Als je nog geen PS Plus hebt gehad, plus je moet creditcardgegevens invoeren.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:24 schreef R- het volgende:
Vanmiddag PS4 ophalen bij iemand van Marktplaats. De aankoopbon zit erbij en de console is gesealed dus moet wel prima zijn
Krijg je die 2 weken Playstion plus direct als je een nieuwe PSN aanmaakt of was dat apart?
ah balen, die heb ik niet. Ik haal wel apart dan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je nog geen PS Plus hebt gehad, plus je moet creditcardgegevens invoeren.
Ik zeg het altijd. Ik vertel er zelfs bij welke NPC. Maar in de volgende dungeon is het probleem er weer, met gewoon de volgende tank-zonder-gear.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daar maak ik mij als tank eigenlijk ook wel schuldig aanin WoW was het eigenlijk doodzonde om armour te kopen omdat je tijdens het looten altijd wel hele gave spullen kreeg. Maar merk dat dit bij FF niet het geval is, dus vrees dat ik er ook aan moet gaan geloven (mijn gil, wat doe je
)
Maar ik merk wel dat spelers alleen maar kritiek geven, maar niet even aangeven wat je wel moet doenDat slaat dan ook weer nergens op. Je weet dat er een hoop nieuwe spelers zijn door de PS4 en als je dan zelf weer opnieuw begint weet je dat je deze tegen gaat komen.
Je krijgt wel 2 dagen gratisquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:33 schreef R- het volgende:
[..]
ah balen, die heb ik niet. Ik haal wel apart dan.
In alpha, met bugs?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:28 schreef wolfrolf het volgende:
Verdorieeee ik wil Arkham Knight NU spelen
Aanvragen... Hoe kan je zonder?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:33 schreef R- het volgende:
[..]
ah balen, die heb ik niet. Ik haal wel apart dan.
Alternatieven genoeg.quote:
Dat is alleen in het begin om de Career altijd een bepaalde wending te geven? Of gebeurt dit ook later in je Career nog. Als het altijd gebeurt is bij mij de lol er snel vanaf.quote:Op maandag 14 april 2014 21:49 schreef Rossdale het volgende:
Meer dat je teammates ineens niet meer afspelen en ineens alle baskets gaan missen. Of dat je gewisseld wordt terwijl je voor staat en wanneer je het team weer inkomt dat je ineens tegen een flinke achterstand aankijkt.
In het begin vervelend, maar dat is snel over gelukkig.
Ik vond het in ieder geval een topgame, veel plezier mee beleefd.
Gewoon alles cash betalen in plaats van op afbetalingquote:
Ik ook. Ik hoop dus ook op iets speelbaars op de E3. Die PR-shizzle geloof ik wel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:15 schreef Rossdale het volgende:
Mwoah ik wil eerst wel wat gameplay zien ipv CGI-filmpjes.
Verkapte "ik ga lekker naar de E3quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. Ik hoop dus ook op iets speelbaars op de E3. Die PR-shizzle geloof ik wel.
Ik betaal er zelf voor hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verkapte "ik ga lekker naar de E3" post
Boeken van Hotels / vakanties USA / etc. Ik gebruik hem stiekem toch best regelmatig.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon alles cash betalen in plaats van op afbetaling
En waar is deze knaller eventueel af te halen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Incl kosten voor een verplichte overlijdensrisico verzekering, administratie- en verwerkingskosten, een indirecte toeslag (immers het spel is indirect voor u gekocht en opgeslagen) mag ik u namens woekerps4games deze dagtopper aanbieden voor de prijs van EUR 37,50 incl verzenden.
Nog even over die E3: Ik heb mijn tickets en toegangskaarten nog niet ontvangen van FOK!games. Kan ik die deze week nog verwachten, of is er iets misgegaan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. Ik hoop dus ook op iets speelbaars op de E3. Die PR-shizzle geloof ik wel.
Misschien zijn die kaarten goedkoper in Hong kong te koopquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nog even over die E3: Ik heb mijn tickets en toegangskaarten nog niet ontvangen van FOK!games. Kan ik die deze week nog verwachten, of is er iets misgegaan?
Ik zit helaas nog niet in HKquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Misschien zijn die kaarten goedkoper in Hong kong te koop
hoeveel betaal je ervoor.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:24 schreef R- het volgende:
Vanmiddag PS4 ophalen bij iemand van Marktplaats. De aankoopbon zit erbij en de console is gesealed dus moet wel prima zijn
Krijg je die 2 weken Playstion plus direct als je een nieuwe PSN aanmaakt of was dat apart?
Ah, dan was dat het, dat was het adres dat je hebt opgegeven. Maar serieus: ik betaal ook alles zelf: tickets, hotel, de hele rimbam. Don't care, het is tof. En sony heeft altijd een handige lounge om dingen uit te proberen met de devvers ernaast staand.quote:
Hmmm... dan ga ik wel weer verkleed als geile boothbabe voor gratis toegang, en genoeg lesbische gamer-chicks waar ik daar bij kan logeren...quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dan was dat het, dat was het adres dat je hebt opgegeven. Maar serieus: ik betaal ook alles zelf: tickets, hotel, de hele rimbam. Don't care, het is tof. En sony heeft altijd een handige lounge om dingen uit te proberen met de devvers ernaast staand.
dat mag dan flink wat kosten, maar het is dan ook heel vet om daarheen te gaan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dan was dat het, dat was het adres dat je hebt opgegeven. Maar serieus: ik betaal ook alles zelf: tickets, hotel, de hele rimbam. Don't care, het is tof. En sony heeft altijd een handige lounge om dingen uit te proberen met de devvers ernaast staand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |