Inderdaad! Is toch geen racegame!quote:
Ik heb het einde niet eens gehaald, vond de combat steeds vervelender worden.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Inderdaad! Is toch geen racegame!
Maar moet hem op de PS3 nog uitspelen
True.quote:
Fantastisch nieuws!quote:Op woensdag 9 april 2014 10:15 schreef wolfrolf het volgende:
Dat is wel fantastisch nieuws idd
[ afbeelding ]
Maar de volle mep zal ik er nimmer voor betalen.
Een ¤10 upgrade lijkt me wel puik.
quote:Op woensdag 9 april 2014 10:15 schreef wolfrolf het volgende:
Dat is wel fantastisch nieuws idd
[ afbeelding ]
Maar de volle mep zal ik er nimmer voor betalen.
Een ¤10 upgrade lijkt me wel puik.
Een next-gen F1quote:Op woensdag 9 april 2014 10:25 schreef Pheno het volgende:
Maar hoe zo geen racegames in de pijplijn? Driveclub komt eraan, The Crew komt in de herfst, en Codemasters zal vast met een F1 komen. En dan vergeet ik vast nog wat. Hoezo geen racegames
Over twee maanden gaat de shit weer los, hopelijk is er weer veel te doen op E3
Dat zou NOG puiker zijnquote:Op woensdag 9 april 2014 10:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]Toppie
Dat zal wel een PS+ game worden over een jaartje ofzo
Hier ook. 60 vind ik echter weer wat veel, max 40 wat mij betreft.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:38 schreef Jimbo het volgende:
TLOU ga ik denk ik wel halen voor de ps4
had er stiekem op gewacht, en daarom de ps3 versie niet gekocht.
idd, gewoon even uitzitten.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hier ook. 60 vind ik echter weer wat veel, max 40 wat mij betreft.
Jimbo is Slimbo!quote:Op woensdag 9 april 2014 10:38 schreef Jimbo het volgende:
TLOU ga ik denk ik wel halen voor de ps4
had er stiekem op gewacht, en daarom de ps3 versie niet gekocht.
Dit inderdaadquote:Op woensdag 9 april 2014 11:15 schreef Banaanensuiker het volgende:
Voor een overstapper van xbox naar playstation, zoals ik, is dit zeer goed nieuws.
wat was er gecensureerd dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 12:28 schreef Yi-Long het volgende:
Hopen dat TLOU dit keer ongecensureerd in de EU zal verschijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan met het afsluitende gevecht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:27 schreef Klonk het volgende:
Vraagje voor de infamous second spelers
Ben ik nou de enige dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan met het afsluitende gevecht?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
In multiplayer had je niet alle gore. Echt een heel erg gemis of zoquote:Op woensdag 9 april 2014 12:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat was er gecensureerd dan?
Edit: de multiplayer dus. /care! Multigayer is niet rullevant.Single player
_!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |