Echt niet.quote:Op maandag 14 april 2014 22:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laten we allemaal gaan stoppen met fotograferen.
Ik ook.quote:
Ik ook.quote:
Matig idee, hoewel ik me niet aan de indruk kan onttrekken dat het hippe er inmiddels wel zo'n beetje af isquote:Op maandag 14 april 2014 22:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laten we allemaal gaan stoppen met fotograferen.
Mwoah best wel kort hoorquote:
Merk vooral dat er bij mij een duidelijke scheiding komt van mensen die het niet meer redden als hobby en ook niet de stap willen maken naar professional. Uiteindelijk moet je fotograferen wel heel leuk blijven vindenquote:Op maandag 14 april 2014 23:04 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Matig idee, hoewel ik me niet aan de indruk kan onttrekken dat het hippe er inmiddels wel zo'n beetje af is
Voorlopig hou ik er nog helemaal niet mee op(jammer he), ik fotografeerde al toen het nog helemaal niet hip was en zolang ik er lol in heb fotografeer ik gewoon door al zou ik de laatste zijn.
3 Maart 2010 kocht ik mijn eerste camera ooitquote:Op maandag 14 april 2014 23:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ga maar naar bed je bent aan het ijlen.
Das 4 jaar geleden johquote:Op maandag 14 april 2014 23:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
3 Maart 2010 kocht ik mijn eerste camera ooit
Best kort geleden tochquote:
OKquote:
Maar heb jij nog leuke plaatjes geschoten hedendaags?quote:
Heeft de camera aanschaf ook zoveel gevolgen gehad?quote:Op maandag 14 april 2014 23:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
5 jaar geleden zag mijn leven er ook nog heel anders uit.
Eerlijk gezegd niet. Aankomend weekend weerquote:Op maandag 14 april 2014 23:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar heb jij nog leuke plaatjes geschoten hedendaags?
Euhm eigenlijk niet zoveel, vijf dagen Kensington en aankomend weekend Paaspop.quote:Op maandag 14 april 2014 23:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet. Aankomend weekend weerjij nog wat leuks gedaan?
Nee haha die wou ik wel al jaren maar nooit het geld voor gehad.quote:Op maandag 14 april 2014 23:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heeft de camera aanschaf ook zoveel gevolgen gehad?
Ken het gevoel, jaren een echte student gehad en prioriteit lag voornamelijk bij bier en uitgaan ipv een mooie camera aanschaffen.quote:Op maandag 14 april 2014 23:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee haha die wou ik wel al jaren maar nooit het geld voor gehad.
Ja dat soort dingen. Heb er echt voor moeten sparen. Nog steeds super blij meequote:Op maandag 14 april 2014 23:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ken het gevoel, jaren een echte student gehad en prioriteit lag voornamelijk bij bier en uitgaan ipv een mooie camera aanschaffen.
Yeah same here, al heb ik mijn eerste camera inmiddels alweer een tijdje verkocht. Maar Siegfried nog dankbaarquote:Op maandag 14 april 2014 23:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen. Heb er echt voor moeten sparen. Nog steeds super blij mee
Maar jij bent dan ook echt de goede weg ingeslagenquote:Op maandag 14 april 2014 23:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Yeah same here, al heb ik mijn eerste camera inmiddels alweer een tijdje verkocht. Maar Siegfried nog dankbaar
Haha, heeft toch heel wat jaren geduurd voordat ik iets had wat ik eindelijk heel leuk vond om te doen.quote:Op maandag 14 april 2014 23:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook echt de goede weg ingeslagen![]()
Misschien volgend jaar een upgrade hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |