Ik blijf hopen op een setting die het lampje van de controller deactiveerd.quote:Op maandag 7 april 2014 23:18 schreef Yi-Long het volgende:
Die batterijen van de DS4 gaan wel ERG kort mee ....Na een paar uurtjes FIFA zit ie al weer op 1 streepje...
Yeah, sowieso belachelijk dat er non-stop een licht aanstaat op je controller zonder verder enige functie. Idioten. Er zou een update komen dat het licht zou 'dimmen' ofzo, maar niet geheel uitzetten. Ook treurig.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik blijf hopen op een setting die het lampje van de controller deactiveerd.
Heb er nu een gaffertapeje op zitten
zeer irritante reflecties op mijn tvquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb echt geen enkele last van het licht op de controller eigenlijk
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:11 schreef PBateman1978 het volgende:
tot nu toe nog vrij weinig voor zover ik weetquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:15 schreef Mystikvm het volgende:
Wat is het nut eigenlijk van dat lampje? Je ziet hem toch niet.
Idem. Plus dat een LEDje nu eenmaal geen uren van een accu opvreet. Het nut van het mapje is er ook niet, of je moet die demo uitproberen met die minirobotjes (naam even kwijt).quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Alleen als het donker in je kamer isquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:24 schreef Rossdale het volgende:
Bij Thief vind ik het wel top dat wanneer je uit de schaduw komt en dus vol in het licht staat, ook de controller fel wit oplicht. Dat is wel echt een leuk effect bijvoorbeeld
Het is inderdaad gewoon de move unit, maar ook identificatie van de speler. Killzone gebruikt hem als een healthbar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Idem. Plus dat een LEDje nu eenmaal geen uren van een accu opvreet. Het nut van het mapje is er ook niet, of je moet die demo uitproberen met die minirobotjes (naam even kwijt).
Mja, maar ik zie dat lampje toch niet, dus niet geheel boeiend voor mequote:Op dinsdag 8 april 2014 15:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is inderdaad gewoon de move unit, maar ook identificatie van de speler. Killzone gebruikt hem als een healthbar.
The Playroomquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:24 schreef Pheno het volgende:
of je moet die demo uitproberen met die minirobotjes (naam even kwijt).
Na een krappe half jaar mag dat ook eensquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:10 schreef eight het volgende:
In mijn omgeving zijn er in één week tijd 3 nieuwe ps4 eigenaren bijgekomen.
Volgens mij begint er een einde te komen aan de voorraadproblemen.
Ja, zo grappigquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:03 schreef StefanW het volgende:
[..]
The Playroom
Pas alle trophies van gehaald, omdat het kan
Welke 'rumble' feature?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, sowieso belachelijk dat er non-stop een licht aanstaat op je controller zonder verder enige functie. Idioten. Er zou een update komen dat het licht zou 'dimmen' ofzo, maar niet geheel uitzetten. Ook treurig.
Ach, bij de controller van de PS3 kwamen ze ook verkeerd uit de startblokken, door de 'rumble'feature eruit te slopen.
is ook nog niet uit voor de ps4quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:16 schreef Santello het volgende:
Lijkt wel of niet Diablo 3 heeft gekocht. Nergens te bekennen op Marktplaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |