Echt he....quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:36 schreef Retarded het volgende:
Is het nou echt zo moeilijk om een positieve titel te verzinnen?
Zit je niet te wachten op een leuke racegame?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:36 schreef Retarded het volgende:
Dat denk ik nou steeds bij jouw TT's.quote:
Is meer een arcade-racer. Lijkt me op zich wel OK, maar ik zit meer te wachten op de wat 'serieuzere' race games.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat denk ik nou steeds bij jouw TT's.
Rivals is een leuke racegame trouwens.
Alleen dan zonder laadtijden en de AI op de schopquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is meer een arcade-racer. Lijkt me op zich wel OK, maar ik zit meer te wachten op de wat 'serieuzere' race games.
Een nieuwe Modnation Racers lijkt me trouwens ook leuk...
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:36 schreef Retarded het volgende:
DS dusquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat getril van je controller. Bij de eerste controllers voor de PS3 zat dat er niet in. Toen zei Sony dat er geen behoefte aan was of dat dat niet samen kon met die Six-Axis controls, etc etc.
Dat hebben ze later gelukkig hersteld.
Moet je wel wachtenquote:
Debiele zeik TT's: altijdquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zit je niet te wachten op een leuke racegame?
Dom gejank steeds
Ja, we zouden Driveclub krijgen dus YiLong heeft gelijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:33 schreef VulpX het volgende:
[..]
Debiele zeik TT's: altijd![]()
Als de console je niet bevalt, verkoop hem lekker. Of ga ergens anders lopen janken, je weet dondersgoed wat je in huis haalt als je hem nu koopt.
Nog een paar nachtjes slapen tot FFquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, we zouden Driveclub krijgen dus YiLong heeft gelijk
Zonder dollen, als iemand een toffe TT weet kan ik m wel ff aanpassen
"waar we allemaal in de Batmobile willen rijden"quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, we zouden Driveclub krijgen dus YiLong heeft gelijk
Zonder dollen, als iemand een toffe TT weet kan ik m wel ff aanpassen
Console bevalt me uitstekend. Hoe kom je erbij dat dat niet zo zou zijn!?quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:33 schreef VulpX het volgende:
[..]
Debiele zeik TT's: altijd![]()
Als de console je niet bevalt, verkoop hem lekker. Of ga ergens anders lopen janken, je weet dondersgoed wat je in huis haalt als je hem nu koopt.
Racegame kan me gestolen wordenquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Console bevalt me uitstekend. Hoe kom je erbij dat dat niet zo zou zijn!?
Een toffe (serieuze) racegame zou echter wel welkom zijn. Hopen dat er snel wat meer info uit zal komen over een nieuwe next-gen rally-game van Codemasters.
Daaraan gekoppeld het feit dat je met een Vita slechts één account kunt spelen via remote play. Dat vind ik vervelend, want nu worden we semi verplicht een tweede Vita te kopenquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:50 schreef Poit het volgende:
"waar Yi Long misschien wel Trails Fusion gaat halen!"
Overigens, enige waar ik tegenaan loop is dat het niet altijd even duidelijk is met wel hoofdaccount je nu speelt. Speel regelmatig met Dinnetje Awesomenauts, ieder eigen account maar hij houd die progress niet bij beide account bij. Dat is eigenlijk het enige minpuntje wat ik tot op heden heb.
Dit wordt 'mquote:
Yi + positieve TT does not computequote:Op dinsdag 8 april 2014 18:36 schreef Retarded het volgende:
Pre-order op 11/04, regulier en collector op 14/04. Heb de gewone besteld. Collector was 40 euro duurder en het (voor mij) niet waard.quote:
Dus we kunnen al om vrijdag aan de slag als het goed is ?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pre-order op 11/04, regulier en collector op 14/04. Heb de gewone besteld. Collector was 40 euro duurder en het (voor mij) niet waard.
Jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dus we kunnen al om vrijdag aan de slag als het goed is ?
quote:
True, gelukkig kost die niet zoveel meerquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daaraan gekoppeld het feit dat je met een Vita slechts één account kunt spelen via remote play. Dat vind ik vervelend, want nu worden we semi verplicht een tweede Vita te kopen
Ik hoop op een nieuwe fight nightquote:
Ingewikkeld? Ze gewoon knock out slaan en zorgen dat ze je niet neerhalen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik hoop op een nieuwe fight night
ufc is zo ingewikkeld, kijk ik liever naar
Lol, maar ik vind de worsteltechnieken eigenlijk het leukst, dat is best pittig. Ik heb alleen die eerste gespeeld en daar vond ik vooral de randomness van een ko wat uit balansquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ingewikkeld? Ze gewoon knock out slaan en zorgen dat ze je niet neerhalen.
Ik ben meer van het staande vechten. Meer ook omdat ik in de grondgevechten niet zo goed was.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol, maar ik vind de worsteltechnieken eigenlijk het leukst, dat is best pittig. Ik heb alleen die eerste gespeeld en daar vond ik vooral de randomness van een ko wat uit balans
Ja, je krijgt idd een code waardoor je eerder toegang hebt tot het spel. Heb er zin inquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]![]()
Krijg je dan een code of iets dergelijks opgestuurd zodat je weer via PS4 moet installeren ?
Ik zou het ding thuis laten staan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:01 schreef Fokker101 het volgende:
Op 26 april ga ik effe een paar weken weg naar mijn familie. En ik neem mijn PS4 uiteraard mee welke game moet ik nog halen volgens jullie? Heb FIFA 14 al..
infamous is wel leuk. Zou hem alleen wel 2e hands kopen. Warframe is gratis en ook goed te doenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:01 schreef Fokker101 het volgende:
Op 26 april ga ik effe een paar weken weg naar mijn familie. En ik neem mijn PS4 uiteraard mee welke game moet ik nog halen volgens jullie? Heb FIFA 14 al..
Die worsteltechnieken snapte ik nooit iets vanquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol, maar ik vind de worsteltechnieken eigenlijk het leukst, dat is best pittig. Ik heb alleen die eerste gespeeld en daar vond ik vooral de randomness van een ko wat uit balans
Die grondgevechten vond ik ook nooit zo boeiend, daarom was ook meer een fan van Fight Night (totdat je allemaal superdupercombo's moest maken met je rechter stick), als een tegenstander dan naar de grond ging, ging hij tenminste ook echt goed neer.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:07 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Die worsteltechnieken snapte ik nooit iets vanvond het mooier om ze met een schop tegen hun bakkes KO te krijgen.
Nee, dat bedoel ik, terwijl ik dat het leukste onderdeel vind van de sportquote:Op woensdag 9 april 2014 09:07 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Die worsteltechnieken snapte ik nooit iets vanvond het mooier om ze met een schop tegen hun bakkes KO te krijgen.
Ik werd altijd helemaal agressief als ik weer in een bodylock werd gegooid.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik, terwijl ik dat het leukste onderdeel vind van de sport
Die ik allang heb gespeeld en weer heb verkocht, geen enkele interesse meer in.quote:
Inderdaad! Is toch geen racegame!quote:
Ik heb het einde niet eens gehaald, vond de combat steeds vervelender worden.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Inderdaad! Is toch geen racegame!
Maar moet hem op de PS3 nog uitspelen
True.quote:
Fantastisch nieuws!quote:Op woensdag 9 april 2014 10:15 schreef wolfrolf het volgende:
Dat is wel fantastisch nieuws idd
[ afbeelding ]
Maar de volle mep zal ik er nimmer voor betalen.
Een ¤10 upgrade lijkt me wel puik.
quote:Op woensdag 9 april 2014 10:15 schreef wolfrolf het volgende:
Dat is wel fantastisch nieuws idd
[ afbeelding ]
Maar de volle mep zal ik er nimmer voor betalen.
Een ¤10 upgrade lijkt me wel puik.
Een next-gen F1quote:Op woensdag 9 april 2014 10:25 schreef Pheno het volgende:
Maar hoe zo geen racegames in de pijplijn? Driveclub komt eraan, The Crew komt in de herfst, en Codemasters zal vast met een F1 komen. En dan vergeet ik vast nog wat. Hoezo geen racegames
Over twee maanden gaat de shit weer los, hopelijk is er weer veel te doen op E3
Dat zou NOG puiker zijnquote:Op woensdag 9 april 2014 10:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]Toppie
Dat zal wel een PS+ game worden over een jaartje ofzo
Hier ook. 60 vind ik echter weer wat veel, max 40 wat mij betreft.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:38 schreef Jimbo het volgende:
TLOU ga ik denk ik wel halen voor de ps4
had er stiekem op gewacht, en daarom de ps3 versie niet gekocht.
idd, gewoon even uitzitten.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hier ook. 60 vind ik echter weer wat veel, max 40 wat mij betreft.
Jimbo is Slimbo!quote:Op woensdag 9 april 2014 10:38 schreef Jimbo het volgende:
TLOU ga ik denk ik wel halen voor de ps4
had er stiekem op gewacht, en daarom de ps3 versie niet gekocht.
Dit inderdaadquote:Op woensdag 9 april 2014 11:15 schreef Banaanensuiker het volgende:
Voor een overstapper van xbox naar playstation, zoals ik, is dit zeer goed nieuws.
wat was er gecensureerd dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 12:28 schreef Yi-Long het volgende:
Hopen dat TLOU dit keer ongecensureerd in de EU zal verschijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan met het afsluitende gevecht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:27 schreef Klonk het volgende:
Vraagje voor de infamous second spelers
Ben ik nou de enige dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan met het afsluitende gevecht?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
In multiplayer had je niet alle gore. Echt een heel erg gemis of zoquote:Op woensdag 9 april 2014 12:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat was er gecensureerd dan?
Edit: de multiplayer dus. /care! Multigayer is niet rullevant.Single player
_!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Omdat twee PS4's nooit weg zijn om in huis te hebben? Ik had hoge verwachtingen van Bf4. Daar zou ik het wel mee uit kunnen zingen tot de echte titels uitkomen.quote:
Maar ik ben een beetje heel erg klaar met selectieve laggspikes in het spel. De hele gameplay wordt er mee verziekt. De kans dat je in de avond even een lekker potje wilt spelen met vrienden zit er vaak niet eens in. Oh wil je rampage in een chopper? Hier heb je een laggspike en je crasht een gebouw in.
Ongelofelijke onzin. Utter bullshit.Je kan me vinden bij de bloemist![]()
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:27 schreef Klonk het volgende:
Vraagje voor de infamous second spelers
Ben ik nou de enige dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan met het afsluitende gevecht?Als je eenmaal het gevecht door hebt dan is ie wel makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mn eerste run op normal heb ik denk ik 30 min over eugine gedaan en 30 min over t eind battle ding.
mn expert run (2e) heb ik beide in +- 5 min gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Nee die heb je met kerst gekregen.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:30 schreef Keltie het volgende:
Gisteren even BF4 zitten spelen. Tijdens mijn 2de speelronde (moest tussendoor de hond uitlaten) bleek ik ineens een BF4 developer (geweest) te zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of ik hem vanavond nog steeds heb.. Niet dat ik op zo'n scope zat te wachten maar het is toch geinig
Edit:
Hmm.. Dacht dat het klikbare thumbnails waren. Gaat over eem 3x scope op de M1911 (sidearm)..Je kan me vinden bij de bloemist![]()
Erg leuke game! Heb hem op Vita al een heel eind gespeeld!quote:
en Last of Us!!!! Superblij dat ie komt! Ik ben van x360 naar ps4 gegaan, dus die game helaas moeten missen toen![]()
Kan je in de Amerikaanse PSN Store je tegoed nou met paypal updaten als je paypal email adres overeenkomt met je PSN mail adres?
Of moet je echt in amerika wonen?lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Mwah, vind Infamous niet zo bijzonder.. heeft iemand nog een game voor mij liggen?quote:Op woensdag 9 april 2014 08:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
infamous is wel leuk. Zou hem alleen wel 2e hands kopen. Warframe is gratis en ook goed te doen![]()
Ja ikquote:Op woensdag 9 april 2014 16:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik heb nog een nieuwe PS4 voor wie er 1 zoekt![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Als je je er een beetje in verdiept, dan is het juist een prachtige sport.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Jammer dat Baseball zo'n schijtsport isSteun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Wat loopt die laatste kerel raar op de trapquote:Op woensdag 9 april 2014 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oh dankje, ik was de mijne al kwijtquote:Op woensdag 9 april 2014 16:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik heb nog een nieuwe PS4 voor wie er 1 zoektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
gratis?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik heb nog een nieuwe PS4 voor wie er 1 zoekt![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 18:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh dankje, ik was de mijne al kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, je krijgt er een gratis tasje bij.quote:Steun het Kiva Fok! team!
En op de rechtertrap zweeft iemand langzaam naar boven.quote:Op woensdag 9 april 2014 18:00 schreef FredVleespet het volgende:
Wat loopt die laatste kerel raar op de trap![]()
Hmm.. Vaag dan dat ik hem eerder op de avond niet kon gebruiken? Maar goed, zo heb ik ook regelmatig alleen de basic wapens (en geen boosts) als ik opstart. Herstarten van BF: alle progress terugquote:![]()
![]()
Hmm.. Die gaat nog wel op de deurmat ploffen.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Kan je hem mooi weer terug sturen naar de leverancierquote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 18:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kan je hem mooi weer terug sturen naar de leverancier
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Nee, je vergist je met voetbalquote:Op woensdag 9 april 2014 17:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Jammer dat Baseball zo'n schijtsport is
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Bij mij heeft de Amerikaanse PSN (PS4) nog geen PayPal optiequote:Op woensdag 9 april 2014 15:03 schreef wolfrolf het volgende:
Kan je in de Amerikaanse PSN Store je tegoed nou met paypal updaten als je paypal email adres overeenkomt met je PSN mail adres?
Of moet je echt in amerika wonen?![]()
Voor mensen als ik die the last of us nog niet op de ps3 gespeeld hebben is er goed nieuws, hd remake komt naar de ps4
The Last of Us komt naar PS4Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Oh echt? :-oquote:Op woensdag 9 april 2014 19:10 schreef Klonk het volgende:
Voor mensen als ik die the last of us nog niet op de ps3 gespeeld hebben is er goed nieuws, hd remake komt naar de ps4
The Last of Us komt naar PS4Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D![]()
Spuit elfquote:Op woensdag 9 april 2014 19:10 schreef Klonk het volgende:
The Last of Us komt naar PS4![]()
![]()
Ik heb het vermoeden dat ik even niet op heb gelet
Krijg het gevoel dat jullie me die subtiele hint geven
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Oh echt?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:16 schreef Klonk het volgende:
Ik heb het vermoeden dat ik even niet op heb gelet
Krijg het gevoel dat jullie me die subtiele hint geven![]()
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Meh, meeste Amerikaanse sporten kan ik wel waarderen, maar honkbal is echt te traag en te saai voor mijquote:Op woensdag 9 april 2014 17:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je je er een beetje in verdiept, dan is het juist een prachtige sport.
Malheureusement le fromage de cacahouète.![]()
ik heb em op de ps3 gespeeld, maar ik denk dat ik deze ook oppik in de zomer samen met een nieuwe ps4quote:Op woensdag 9 april 2014 19:10 schreef Klonk het volgende:
The Last of Us komt naar PS4
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Zit zelf qua racegame nog het meest op een nieuwe Gran Turismo te wachten. F1 is me vaak net even "te" serieus en die arcade racers zijn niet mijn ding. Zou nooit NFS kopen, dat rijdt in mijn beleving voor geen meter.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Driveclub is nog niks over bekend over wanneer die komt. Duurt veel te lang allemaalquote:Op woensdag 9 april 2014 10:25 schreef Pheno het volgende:
Maar hoe zo geen racegames in de pijplijn? Driveclub komt eraan, The Crew komt in de herfst, en Codemasters zal vast met een F1 komen. En dan vergeet ik vast nog wat. Hoezo geen racegames
Over twee maanden gaat de shit weer los, hopelijk is er weer veel te doen op E3
Koekoek![]()
GT is mij ook te serieus en vooral te ''steriel'', vind er echt geen reet meer aan terwijl ik deel 1-3 grijs heb gespeeld.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:39 schreef jackson het volgende:
Zit zelf qua racegame nog het meest op een nieuwe Gran Turismo te wachten. F1 is me vaak net even "te" serieus en die arcade racers zijn niet mijn ding. Zou nooit NFS kopen, dat rijdt in mijn beleving voor geen meter.
Heb ook het idee dat de AI van je mede-racers nog op het niveau van de PS1 ligt...Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ik heb me altijd goed vermaakt met GT. Dat het zo "detached" voelt vind ik heerlijk. Het is ook niet volgestampt met flitsende auto's, rare effecten of gimmicks. Het is gewoon autorijden. Niets meer en niets minder. Het voelt als een schoen die je na 20 jaar nog steeds past, elke keer weer. Ik hou er van dat ze totaal wars zijn van alle hypes in gaming, celebrities of het nodeloos "pimpen" van je game om meer 14-jarigen over de streep te trekken.
Maar bij gebrek aan GT ga ik wel voor een andere racegame, binnenkort. Als er iets goeds is.![]()
Ach, als ze het te vroeg uitbrengen met bugs en alles is het ook niet goed.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:41 schreef Massief het volgende:
[..]
Driveclub is nog niks over bekend over wanneer die komt. Duurt veel te lang allemaalOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Jammer alleen dat het racen zelf oersaai is.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:50 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb me altijd goed vermaakt met GT. Dat het zo "detached" voelt vind ik heerlijk. Het is ook niet volgestampt met flitsende auto's, rare effecten of gimmicks. Het is gewoon autorijden. Niets meer en niets minder. Het voelt als een schoen die je na 20 jaar nog steeds past, elke keer weer. Ik hou er van dat ze totaal wars zijn van alle hypes in gaming, celebrities of het nodeloos "pimpen" van je game om meer 14-jarigen over de streep te trekken.
Maar bij gebrek aan GT ga ik wel voor een andere racegame, binnenkort. Als er iets goeds is.
Bij een Forza bv. vind ik dat echt vele malen beter aanvoelen, daar had ik altijd echt het idee dat ik keihard over de Nordschleife reed en ieder stuurfoutje fataal kon zijn, bij GT5 (de laatste die ik heb gespeeld) had ik dat gevoel echt helemaal niet meer.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Amen!quote:Op donderdag 10 april 2014 08:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, als ze het te vroeg uitbrengen met bugs en alles is het ook niet goed.
Liever dat het wat langer duurt maar dat we wel een parel (of bijna) van een game krijgen!![]()
Nou heb ik nooit met 300 km/h over de Nurburgring kunnen rijden, maar ik heb altijd het idee gehad dat het bij Forza juist te overdreven reageert en dat het bij GT juist wel aankwam op vaardigheden, bijvoorbeeld om te reageren op fouten die je maakt.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het racen zelf oersaai is.
Bij een Forza bv. vind ik dat echt vele malen beter aanvoelen, daar had ik altijd echt het idee dat ik keihard over de Nordschleife reed en ieder stuurfoutje fataal kon zijn, bij GT5 (de laatste die ik heb gespeeld) had ik dat gevoel echt helemaal niet meer.
Kan ook zijn dat Forza bij mij wat punten verloren heeft omdat je ineens de tijd terug kon spoelen om je fout te herstellen. Weet niet of dat nog is, maar wat is het effect van een fout als je hem direct weer ongedaan kunt maken?
Ik weet niet, ik zal iets te conservatief zijn wat racegames betreft.![]()
Die rewind functie gebruikte ik nooit.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou heb ik nooit met 300 km/h over de Nurburgring kunnen rijden, maar ik heb altijd het idee gehad dat het bij Forza juist te overdreven reageert en dat het bij GT juist wel aankwam op vaardigheden, bijvoorbeeld om te reageren op fouten die je maakt.
Kan ook zijn dat Forza bij mij wat punten verloren heeft omdat je ineens de tijd terug kon spoelen om je fout te herstellen. Weet niet of dat nog is, maar wat is het effect van een fout als je hem direct weer ongedaan kunt maken?
Ik weet niet, ik zal iets te conservatief zijn wat racegames betreft.
Het is uiteindelijk allemaal persoonlijk natuurlijk maar ik heb het gevoel dat Gran Turismo al 2 consolegeneraties stil staat, en bij mij past die schoen dus niet meer.
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
De rewind-functie in race-games is voornamelijk fijn wanneer de CPU-tegenstanders je even in de laatste ronde zonder enige aanleiding van de baan af bumpen, wat verdomd frustrerend kan zijn...
De GT serie vind ik wel erg saai. Geen beleving van snelheid, saaie graphics, etc etc.![]()
Hier sla je de spijker precies op zijn (of haarquote:Op donderdag 10 april 2014 08:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
GT is mij ook te serieus en vooral te ''steriel'', vind er echt geen reet meer aan terwijl ik deel 1-3 grijs heb gespeeld.
Heb ook het idee dat de AI van je mede-racers nog op het niveau van de PS1 ligt...) kop. De eerste 3 delen van Gran Turismo waren leuk en interessant, daarna werd het zo saai als de pest, voor mij in ieder geval. En die serie kan mij niet meer bekoren, zo koel, steriel, saai én onrealistisch (geworden
![]()
), af en toe is net alsof je sportauto een gewicht heeft van 30.000 kg en met geen mogelijkheid de bocht om wilde. In het PS1 tijdperk kwam je daar nog mee weg, nu niet meer
![]()
![]()
Heel goed punt... Daar is veel winst te halen in eventueel in een nieuw deel op de PS4. Vraag me alleen af wanneer we een nieuw deel kunnen verwelkomen.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb ook het idee dat de AI van je mede-racers nog op het niveau van de PS1 ligt...They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
driveclub bestaat niet, het is een hoaxquote:Op donderdag 10 april 2014 08:41 schreef Massief het volgende:
[..]
Driveclub is nog niks over bekend over wanneer die komt. Duurt veel te lang allemaal
DriveFLUBlekker faxen heel de dag echt genot![]()
Staat toch een alpha op mijn ps4 andersquote:Op donderdag 10 april 2014 10:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
driveclub bestaat niet, het is een hoax
DriveFLUB
THE LAST OF US PS4 DETAILS
Na maanden van geruchten is The Last of Us voor de PlayStation 4 eindelijk officieel bevestigd. Zoals je gisteren hebt gezien gaat het om de Remastered Edition, maar wat dat precies inhoudt was toen nog niet bekend. Nu zijn er al wel wat meer details bekend gemaakt door Sony, dus laten we even lekker alles op een rij zetten.
Allereerst de content van de PS4 versie:
Left Behind single player expansion
Abandoned Territories multiplayer map pack
Reclaimed Territories pack
Exclusive director’s commentary voor alle in-game cinematics met Neil Druckmann, Bruce Straley, Troy Baker en Ashley Johnson.
Technische details van de PS4 versie:
Native 1080p
30 frames per seconde (gerucht)
hogere resolutie character models
improved shadows and lighting
upgraded textures
Tot slot is er liefde voor gamers die The Last of Us voor de PS4 pre-orderen:
100 Supply Points voor de Factions mode
2 speciale bonus skins for Joel en Ellie
Increased Crafting Speed voor de singleplayer
Increased Healing Speed voor de singleplayer
9mm Reload Speed Increase Upgrade voor de singleplayer
Rifle Clip Capacity Increase Upgrade voor de singleplayer
The Last of Us voor de PlayStation 4 staat gepland voor release deze zomer en volgens de geruchten is dat in juni. Dat is al over 2 maandjes!lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Wel 60fps!twitter:Neil_Druckmann twitterde op woensdag 09-04-2014 om 20:04:54For those asking, @Naughty_Dog is developing The Last of Us Remastered and we're targeting 60fps. More info to come. #PS4 reageer retweet
![]()
''Targeting'' jaquote:Op donderdag 10 april 2014 10:57 schreef tuut-chips het volgende:
Wel 60fps!twitter:Neil_Druckmann twitterde op woensdag 09-04-2014 om 20:04:54For those asking, @Naughty_Dog is developing The Last of Us Remastered and we're targeting 60fps. More info to come. #PS4 reageer retweet
Vind het bij een game als TLOU ook niet echt uitmaken trouwens of het nou 30 of 60 is...Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ik wilde net zeggen, de beste man heeft juist gezegd 60 fpsquote:Op donderdag 10 april 2014 10:57 schreef tuut-chips het volgende:
Dus is het gerucht dat ie 60fps gaat halen, niet 30quote:Op donderdag 10 april 2014 10:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Targeting'' ja
Vind het bij een game als TLOU ook niet echt uitmaken trouwens of het nou 30 of 60 is...
Nee het gerucht is dat hij zeker op minimaal 30 fps gaat lopen, maar ze gaan proberen om er 60 fps van te maken
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
30 zal ie wel halen, anders brengen ze het niet uit.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:03 schreef Rossdale het volgende:
Nee het gerucht is dat hij zeker op minimaal 30 fps gaat lopen, maar ze gaan proberen om er 60 fps van te makenOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Dat sowieso!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Zelf kijk ik meer uit naar MLB The Show 14, Bound by Flame en Watch_Dogs, 3 nieuwe titels in mei.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Waar bestel jij die?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Zelf kijk ik meer uit naar MLB The Show 14,They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Als ik voor TLOU moet kiezen tussen nog betere textures/graphics en dan 45 fps ofzo, of 60 fps en geen grafische update ... doe dan maar 45 fps. Voor zo'n game prima ... hoewel Tomb Raider op 60 fps echt een genot is.![]()
quote:Ik waarschuwde al eerder in het topic: koop MLB The Show via de PSN Store. Dat is de enige PAL versie die uitkomt. Als je hem importeert zal de online pass niet werken evenals de dlc content.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
www.videogamesplus.ca
En anders gewoon bij Nedgame![]()
Welke online pass?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:39 schreef emokid het volgende:
[..]
[..]
Ik waarschuwde al eerder in het topic: koop MLB The Show via de PSN Store. Dat is de enige PAL versie die uitkomt. Als je hem importeert zal de online pass niet werken evenals de dlc content.
(die zijn toch afgeschaft)Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Of de DLC beschikbaar zal komen in NL was sowieso nog maar de vraag.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:39 schreef emokid het volgende:
[..]
[..]
Ik waarschuwde al eerder in het topic: koop MLB The Show via de PSN Store. Dat is de enige PAL versie die uitkomt. Als je hem importeert zal de online pass niet werken evenals de dlc content.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Meer mensen die bij bf4 op een zwart scherm (wel met bewegend laad teken) blijven staan als ze een potje willen joinen?leef de leven![]()
Ja dat is soms. Moet je Battlefield even opnieuw starten. Een van de vele bugs van Battlefieldquote:Op donderdag 10 april 2014 17:28 schreef RRuben het volgende:
Meer mensen die bij bf4 op een zwart scherm (wel met bewegend laad teken) blijven staan als ze een potje willen joinen?![]()
![]()
LET OP SPOILER
[ Bericht 2% gewijzigd door wolfrolf op 10-04-2014 18:38:46 ]lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Schijnt een spoiler in te zitten, dus be warned.quote:The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
sorryquote:Op donderdag 10 april 2014 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Schijnt een spoiler in te zitten, dus be warned.
Aangepastlekker faxen heel de dag echt genot![]()
ja soms het ik het heel maar soms ook niet, vandaag had ik dat dus met beste lag daarna...ook battlelog deed het nauwelijksquote:Op donderdag 10 april 2014 17:58 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja dat is soms. Moet je Battlefield even opnieuw starten. Een van de vele bugs van Battlefieldleef de leven![]()
Ik zie de spoiler niet echt, maar als je nog niets wil zien dan is dat het misschien?quote:Op donderdag 10 april 2014 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Schijnt een spoiler in te zitten, dus be warned.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Waar zijn die 15 min. Automatisch opgenomen gameplay als je het nodig hebt?schoot van onmogelijke afstand een heli uit de lucht met een rpg
en nu staat het niet tussen mn videos
leef de leven![]()
blij dat je dit nu even zegt, wou hem net gaan kijken.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Schijnt een spoiler in te zitten, dus be warned.
(Al heb ik al een keer gezien hoe de hele game/verhaal zich ontdoet)
shareknop gebruikenquote:Op donderdag 10 april 2014 18:42 schreef RRuben het volgende:
Waar zijn die 15 min. Automatisch opgenomen gameplay als je het nodig hebt?schoot van onmogelijke afstand een heli uit de lucht met een rpg
en nu staat het niet tussen mn videos
Had ik vorige keer ook, moet voor beeld die van mij ingedrukt houden... was t fout gegaanNet nu ik echt mn mooiste kill ooit in bf4 gemaakt had
Woei. Heb mijn early access code voor FF binnen! Ben benieuwd of die het al doet
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Weeeh ik wil ookquote:Op donderdag 10 april 2014 20:26 schreef Maraca het volgende:
Woei. Heb mijn early access code voor FF binnen! Ben benieuwd of die het al doetRED ONS HENNIEGOD![]()
Vandaag geen tijd om het te checken.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:26 schreef Maraca het volgende:
Woei. Heb mijn early access code voor FF binnen! Ben benieuwd of die het al doetOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
ja maar hij neemt toch automatisch je gameplay op? ik wist nooit van te voren die zieke kill te makenquote:Op donderdag 10 april 2014 19:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
shareknop gebruiken
Had ik vorige keer ook, moet voor beeld die van mij ingedrukt houden... was t fout gegaanNet nu ik echt mn mooiste kill ooit in bf4 gemaakt had
leef de leven![]()
ja dat wel, maar hij wist die buffer ook iets te vaak bij mijquote:Op donderdag 10 april 2014 21:20 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja maar hij neemt toch automatisch je gameplay op? ik wist nooit van te voren die zieke kill te maken0
ja mooie praatjes van sony maar het werkt voor geen meter!quote:Op donderdag 10 april 2014 21:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja dat wel, maar hij wist die buffer ook iets te vaak bij mij0
leef de leven![]()
Nice! Have fun, en hou ons op de hoogte. Ben benieuwd naar je ervaringen op PS4.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:26 schreef Maraca het volgende:
Woei. Heb mijn early access code voor FF binnen! Ben benieuwd of die het al doetThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Het is hier iig plat als een dubbeltje qua maintenance
Hier graag nog reactie op. Ben benieuwd, dan weet ik hoe ik de game moet bestellen / downloaden.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Welke online pass?
(die zijn toch afgeschaft)They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Ik heb de PS4 net, en nog niet echt een moment meegemaakt dat ik perse moet delen met de wereld in FIFA, maar hij neemt dus gewoon 15 minuten op. Zodra ik een goal maak, kan ik via de shareknop even die laatste 15 minuten terugkijken....quote:Op donderdag 10 april 2014 19:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
shareknop gebruiken
... kan ik dan gewoon de 30-40 seconden uit die footage 'knippen' en ergens uploaden? Kun je direct naar je YT-account uploaden? Of moet dat via Twitch of whatever? En moet je daar dan van te voren al een account hebben aangemaakt, of is die al automatisch aangemaakt en gekoppeld aan je PSN-account?
Ik vroeg het me al langer af, maar aangezien we het er nu toch over hebben, kan ik die n00b-vraagje meteen even stellen![]()
![]()
Gaat alleen nog via je Facebook.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb de PS4 net, en nog niet echt een moment meegemaakt dat ik perse moet delen met de wereld in FIFA, maar hij neemt dus gewoon 15 minuten op. Zodra ik een goal maak, kan ik via de shareknop even die laatste 15 minuten terugkijken....
... kan ik dan gewoon de 30-40 seconden uit die footage 'knippen' en ergens uploaden? Kun je direct naar je YT-account uploaden? Of moet dat via Twitch of whatever? En moet je daar dan van te voren al een account hebben aangemaakt, of is die al automatisch aangemaakt en gekoppeld aan je PSN-account?
Ik vroeg het me al langer af, maar aangezien we het er nu toch over hebben, kan ik die n00b-vraagje meteen even stellen![]()
Ja, hij was idd offline. Toen maar BF gespeeldquote:Op donderdag 10 april 2014 22:01 schreef Pheno het volgende:
Het is hier iig plat als een dubbeltje qua maintenance
Mja, hopelijk vanavond kunnen downloaden dan maar, ervanuitgaande dat er weer een flinke patch wacht. Ik kon de code wel invoeren in PSN, maar er gebeurde voor de rest niets.quote:Op vrijdag 11 april 2014 07:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, hij was idd offline. Toen maar BF gespeeldOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Het schijnt nu live te zijn, dus wie kan: enjoy. Ik kom er vanavond wel bij
Welke server?quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:19 schreef Pheno het volgende:
Het schijnt nu live te zijn, dus wie kan: enjoy. Ik kom er vanavond wel bijVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik heb nog geen idee. Welke het drukst gaat zijn, het moet wel lollig worden natuurlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Bij NBA 2k14 heb ik een MyCareer, ik ben nu bij het All Stars weekend. Tot nu heb ik al mijn wedstrijden met quarter lengths van 10 minuten, dit duurt mij echter te lang. Als ik dit nu terugdraai tot 8, duren de andere wedstrijden in de competitie ook zo lang, of blijven die 10 minuten duren?![]()
Zodiark ftwquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee. Welke het drukst gaat zijn, het moet wel lollig worden natuurlijk
verbaas me erover dat sommige spellen zo duur zijn zoals angry birds. Maar trial fusion is ook erg duur http://www.bol.com/nl/p/t(...)t_2_9200000026071083![]()
Ik vind het ook heel erg veel geld voor een Trails game.. Meer dan de helft van dat bedrag heb ik er niet voor over..quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:35 schreef rdwilbrink het volgende:
verbaas me erover dat sommige spellen zo duur zijn zoals angry birds. Maar trial fusion is ook erg duur http://www.bol.com/nl/p/t(...)t_2_9200000026071083Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
OMG dat is fucking duur man!quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:35 schreef rdwilbrink het volgende:
verbaas me erover dat sommige spellen zo duur zijn zoals angry birds. Maar trial fusion is ook erg duur http://www.bol.com/nl/p/t(...)t_2_9200000026071083![]()
quote:quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel erg veel geld voor een Trails game.. Meer dan de helft van dat bedrag heb ik er niet voor over..Bol.comquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:35 schreef rdwilbrink het volgende:
Hier is 'ie 30 Euro
http://www.play-asia.com/trials-fusion-paOS-13-49-en-70-7jw3.htmlSteun het Kiva Fok! team!
Ben er ook weer eens aan begonnen. Wel meteen geheel opnieuw met een andere klasse, ik was klaar met het meppen op PS3, dus nu maar eens magie.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ik had beta 1 en beta 2 ook gespeeld, dus was al een beetje gewend aan de besturing. Vind het eigenlijk veel fijner dan op de PC.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nice! Have fun, en hou ons op de hoogte. Ben benieuwd naar je ervaringen op PS4.Alleen typen is vervelend. Ookal heb ik een aparte toetsenbord hiervoor, tijdens een dungeon kun je niet even snel iets zeggen. Dat ging op de PC veel makkelijker. Dus je ziet tijdens ook tijdens een dungeon mensen typen "sorry, on PS4". Maar ik zou ook niet zo kunnen bedenken wat een alternatief is. Ja, via de microfoon en dan praten I guess..
Maar voor de rest super dit
Er zijn wel quests boven de 39, maar waarschijnlijk zul je eerst een paar levels ergens anders vandaan moeten halen. Er zijn genoeg mogelijkheden: FATEs doen bijvoorbeeld, en je Levequests. Heb je al je Guild hests all gedaan? Dat levert ook massa's XP op. Je Hunting Log ook. En de Challenge Log geeft ook flink wat XP. Dagelijks een Dungeon Roulette en Guidlhest Roulette tikt ook flink aan. En ben je ook helemaal bij met de main story?quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:09 schreef Cid het volgende:
Grmbl... Level 39 en geen quests meer in FFXIV![]()
Ik speel op de PC, maar misschien dat ik een PS4 ga aanschaffen. Daarom volg ik dit topic. Ik zal de client opnieuw moeten kopen als ik op PS4 wil spelen, maar moet ik dan ook een nieuw account openen? Of kan ik het account van de PC gebruiken?quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik had beta 1 en beta 2 ook gespeeld, dus was al een beetje gewend aan de besturing. Vind het eigenlijk veel fijner dan op de PC.Alleen typen is vervelend. Ookal heb ik een aparte toetsenbord hiervoor, tijdens een dungeon kun je niet even snel iets zeggen. Dat ging op de PC veel makkelijker. Dus je ziet tijdens ook tijdens een dungeon mensen typen "sorry, on PS4". Maar ik zou ook niet zo kunnen bedenken wat een alternatief is. Ja, via de microfoon en dan praten I guess..
Maar voor de rest super dit![]()
Ik heb totaal geen ervaring met Final Fantasy, weet niet eens wat het precies is. Kan ik dit spel ook spelen zonder enige ervaring in deze spelreeks?![]()
Ja. Voor mij was het ook de eerste Final Fantasy. Is prima te doen. Is wel erg Japans, en je moet er van houden. Ik zou zeggen: Google eens om een idee te krijgen van de stijl en storylines van de eerdere FFs.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:52 schreef Exorbitantes het volgende:
Ik heb totaal geen ervaring met Final Fantasy, weet niet eens wat het precies is. Kan ik dit spel ook spelen zonder enige ervaring in deze spelreeks?![]()
Is prima te doenquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:52 schreef Exorbitantes het volgende:
Ik heb totaal geen ervaring met Final Fantasy, weet niet eens wat het precies is. Kan ik dit spel ook spelen zonder enige ervaring in deze spelreeks?Heb zelf eigenlijk ook geen ervaring met FF en ervaar dat niet als een probleem. Wat ik wel ervaar als een probleem is de beperking dat 24 uur in een dag zit en ik minder FF kan spelen dan ik zou willen
![]()
Het is een leuke extra om iets van FF te weten. Voorkennis is echter geen vereiste.
Dat gezegd hebbende: ik sla hem over. Ben een beetje klaar met MMO's. Ik wacht rustig af tot FFXV er is. Kijken of ze de reeks nog kunnen redden.![]()
Vandaag lag FF in de busok, bedankt.. *gooit in lade*
pas naar mij , ik moet verdomme nog 3 dagen wachtenquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:47 schreef Maraca het volgende:
Vandaag lag FF in de busok, bedankt.. *gooit in lade*
RED ONS HENNIEGOD![]()
Je hebt er niks aan. Is de installatie voor de game. Het gaat uiteindelijk om je abboquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
pas naar mij , ik moet verdomme nog 3 dagen wachtenVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je hebt er niks aan. Is de installatie voor de game. Het gaat uiteindelijk om je abboi forgot..
RED ONS HENNIEGOD![]()
volgens mij kun je je account linken aan ps4. Wat er gebeurt met je personages weet ik niet. Ik zou het bij de PR eens na kunnen vragen, dat gaat vaak sneller dan een helpdesk . Of is er ergens een FAQ te vinden?quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:24 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik speel op de PC, maar misschien dat ik een PS4 ga aanschaffen. Daarom volg ik dit topic. Ik zal de client opnieuw moeten kopen als ik op PS4 wil spelen, maar moet ik dan ook een nieuw account openen? Of kan ik het account van de PC gebruiken?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Als het goed is heeft mijn PS4 nu even Lego Marvel Super Heroes demo gedownload.... dus zal die straks eens bekijken. Wel erg klein qua size, dus hoef waarschijnlijk geen geweldige graphics te verwachten, qua textures enzo...
Ik vind de PSN-store van de PS4 trouwens nog verdomd matig, zowel qua content alswel qua overzichtelijkheid.
Van welke games zijn nog toffe demo's te downloaden voor de PS4? Als ik All Games selecteer, dan zie ik dus alsnog vrijwel geen demo's staan, behalve dus Marvel Heroes....![]()
FIFA 14, voor de rest nog niet echt ietsquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:00 schreef Yi-Long het volgende:
Als het goed is heeft mijn PS4 nu even Lego Marvel Super Heroes demo gedownload.... dus zal die straks eens bekijken. Wel erg klein qua size, dus hoef waarschijnlijk geen geweldige graphics te verwachten, qua textures enzo...
Ik vind de PSN-store van de PS4 trouwens nog verdomd matig, zowel qua content alswel qua overzichtelijkheid.
Van welke games zijn nog toffe demo's te downloaden voor de PS4? Als ik All Games selecteer, dan zie ik dus alsnog vrijwel geen demo's staan, behalve dus Marvel Heroes....Moo![]()
Vrij weinig, 1 tafel of een bepaalde score bij de pinball-varianten, Fifa en NBA demo's van EA en volgens mij heeft Killzone ook een demo. En verder wat B-meuk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:00 schreef Yi-Long het volgende:
Van welke games zijn nog toffe demo's te downloaden voor de PS4? Als ik All Games selecteer, dan zie ik dus alsnog vrijwel geen demo's staan, behalve dus Marvel Heroes....![]()
![]()
Je kunt je personage op beide blijven gebruiken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:24 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik speel op de PC, maar misschien dat ik een PS4 ga aanschaffen. Daarom volg ik dit topic. Ik zal de client opnieuw moeten kopen als ik op PS4 wil spelen, maar moet ik dan ook een nieuw account openen? Of kan ik het account van de PC gebruiken?Praten is ook eng, begrijp ik welquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik had beta 1 en beta 2 ook gespeeld, dus was al een beetje gewend aan de besturing. Vind het eigenlijk veel fijner dan op de PC.Alleen typen is vervelend. Ookal heb ik een aparte toetsenbord hiervoor, tijdens een dungeon kun je niet even snel iets zeggen. Dat ging op de PC veel makkelijker. Dus je ziet tijdens ook tijdens een dungeon mensen typen "sorry, on PS4". Maar ik zou ook niet zo kunnen bedenken wat een alternatief is. Ja, via de microfoon en dan praten I guess..
Maar voor de rest super dit
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Jaquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt je personage op beide blijven gebruiken.
[..]
Praten is ook eng, begrijp ik wel
quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:12 schreef Zuivelkoe het volgende:
[..]
FIFA 14, voor de rest nog niet echt ietsTreurig. Je zou denken dat developers de kans wel zouden aangrijpen om te willen laten zien hoe hun games er nu op next-gen uit zien...quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Vrij weinig, 1 tafel of een bepaalde score bij de pinball-varianten, Fifa en NBA demo's van EA en volgens mij heeft Killzone ook een demo. En verder wat B-meuk.
Was wel benieuwd naar Rayman Legends bijvoorbeeld.![]()
Je mag killzone wel van mij kopen voor 35 incl:)quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:01 schreef Zuivelkoe het volgende:
Was het maar zo'n feest. Echt geen demo voor NBA en killzone hoor.![]()
Gewoon kopen, als je legends nog niet op een andere console hebt tenminste.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Treurig. Je zou denken dat developers de kans wel zouden aangrijpen om te willen laten zien hoe hun games er nu op next-gen uit zien...
Was wel benieuwd naar Rayman Legends bijvoorbeeld.![]()
Komt omdat er een season pass bij zit.quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bol.com![]()
Hier is 'ie 30 Euro
http://www.play-asia.com/trials-fusion-paOS-13-49-en-70-7jw3.html
Misschien dat je in de ps store zonder season pass kan kopen![]()
Er was wel degelijk een demo van Killzone tijdens launch. Volgens mij alleen multiplayer, maar voor iedereen gratis te proberen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:01 schreef Zuivelkoe het volgende:
Was het maar zo'n feest. Echt geen demo voor NBA en killzone hoor.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Us psn wel, mja je bent sowieso gay als je nba live leuk vindt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:01 schreef Zuivelkoe het volgende:
Was het maar zo'n feest. Echt geen demo voor NBA en killzone hoor.![]()
Ik zoek zo'n video waarin het als het ware geanimeerd is en je de binnenkant te zien krijgt, iemand die het kent?woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
de binnenkant van wat?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:46 schreef Woods het volgende:
Ik zoek zo'n video waarin het als het ware geanimeerd is en je de binnenkant te zien krijgt, iemand die het kent?![]()
Ps4quote:woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Bedoel je een teardown?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:46 schreef Woods het volgende:
Ik zoek zo'n video waarin het als het ware geanimeerd is en je de binnenkant te zien krijgt, iemand die het kent?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Heb hem al gevonden, niet de teardown. Nu zoek ik me suf voor een lijstje waarin alle onderdelen en geschatte prijs stonden.quote:woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
je wil er 1 namaken?quote:Op zondag 13 april 2014 00:36 schreef Woods het volgende:
[..]
Heb hem al gevonden, niet de teardown. Nu zoek ik me suf voor een lijstje waarin alle onderdelen en geschatte prijs stonden.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Zou wel bizar zijn als je zo even je eigen PS4 kon maken, zoals je dat bij een computer zou doenquote:Op zondag 13 april 2014 10:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Onmogelijk, de specs zijn custom voor Sony geproduceerd.Dat zou die arme mensen op de wachtlijst van bol.com wel enorm helpen
Legends is 20 euro op PS3, 40 euro op PS4. Ik wacht dan wel even tot ie ook voor PS4 richting de 20 euro gaat.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:19 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Gewoon kopen, als je legends nog niet op een andere console hebt tenminste.
Moet sowieso Origins nog spelen.![]()
Oh wat irritant. Ik probeer te werken, maar heb steeds dat Chocobo deuntje uit FFXIV in mijn hoofd
Wel jammer dat er weinig games nog zijn. Ga op 27 april weg en zou graag nog een lekkere game willen mee nemen.. iemand nog tips?![]()
Geheel objectief: FFXIVquote:Op zondag 13 april 2014 21:18 schreef Fokker101 het volgende:
Wel jammer dat er weinig games nog zijn. Ga op 27 april weg en zou graag nog een lekkere game willen mee nemen.. iemand nog tips?
En nog objectiever: AC:BF die ik voor een zacht (lees: woeker) prijsje misschien nog wel wil verkopen
Die bedoelde ik jaquote:Op zondag 13 april 2014 21:32 schreef Fokker101 het volgende:
Assassins Creed BLACK FLAG bedoel je met AC? die heb ik al op de PS3 gespeeld..Tsskquote:
Iemand ervaring met Injustice: Gods Among Us? Kost nog maar 40 euro, ben aan het twijfelen om hem te kopen.Malheureusement le fromage de cacahouète.![]()
Je kan beter Ultra SF kopen die er zo aankomtquote:Op zondag 13 april 2014 23:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Iemand ervaring met Injustice: Gods Among Us? Kost nog maar 40 euro, ben aan het twijfelen om hem te kopen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hoe hoog zijn jouw woekerprijzen en kan ik op afbetaling kopen?quote:Op zondag 13 april 2014 21:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geheel objectief: FFXIV
En nog objectiever: AC:BF die ik voor een zacht (lees: woeker) prijsje misschien nog wel wil verkopen![]()
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
40 euro vind ik nog best prijzig voor een last-gen HD port, van een middelmatige game.quote:Op zondag 13 april 2014 23:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Iemand ervaring met Injustice: Gods Among Us? Kost nog maar 40 euro, ben aan het twijfelen om hem te kopen.
Heb destijds alleen de demo gespeeld, en was niet slecht, maar ook niet geweldig.![]()
Leuke game, maar goedkope port. Van wat ik ervan gezien heb, we kregen niet eens een reviewexemplaar, dus dan weet ik meestal wel genoeg wat de uitgever er zelf van vindtquote:Op zondag 13 april 2014 23:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Iemand ervaring met Injustice: Gods Among Us? Kost nog maar 40 euro, ben aan het twijfelen om hem te kopen.
Op ps3, er is geen ps4-versie aangekondigdquote:Op zondag 13 april 2014 23:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je kan beter Ultra SF kopen die er zo aankomt
Dat is toch gewoon een matige vechtgame?quote:Op zondag 13 april 2014 23:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Vechtspellen en FPS games, de 2 genres bij uitstek waar ik met een HELE grote boog omheen loop.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Matig niet, maar gezien je grote boog erom heen kun je dat ook niet wetenquote:Op maandag 14 april 2014 08:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een matige vechtgame?
Vechtspellen en FPS games, de 2 genres bij uitstek waar ik met een HELE grote boog omheen loop.
Hij lijkt me best leuk en reviews waren best goed maar bij deze game vertrouw ik die ook niet echtquote:Op maandag 14 april 2014 07:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leuke game, maar goedkope port. Van wat ik ervan gezien heb, we kregen niet eens een reviewexemplaar, dus dan weet ik meestal wel genoeg wat de uitgever er zelf van vindt. Misschien wacht ik wel tot hij goedkoper wordt of anders lijkt deze game me ook typisch een PS Plus game
Malheureusement le fromage de cacahouète.![]()
Ik had problemen met die paas-actie van ze. Ik kan niet voorbij de opdracht een party van twee te vormen en een hoedje op te zetten. Heb je een party , iedereen zo'n hyoedje, zegt ie nog dat 1 of meerdere leden niet voldoet aan de eisenquote:
Kopt, je moet twee verschillende hoedjes hebbenquote:Op maandag 14 april 2014 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had problemen met die paas-actie van ze. Ik kan niet voorbij de opdracht een party van twee te vormen en een hoedje op te zetten. Heb je een party , iedereen zo'n hyoedje, zegt ie nog dat 1 of meerdere leden niet voldoet aan de eisenniet 2x dezelfde
Oh, hendigquote:Op maandag 14 april 2014 08:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kopt, je moet twee verschillende hoedjes hebbenniet 2x dezelfde
Dus dan moet ik weer ergens zo'n dreamer zoeken. Nou ja, vanavond maar weer.
Iemand ervaringen met NBA 2k14 op de PS4?
Lijkt me best een vet spel. Ik heb totaal geen verstand van de NBA of basketbal opzich maar ik vind het wel leuk om in de vakanties op een pleintje te doen. Ben er zelf ook niet al te slecht in wat het ook leuker maakt. Toch wel interesse gekregen in het spel na diverse filmpjes gekeken te hebben.
Is het een leuk en uitgebreid spel? Is het daarnaast als beginner moeilijk?
PSN: Sjouwerd![]()
Het is een goeie game, mycareer wel heel veel gescript, met name in het begin van je career. Grafisch top en het wordt steeds leuker naarmate je beter wordt.quote:Op maandag 14 april 2014 19:16 schreef Gibelini het volgende:
Iemand ervaringen met NBA 2k14 op de PS4?
Lijkt me best een vet spel. Ik heb totaal geen verstand van de NBA of basketbal opzich maar ik vind het wel leuk om in de vakanties op een pleintje te doen. Ben er zelf ook niet al te slecht in wat het ook leuker maakt. Toch wel interesse gekregen in het spel na diverse filmpjes gekeken te hebben.
Is het een leuk en uitgebreid spel? Is het daarnaast als beginner moeilijk?
Maar door het gescripte kan het in het begin best wel irritant frusterend zijn.Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Gameplay gescript qua dat de tegenstander bijvoorbeeld 10 uit 10 drie punters scoort om toch te winnen? Daar heb ik zo'n hekel aan.. (Ervaringen mee op FIFA)quote:Op maandag 14 april 2014 19:35 schreef Griebus het volgende:
[..]
Het is een goeie game, mycareer wel heel veel gescript, met name in het begin van je career. Grafisch top en het wordt steeds leuker naarmate je beter wordt.
Maar door het gescripte kan het in het begin best wel irritant frusterend zijn.PSN: Sjouwerd![]()
Meer dat je teammates ineens niet meer afspelen en ineens alle baskets gaan missen. Of dat je gewisseld wordt terwijl je voor staat en wanneer je het team weer inkomt dat je ineens tegen een flinke achterstand aankijkt.
In het begin vervelend, maar dat is snel over gelukkig.
Ik vond het in ieder geval een topgame, veel plezier mee beleefd.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Heb besloten om een PS4 te gaan halen. Ik begrijp dat op dit moment alleen Amazon ze nog op voorraad heeft. Maar daar betaal je 25eu meer.
Hebben er mensen hier nog bundels in de winkel zien staan?![]()
Ik heb momenteel een Xbox 360 en speel Far Cry 3 , Assassin's Creed Blag Flag , Grand Theft Auto V , en komende game Watch Dogs .
Een Playstation 4 is voor mij interessant als er een hele goede game uitkomt die het overstappen echt de moeite waard maken .
Tot nu toe is er nog geen game die het mij de moeite waard maakt .
Watch Dogs kan ik spelen op mijn Xbox 360 .
Dus word het waarschijnlijk 2015 .Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar![]()
Tja, als je het kun doen met mindere graphics is er natuurlijk geen probleem
Dit.quote:Op maandag 14 april 2014 21:49 schreef Rossdale het volgende:
Meer dat je teammates ineens niet meer afspelen en ineens alle baskets gaan missen. Of dat je gewisseld wordt terwijl je voor staat en wanneer je het team weer inkomt dat je ineens tegen een flinke achterstand aankijkt.
Ik vond het in ieder geval een topgame, veel plezier mee beleefd.Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Incl kosten voor een verplichte overlijdensrisico verzekering, administratie- en verwerkingskosten, een indirecte toeslag (immers het spel is indirect voor u gekocht en opgeslagen) mag ik u namens woekerps4games deze dagtopper aanbieden voor de prijs van EUR 37,50 incl verzenden.quote:Op maandag 14 april 2014 01:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe hoog zijn jouw woekerprijzen en kan ik op afbetaling kopen?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Leuk dat FF nu ook uit is voor PS4, maar ik overweeg het levelen van m'n Scholar toch maar even uit te stellen... In Low Level dungeons kom ik alleen maar slecht gegearde tanks tegen. Gisteren Hauke Manor. Level 28 dungeon. Tank met voornamelijk level 19-21 witte armourstukken waarbij de schoenen helemaal ontbraken en met level 1 en 8 jewelry. Dat was gewoon niet aan te healen en agro kon-ie uiteraard ook niet houden. Ik snap dat mensen nieuw zijn. Wat ik niet snap is waarom er niet even op de armour NPC geklikt kan worden om even een paar goedkope witte items op eigen level te kopen![]()
![]()
Wilde editen, maar verkeerd geklikt...Hoe verwijder ik een bericht?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:49 schreef Morri het volgende:
Leuk dat FF nu ook uit is voor PS4, maar ik overweeg het levelen van m'n Scholar toch maar even uit te stellen... In Low Level dungeons kom ik alleen maar slecht gegearde tanks tegen. Gisteren Hauke Manor. Level 28 dungeon. Tank met voornamelijk level 19-21 witte armourstukken waarbij de schoenen helemaal ontbraken, en de jewelry was allemaal level 1 of 8. Dat was gewoon niet aan te healen en agro kon-ie uiteraard ook niet houden. ben uitgemapt en heb de penalty van 30 minuten maar in m'n zak gestoken. Ik snap dat mensen nieuw zijn. Wat ik niet snap is waarom er niet even op de armour NPC geklikt kan worden om even een paar goedkope witte items op eigen level te kopen![]()
Daar maak ik mij als tank eigenlijk ook wel schuldig aanquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:49 schreef Morri het volgende:
Leuk dat FF nu ook uit is voor PS4, maar ik overweeg het levelen van m'n Scholar toch maar even uit te stellen... In Low Level dungeons kom ik alleen maar slecht gegearde tanks tegen. Gisteren Hauke Manor. Level 28 dungeon. Tank met voornamelijk level 19-21 witte armourstukken waarbij de schoenen helemaal ontbraken en met level 1 en 8 jewelry. Dat was gewoon niet aan te healen en agro kon-ie uiteraard ook niet houden. Ik snap dat mensen nieuw zijn. Wat ik niet snap is waarom er niet even op de armour NPC geklikt kan worden om even een paar goedkope witte items op eigen level te kopenin WoW was het eigenlijk doodzonde om armour te kopen omdat je tijdens het looten altijd wel hele gave spullen kreeg. Maar merk dat dit bij FF niet het geval is, dus vrees dat ik er ook aan moet gaan geloven (mijn gil, wat doe je
)
Maar ik merk wel dat spelers alleen maar kritiek geven, maar niet even aangeven wat je wel moet doenDat slaat dan ook weer nergens op. Je weet dat er een hoop nieuwe spelers zijn door de PS4 en als je dan zelf weer opnieuw begint weet je dat je deze tegen gaat komen.
Vanmiddag PS4 ophalen bij iemand van Marktplaats. De aankoopbon zit erbij en de console is gesealed dus moet wel prima zijn
Krijg je die 2 weken Playstion plus direct als je een nieuwe PSN aanmaakt of was dat apart?
[ Bericht 9% gewijzigd door R- op 15-04-2014 10:30:56 ]![]()
Als je nog geen PS Plus hebt gehad, plus je moet creditcardgegevens invoeren.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:24 schreef R- het volgende:
Vanmiddag PS4 ophalen bij iemand van Marktplaats. De aankoopbon zit erbij en de console is gesealed dus moet wel prima zijn
Krijg je die 2 weken Playstion plus direct als je een nieuwe PSN aanmaakt of was dat apart?![]()
ah balen, die heb ik niet. Ik haal wel apart dan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je nog geen PS Plus hebt gehad, plus je moet creditcardgegevens invoeren.![]()
Ik zeg het altijd. Ik vertel er zelfs bij welke NPC. Maar in de volgende dungeon is het probleem er weer, met gewoon de volgende tank-zonder-gear.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daar maak ik mij als tank eigenlijk ook wel schuldig aanin WoW was het eigenlijk doodzonde om armour te kopen omdat je tijdens het looten altijd wel hele gave spullen kreeg. Maar merk dat dit bij FF niet het geval is, dus vrees dat ik er ook aan moet gaan geloven (mijn gil, wat doe je
)
Maar ik merk wel dat spelers alleen maar kritiek geven, maar niet even aangeven wat je wel moet doenDat slaat dan ook weer nergens op. Je weet dat er een hoop nieuwe spelers zijn door de PS4 en als je dan zelf weer opnieuw begint weet je dat je deze tegen gaat komen.
Och, zo duur is die armour bij de NPC niet. En met questen (main story, side quests, class quests en sommige levequests) krijg je ook het een en ander. Het is best te doen, en uiteindelijk kan een dungeon met een beetje up-to-date gear 30-45 minuten korter duren, die je dan weer ergens anders aan kunt besteden. Vanaf level 34 ongeveer kan de slechte gear je zelfs zoveel tijd extra kosten dat je het niet eens meer haalt binnen de tijdlimiet. Of je hebt geluk met een paar goed gegearde medespelers die weten wat ze doen, en die je er doorheen 'dragen'.
Nu heb ik een leuke gilde, en ben niet van Pugs afhankelijk, maar soms heb ik een verloren uurtje, en dan wil ik snel even een run doen, en dan is zo'n moeizame groep niet echt fijn.![]()
Je krijgt wel 2 dagen gratisquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:33 schreef R- het volgende:
[..]
ah balen, die heb ik niet. Ik haal wel apart dan.
In alpha, met bugs?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:28 schreef wolfrolf het volgende:
Verdorieeee ik wil Arkham Knight NU spelenOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Aanvragen... Hoe kan je zonder?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:33 schreef R- het volgende:
[..]
ah balen, die heb ik niet. Ik haal wel apart dan.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Alternatieven genoeg.quote:
Meerdere malen op vakantie in de US en Canada geweest. Ook daar kan je prima zonder![]()
![]()
Dat is alleen in het begin om de Career altijd een bepaalde wending te geven? Of gebeurt dit ook later in je Career nog. Als het altijd gebeurt is bij mij de lol er snel vanaf.quote:Op maandag 14 april 2014 21:49 schreef Rossdale het volgende:
Ik vond het in ieder geval een topgame, veel plezier mee beleefd.PSN: Sjouwerd![]()
Gewoon alles cash betalen in plaats van op afbetalingquote:
Ik ook. Ik hoop dus ook op iets speelbaars op de E3. Die PR-shizzle geloof ik wel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:15 schreef Rossdale het volgende:
Mwoah ik wil eerst wel wat gameplay zien ipv CGI-filmpjes.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Verkapte "ik ga lekker naar de E3quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. Ik hoop dus ook op iets speelbaars op de E3. Die PR-shizzle geloof ik wel." post
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ik betaal er zelf voor hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verkapte "ik ga lekker naar de E3" post
Boeken van Hotels / vakanties USA / etc. Ik gebruik hem stiekem toch best regelmatig.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon alles cash betalen in plaats van op afbetaling
Weet dat het geen must is maar wel gruwelijk makkelijk.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
En waar is deze knaller eventueel af te halen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Incl kosten voor een verplichte overlijdensrisico verzekering, administratie- en verwerkingskosten, een indirecte toeslag (immers het spel is indirect voor u gekocht en opgeslagen) mag ik u namens woekerps4games deze dagtopper aanbieden voor de prijs van EUR 37,50 incl verzenden.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Nog even over die E3: Ik heb mijn tickets en toegangskaarten nog niet ontvangen van FOK!games. Kan ik die deze week nog verwachten, of is er iets misgegaan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. Ik hoop dus ook op iets speelbaars op de E3. Die PR-shizzle geloof ik wel.![]()
Misschien zijn die kaarten goedkoper in Hong kong te koopquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nog even over die E3: Ik heb mijn tickets en toegangskaarten nog niet ontvangen van FOK!games. Kan ik die deze week nog verwachten, of is er iets misgegaan?
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ik zit helaas nog niet in HKquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Misschien zijn die kaarten goedkoper in Hong kong te koop![]()
![]()
hoeveel betaal je ervoor.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:24 schreef R- het volgende:
Krijg je die 2 weken Playstion plus direct als je een nieuwe PSN aanmaakt of was dat apart?Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Ah, dan was dat het, dat was het adres dat je hebt opgegeven. Maar serieus: ik betaal ook alles zelf: tickets, hotel, de hele rimbam. Don't care, het is tof. En sony heeft altijd een handige lounge om dingen uit te proberen met de devvers ernaast staand.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Hmmm... dan ga ik wel weer verkleed als geile boothbabe voor gratis toegang, en genoeg lesbische gamer-chicks waar ik daar bij kan logeren...quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dan was dat het, dat was het adres dat je hebt opgegeven. Maar serieus: ik betaal ook alles zelf: tickets, hotel, de hele rimbam. Don't care, het is tof. En sony heeft altijd een handige lounge om dingen uit te proberen met de devvers ernaast staand.![]()
dat mag dan flink wat kosten, maar het is dan ook heel vet om daarheen te gaan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dan was dat het, dat was het adres dat je hebt opgegeven. Maar serieus: ik betaal ook alles zelf: tickets, hotel, de hele rimbam. Don't care, het is tof. En sony heeft altijd een handige lounge om dingen uit te proberen met de devvers ernaast staand.![]()
Ik weet niet dat als ik naar de USA zou gaan, of ik daar dan een paar dagen wil verspillen om in eindeloos lange rijen in volle zalen tussen kansloze mede-gamers te gaan staan, wachtend om een spelletje te spelen die een paar maanden later sowieso wel speelbaar zal zijn...quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:44 schreef rboy14 het volgende:
[..]
dat mag dan flink wat kosten, maar het is dan ook heel vet om daarheen te gaan.![]()
true, ik ben vorig jaar ook naar firstlook geweest en heb uiteindelijk ook alleen maar cod gespeelt omdat er overal lange rijen stonden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik weet niet dat als ik naar de USA zou gaan, of ik daar dan een paar dagen wil verspillen om in eindeloos lange rijen in volle zalen tussen kansloze mede-gamers te gaan staan, wachtend om een spelletje te spelen die een paar maanden later sowieso wel speelbaar zal zijn...![]()
Hoeveel dagen verblijf je daar?quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dan was dat het, dat was het adres dat je hebt opgegeven. Maar serieus: ik betaal ook alles zelf: tickets, hotel, de hele rimbam. Don't care, het is tof. En sony heeft altijd een handige lounge om dingen uit te proberen met de devvers ernaast staand.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Ik ga in het weekend, ben er de hele beurs en ga vrijdag weer naar huisquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Je vergeet 1 ding: het is media only. En ik ga alleen naar mijn afspraken, ik ga niet in een rij staanquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik weet niet dat als ik naar de USA zou gaan, of ik daar dan een paar dagen wil verspillen om in eindeloos lange rijen in volle zalen tussen kansloze mede-gamers te gaan staan, wachtend om een spelletje te spelen die een paar maanden later sowieso wel speelbaar zal zijn...
Plus dat niet alles op gamescom te zien is, genoeg dat alleen op de E3 is. Ook voor media dat naar gamescom gaat.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ah, DAN is het wel zeer tofquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vergeet 1 ding: het is media only. En ik ga alleen naar mijn afspraken, ik ga niet in een rij staan
Wel treurig dat FOK!, toch een van de grootste websites van NL, dan niet gewoon jou tegemoet komt in je kosten, aangezien je neem ik aan ook je stukjes straks op deze site plaatst....![]()
Leuke hobby iddNever argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Het is mijn keuze, ik hoef niet te gaanquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah, DAN is het wel zeer tof
Wel treurig dat FOK!, toch een van de grootste websites van NL, dan niet gewoon jou tegemoet komt in je kosten, aangezien je neem ik aan ook je stukjes straks op deze site plaatst....
Dat snap ik, maar kun je je dan niet beter gewoon als freelancer opstellen en je artikelen aanbieden bij andere partijen, tegen een bepaald bedrag per pagina...? Zoals bij reguliere tijdschriften dus!?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is mijn keuze, ik hoef niet te gaan![]()
Geen tijdschrift dat op dit moment voor dat soort verhalen betaalt hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar kun je je dan niet beter gewoon als freelancer opstellen en je artikelen aanbieden bij andere partijen, tegen een bepaald bedrag per pagina...? Zoals bij reguliere tijdschriften dus!?![]()
![]()
Je kunt ook je eigen site oprichten, deden ze bij Engadget ook, starte TheVerge en dat is nu nr.1. Komt wel een stukje fulltime ondernemen bij kijken.![]()
De kans dat zoiets lukt met schrijven over games is tegenwoordig wel erg klein met alle concurrentiequote:Op dinsdag 15 april 2014 15:40 schreef videonatic het volgende:
Je kunt ook je eigen site oprichten, deden ze bij Engadget ook, starte TheVerge en dat is nu nr.1. Komt wel een stukje fulltime ondernemen bij kijken.![]()
![]()
Ik zou even een mailtje sturen naar Metro of Spits ofzo. Die willen misschien wel 3 dagen 2 pagina's ofzo aan de E3 besteden. Gewoon inclusief linkjes naar de betere stukjes die Pheno voor FOK! heeft gedaan, en misschien dat ze je hier en daar dus wel wat geld willen toestoppen als je ook voor hun iets op papier zet...quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:30 schreef Bolters het volgende:
[..]
Geen tijdschrift dat op dit moment voor dat soort verhalen betaalt hoor
Grote kans dat ze zelf niemand heen sturen, maar als ze op deze manier toch een soort van 'verslaggever ter plaatse' hebben, dan is dat voor beide partijen een win-win.![]()
Tijdschriften-branche is grotendeels compleet verneukt door o.a. die idiote prijzen. Hetzelfde geldt trouwens ook voor de stripboekenmarkt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:44 schreef Bolters het volgende:
[..]
De kans dat zoiets lukt met schrijven over games is tegenwoordig wel erg klein met alle concurrentie![]()
Klopt, juist daarom. Zit totaal geen toekomst in.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tijdschriften-branche is grotendeels compleet verneukt door o.a. die idiote prijzen. Hetzelfde geldt trouwens ook voor de stripboekenmarkt.![]()
Daar wordt al in beide kranten al over geschreven door 'ene J. Meijroos' ;-)quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zou even een mailtje sturen naar Metro of Spits ofzo. Die willen misschien wel 3 dagen 2 pagina's ofzo aan de E3 besteden. Gewoon inclusief linkjes naar de betere stukjes die Pheno voor FOK! heeft gedaan, en misschien dat ze je hier en daar dus wel wat geld willen toestoppen als je ook voor hun iets op papier zet...
Grote kans dat ze zelf niemand heen sturen, maar als ze op deze manier toch een soort van 'verslaggever ter plaatse' hebben, dan is dat voor beide partijen een win-win.![]()
Eigenlijk zit daar heel veel toekomst in, maar dan moet je gewoon een fatsoenlijk blad aanbieden voor een normale prijs (4 euro ofzo). Tegenwoordig kost zo'n beetje iedere magazine 5,95, en dan zie je dat de verkopen niet bijster hoog zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:48 schreef Bolters het volgende:
[..]
Klopt, juist daarom. Zit totaal geen toekomst in.
Hetzelfde geldt voor die stripmarkt. Compleet idiote prijzen, en dan vaak ook nog eens voor strips die 30-40 jaar geleden eens gemaakt zijn...![]()
Die hebben Jan alquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zou even een mailtje sturen naar Metro of Spits ofzo. Die willen misschien wel 3 dagen 2 pagina's ofzo aan de E3 besteden. Gewoon inclusief linkjes naar de betere stukjes die Pheno voor FOK! heeft gedaan, en misschien dat ze je hier en daar dus wel wat geld willen toestoppen als je ook voor hun iets op papier zet...
Grote kans dat ze zelf niemand heen sturen, maar als ze op deze manier toch een soort van 'verslaggever ter plaatse' hebben, dan is dat voor beide partijen een win-win.
Inderdaad!!quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah joh, die nobody kent niemand. Jij bent Pheno van FOK!, godverdomme!
Jan
Hypegevoelige journoOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Je hebt het nu over de verkoop. Maar ik heb het over de kans om er nu als journalist/verslaggever aan de slag te gaanquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Eigenlijk zit daar heel veel toekomst in, maar dan moet je gewoon een fatsoenlijk blad aanbieden voor een normale prijs (4 euro ofzo). Tegenwoordig kost zo'n beetje iedere magazine 5,95, en dan zie je dat de verkopen niet bijster hoog zijn.
Hetzelfde geldt voor die stripmarkt. Compleet idiote prijzen, en dan vaak ook nog eens voor strips die 30-40 jaar geleden eens gemaakt zijn...![]()
![]()
Jammer dat zijn PU blaadje qua niveau heel ver is afgezakt tot een fraudkrantjequote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Groep van 10 andere (talentvolle) startende games-journalisten verzamelen, paar vormgevers erbij, economisch mannetje erop, informeren naar druk- en distributiekosten, plan van aanpak maken, en eigen bedrijfje opzetten...quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:03 schreef Bolters het volgende:
[..]
Je hebt het nu over de verkoop. Maar ik heb het over de kans om er nu als journalist/verslaggever aan de slag te gaan![]()
![]()
Haha ja, maar als je de prijs zo laag legt is het gewoon niet rendabel meer tegenwoordig. Of je blaadje staat voor driekwart vol met advertenties en dat moet je ook niet willen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Groep van 10 andere (talentvolle) startende games-journalisten verzamelen, paar vormgevers erbij, economisch mannetje erop, informeren naar druk- en distributiekosten, plan van aanpak maken, en eigen bedrijfje opzetten...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: