Dit....quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
ssst, niet naar vragen. Tis net rustig
Rustig was het inderdaad wel ja.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:24 schreef Flipmoehoe het volgende:
Het was voor mijn gevoel wel iets TE rustig hier..
Maar er lijkt weer wat beweging in te komen
Heerlijke korte weekjes zo op het werk!
Goede vrijdag vrij, 2de paasdag, 1 mei (duitse feestdag)
Bijna een 4 daagse werkweek zo
Wordt het goed weer van het weekend? Zou prettig zijnquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:27 schreef Flipmoehoe het volgende:
altijd baas boven baas
lekker zo'n (bijna) weekje vrij!
Helemaal met de lekkere vooruitzichten qua weer!
20grafenquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wordt het goed weer van het weekend? Zou prettig zijn
Dat is balen. Moet je echt volle dagen werken? Ik ben met scouting weg. Als het gaat regenen wordt ik natquote:
Dat kan zeker, de Tour de France Cyclotouriste: http://club.quomodo.com/u(...)/tour_de_france.htmlquote:
Mollema. Er zijn relatief veel fietsers die laat zijn begonnen zelfs. Het is in principe gewoon een domme sport, het is niet zo als met de meeste balsporten dat je al vanaf je 4e er mee bezig moet zijn om de techniek erin te slijpen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
KAN DIT NIET DAN?![]()
Niet helemaal vergelijkbaar natuurlijk, want er is niemand die na 4 jaar trainen opeens met de profs meerijd.
yepquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is balen. Moet je echt volle dagen werken? Ik ben met scouting weg. Als het gaat regenen wordt ik nat
Wat Kano zegt, tussen 800 & 1000.quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:39 schreef Puala het volgende:
Wat zou een Canon 24-70 2.8 van 2 jaar oud + bon + weinig gebruikt nog waard zijn?
Mollema is begonnen na een roeicarriere. Er is misschien niet veel techniek te leren, maar wel veel tactiek. En je moet er lichamelijk heel, heel sterk voor zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mollema. Er zijn relatief veel fietsers die laat zijn begonnen zelfs. Het is in principe gewoon een domme sport, het is niet zo als met de meeste balsporten dat je al vanaf je 4e er mee bezig moet zijn om de techniek erin te slijpen.
Ja hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mollema is begonnen na een roeicarriere. Er is misschien niet veel techniek te leren, maar wel veel tactiek. En je moet er lichamelijk heel, heel sterk voor zijn.
Hij begon later tochquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja hoorEen roei"carriere". Voor zn 16e?
Dat roeien zal hem ook echt geholpen hebben.
Het is gewoon aanleg kano. Niet meer en niet minder. Als je de juiste aanleg hebt kan je ook op je 20ste in het wielrennen nog aansluiten bij de top, of in ieder geval bij de profs. Als je ergens in je genen WEL die juiste aanleg hebt voor voetbal maar je begint op je 20ste ben je het lachertje op ieder voetbalveld.
NEEEEEquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:00 schreef Flipmoehoe het volgende:
zitten jullie niet in het verkeerde topic ??
Het is een SCquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:00 schreef Flipmoehoe het volgende:
zitten jullie niet in het verkeerde topic ??
700-850 euro? Onder de 600 lijkt me sterk. Geen idee hoe oud ze zijn. Lenzen zijn tweedehands vaak 80% van de nieuwprijs ongeveerquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:06 schreef Levitas het volgende:
Ik ga vanavond kijken voor een tweedehands Sigma 70-200 f/2.8 Ex DG HSM. Hier nog wat tips waar ik absoluut naar moet kijken?
Hoe autofocus werkt, en of die geen (gek) geluid maakt. Krassen op voor- en achterkant lens bijvoorbeeld?
En, nieuw zijn ze ca ¤1000. Wat is de prijsrange van zo'n objectief, tweedehands? (Lees: vanaf welke prijs wordt het over het algemeen een "to good to be true"-deal?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |