Ja ben er ook bang voor. Hebben gelukkig wel een no claim verzekering.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan gaat t moeilijk worden ben ik bang,iets met mindere weggebruikers. Ik zou ook eens informeren als je dit meld hoeveel je van je bonus malus kwijt gaat zijn en of t niet scheelt als je t zelf betaalt.
Je moet je in zo'n geval beheersen om die prutser niet een zodanige behandeling te geven dat zijn fiets écht aan de verkeerde kant van de weg zitquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Een een of andere prutser komt zo de hoek omzetten met zijn fiets aan de verkeerde kant van de weg over de motorkap van onze auto. Dikke krassen flinke deuk.. *Insert hier een heel arsenaal aan scheldwoorden*
Ja ik snap ook niet wat hij dacht. Maar hij werkt in hetzelfde gebouw als mijn vriend dus dat is wel makkelijk maar we zijn nogal zuinig op die auto.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:01 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Je moet je in zo'n geval beheersen om die prutser niet een zodanige behandeling te geven dat zijn fiets écht aan de verkeerde kant van de weg zit
aan de onderkant wel te verstaan
Fuck, dat is behoorlijk kut!quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Een een of andere prutser komt zo de hoek omzetten met zijn fiets aan de verkeerde kant van de weg over de motorkap van onze auto. Dikke krassen flinke deuk.. *Insert hier een heel arsenaal aan scheldwoorden*
Gelukkig geen lichamelijke schade ofzo. De fiets ook niet alleen onze auto.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:18 schreef Levitas het volgende:
[..]
Fuck, dat is behoorlijk kut!Nu ben ik geen juridisch expert, maar ongelukjes met fietsers lijken me nooit echt goed (zowel qua verwondingen als qua aansprakelijkheid/ vergoedingen)..
Aan mijn kant iets beter nieuwsIk ben net, samen met een buurman die iets meer van fotografie af weet dan ik, gaan kijken voor die Sigma 70-200 f/2.8. Aandachtspunten: Snelle AF op zowel kleinste als grootste diafragma, stille AF, een aantal foto's geschoten op kleinste en grootste diafragma, controleren op krasjes voor en achterop de lens.
Geen van allen was het geval: AF was snel, stil en goed. Geen krasjes, foto's scherp. Mee kunnen nemen, inclusief draagtas en 77mm UV-filter, voor ¤350.
En nu snel tijd vinden om `m op pad te nemen!
De bestuurder van het motorvoertuig is aansprakelijk voor het ongeval, tenzij hij overmacht kan aantonen. Maar overmacht aantonen is meestal vrijwel onmogelijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:27 schreef Ynske het volgende:
Ik vraag me ineens af als die fietser straks lichamelijk iets heeft, komt sat dan niet toch voor rekening van de bestuurder?
Vergeet niet te kijken of er even verderop een fietspad aan de verkeerde kant van de weg ligt. Dat willen wegbeheerders nogal vaak doen. En die voldoen lang niet altijd aan de richtlijnen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:42 schreef Ener-G het volgende:
Oh zuur, wel foto's gemaakt en gegevens uitgewisseld? Niet dat je waarschijnlijk alsnog de sjaak bent inzake aansprakelijkheid..
Eindelijk!quote:Op woensdag 16 april 2014 08:25 schreef over_hedge het volgende:
Morgen!
Over minder dan 2 weken zit ik eindelijk in Ijsland
Moet de fietser wel aan kunnen tonen dat het letsel het gevolg is van het ongeluk. Zonder directe melding of onderzoek door een professional, wordt dat na een paar dagen stukken lastiger. Toon maar eens aan dat je niet de dag erna in huis gestruikeld bent oid.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:34 schreef Uncle het volgende:
[..]
De bestuurder van het motorvoertuig is aansprakelijk voor het ongeval, tenzij hij overmacht kan aantonen. Maar overmacht aantonen is meestal vrijwel onmogelijk.
Bij een blinde bocht kan het argument altijd zijn dat je dan rustiger had moeten rijden. Zwakkere verkeersdeelnemer die van boven uit een boom voor je auto vallen is wel een uitzondering
Ik ben ook benieuwd naar mijn eigen foto`squote:Op woensdag 16 april 2014 09:51 schreef Uncle het volgende:
[..]
Eindelijk!![]()
Benieuwd naar de foto's. Ijsland plannen hier gaan ook goed, maar wij gaan pas weer in September![]()
Ijsland
Doet eens een fotoquote:Op woensdag 16 april 2014 10:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vanmiddag naar het schade herstel bedrijf gaan ze kijken hoe, wat en wanneer.
Maar mijn ervaring met verzekeraars is dat je als automobilist dan in het meest optimale geval een 50/50 deal in je maag gesplitst krijgt, en dus mooi je eigen schade kan betalen. Leuk als je schade aan je auto hebt, en de fietser niks heeft.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:15 schreef freud het volgende:
[..]
Moet de fietser wel aan kunnen tonen dat het letsel het gevolg is van het ongeluk. Zonder directe melding of onderzoek door een professional, wordt dat na een paar dagen stukken lastiger. Toon maar eens aan dat je niet de dag erna in huis gestruikeld bent oid.
Hier ook,quote:Op woensdag 16 april 2014 12:17 schreef Ynske het volgende:
Dit gaat een lange dag worden
Alles wat fout kan gaan, gaat er fout
hier nietquote:Op woensdag 16 april 2014 12:17 schreef Ynske het volgende:
welke branche?quote:Op woensdag 16 april 2014 12:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hier niet
Had gister een sollicitatie, en vandaag een opdracht toegestuurd gekregen. Dus dat betekend dat ik al weer een stukje dichterbij ben.Anders hadden ze die opdracht niet gestuurd en me meteen afgewezen. + dat hij nog een keer bevestigde dat mijn portfolio mooi was en het een goed gesprek was.
3d visualisatiequote:
Hoezo is de deuk niet op de foto te krijgen? Zorgen dat je licht van een bepaalde hoek er op schijnt zodat er schaduw in de deuk valt. Dan krijg je diepte.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Deuk is niet op de foto te krijgen maar hoop dat het beetje te zien is. Zal zo even de foto's uploaden. Straks eens naar dat bedrijf toe benieuwd wanneer ze het gaan maken.
Ik val bijna in slaapquote:Op woensdag 16 april 2014 12:17 schreef Ynske het volgende:
Ja maar hij staat midden in de zon. Heb mijn best gedaan. Wel gewoon met telefoon hoor. Eerst naar de garage. Wat een #%& dag vandaag.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoezo is de deuk niet op de foto te krijgen? Zorgen dat je licht van een bepaalde hoek er op schijnt zodat er schaduw in de deuk valt. Dan krijg je diepte.
Hier ook niet veel beter. Ik had van 9-10 een videoconference en straks van vier tot half 5 nog een... en daartussenin zit ik met iemand op Feestboek te kleppen...quote:Op woensdag 16 april 2014 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik val bijna in slaap
En mn collega's zijn heel melig![]()
Geen goede combi.
hakkuuhquote:Op woensdag 16 april 2014 15:36 schreef Nalbandian het volgende:
It is nice to be important, but it is more important to be nice!
Scooter
Paar mensen naar boven sturen?quote:Op woensdag 16 april 2014 15:39 schreef Ynske het volgende:
tis zo rustig, we kunnen eerder gaan, en dan word ik raar aangekeken dat ik wel blijf zitten.
geen zin om mn verlofuren zo op te maken
Nou vooruit....quote:
Had gehoopt op de brandslangquote:Op donderdag 17 april 2014 09:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nou vooruit....
* Merlijn tuinslang meesleurt
Ik werk thuis vandaag. Zoveel druk heb ik niet op de leidingquote:
Jammerlijk. Dan maar de tuinslang kan meteen het zwembadje gevuld worden.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik werk thuis vandaag. Zoveel druk heb ik niet op de leiding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.succes ermee iigToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op donderdag 17 april 2014 09:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik werk thuis vandaag. Zoveel druk heb ik niet op de leiding
Moet jij niet fietsen?quote:
Vanmorgen nog gedaan. Vanavond clinicquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 09:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vanmorgen nog gedaan. Vanavond clinic
Veel last?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
Gisteren nog dansles gegeven aan een aanstaand bruidspaar. Vandaag krijg ik daar dus de rekening van![]()
Genoeg om er even aan herinnerd te worden wat er ook alweer mis wasquote:
Neuh. Te duur, te druk en geen zin/tijd voor. Hoezo?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:36 schreef Ynske het volgende:
Kano, ga je de toerversie van de AGR fietsen?
Doe dat dan ook niet zak hooi. Je mocht het toch ook niet?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Genoeg om er even aan herinnerd te worden wat er ook alweer mis was
Doe rustigaan dan he!quote:Op donderdag 17 april 2014 09:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik moet straks gaan lopen. Kuiten zijn nog een beetje stijf van Dinsdag
Ik zag de bordjes vanmorgen en dat in combi met de vraag van fietsen kwam t in me opquote:Op donderdag 17 april 2014 09:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh. Te duur, te druk en geen zin/tijd voor. Hoezo?
Heb wel de 200 km tocht van Ivo gedaan
Een clinic nodig hebben om te leren fietsenquote:Op donderdag 17 april 2014 09:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vanmorgen nog gedaan. Vanavond clinic
Mij een beetje verdenken van strava-ritusquote:Op donderdag 17 april 2014 09:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh. Te duur, te druk en geen zin/tijd voor. Hoezo?
Heb wel de 200 km tocht van Ivo gedaan
De 5-7-7-5quote:Op donderdag 17 april 2014 09:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Doe rustigaan dan he!
Hier ook vanavond weer. Wat staat er bij jou op t programma?
Klopt ja, was ik even vergetenquote:Op donderdag 17 april 2014 09:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De 5-7-7-5blijft bij Evy tot week 10 heel de week hetzelfde
Maar volgende week loop ik nog een keer week 6 want vanaf vanavond lang weekend met scouting weg.
Doe zeker rustig aan
Pfff wedstrijdje fietsen doen? Vanaf de buutpaal om het fietsenhok van de leraren heen naar de poort van het schoolplein?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een clinic nodig hebben om te leren fietsen![]()
Haha dan kan je er echt he-le-maal niets van.
Geen stravaritus hebbenquote:Op donderdag 17 april 2014 09:40 schreef Uncle het volgende:
[..]
Mij een beetje verdenken van strava-ritus
Je was me voor :p was nog aan het editen.quote:
Ok ik speel Mollema.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pfff wedstrijdje fietsen doen? Vanaf de buutpaal om het fietsenhok van de leraren heen naar de poort van het schoolplein?
[..]
Geen stravaritus hebben
Ja gek he? Gelukkig kan ik wel de basis nog overbrengen..quote:Op donderdag 17 april 2014 09:40 schreef Ynske het volgende:
Ergens wel bijzonder Merlijn, jij zegt dat je zo stijf als een hark bent, en gaat dan andere mensen leren dansen
Ja mams...quote:Op donderdag 17 april 2014 09:40 schreef kanovinnie het volgende:
Dat meen ik he? STraks ben je 2 keer zo lang er mee zoet.
Yepquote:Op donderdag 17 april 2014 09:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je was me voor :p was nog aan het editen.
Jij hebt die 9 minuten he?
Komt wel goed, vorige week was 2x8. Zaterdag weer 2x7 als ik het goed herinner.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Succes ik houd het even bij de 7 minuten.
Ik ben SPARTACUSquote:
Komt vast goedquote:Op donderdag 17 april 2014 09:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
Komt wel goed, vorige week was 2x8. Zaterdag weer 2x7 als ik het goed herinner.
Eerst het bordje van een ander leegeten voor je aan je eigen begint. De andere hebben het slim gespeeld.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:51 schreef Uncle het volgende:
[..]
Was toch een k#ttraining. Hele avond op kop en laatste km eraf gefietst worden
Ga jij nou maar eens je clinic volgen voordat je dit soort misplaatste "tips" gaat delen.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eerst het bordje van een ander leegeten voor je aan je eigen begint. De andere hebben het slim gespeeld.
Ik zou de volgende keer als ik jou was wachten tot er wind staat, op het kantje rijden en gas geven![]()
Hater.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eens je clinic volgen voordat je dit soort misplaatste "tips" gaat delen.
quote:Op donderdag 17 april 2014 09:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eerst het bordje van een ander leegeten voor je aan je eigen begint. De andere hebben het slim gespeeld.
Ik zou de volgende keer als ik jou was wachten tot er wind staat, op het kantje rijden en gas geven![]()
En een klaske dragenquote:
Ouwehoeren is maar deel 1 van communicatie hequote:Op donderdag 17 april 2014 09:21 schreef Susteren het volgende:
Gister mijn eerste hemd met dubbele manchetsluiting gehaald, was meteen verkocht door de perfecte pasvorm!
Ook een olive green suit aangeschaft, twijfel alleen wel welke das ik het beste erop kan doen. Denk gewoon m'n zwarte:
[ afbeelding ]
En oh ja, heb een studiekeuze gemaakt: bedrijfscommunicatie!
Ik heb 1 pak, 2 overhemden en 0 dassenquote:Op donderdag 17 april 2014 10:17 schreef freud het volgende:
[..]
Ouwehoeren is maar deel 1 van communicatie he. Wel goed om in ieder geval gekozen te hebben
. Pakken zijn idd nice, maar goeie pakken zijn helaas prijzig... Wellicht een keer naar Rome of Londen om er een paar te laten maken.
Maar jij hebt 4 paar beenstukken, 3 paar wielrensokken en 1 eenling, 6 wielrenbroeken MET zeem, en een bolletjes klaskequote:Op donderdag 17 april 2014 10:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb 1 pak, 2 overhemden en 0 dassen
Ik heb het dilemma dat ik ze leuk vind om te dragen, het op werk ook best kan doen, maar ze net even niet praktisch genoeg vind. Ik fiets naar werk, en dat in een pak is niet echt relaxed. Daarnaast zijn mijn pakken nu echt te groot aan het worden, dus moet eigenlijk een paar nieuwe. Ik wacht alleen even hoe de dresscode valt bij mijn nieuwe job voordat ik ga shoppen...quote:Op donderdag 17 april 2014 10:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb 1 pak, 2 overhemden en 0 dassen
Zoiets jaquote:Op donderdag 17 april 2014 10:50 schreef Uncle het volgende:
[..]
Maar jij hebt 4 paar beenstukken, 3 paar wielrensokken en 1 eenling, 6 wielrenbroeken MET zeem, en een bolletjes klaske
Ik heb ze niet nodig voor mijn werk. Ik heb nu 1 keer een pak aan gehad naar mijn werk in 2 jaar tijd. En eigenlijk hoefte het niet toen maar werd ik uitgedaagd door mijn collega'squote:Op donderdag 17 april 2014 10:51 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb het dilemma dat ik ze leuk vind om te dragen, het op werk ook best kan doen, maar ze net even niet praktisch genoeg vind. Ik fiets naar werk, en dat in een pak is niet echt relaxed. Daarnaast zijn mijn pakken nu echt te groot aan het worden, dus moet eigenlijk een paar nieuwe. Ik wacht alleen even hoe de dresscode valt bij mijn nieuwe job voordat ik ga shoppen...
Weten die bedrijven het alquote:Op donderdag 17 april 2014 09:21 schreef Susteren het volgende:
En oh ja, heb een studiekeuze gemaakt: bedrijfscommunicatie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |