Bij mij heeft de Amerikaanse PSN (PS4) nog geen PayPal optiequote:Op woensdag 9 april 2014 15:03 schreef wolfrolf het volgende:
Kan je in de Amerikaanse PSN Store je tegoed nou met paypal updaten als je paypal email adres overeenkomt met je PSN mail adres?
Of moet je echt in amerika wonen?
Oh echt? :-oquote:Op woensdag 9 april 2014 19:10 schreef Klonk het volgende:
Voor mensen als ik die the last of us nog niet op de ps3 gespeeld hebben is er goed nieuws, hd remake komt naar de ps4
The Last of Us komt naar PS4
Spuit elfquote:Op woensdag 9 april 2014 19:10 schreef Klonk het volgende:
Voor mensen als ik die the last of us nog niet op de ps3 gespeeld hebben is er goed nieuws, hd remake komt naar de ps4
Oh echt?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:16 schreef Klonk het volgende:
Ik heb het vermoeden dat ik even niet op heb gelet
Krijg het gevoel dat jullie me die subtiele hint geven
Meh, meeste Amerikaanse sporten kan ik wel waarderen, maar honkbal is echt te traag en te saai voor mijquote:Op woensdag 9 april 2014 17:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je je er een beetje in verdiept, dan is het juist een prachtige sport.
ik heb em op de ps3 gespeeld, maar ik denk dat ik deze ook oppik in de zomer samen met een nieuwe ps4quote:Op woensdag 9 april 2014 19:10 schreef Klonk het volgende:
Driveclub is nog niks over bekend over wanneer die komt. Duurt veel te lang allemaalquote:Op woensdag 9 april 2014 10:25 schreef Pheno het volgende:
Maar hoe zo geen racegames in de pijplijn? Driveclub komt eraan, The Crew komt in de herfst, en Codemasters zal vast met een F1 komen. En dan vergeet ik vast nog wat. Hoezo geen racegames
Over twee maanden gaat de shit weer los, hopelijk is er weer veel te doen op E3
GT is mij ook te serieus en vooral te ''steriel'', vind er echt geen reet meer aan terwijl ik deel 1-3 grijs heb gespeeld.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:39 schreef jackson het volgende:
Zit zelf qua racegame nog het meest op een nieuwe Gran Turismo te wachten. F1 is me vaak net even "te" serieus en die arcade racers zijn niet mijn ding. Zou nooit NFS kopen, dat rijdt in mijn beleving voor geen meter.
Ach, als ze het te vroeg uitbrengen met bugs en alles is het ook niet goed.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:41 schreef Massief het volgende:
[..]
Driveclub is nog niks over bekend over wanneer die komt. Duurt veel te lang allemaal
Jammer alleen dat het racen zelf oersaai is.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:50 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb me altijd goed vermaakt met GT. Dat het zo "detached" voelt vind ik heerlijk. Het is ook niet volgestampt met flitsende auto's, rare effecten of gimmicks. Het is gewoon autorijden. Niets meer en niets minder. Het voelt als een schoen die je na 20 jaar nog steeds past, elke keer weer. Ik hou er van dat ze totaal wars zijn van alle hypes in gaming, celebrities of het nodeloos "pimpen" van je game om meer 14-jarigen over de streep te trekken.
Maar bij gebrek aan GT ga ik wel voor een andere racegame, binnenkort. Als er iets goeds is.
Amen!quote:Op donderdag 10 april 2014 08:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, als ze het te vroeg uitbrengen met bugs en alles is het ook niet goed.
Nou heb ik nooit met 300 km/h over de Nurburgring kunnen rijden, maar ik heb altijd het idee gehad dat het bij Forza juist te overdreven reageert en dat het bij GT juist wel aankwam op vaardigheden, bijvoorbeeld om te reageren op fouten die je maakt.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het racen zelf oersaai is.
Bij een Forza bv. vind ik dat echt vele malen beter aanvoelen, daar had ik altijd echt het idee dat ik keihard over de Nordschleife reed en ieder stuurfoutje fataal kon zijn, bij GT5 (de laatste die ik heb gespeeld) had ik dat gevoel echt helemaal niet meer.
Die rewind functie gebruikte ik nooit.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou heb ik nooit met 300 km/h over de Nurburgring kunnen rijden, maar ik heb altijd het idee gehad dat het bij Forza juist te overdreven reageert en dat het bij GT juist wel aankwam op vaardigheden, bijvoorbeeld om te reageren op fouten die je maakt.
Kan ook zijn dat Forza bij mij wat punten verloren heeft omdat je ineens de tijd terug kon spoelen om je fout te herstellen. Weet niet of dat nog is, maar wat is het effect van een fout als je hem direct weer ongedaan kunt maken?
Ik weet niet, ik zal iets te conservatief zijn wat racegames betreft.
Hier sla je de spijker precies op zijn (of haarquote:Op donderdag 10 april 2014 08:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
GT is mij ook te serieus en vooral te ''steriel'', vind er echt geen reet meer aan terwijl ik deel 1-3 grijs heb gespeeld.
Heb ook het idee dat de AI van je mede-racers nog op het niveau van de PS1 ligt...
Heel goed punt... Daar is veel winst te halen in eventueel in een nieuw deel op de PS4. Vraag me alleen af wanneer we een nieuw deel kunnen verwelkomen.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb ook het idee dat de AI van je mede-racers nog op het niveau van de PS1 ligt...
driveclub bestaat niet, het is een hoaxquote:Op donderdag 10 april 2014 08:41 schreef Massief het volgende:
[..]
Driveclub is nog niks over bekend over wanneer die komt. Duurt veel te lang allemaal
Staat toch een alpha op mijn ps4 andersquote:Op donderdag 10 april 2014 10:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
driveclub bestaat niet, het is een hoax
DriveFLUB
twitter:Neil_Druckmann twitterde op woensdag 09-04-2014 om 20:04:54For those asking, @Naughty_Dog is developing The Last of Us Remastered and we're targeting 60fps. More info to come. #PS4 reageer retweet
''Targeting'' jaquote:Op donderdag 10 april 2014 10:57 schreef tuut-chips het volgende:
Wel 60fps!twitter:Neil_Druckmann twitterde op woensdag 09-04-2014 om 20:04:54For those asking, @Naughty_Dog is developing The Last of Us Remastered and we're targeting 60fps. More info to come. #PS4 reageer retweet
Ik wilde net zeggen, de beste man heeft juist gezegd 60 fpsquote:Op donderdag 10 april 2014 10:57 schreef tuut-chips het volgende:
Wel 60fps!twitter:Neil_Druckmann twitterde op woensdag 09-04-2014 om 20:04:54For those asking, @Naughty_Dog is developing The Last of Us Remastered and we're targeting 60fps. More info to come. #PS4 reageer retweet
Dus is het gerucht dat ie 60fps gaat halen, niet 30quote:Op donderdag 10 april 2014 10:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Targeting'' ja
Vind het bij een game als TLOU ook niet echt uitmaken trouwens of het nou 30 of 60 is...
30 zal ie wel halen, anders brengen ze het niet uit.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:03 schreef Rossdale het volgende:
Nee het gerucht is dat hij zeker op minimaal 30 fps gaat lopen, maar ze gaan proberen om er 60 fps van te maken
Dat sowieso!quote:
Waar bestel jij die?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Zelf kijk ik meer uit naar MLB The Show 14,
quote:
Ik waarschuwde al eerder in het topic: koop MLB The Show via de PSN Store. Dat is de enige PAL versie die uitkomt. Als je hem importeert zal de online pass niet werken evenals de dlc content.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
www.videogamesplus.ca
En anders gewoon bij Nedgame
Welke online pass?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:39 schreef emokid het volgende:
[..]
[..]
Ik waarschuwde al eerder in het topic: koop MLB The Show via de PSN Store. Dat is de enige PAL versie die uitkomt. Als je hem importeert zal de online pass niet werken evenals de dlc content.
Of de DLC beschikbaar zal komen in NL was sowieso nog maar de vraag.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:39 schreef emokid het volgende:
[..]
[..]
Ik waarschuwde al eerder in het topic: koop MLB The Show via de PSN Store. Dat is de enige PAL versie die uitkomt. Als je hem importeert zal de online pass niet werken evenals de dlc content.
Ja dat is soms. Moet je Battlefield even opnieuw starten. Een van de vele bugs van Battlefieldquote:Op donderdag 10 april 2014 17:28 schreef RRuben het volgende:
Meer mensen die bij bf4 op een zwart scherm (wel met bewegend laad teken) blijven staan als ze een potje willen joinen?
Schijnt een spoiler in te zitten, dus be warned.quote:
sorryquote:Op donderdag 10 april 2014 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Schijnt een spoiler in te zitten, dus be warned.
ja soms het ik het heel maar soms ook niet, vandaag had ik dat dus met beste lag daarna...ook battlelog deed het nauwelijksquote:Op donderdag 10 april 2014 17:58 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja dat is soms. Moet je Battlefield even opnieuw starten. Een van de vele bugs van Battlefield
Ik zie de spoiler niet echt, maar als je nog niets wil zien dan is dat het misschien?quote:Op donderdag 10 april 2014 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Schijnt een spoiler in te zitten, dus be warned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |