Echt he....quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:36 schreef Retarded het volgende:
Is het nou echt zo moeilijk om een positieve titel te verzinnen?
Zit je niet te wachten op een leuke racegame?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:36 schreef Retarded het volgende:
Dat denk ik nou steeds bij jouw TT's.quote:
Is meer een arcade-racer. Lijkt me op zich wel OK, maar ik zit meer te wachten op de wat 'serieuzere' race games.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat denk ik nou steeds bij jouw TT's.
Rivals is een leuke racegame trouwens.
Alleen dan zonder laadtijden en de AI op de schopquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is meer een arcade-racer. Lijkt me op zich wel OK, maar ik zit meer te wachten op de wat 'serieuzere' race games.
Een nieuwe Modnation Racers lijkt me trouwens ook leuk...
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:36 schreef Retarded het volgende:
DS dusquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat getril van je controller. Bij de eerste controllers voor de PS3 zat dat er niet in. Toen zei Sony dat er geen behoefte aan was of dat dat niet samen kon met die Six-Axis controls, etc etc.
Dat hebben ze later gelukkig hersteld.
Moet je wel wachtenquote:
Debiele zeik TT's: altijdquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zit je niet te wachten op een leuke racegame?
Dom gejank steeds
Ja, we zouden Driveclub krijgen dus YiLong heeft gelijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:33 schreef VulpX het volgende:
[..]
Debiele zeik TT's: altijd![]()
Als de console je niet bevalt, verkoop hem lekker. Of ga ergens anders lopen janken, je weet dondersgoed wat je in huis haalt als je hem nu koopt.
Nog een paar nachtjes slapen tot FFquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, we zouden Driveclub krijgen dus YiLong heeft gelijk
Zonder dollen, als iemand een toffe TT weet kan ik m wel ff aanpassen
"waar we allemaal in de Batmobile willen rijden"quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, we zouden Driveclub krijgen dus YiLong heeft gelijk
Zonder dollen, als iemand een toffe TT weet kan ik m wel ff aanpassen
Console bevalt me uitstekend. Hoe kom je erbij dat dat niet zo zou zijn!?quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:33 schreef VulpX het volgende:
[..]
Debiele zeik TT's: altijd![]()
Als de console je niet bevalt, verkoop hem lekker. Of ga ergens anders lopen janken, je weet dondersgoed wat je in huis haalt als je hem nu koopt.
Racegame kan me gestolen wordenquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Console bevalt me uitstekend. Hoe kom je erbij dat dat niet zo zou zijn!?
Een toffe (serieuze) racegame zou echter wel welkom zijn. Hopen dat er snel wat meer info uit zal komen over een nieuwe next-gen rally-game van Codemasters.
Daaraan gekoppeld het feit dat je met een Vita slechts één account kunt spelen via remote play. Dat vind ik vervelend, want nu worden we semi verplicht een tweede Vita te kopenquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:50 schreef Poit het volgende:
"waar Yi Long misschien wel Trails Fusion gaat halen!"
Overigens, enige waar ik tegenaan loop is dat het niet altijd even duidelijk is met wel hoofdaccount je nu speelt. Speel regelmatig met Dinnetje Awesomenauts, ieder eigen account maar hij houd die progress niet bij beide account bij. Dat is eigenlijk het enige minpuntje wat ik tot op heden heb.
Dit wordt 'mquote:
Yi + positieve TT does not computequote:Op dinsdag 8 april 2014 18:36 schreef Retarded het volgende:
Pre-order op 11/04, regulier en collector op 14/04. Heb de gewone besteld. Collector was 40 euro duurder en het (voor mij) niet waard.quote:
Dus we kunnen al om vrijdag aan de slag als het goed is ?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pre-order op 11/04, regulier en collector op 14/04. Heb de gewone besteld. Collector was 40 euro duurder en het (voor mij) niet waard.
Jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dus we kunnen al om vrijdag aan de slag als het goed is ?
quote:
True, gelukkig kost die niet zoveel meerquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daaraan gekoppeld het feit dat je met een Vita slechts één account kunt spelen via remote play. Dat vind ik vervelend, want nu worden we semi verplicht een tweede Vita te kopen
Ik hoop op een nieuwe fight nightquote:
Ingewikkeld? Ze gewoon knock out slaan en zorgen dat ze je niet neerhalen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik hoop op een nieuwe fight night
ufc is zo ingewikkeld, kijk ik liever naar
Lol, maar ik vind de worsteltechnieken eigenlijk het leukst, dat is best pittig. Ik heb alleen die eerste gespeeld en daar vond ik vooral de randomness van een ko wat uit balansquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ingewikkeld? Ze gewoon knock out slaan en zorgen dat ze je niet neerhalen.
Ik ben meer van het staande vechten. Meer ook omdat ik in de grondgevechten niet zo goed was.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol, maar ik vind de worsteltechnieken eigenlijk het leukst, dat is best pittig. Ik heb alleen die eerste gespeeld en daar vond ik vooral de randomness van een ko wat uit balans
Ja, je krijgt idd een code waardoor je eerder toegang hebt tot het spel. Heb er zin inquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]![]()
Krijg je dan een code of iets dergelijks opgestuurd zodat je weer via PS4 moet installeren ?
Ik zou het ding thuis laten staan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:01 schreef Fokker101 het volgende:
Op 26 april ga ik effe een paar weken weg naar mijn familie. En ik neem mijn PS4 uiteraard mee welke game moet ik nog halen volgens jullie? Heb FIFA 14 al..
infamous is wel leuk. Zou hem alleen wel 2e hands kopen. Warframe is gratis en ook goed te doenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:01 schreef Fokker101 het volgende:
Op 26 april ga ik effe een paar weken weg naar mijn familie. En ik neem mijn PS4 uiteraard mee welke game moet ik nog halen volgens jullie? Heb FIFA 14 al..
Die worsteltechnieken snapte ik nooit iets vanquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol, maar ik vind de worsteltechnieken eigenlijk het leukst, dat is best pittig. Ik heb alleen die eerste gespeeld en daar vond ik vooral de randomness van een ko wat uit balans
Die grondgevechten vond ik ook nooit zo boeiend, daarom was ook meer een fan van Fight Night (totdat je allemaal superdupercombo's moest maken met je rechter stick), als een tegenstander dan naar de grond ging, ging hij tenminste ook echt goed neer.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:07 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Die worsteltechnieken snapte ik nooit iets vanvond het mooier om ze met een schop tegen hun bakkes KO te krijgen.
Nee, dat bedoel ik, terwijl ik dat het leukste onderdeel vind van de sportquote:Op woensdag 9 april 2014 09:07 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Die worsteltechnieken snapte ik nooit iets vanvond het mooier om ze met een schop tegen hun bakkes KO te krijgen.
Ik werd altijd helemaal agressief als ik weer in een bodylock werd gegooid.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik, terwijl ik dat het leukste onderdeel vind van de sport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |