Echt he....quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:36 schreef Retarded het volgende:
Is het nou echt zo moeilijk om een positieve titel te verzinnen?
Zit je niet te wachten op een leuke racegame?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:36 schreef Retarded het volgende:
Dat denk ik nou steeds bij jouw TT's.quote:
Is meer een arcade-racer. Lijkt me op zich wel OK, maar ik zit meer te wachten op de wat 'serieuzere' race games.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat denk ik nou steeds bij jouw TT's.
Rivals is een leuke racegame trouwens.
Alleen dan zonder laadtijden en de AI op de schopquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is meer een arcade-racer. Lijkt me op zich wel OK, maar ik zit meer te wachten op de wat 'serieuzere' race games.
Een nieuwe Modnation Racers lijkt me trouwens ook leuk...
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:36 schreef Retarded het volgende:
DS dusquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat getril van je controller. Bij de eerste controllers voor de PS3 zat dat er niet in. Toen zei Sony dat er geen behoefte aan was of dat dat niet samen kon met die Six-Axis controls, etc etc.
Dat hebben ze later gelukkig hersteld.
Moet je wel wachtenquote:
Debiele zeik TT's: altijdquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zit je niet te wachten op een leuke racegame?
Dom gejank steeds
Ja, we zouden Driveclub krijgen dus YiLong heeft gelijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:33 schreef VulpX het volgende:
[..]
Debiele zeik TT's: altijd![]()
Als de console je niet bevalt, verkoop hem lekker. Of ga ergens anders lopen janken, je weet dondersgoed wat je in huis haalt als je hem nu koopt.
Nog een paar nachtjes slapen tot FFquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, we zouden Driveclub krijgen dus YiLong heeft gelijk
Zonder dollen, als iemand een toffe TT weet kan ik m wel ff aanpassen
"waar we allemaal in de Batmobile willen rijden"quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, we zouden Driveclub krijgen dus YiLong heeft gelijk
Zonder dollen, als iemand een toffe TT weet kan ik m wel ff aanpassen
Console bevalt me uitstekend. Hoe kom je erbij dat dat niet zo zou zijn!?quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:33 schreef VulpX het volgende:
[..]
Debiele zeik TT's: altijd![]()
Als de console je niet bevalt, verkoop hem lekker. Of ga ergens anders lopen janken, je weet dondersgoed wat je in huis haalt als je hem nu koopt.
Racegame kan me gestolen wordenquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Console bevalt me uitstekend. Hoe kom je erbij dat dat niet zo zou zijn!?
Een toffe (serieuze) racegame zou echter wel welkom zijn. Hopen dat er snel wat meer info uit zal komen over een nieuwe next-gen rally-game van Codemasters.
Daaraan gekoppeld het feit dat je met een Vita slechts één account kunt spelen via remote play. Dat vind ik vervelend, want nu worden we semi verplicht een tweede Vita te kopenquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:50 schreef Poit het volgende:
"waar Yi Long misschien wel Trails Fusion gaat halen!"
Overigens, enige waar ik tegenaan loop is dat het niet altijd even duidelijk is met wel hoofdaccount je nu speelt. Speel regelmatig met Dinnetje Awesomenauts, ieder eigen account maar hij houd die progress niet bij beide account bij. Dat is eigenlijk het enige minpuntje wat ik tot op heden heb.
Dit wordt 'mquote:
Yi + positieve TT does not computequote:Op dinsdag 8 april 2014 18:36 schreef Retarded het volgende:
Pre-order op 11/04, regulier en collector op 14/04. Heb de gewone besteld. Collector was 40 euro duurder en het (voor mij) niet waard.quote:
Dus we kunnen al om vrijdag aan de slag als het goed is ?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pre-order op 11/04, regulier en collector op 14/04. Heb de gewone besteld. Collector was 40 euro duurder en het (voor mij) niet waard.
Jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dus we kunnen al om vrijdag aan de slag als het goed is ?
quote:
True, gelukkig kost die niet zoveel meerquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daaraan gekoppeld het feit dat je met een Vita slechts één account kunt spelen via remote play. Dat vind ik vervelend, want nu worden we semi verplicht een tweede Vita te kopen
Ik hoop op een nieuwe fight nightquote:
Ingewikkeld? Ze gewoon knock out slaan en zorgen dat ze je niet neerhalen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik hoop op een nieuwe fight night
ufc is zo ingewikkeld, kijk ik liever naar
Lol, maar ik vind de worsteltechnieken eigenlijk het leukst, dat is best pittig. Ik heb alleen die eerste gespeeld en daar vond ik vooral de randomness van een ko wat uit balansquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ingewikkeld? Ze gewoon knock out slaan en zorgen dat ze je niet neerhalen.
Ik ben meer van het staande vechten. Meer ook omdat ik in de grondgevechten niet zo goed was.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol, maar ik vind de worsteltechnieken eigenlijk het leukst, dat is best pittig. Ik heb alleen die eerste gespeeld en daar vond ik vooral de randomness van een ko wat uit balans
Ja, je krijgt idd een code waardoor je eerder toegang hebt tot het spel. Heb er zin inquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]![]()
Krijg je dan een code of iets dergelijks opgestuurd zodat je weer via PS4 moet installeren ?
Ik zou het ding thuis laten staan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:01 schreef Fokker101 het volgende:
Op 26 april ga ik effe een paar weken weg naar mijn familie. En ik neem mijn PS4 uiteraard mee welke game moet ik nog halen volgens jullie? Heb FIFA 14 al..
infamous is wel leuk. Zou hem alleen wel 2e hands kopen. Warframe is gratis en ook goed te doenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:01 schreef Fokker101 het volgende:
Op 26 april ga ik effe een paar weken weg naar mijn familie. En ik neem mijn PS4 uiteraard mee welke game moet ik nog halen volgens jullie? Heb FIFA 14 al..
Die worsteltechnieken snapte ik nooit iets vanquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol, maar ik vind de worsteltechnieken eigenlijk het leukst, dat is best pittig. Ik heb alleen die eerste gespeeld en daar vond ik vooral de randomness van een ko wat uit balans
Die grondgevechten vond ik ook nooit zo boeiend, daarom was ook meer een fan van Fight Night (totdat je allemaal superdupercombo's moest maken met je rechter stick), als een tegenstander dan naar de grond ging, ging hij tenminste ook echt goed neer.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:07 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Die worsteltechnieken snapte ik nooit iets vanvond het mooier om ze met een schop tegen hun bakkes KO te krijgen.
Nee, dat bedoel ik, terwijl ik dat het leukste onderdeel vind van de sportquote:Op woensdag 9 april 2014 09:07 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Die worsteltechnieken snapte ik nooit iets vanvond het mooier om ze met een schop tegen hun bakkes KO te krijgen.
Ik werd altijd helemaal agressief als ik weer in een bodylock werd gegooid.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik, terwijl ik dat het leukste onderdeel vind van de sport
Die ik allang heb gespeeld en weer heb verkocht, geen enkele interesse meer in.quote:
Inderdaad! Is toch geen racegame!quote:
Ik heb het einde niet eens gehaald, vond de combat steeds vervelender worden.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Inderdaad! Is toch geen racegame!
Maar moet hem op de PS3 nog uitspelen
True.quote:
Fantastisch nieuws!quote:Op woensdag 9 april 2014 10:15 schreef wolfrolf het volgende:
Dat is wel fantastisch nieuws idd
[ afbeelding ]
Maar de volle mep zal ik er nimmer voor betalen.
Een ¤10 upgrade lijkt me wel puik.
quote:Op woensdag 9 april 2014 10:15 schreef wolfrolf het volgende:
Dat is wel fantastisch nieuws idd
[ afbeelding ]
Maar de volle mep zal ik er nimmer voor betalen.
Een ¤10 upgrade lijkt me wel puik.
Een next-gen F1quote:Op woensdag 9 april 2014 10:25 schreef Pheno het volgende:
Maar hoe zo geen racegames in de pijplijn? Driveclub komt eraan, The Crew komt in de herfst, en Codemasters zal vast met een F1 komen. En dan vergeet ik vast nog wat. Hoezo geen racegames
Over twee maanden gaat de shit weer los, hopelijk is er weer veel te doen op E3
Dat zou NOG puiker zijnquote:Op woensdag 9 april 2014 10:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]Toppie
Dat zal wel een PS+ game worden over een jaartje ofzo
Hier ook. 60 vind ik echter weer wat veel, max 40 wat mij betreft.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:38 schreef Jimbo het volgende:
TLOU ga ik denk ik wel halen voor de ps4
had er stiekem op gewacht, en daarom de ps3 versie niet gekocht.
idd, gewoon even uitzitten.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hier ook. 60 vind ik echter weer wat veel, max 40 wat mij betreft.
Jimbo is Slimbo!quote:Op woensdag 9 april 2014 10:38 schreef Jimbo het volgende:
TLOU ga ik denk ik wel halen voor de ps4
had er stiekem op gewacht, en daarom de ps3 versie niet gekocht.
Dit inderdaadquote:Op woensdag 9 april 2014 11:15 schreef Banaanensuiker het volgende:
Voor een overstapper van xbox naar playstation, zoals ik, is dit zeer goed nieuws.
wat was er gecensureerd dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 12:28 schreef Yi-Long het volgende:
Hopen dat TLOU dit keer ongecensureerd in de EU zal verschijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan met het afsluitende gevecht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:27 schreef Klonk het volgende:
Vraagje voor de infamous second spelers
Ben ik nou de enige dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan met het afsluitende gevecht?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
In multiplayer had je niet alle gore. Echt een heel erg gemis of zoquote:Op woensdag 9 april 2014 12:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat was er gecensureerd dan?
Edit: de multiplayer dus. /care! Multigayer is niet rullevant.Single player
_!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Omdat twee PS4's nooit weg zijn om in huis te hebben? Ik had hoge verwachtingen van Bf4. Daar zou ik het wel mee uit kunnen zingen tot de echte titels uitkomen.quote:
Maar ik ben een beetje heel erg klaar met selectieve laggspikes in het spel. De hele gameplay wordt er mee verziekt. De kans dat je in de avond even een lekker potje wilt spelen met vrienden zit er vaak niet eens in. Oh wil je rampage in een chopper? Hier heb je een laggspike en je crasht een gebouw in.
Ongelofelijke onzin. Utter bullshit.Je kan me vinden bij de bloemist![]()
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:27 schreef Klonk het volgende:
Vraagje voor de infamous second spelers
Ben ik nou de enige dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan met het afsluitende gevecht?Als je eenmaal het gevecht door hebt dan is ie wel makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mn eerste run op normal heb ik denk ik 30 min over eugine gedaan en 30 min over t eind battle ding.
mn expert run (2e) heb ik beide in +- 5 min gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Nee die heb je met kerst gekregen.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:30 schreef Keltie het volgende:
Gisteren even BF4 zitten spelen. Tijdens mijn 2de speelronde (moest tussendoor de hond uitlaten) bleek ik ineens een BF4 developer (geweest) te zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of ik hem vanavond nog steeds heb.. Niet dat ik op zo'n scope zat te wachten maar het is toch geinig
Edit:
Hmm.. Dacht dat het klikbare thumbnails waren. Gaat over eem 3x scope op de M1911 (sidearm)..Je kan me vinden bij de bloemist![]()
Erg leuke game! Heb hem op Vita al een heel eind gespeeld!quote:
en Last of Us!!!! Superblij dat ie komt! Ik ben van x360 naar ps4 gegaan, dus die game helaas moeten missen toen![]()
Kan je in de Amerikaanse PSN Store je tegoed nou met paypal updaten als je paypal email adres overeenkomt met je PSN mail adres?
Of moet je echt in amerika wonen?lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Mwah, vind Infamous niet zo bijzonder.. heeft iemand nog een game voor mij liggen?quote:Op woensdag 9 april 2014 08:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
infamous is wel leuk. Zou hem alleen wel 2e hands kopen. Warframe is gratis en ook goed te doen![]()
Ja ikquote:Op woensdag 9 april 2014 16:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik heb nog een nieuwe PS4 voor wie er 1 zoekt![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Als je je er een beetje in verdiept, dan is het juist een prachtige sport.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Jammer dat Baseball zo'n schijtsport isSteun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Wat loopt die laatste kerel raar op de trapquote:Op woensdag 9 april 2014 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oh dankje, ik was de mijne al kwijtquote:Op woensdag 9 april 2014 16:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik heb nog een nieuwe PS4 voor wie er 1 zoektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
gratis?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik heb nog een nieuwe PS4 voor wie er 1 zoekt![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 18:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh dankje, ik was de mijne al kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, je krijgt er een gratis tasje bij.quote:Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
En op de rechtertrap zweeft iemand langzaam naar boven.quote:Op woensdag 9 april 2014 18:00 schreef FredVleespet het volgende:
Wat loopt die laatste kerel raar op de trap![]()
Hmm.. Vaag dan dat ik hem eerder op de avond niet kon gebruiken? Maar goed, zo heb ik ook regelmatig alleen de basic wapens (en geen boosts) als ik opstart. Herstarten van BF: alle progress terugquote:![]()
![]()
Hmm.. Die gaat nog wel op de deurmat ploffen.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Kan je hem mooi weer terug sturen naar de leverancierquote:
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2014 18:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kan je hem mooi weer terug sturen naar de leverancier
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Nee, je vergist je met voetbalquote:Op woensdag 9 april 2014 17:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Jammer dat Baseball zo'n schijtsport is
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Forum Opties Forumhop: Hop naar: