Je kan beter Ultra SF kopen die er zo aankomtquote:Op zondag 13 april 2014 23:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Iemand ervaring met Injustice: Gods Among Us? Kost nog maar 40 euro, ben aan het twijfelen om hem te kopen.
Hoe hoog zijn jouw woekerprijzen en kan ik op afbetaling kopen?quote:Op zondag 13 april 2014 21:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geheel objectief: FFXIV
En nog objectiever: AC:BF die ik voor een zacht (lees: woeker) prijsje misschien nog wel wil verkopen![]()
40 euro vind ik nog best prijzig voor een last-gen HD port, van een middelmatige game.quote:Op zondag 13 april 2014 23:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Iemand ervaring met Injustice: Gods Among Us? Kost nog maar 40 euro, ben aan het twijfelen om hem te kopen.
Leuke game, maar goedkope port. Van wat ik ervan gezien heb, we kregen niet eens een reviewexemplaar, dus dan weet ik meestal wel genoeg wat de uitgever er zelf van vindtquote:Op zondag 13 april 2014 23:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Op ps3, er is geen ps4-versie aangekondigdquote:Op zondag 13 april 2014 23:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je kan beter Ultra SF kopen die er zo aankomt
Dat is toch gewoon een matige vechtgame?quote:Op zondag 13 april 2014 23:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Matig niet, maar gezien je grote boog erom heen kun je dat ook niet wetenquote:Op maandag 14 april 2014 08:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een matige vechtgame?
Vechtspellen en FPS games, de 2 genres bij uitstek waar ik met een HELE grote boog omheen loop.
Hij lijkt me best leuk en reviews waren best goed maar bij deze game vertrouw ik die ook niet echtquote:Op maandag 14 april 2014 07:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leuke game, maar goedkope port. Van wat ik ervan gezien heb, we kregen niet eens een reviewexemplaar, dus dan weet ik meestal wel genoeg wat de uitgever er zelf van vindt
Ik had problemen met die paas-actie van ze. Ik kan niet voorbij de opdracht een party van twee te vormen en een hoedje op te zetten. Heb je een party , iedereen zo'n hyoedje, zegt ie nog dat 1 of meerdere leden niet voldoet aan de eisenquote:
Kopt, je moet twee verschillende hoedjes hebbenquote:Op maandag 14 april 2014 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had problemen met die paas-actie van ze. Ik kan niet voorbij de opdracht een party van twee te vormen en een hoedje op te zetten. Heb je een party , iedereen zo'n hyoedje, zegt ie nog dat 1 of meerdere leden niet voldoet aan de eisen
Oh, hendigquote:Op maandag 14 april 2014 08:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kopt, je moet twee verschillende hoedjes hebbenniet 2x dezelfde
Het is een goeie game, mycareer wel heel veel gescript, met name in het begin van je career. Grafisch top en het wordt steeds leuker naarmate je beter wordt.quote:Op maandag 14 april 2014 19:16 schreef Gibelini het volgende:
Iemand ervaringen met NBA 2k14 op de PS4?
Lijkt me best een vet spel. Ik heb totaal geen verstand van de NBA of basketbal opzich maar ik vind het wel leuk om in de vakanties op een pleintje te doen. Ben er zelf ook niet al te slecht in wat het ook leuker maakt. Toch wel interesse gekregen in het spel na diverse filmpjes gekeken te hebben.
Is het een leuk en uitgebreid spel? Is het daarnaast als beginner moeilijk?
Gameplay gescript qua dat de tegenstander bijvoorbeeld 10 uit 10 drie punters scoort om toch te winnen? Daar heb ik zo'n hekel aan.. (Ervaringen mee op FIFA)quote:Op maandag 14 april 2014 19:35 schreef Griebus het volgende:
[..]
Het is een goeie game, mycareer wel heel veel gescript, met name in het begin van je career. Grafisch top en het wordt steeds leuker naarmate je beter wordt.
Maar door het gescripte kan het in het begin best wel irritant frusterend zijn.
Dit.quote:Op maandag 14 april 2014 21:49 schreef Rossdale het volgende:
Meer dat je teammates ineens niet meer afspelen en ineens alle baskets gaan missen. Of dat je gewisseld wordt terwijl je voor staat en wanneer je het team weer inkomt dat je ineens tegen een flinke achterstand aankijkt.
In het begin vervelend, maar dat is snel over gelukkig.
Ik vond het in ieder geval een topgame, veel plezier mee beleefd.
Incl kosten voor een verplichte overlijdensrisico verzekering, administratie- en verwerkingskosten, een indirecte toeslag (immers het spel is indirect voor u gekocht en opgeslagen) mag ik u namens woekerps4games deze dagtopper aanbieden voor de prijs van EUR 37,50 incl verzenden.quote:Op maandag 14 april 2014 01:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe hoog zijn jouw woekerprijzen en kan ik op afbetaling kopen?
Wilde editen, maar verkeerd geklikt...Hoe verwijder ik een bericht?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:49 schreef Morri het volgende:
Leuk dat FF nu ook uit is voor PS4, maar ik overweeg het levelen van m'n Scholar toch maar even uit te stellen... In Low Level dungeons kom ik alleen maar slecht gegearde tanks tegen. Gisteren Hauke Manor. Level 28 dungeon. Tank met voornamelijk level 19-21 witte armourstukken waarbij de schoenen helemaal ontbraken, en de jewelry was allemaal level 1 of 8. Dat was gewoon niet aan te healen en agro kon-ie uiteraard ook niet houden. ben uitgemapt en heb de penalty van 30 minuten maar in m'n zak gestoken. Ik snap dat mensen nieuw zijn. Wat ik niet snap is waarom er niet even op de armour NPC geklikt kan worden om even een paar goedkope witte items op eigen level te kopen
Daar maak ik mij als tank eigenlijk ook wel schuldig aanquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:49 schreef Morri het volgende:
Leuk dat FF nu ook uit is voor PS4, maar ik overweeg het levelen van m'n Scholar toch maar even uit te stellen... In Low Level dungeons kom ik alleen maar slecht gegearde tanks tegen. Gisteren Hauke Manor. Level 28 dungeon. Tank met voornamelijk level 19-21 witte armourstukken waarbij de schoenen helemaal ontbraken en met level 1 en 8 jewelry. Dat was gewoon niet aan te healen en agro kon-ie uiteraard ook niet houden. Ik snap dat mensen nieuw zijn. Wat ik niet snap is waarom er niet even op de armour NPC geklikt kan worden om even een paar goedkope witte items op eigen level te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |