twitter:Neil_Druckmann twitterde op woensdag 09-04-2014 om 20:04:54For those asking, @Naughty_Dog is developing The Last of Us Remastered and we're targeting 60fps. More info to come. #PS4 reageer retweet
''Targeting'' jaquote:Op donderdag 10 april 2014 10:57 schreef tuut-chips het volgende:
Wel 60fps!twitter:Neil_Druckmann twitterde op woensdag 09-04-2014 om 20:04:54For those asking, @Naughty_Dog is developing The Last of Us Remastered and we're targeting 60fps. More info to come. #PS4 reageer retweet
Ik wilde net zeggen, de beste man heeft juist gezegd 60 fpsquote:Op donderdag 10 april 2014 10:57 schreef tuut-chips het volgende:
Wel 60fps!twitter:Neil_Druckmann twitterde op woensdag 09-04-2014 om 20:04:54For those asking, @Naughty_Dog is developing The Last of Us Remastered and we're targeting 60fps. More info to come. #PS4 reageer retweet
Dus is het gerucht dat ie 60fps gaat halen, niet 30quote:Op donderdag 10 april 2014 10:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Targeting'' ja
Vind het bij een game als TLOU ook niet echt uitmaken trouwens of het nou 30 of 60 is...
30 zal ie wel halen, anders brengen ze het niet uit.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:03 schreef Rossdale het volgende:
Nee het gerucht is dat hij zeker op minimaal 30 fps gaat lopen, maar ze gaan proberen om er 60 fps van te maken
Dat sowieso!quote:
Waar bestel jij die?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Zelf kijk ik meer uit naar MLB The Show 14,
quote:
Ik waarschuwde al eerder in het topic: koop MLB The Show via de PSN Store. Dat is de enige PAL versie die uitkomt. Als je hem importeert zal de online pass niet werken evenals de dlc content.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
www.videogamesplus.ca
En anders gewoon bij Nedgame
Welke online pass?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:39 schreef emokid het volgende:
[..]
[..]
Ik waarschuwde al eerder in het topic: koop MLB The Show via de PSN Store. Dat is de enige PAL versie die uitkomt. Als je hem importeert zal de online pass niet werken evenals de dlc content.
Of de DLC beschikbaar zal komen in NL was sowieso nog maar de vraag.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:39 schreef emokid het volgende:
[..]
[..]
Ik waarschuwde al eerder in het topic: koop MLB The Show via de PSN Store. Dat is de enige PAL versie die uitkomt. Als je hem importeert zal de online pass niet werken evenals de dlc content.
Ja dat is soms. Moet je Battlefield even opnieuw starten. Een van de vele bugs van Battlefieldquote:Op donderdag 10 april 2014 17:28 schreef RRuben het volgende:
Meer mensen die bij bf4 op een zwart scherm (wel met bewegend laad teken) blijven staan als ze een potje willen joinen?
Schijnt een spoiler in te zitten, dus be warned.quote:
sorryquote:Op donderdag 10 april 2014 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Schijnt een spoiler in te zitten, dus be warned.
ja soms het ik het heel maar soms ook niet, vandaag had ik dat dus met beste lag daarna...ook battlelog deed het nauwelijksquote:Op donderdag 10 april 2014 17:58 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja dat is soms. Moet je Battlefield even opnieuw starten. Een van de vele bugs van Battlefield
Ik zie de spoiler niet echt, maar als je nog niets wil zien dan is dat het misschien?quote:Op donderdag 10 april 2014 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Schijnt een spoiler in te zitten, dus be warned.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |