klaar is voor jequote:Op vrijdag 11 april 2014 15:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
jap. altijd leuk zo vlak voor het weekend.
Mensen die zakken in Groningen, Friesland en Limburg moeten uberhaubt nooit toegelaten worden tot de rest van Nederland als hoofdbestuurder. Laat staan de grote boze gevaarlijke randstadquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Helaas Susteren, volgende keer slaag je vast.
Ik.quote:
Born om in Maaseik Susteren te Roosterenquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:07 schreef Uncle het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jammer dat er aan de andere kant van de afrit een takelauto op zijn zijkant lag. Hoe laat was jouw afrijden Susteren?![]()
Je kunt vandaag nog zat doen om je tijd leuk te verdrijven.quote:Op zondag 13 april 2014 13:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat gaan die weekenden toch altijd hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |