blij dat je dit nu even zegt, wou hem net gaan kijken.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Schijnt een spoiler in te zitten, dus be warned.
shareknop gebruikenquote:Op donderdag 10 april 2014 18:42 schreef RRuben het volgende:
Waar zijn die 15 min. Automatisch opgenomen gameplay als je het nodig hebt?schoot van onmogelijke afstand een heli uit de lucht met een rpg
en nu staat het niet tussen mn videos
Weeeh ik wil ookquote:Op donderdag 10 april 2014 20:26 schreef Maraca het volgende:
Woei. Heb mijn early access code voor FF binnen! Ben benieuwd of die het al doet
Vandaag geen tijd om het te checken.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:26 schreef Maraca het volgende:
Woei. Heb mijn early access code voor FF binnen! Ben benieuwd of die het al doet
ja maar hij neemt toch automatisch je gameplay op? ik wist nooit van te voren die zieke kill te makenquote:Op donderdag 10 april 2014 19:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
shareknop gebruiken
Had ik vorige keer ook, moet voor beeld die van mij ingedrukt houden... was t fout gegaanNet nu ik echt mn mooiste kill ooit in bf4 gemaakt had
ja dat wel, maar hij wist die buffer ook iets te vaak bij mijquote:Op donderdag 10 april 2014 21:20 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja maar hij neemt toch automatisch je gameplay op? ik wist nooit van te voren die zieke kill te maken
ja mooie praatjes van sony maar het werkt voor geen meter!quote:Op donderdag 10 april 2014 21:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja dat wel, maar hij wist die buffer ook iets te vaak bij mij0
Nice! Have fun, en hou ons op de hoogte. Ben benieuwd naar je ervaringen op PS4.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:26 schreef Maraca het volgende:
Hier graag nog reactie op. Ben benieuwd, dan weet ik hoe ik de game moet bestellen / downloaden.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Welke online pass?
(die zijn toch afgeschaft)
Ik heb de PS4 net, en nog niet echt een moment meegemaakt dat ik perse moet delen met de wereld in FIFA, maar hij neemt dus gewoon 15 minuten op. Zodra ik een goal maak, kan ik via de shareknop even die laatste 15 minuten terugkijken....quote:Op donderdag 10 april 2014 19:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
shareknop gebruiken
Had ik vorige keer ook, moet voor beeld die van mij ingedrukt houden... was t fout gegaanNet nu ik echt mn mooiste kill ooit in bf4 gemaakt had
Gaat alleen nog via je Facebook.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb de PS4 net, en nog niet echt een moment meegemaakt dat ik perse moet delen met de wereld in FIFA, maar hij neemt dus gewoon 15 minuten op. Zodra ik een goal maak, kan ik via de shareknop even die laatste 15 minuten terugkijken....
... kan ik dan gewoon de 30-40 seconden uit die footage 'knippen' en ergens uploaden? Kun je direct naar je YT-account uploaden? Of moet dat via Twitch of whatever? En moet je daar dan van te voren al een account hebben aangemaakt, of is die al automatisch aangemaakt en gekoppeld aan je PSN-account?
Ik vroeg het me al langer af, maar aangezien we het er nu toch over hebben, kan ik die n00b-vraagje meteen even stellen
Ja, hij was idd offline. Toen maar BF gespeeldquote:Op donderdag 10 april 2014 22:01 schreef Pheno het volgende:
Het is hier iig plat als een dubbeltje qua maintenance
Mja, hopelijk vanavond kunnen downloaden dan maar, ervanuitgaande dat er weer een flinke patch wacht. Ik kon de code wel invoeren in PSN, maar er gebeurde voor de rest niets.quote:Op vrijdag 11 april 2014 07:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, hij was idd offline. Toen maar BF gespeeld
Welke server?quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:19 schreef Pheno het volgende:
Het schijnt nu live te zijn, dus wie kan: enjoy. Ik kom er vanavond wel bij
Ik heb nog geen idee. Welke het drukst gaat zijn, het moet wel lollig worden natuurlijkquote:
Zodiark ftwquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee. Welke het drukst gaat zijn, het moet wel lollig worden natuurlijk
Ik vind het ook heel erg veel geld voor een Trails game.. Meer dan de helft van dat bedrag heb ik er niet voor over..quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:35 schreef rdwilbrink het volgende:
verbaas me erover dat sommige spellen zo duur zijn zoals angry birds. Maar trial fusion is ook erg duur http://www.bol.com/nl/p/t(...)t_2_9200000026071083
OMG dat is fucking duur man!quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:35 schreef rdwilbrink het volgende:
verbaas me erover dat sommige spellen zo duur zijn zoals angry birds. Maar trial fusion is ook erg duur http://www.bol.com/nl/p/t(...)t_2_9200000026071083
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |