Zondag werken ze niet hè?quote:Op zondag 6 april 2014 20:29 schreef Voorschrift het volgende:
Verdomde kutambtenaren.
Moge ze eeuwig branden in de hel met hun schamele werkethos en kutloontje.
Hun kennis aangaande de aanvoegende wijs volstaat dan wel weer,quote:Op zondag 6 april 2014 20:29 schreef Voorschrift het volgende:
Verdomde kutambtenaren.
Moge ze eeuwig branden in de hel met hun schamele werkethos en kutloontje.
Ik heb een aantal formulieren nodig van ze, maar dat duurt 6 tot 8 weken.quote:
Wellicht kunnen ze u ook instrueren over punten in plaats van komma's.quote:Op zondag 6 april 2014 20:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Hun kennis aangaande de aanvoegende wijs volstaat dan wel weer,
Kan dat allemaal niet online?quote:Op zondag 6 april 2014 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb een aantal formulieren nodig van ze, maar dat duurt 6 tot 8 weken.
Dat gaat niet werken, ik heb ze nodig binnen 3.
Zoals zovelen bij het loket te horen krijgen; njet.quote:
Heb je al een nieuwe baan eigenlijk?quote:Op zondag 6 april 2014 20:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoals zovelen bij het loket te horen krijgen; njet.
QWERTY-toetsenborden zijn nou eenmaal inferieur.quote:Op zondag 6 april 2014 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wellicht kunnen ze u ook instrueren over punten in plaats van komma's.
Een conclusie die ze waarschijnlijk delen bij de gemeenten, aangezien ze daar er ook niet mee weten te werken.quote:Op zondag 6 april 2014 20:34 schreef Reya het volgende:
[..]
QWERTY-toetsenborden zijn nou eenmaal inferieur.
Daar heb ik die formulieren voor nodig.quote:
We leven in een maatschappij waar directe bevrediging de norm is.quote:
eerst beffen, dan praten?quote:Op zondag 6 april 2014 20:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
We leven in een maatschappij waar directe bevrediging de norm is.
Jomanda vormde de intermediair?quote:Op zondag 6 april 2014 20:38 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
3-voud sms'te me net dat Voorschrift zijn baan kwijt is.
Hm, ik twijfel nog of dit gevat of smakeloos is.quote:Op zondag 6 april 2014 20:38 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
3-voud sms'te me net dat Voorschrift zijn baan kwijt is.
Niet op die manier vuilak!quote:
Jij begint over directe bevrediging en ik kan geen beter voorbeeld van directe bevrediging verzinnen....quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 6 april 2014 20:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar heb ik die formulieren voor nodig.
Maar ja, het is rond.
Ik zie niet in waarom niet.quote:Op zondag 6 april 2014 20:44 schreef Tem het volgende:
[..]
GefeliciteerdDat wordt dan niet meer lunchen zeker
Lekker voor je.quote:Op zondag 6 april 2014 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb een aantal formulieren nodig van ze, maar dat duurt 6 tot 8 weken.
Dat gaat niet werken, ik heb ze nodig binnen 3.
Gewoon maar zo'n miep een zure dag bezorgen morgen.quote:
Ik ga gelijk even een kijkje nemen.quote:Op zondag 6 april 2014 20:44 schreef Nautilus. het volgende:
Trouwens, Tem, aangezien je een filmliefhebber bent, zou je als je in de gelegenheid bent eens naar enola.be surfen. Dennis van Dessel schrijft erg leuke filmrecensies voor die internetpagina. Iedere zin die hij schrijft is goed.
'Rap' is een zeer rekbaar begrip wat dat betreft.quote:Op zondag 6 april 2014 21:20 schreef GSbrder het volgende:
De spoedaanvraag is de geinstitutionaliseerde versie van corruptie, natuurlijk.
Voor ¤ 47,05 kun je een ambtenaar omkopen om een beetje rap zijn werk te doen.
Enkel beunhazen vragen dergelijke grijpstuivers.quote:Op zondag 6 april 2014 21:20 schreef GSbrder het volgende:
Voor vorig jaar oktober moest ik voor 200 euro 5 minuten bij een willekeurige psychiater gaan zitten om mijn rijbewijs te kunnen verlengen omdat er een geel stickertje op de medicijnen die ik gebruik zit, het heeft niks met omkoping te maken, meer met inkomstenwerving.quote:Op zondag 6 april 2014 21:20 schreef GSbrder het volgende:
De spoedaanvraag is de geinstitutionaliseerde versie van corruptie, natuurlijk.
Paspoortschnabbelaars en rijbewijsgauwdieven.quote:Op zondag 6 april 2014 21:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Enkel beunhazen vragen dergelijke grijpstuivers.
Ik vind het echt geweldig hoe hij allerlei zijweggetjes inslaat, zonder dat het ten koste gaat van de leesbaarheid van het verhaal. Zijn stukken zijn tegelijkertijd vermakelijk en informatief. Wat dat betreft ben ik wel een beetje jaloers op hem.quote:Op zondag 6 april 2014 20:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ga gelijk even een kijkje nemen.
Deze even gelezen: http://www.enola.be/film/nu-in-de-zaal/22979:12-years-a-slave
Fijne recensie, inderdaad.
Ergens is het ook wel een juist principe dat geduld beloond moet worden.quote:Op zondag 6 april 2014 21:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voor vorig jaar oktober moest ik voor 200 euro 5 minuten bij een willekeurige psychiater gaan zitten om mijn rijbewijs te kunnen verlengen omdat er een geel stickertje op de medicijnen die ik gebruik zit, het heeft niks met omkoping te maken, meer met inkomstenwerving.
Ik heb deze tip even gestolenquote:Op zondag 6 april 2014 20:44 schreef Nautilus. het volgende:
Trouwens, Tem, aangezien je een filmliefhebber bent, zou je als je in de gelegenheid bent eens naar enola.be surfen. Dennis van Dessel schrijft erg leuke filmrecensies voor die internetpagina. Iedere zin die hij schrijft is goed.
Ik heb het nog nooit gedaan, Adam zkt. Eva en From Russia with love worden elke maandag aan de koffietafel besproken, dus ik moet wel bijblijven. Is dat vanavond?quote:
Herhalingen. From Russia With Love van morgen zag er ook weer veelbelovend uit.quote:Op zondag 6 april 2014 21:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan, Adam zkt. Eva en From Russia with love worden elke maandag aan de koffietafel besproken, dus ik moet wel bijblijven. Is dat vanavond?
Categorie Exotische Liefde?quote:Op zondag 6 april 2014 21:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Herhalingen. From Russia With Love van morgen zag er ook weer veelbelovend uit.
Mooi.quote:Op zondag 6 april 2014 21:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Herhalingen. From Russia With Love van morgen zag er ook weer veelbelovend uit.
Meer dat de moeder mee ging op de date van haar lelijke zoon met lelijke rus en toen zelf handtastelijk werd met die vrouw.quote:
Zoiets, maar dan met weer meer Brabanders.quote:
De situatie was dat ik eerst een eigen verklaring a 29.75 moest ophalen bij het gemeentehuis, die door mijn huisarts in moest laten vullen, en dat het CBR dan wel of niet zou beslissen of ik dan naar een(totaal onbekende) psychiater(a 180 euro) zou moeten gaan, die dan ook nog zou kunnen bepalen of ik gekeurd(mogelijk een eurotje of 60) zou moeten worden of ik wel fysiek in staat zou zijn om in een auto te rijden.quote:Op zondag 6 april 2014 21:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ergens is het ook wel een juist principe dat geduld beloond moet worden.
Tsja. Kut man.quote:Op zondag 6 april 2014 21:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De situatie was dat ik eerst een eigen verklaring a 29.75 moest ophalen bij het gemeentehuis, die door mijn huisarts in moest laten vullen, en dat het CBR dan wel of niet zou beslissen of ik dan naar een(totaal onbekende) psychiater zou moeten gaan, die dan ook nog zou kunnen bepalen of ik gekeurd zou moeten worden of ik wel fysiek in staat zou zijn om in een auto te rijden.
Uiteraard niet.quote:Op zondag 6 april 2014 21:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De situatie was dat ik eerst een eigen verklaring a 29.75 moest ophalen bij het gemeentehuis, die door mijn huisarts in moest laten vullen, en dat het CBR dan wel of niet zou beslissen of ik dan naar een(totaal onbekende) psychiater(a 180 euro) zou moeten gaan, die dan ook nog zou kunnen bepalen of ik gekeurd(mogelijk een eurotje of 60) zou moeten worden of ik wel fysiek in staat zou zijn om in een auto te rijden.
O.a. inderdaad.quote:
Ik heb een punten rijbewijs, en ben er nog geen kwijtgeraakt.quote:Op zondag 6 april 2014 21:32 schreef GSbrder het volgende:
Alle twijfelgevalletjes gewoon van de weg halen.
Scheelt files en ongelukken.
Ambtenaren.quote:Op zondag 6 april 2014 21:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De situatie was dat ik eerst een eigen verklaring a 29.75 moest ophalen bij het gemeentehuis, die door mijn huisarts in moest laten vullen, en dat het CBR dan wel of niet zou beslissen of ik dan naar een(totaal onbekende) psychiater(a 180 euro) zou moeten gaan, die dan ook nog zou kunnen bepalen of ik gekeurd(mogelijk een eurotje of 60) zou moeten worden of ik wel fysiek in staat zou zijn om in een auto te rijden.
Ik ook niet.quote:Op zondag 6 april 2014 21:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb een punten rijbewijs, en ben er nog geen kwijtgeraakt.
Oh, ben ik daar ook vanaf.quote:Op zondag 6 april 2014 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
Puntenrijbewijs kwam toch te vervallen na 5 jaar?
Vanwege mijn medicijnen geld mijn huidige rijbewijs maar voor twee jaar en moet dus voor 1 mei vervangen wordenquote:Op zondag 6 april 2014 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
Puntenrijbewijs kwam toch te vervallen na 5 jaar?
Goede investering dan, die lessen.quote:Op zondag 6 april 2014 21:36 schreef eriksd het volgende:
Ik heb denk ik 1000 km gereden in mijn leven. Alhoewel, 500 denk ik.
Nee ik bedoel 5 jaar na het behalen van je rijbewijs, niet na iedere verlenging uiteraard.quote:Op zondag 6 april 2014 21:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vanwege mijn medicijnen geld mijn huidige rijbewijs maar voor twee jaar en moet dus voor 1 mei vervangen worden
Yep, ik heb mijn rijbewijs twee jaar geleden weten te halen.quote:Op zondag 6 april 2014 21:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee ik bedoel 5 jaar na het behalen van je rijbewijs, niet na iedere verlenging uiteraard.
Daar ga ik al overheen binnen een week vaak, 1000 bedoel ik dan.quote:Op zondag 6 april 2014 21:36 schreef eriksd het volgende:
Ik heb denk ik 1000 km gereden in mijn leven. Alhoewel, 500 denk ik.
Naja dan heb je nog 3 jaar te gaan.quote:Op zondag 6 april 2014 21:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Yep, ik heb mijn rijbewijs twee jaar geleden weten te halen.
Nee, jij bent een feest met die dr oetker studies, wijkende haarlijn en nihilinkomen. Vieze proleet.quote:
Aan de inrichting te zien staat het te koop omdat de eigenaar van ouderdom is gestorven.quote:Op zondag 6 april 2014 21:46 schreef eriksd het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)45-2pp/omschrijving/
Wat een tof huis. Alleen die erfpacht
Wie maakt me wat: in plaats van als 23-jarige van januari tot juni werken voor de belastingdienst zoals jij, bolle fapcave-autist , kan ik met mijn subsidies en 10-urige werkweek er een onbekommerd studentenbestaan op nahouden en de feestneus uithangen.quote:Op zondag 6 april 2014 21:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, jij bent een feest met die dr oetker studies, wijkende haarlijn en nihilinkomen. Vieze proleet.
Maar met wijkende haargrens. HA!quote:Op zondag 6 april 2014 21:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie maakt me wat: in plaats van als 23-jarige van januari tot juni werken voor de belastingdienst zoals jij, bolle fapcave-autist , kan ik met mijn subsidies en 10-urige werkweek er een onbekommerd studentenbestaan op nahouden en de feestneus uithangen.
Kom kom, het is ook uw taak minstens 5 maanden te werken voor de staat.quote:Op zondag 6 april 2014 21:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie maakt me wat: in plaats van als 23-jarige van januari tot juni werken voor de belastingdienst zoals jij, bolle fapcave-autist , kan ik met mijn subsidies en 10-urige werkweek er een onbekommerd studentenbestaan op nahouden en de feestneus uithangen.
Geven de vrouwtjes geen kont om. Ha!quote:
quote:
Dat maakt niet uit, remlof heeft al advies gegeven op dat gebied.quote:
Krijg nog geld terug van de belastingdienst.quote:Op zondag 6 april 2014 21:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kom kom, het is ook uw taak minstens 5 maanden te werken voor de staat.
U bent immers een van onze posse.
Ik wou dat ik dat kon zeggen.quote:Op zondag 6 april 2014 21:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Krijg nog geld terug van de belastingdienst.
Gelukkig maar, ik tikte al bijna een loonheffing met drie nulletjes af.
Ach, ik ga over twee weken naar Portugal, dan is het zo weer op.quote:Op zondag 6 april 2014 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon zeggen.
Mijn teruggaaf was 0.
Het Siberie van Europa.quote:Op zondag 6 april 2014 21:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, ik ga over twee weken naar Portugal, dan is het zo weer op.
Het land waar, volgens remlof, geen straten waren, enkel zandpaden.
Gezien op de foto's van zijn broer.
Nice. Strandvakantie?quote:Op zondag 6 april 2014 21:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, ik ga over twee weken naar Portugal, dan is het zo weer op.
Het land waar, volgens remlof, geen straten waren, enkel zandpaden.
Gezien op de foto's van zijn broer.
Ja, maar zal ook wel wat cultuursnuiven worden.quote:
GS is meer een Harvey Specter dan kaal.quote:Op zondag 6 april 2014 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Maar soms worden ze verliefd op een kale vent. Jouw mazzel.
Nog wel.quote:Op zondag 6 april 2014 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
GS is meer een Harvey Specter dan kaal.
Ben ik al die tijd voorgelogen door vrouwen die me gerust wilden stellen.quote:Op zondag 6 april 2014 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Maar soms worden ze verliefd op een kale vent. Jouw mazzel.
Ik ben meer een Louis Litt.quote:
Welke plaats?quote:Op zondag 6 april 2014 21:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, maar zal ook wel wat cultuursnuiven worden.
Eind april zal het max. 25 graden zijn.
Ik zou een goede tv-presentator zijn.quote:
Dankje. Jij gaat voor coupe Mike Ross, is het niet?quote:Op zondag 6 april 2014 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
GS is meer een Harvey Specter dan kaal.
Dat bedoel ik. Ze vinden je lief.quote:Op zondag 6 april 2014 21:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben ik al die tijd voorgelogen door vrouwen die me gerust wilden stellen.
"Welnee GS, we zien er niks van, vrouwen letten daar niet op."
U lijkt me wel zo'n Gert-Jan Droge type.quote:Op zondag 6 april 2014 21:58 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik zou een goede tv-presentator zijn.
Categorie Rolf Wouters.
Wil ik wel zo'n ouderwets showballet.
Niet meer, ik laat het langer.quote:Op zondag 6 april 2014 21:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dankje. Jij gaat voor coupe Mike Ross, is het niet?
Da's wel een beetje een boevenhoofd hoor VS.quote:Op zondag 6 april 2014 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben meer een Louis Litt.
Als ik m'n haar kort knip tenminste, een monnik zou jaloers zijn.
Porto.quote:Op zondag 6 april 2014 21:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke plaats?
25 graden is goed te doen.
Ik heb het over het kapsel, ik lijk niet op Louis.quote:Op zondag 6 april 2014 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's wel een beetje een boevenhoofd hoor VS.
Louis Litt moet op een Jood lijken, dacht ik altijd.quote:Op zondag 6 april 2014 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's wel een beetje een boevenhoofd hoor VS.
Het is ook een boevenkapsel.quote:Op zondag 6 april 2014 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb het over het kapsel, ik lijk niet op Louis.
Hij zegt in een aflevering geloof ik dat hij z'n Rabbi moet inlichten over iets uit enthousiasme, dus het hint inderdaad wel naar een Joodse achtergrond.quote:Op zondag 6 april 2014 22:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Louis Litt moet op een Jood lijken, dacht ik altijd.
VS is meer Arisch.
Goed bezig.quote:
Neem je zo'n lok die je over je hoofd drapeert?quote:Op zondag 6 april 2014 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet meer, ik laat het langer.
Anders eindig ik als Louis.
Nee, maar het maskeert tenminste 1 inham.quote:Op zondag 6 april 2014 22:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neem je zo'n lok die je over je hoofd drapeert?
En je kruintje?quote:Op zondag 6 april 2014 22:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar het maskeert tenminste 1 inham.
Ik wel, als de tijd er rijp voor is.quote:Op zondag 6 april 2014 22:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neem je zo'n lok die je over je hoofd drapeert?
Die negeer ik maar.quote:
Was de eerste week van maart terug en moest 2 maanden wachten op de volgende reis.quote:Op zondag 6 april 2014 22:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed bezig.
Ben er ook wel weer aan toe.
Ronald de Boer heeft het aardig goed opgelost.quote:Op zondag 6 april 2014 22:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die negeer ik maar.
Desnoods maar een Jolingkje/Advocaatje op loslaten.
Hm er zijn meerdere mogelijkheden, maar transplantatie klinkt ook wel prima.quote:Op zondag 6 april 2014 22:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ronald de Boer heeft het aardig goed opgelost.
Dat lijkt me nou ook wel leuk. Maar Rolf is mijn jeugdheld. De vroege Rolf, dan.quote:Op zondag 6 april 2014 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
U lijkt me wel zo'n Gert-Jan Droge type.
U bent geen gever?quote:
Alopecia androgenetica is niet zo schadelijk voor de gezondheid als morbide obesitas.quote:Op zondag 6 april 2014 22:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm er zijn meerdere mogelijkheden, maar transplantatie klinkt ook wel prima.
Hoewel, tegen die tijd boeit het me waarschijnlijk niet meer, een slecht bankierskapsel past wel bij de functie. Ik verbaas me erover hoeveel "jongeren" tegenwoordig vroeg haar verliezen.
Twee maanden is eigenlijk net te lang.quote:Op zondag 6 april 2014 22:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Was de eerste week van maart terug en moest 2 maanden wachten op de volgende reis.
Klopt. Maar als ik terug ben uit Portugal hoef ik nog maar 3 weken totdat ik naar de UAE ga.quote:Op zondag 6 april 2014 22:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Twee maanden is eigenlijk net te lang.
Hm, helaas staat hij echter 1-1 als we salaris meerekenen.quote:Op zondag 6 april 2014 22:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alopecia androgenetica is niet zo schadelijk voor de gezondheid als morbide obesitas.
Jij en ik 1 - eriksd 0.
Laatste keer dat ik VS zag had hij zijn dekbed opgegeten.quote:Op zondag 6 april 2014 22:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alopecia androgenetica is niet zo schadelijk voor de gezondheid als morbide obesitas.
Jij en ik 1 - eriksd 0.
Nee, dan staat hij ver voor inderdaad.quote:Op zondag 6 april 2014 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, helaas staat hij echter 1-1 als we salaris meerekenen.
Gelukkig ben ik op kantoor nog altijd redelijk slank, iedereen in de industrie heeft een welvaartsbuik.quote:Op zondag 6 april 2014 22:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik VS zag had hij zijn dekbed opgegeten.
Maargoed, rond is ook een lijn.
Oké, nu moet je niet gaan overdrijven.quote:Op zondag 6 april 2014 22:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Maar als ik terug ben uit Portugal hoef ik nog maar 3 weken totdat ik naar de UAE ga.
Met de trein?quote:Op zondag 6 april 2014 22:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oké, nu moet je niet gaan overdrijven.
Ik ga eind mei naar immer pittoreske Noord-Duitsland.
Hamburgers eten?quote:Op zondag 6 april 2014 22:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oké, nu moet je niet gaan overdrijven.
Ik ga eind mei naar immer pittoreske Noord-Duitsland.
Ik evenaar hem bijna, alleen hij groeit veel sneller qua salaris, de vlerk.quote:Op zondag 6 april 2014 22:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dan staat hij ver voor inderdaad.
Ik denk dat mijn salarisgroei gigantisch gaat zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 22:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik evenaar hem bijna, alleen hij groeit veel sneller qua salaris, de vlerk.
Hihoe.quote:
Dat mag ik hopen, die vergoeding die je hier hebt gepost ooit is nogal een bitchslap.quote:Op zondag 6 april 2014 22:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn salarisgroei gigantisch gaat zijn.
Althans, het eerste jaar moet er een verdubbeling in zitten t.o.v. mijn stagevergoeding.
De een leeft van zijn salaris, de ander doet het met toeslagen.quote:Op zondag 6 april 2014 22:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, die vergoeding die je hier hebt gepost ooit is nogal een bitchslap.
Ik ben wel bereid mezelf op te offeren voor het vertrek van remlof, dus mijn stem heb je.quote:Op zondag 6 april 2014 22:14 schreef eriksd het volgende:
Eigenlijk moeten we filteren in de SC. Iedereen met een eigen huis mag posten. Wie is voor?
Telt huren ook?quote:Op zondag 6 april 2014 22:14 schreef eriksd het volgende:
Eigenlijk moeten we filteren in de SC. Iedereen met een eigen huis mag posten. Wie is voor?
Eens. Als we dan ook nog als eis stellen dat je een relatie moet hebben mag alleen Tem hier blijven.quote:Op zondag 6 april 2014 22:14 schreef eriksd het volgende:
Uiteraard.quote:
Wetende dat jij mede profiteert van mijn afdrachten doet me echter goed, beter jou dan al die kanslozen. Faith in government restored, soort van.quote:Op zondag 6 april 2014 22:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De een leeft van zijn salaris, de ander doet het met toeslagen.
Ter vervanging lijkt me levenservaring ook een prima voorwaarde, mogen remlof en Tem elkaar gezelschap houden.quote:Op zondag 6 april 2014 22:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eens. Als we dan ook nog als eis stellen dat je een relatie moet hebben mag alleen Tem hier blijven.
Dan ben ik voor.quote:
Geweldig! Zit je dan met 40 jaar levenservaring op 40 m2 in een kansenwijk.quote:Op zondag 6 april 2014 22:16 schreef waht het volgende:
[..]
Ter vervanging lijkt me levenservaring ook een prima voorwaarde, mogen remlof en Tem elkaar gezelschap houden.
Zeg hee. En ik dan?quote:Op zondag 6 april 2014 22:16 schreef waht het volgende:
[..]
Ter vervanging lijkt me levenservaring ook een prima voorwaarde, mogen remlof en Tem elkaar gezelschap houden.
Gandhi had ook niks, en kijk hoe wijs die was.quote:Op zondag 6 april 2014 22:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geweldig! Zit je dan met 40 jaar levenservaring op 40 m2 in een kansenwijk.
Disana is godse oud man.quote:
Jij hebt stemrecht. Geloof ik.quote:
De Gandhi van Fok.quote:Op zondag 6 april 2014 22:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gandhi had ook niks, en kijk hoe wijs die was.
Hij weet alles van economie, politiek, de wereld en ethiek.quote:
Je vergeet de man die jou als een zoon beschouwt: betyar.quote:Op zondag 6 april 2014 22:16 schreef waht het volgende:
[..]
Brabant is sowieso uitgesloten van deelname, omdat Brabant.quote:Op zondag 6 april 2014 22:24 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Je vergeet de manneke jou als een zoon beschouwt: betyar.
En Disana.quote:Op zondag 6 april 2014 22:16 schreef waht het volgende:
[..]
Der Untergang heb ik meermaals bekeken, de gelijkenis met deze slowchat is altijd weer hartverwarmend.quote:Op zondag 6 april 2014 22:23 schreef KoosVogels het volgende:
Je zou maar de secretaresse van Hitler zijn.
Heette die niet Fraulein Trudl ofzo?quote:Op zondag 6 april 2014 22:25 schreef waht het volgende:
[..]
Der Untergang heb ik meermaals bekeken, de gelijkenis met deze slowchat is altijd weer hartverwarmend.
Want velen hier hebben een rukbunker?quote:Op zondag 6 april 2014 22:25 schreef waht het volgende:
[..]
Der Untergang heb ik meermaals bekeken, de gelijkenis met deze slowchat is altijd weer hartverwarmend.
Zolder.quote:
Exact, en velen sturen denkbeeldige tankdivisies aan.quote:
Oké, huizenbezitters met een relatie en/of levenservaring die zaken niet zo serieus nemen. Mensen met een maaivoet en bocheltje zijn sowieso uitgesloten, net als mensen met de drang acht A4'tjes aan gewauwel bij iedere post neer te pennen.quote:Op zondag 6 april 2014 22:31 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Da's gewoon een lul. Neemt alles veel te serieus.
Hij gaf laatst aan van wel.quote:
Who cares?quote:
En ik ben de charmante held?quote:Op zondag 6 april 2014 22:48 schreef Nautilus. het volgende:
GSBrder sterft op pagina 40. Hij valt met een haarfohn in bad.
Beetje afgezaagd.quote:Op zondag 6 april 2014 22:48 schreef Nautilus. het volgende:
GSBrder sterft op pagina 40. Hij valt met een haarfohn in bad.
Heeft uw slapeloosheid al zo snel tot wanen geleid?quote:Op zondag 6 april 2014 22:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Oké, huizenbezitters met een relatie en/of levenservaring die zaken niet zo serieus nemen. Mensen met een maaivoet en bocheltje zijn sowieso uitgesloten, net als mensen met de drang acht A4'tjes aan gewauwel bij iedere post neer te pennen.
Die slapeloosheid is al twee jaar aan de gang.quote:Op zondag 6 april 2014 22:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Heeft uw slapeloosheid al zo snel tot wanen geleid?
Dat is ook zo. Het is veel moeilijker om drie zinnen normaal Nederlands te schrijven op een internetforum, zo bewijs jij dagelijks.quote:
Nee, dan bloggen en jezelf afhengsten op het libertarisme. Daar wordt de wereld beter van.quote:Op zondag 6 april 2014 22:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Exact. In regionale journalistiek bewijzen de echt groten zich pas.
Dat is een koud kunstje voor du_ke.quote:Op zondag 6 april 2014 22:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Lezers boeien met oorlog, liefde, en tragiek. Dat kan iedereen. Maar probeer maar eens lezers te boeien met de subsidieaanvraag van de lokale postduifvereniging.
Waar is dat boek van je dan, depri-man?quote:Op zondag 6 april 2014 23:02 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Het is veel moeilijker om drie zinnen normaal Nederlands te schrijven op een internetforum, zo bewijs jij dagelijks.
Aanzienlijk.quote:Op zondag 6 april 2014 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dan bloggen en jezelf afhengsten op het libertarisme. Daar wordt de wereld beter van.
Stuurt hij de briefjes met "Aanvraag voldoet niet aan de vormvereisten als kenbaar gemaakt in..." naar de arme duivenmelkers?quote:
Hou toch je bek.quote:Op zondag 6 april 2014 22:31 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Da's gewoon een lul. Neemt alles veel te serieus.
Over een jaar of 40 zal er op elke plaats waar ik mij heb staan afhengsten op het libertarisme een gedenkplaquette worden opgehangen.quote:Op zondag 6 april 2014 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dan bloggen en jezelf afhengsten op het libertarisme. Daar wordt de wereld beter van.
Beetje de boeken van Mises swaffelen.quote:Op zondag 6 april 2014 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo lang de bottom line maar is dat de subsidiekraan dicht zit.quote:Op zondag 6 april 2014 23:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Stuurt hij de briefjes met "Aanvraag voldoet niet aan de vormvereisten als kenbaar gemaakt in..." naar de arme duivenmelkers?
Nice.quote:
De wethouder hier komt niet meer terug vanwege de lokale toeterclub of iets accurater de speel-o-theekquote:
Libertariër in hart en nieren, kunnen we wel stellen.quote:Op zondag 6 april 2014 23:09 schreef waht het volgende:
[..]
Zo lang de bottom line maar is dat de subsidiekraan dicht zit.
Een beschrijving van gebeurtenissen op het werk en na het werk vind ik veel interessanter dan een saai rotboek over oorlog, liefde en tragiek.quote:Op zondag 6 april 2014 22:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Lezers boeien met oorlog, liefde, en tragiek. Dat kan iedereen. Maar probeer maar eens lezers te boeien met de subsidieaanvraag van de lokale postduifvereniging.
Ik ook. Literatuur is de nieuwe lectuur, en vice versa.quote:Op zondag 6 april 2014 23:13 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Een beschrijving van gebeurtenissen op het werk en na het werk vind ik veel interessanter dan een saai rotboek over oorlog, liefde en tragiek.
Martin Scorsese ging u voor.quote:Op zondag 6 april 2014 23:13 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Een beschrijving van gebeurtenissen op het werk en na het werk vind ik veel interessanter dan een saai rotboek over oorlog, liefde en tragiek.
Ik kan geen vrij vragen van mijn werk.quote:Op zndag 6 april 2014 23:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar is dat boek van je dan, depri-man?
Dat bedoel ik niet. Panorama is lectuur. Maar het is veel moeilijker om een hard boiled verhaal te construeren dan om ieder vallend blad te beschrijven.quote:Op zondag 6 april 2014 23:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ook. Literatuur is de nieuwe lectuur, en vice versa.
Ongetwijfeld. Vooralsnog blijf ik altijd steken bij een goede eerste zin.quote:Op zondag 6 april 2014 23:27 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Panorama is lectuur. Maar het is veel moeilijker om een hard boiled verhaal te construeren dan om ieder vallend blad te beschrijven.
De bankiers van vandaag moeten het met crystal meth doen, de bezuinigingen hakken er flink in.quote:Op zondag 6 april 2014 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Voorschrift tijdens zijn lunch met de bankdirecteur.
Ik heb dat vooral in het uitgaansleven.quote:Op zondag 6 april 2014 23:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Vooralsnog blijf ik altijd steken bij een goede eerste zin.
Daar begin ik meestal aan de bar met "mag ik een biertje".quote:Op zondag 6 april 2014 23:41 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral in het uitgaansleven.
Elk epos heeft een eerste zin.quote:Op zondag 6 april 2014 23:41 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral in het uitgaansleven.
Arme Voorschrift, krijg je ingevallen wangetjes van.quote:Op zondag 6 april 2014 23:37 schreef waht het volgende:
[..]
De bankiers van vandaag moeten het met crystal meth doen, de bezuinigingen hakken er flink in.
Moet voldoende zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar begin ik meestal aan de bar met "mag ik een biertje".
Geen tanden hebben kan in de gayscene dan weer als pluspunt worden gezien.quote:Op zondag 6 april 2014 23:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Arme Voorschrift, krijg je ingevallen wangetjes van.
Dan wordt het nooit evolutionair opgelost. Ik moet gewoon maximaal "profiteren" van alle nadelen die mijn genetische code mij biedt, zodat er optimale natuurlijke selectie op kan treden. Geen probleem met een aanzienlijke kans op kinderen vier maand per jaar een grote bron van snot, slijm en bloed uit de meest ondenkbare lichaamsopeningen zijn? I'm your man.quote:Op zondag 6 april 2014 23:56 schreef monkyyy het volgende:
Ga naar de huisarts jongeman. Die fixen het zo voor je.
Ik heb liever bovenmodale artsen.quote:Op zondag 6 april 2014 23:57 schreef betyar het volgende:
Artsen zouden maximaal modaal mogen verdienen.
Hm, dat heb ik nog nooit gezien, maar al wel genoeg coke.quote:Op zondag 6 april 2014 23:37 schreef waht het volgende:
[..]
De bankiers van vandaag moeten het met crystal meth doen, de bezuinigingen hakken er flink in.
Alsof goed geschoolden voor max modaal aan de slag gaan hun hele leven.quote:
Moreel besef.quote:Op maandag 7 april 2014 00:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof goed geschoolden voor max modaal aan de slag gaan hun hele leven.
Hebben lassers ook last van.quote:Op maandag 7 april 2014 00:02 schreef Pokkelmans het volgende:
De artsen die ik ken werken zich uit de naad met onregelmatige werktijden, hebben onvoorstelbare verantwoordelijkheden, en maken de meest bizarre dingen mee. Als er íemand recht heeft op topsalarissen, dan zijn zij het wel.
Man, ik ben in m'n begin 20'er jaren en zit er al overheen, wat denk je wel niet voor rest van onze levens?quote:
Als die Polen verkeerd lassen, gaat er niemand dood.quote:
Daarom ben jij ook een klootzakje.quote:Op maandag 7 april 2014 00:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Man, ik ben in m'n begin 20'er jaren en zit er al overheen, wat denk je wel niet voor rest van onze levens?
Kom op zeg, moreel besef, my ass.
quote:Op maandag 7 april 2014 00:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als die Polen verkeerd lassen, gaat er niemand dood.
Net als jij, want je tikt per jaar meer aan dan modaal.quote:
Er zijn echter meer mensen die een mooie lasnaad kunnen zetten dan die een tumor kunnen verwijderen.quote:
Volgens die wijze van redeneren zou ik zo ongeveer moeder Theresa zijn.quote:Op maandag 7 april 2014 00:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net als jij, want je tikt per jaar meer aan dan modaal.
Be that as it may, de goedzakken kunnen amper rondkomen dus de keuze is snel gemaakt.quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 00:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net als jij, want je tikt per jaar meer aan dan modaal.
Geen problemen mee hier hoor.quote:Op maandag 7 april 2014 00:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Be that as it may, de goedzakken kunnen amper rondkomen dus de keuze is snel gemaakt.
Studenten zouden natuurlijk een modaal salaris moeten krijgen om te kunnen studeren.quote:Op maandag 7 april 2014 00:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Volgens die wijze van redeneren zou ik zo ongeveer moeder Theresa zijn.
Zoals GS al aanstipte, jij werkt ook niet voor modaal. Volgens je eigen definitie zou je dus net zo'n hufter zijn als artsen en wat dan ook.quote:
De opleiding lassen is gelijk aan de opleiding neurochirurgie.quote:Op maandag 7 april 2014 00:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Er zijn echter meer mensen die een mooie lasnaad kunnen zetten dan die een tumor kunnen verwijderen.
Het zijn net mensen.quote:Op maandag 7 april 2014 00:09 schreef De_Guidance het volgende:
Sommige artsen zijn heel tof, sommige artsen zijn niet zo tof.
Er zijn dan ook weken bij waar ik meer werk dan ontspan.quote:Op maandag 7 april 2014 00:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoals GS al aanstipte, jij werkt ook niet voor modaal. Volgens je eigen definitie zou je dus net zo'n hufter zijn als artsen en wat dan ook.
Zou dat bij artsen ook niet het geval zijn?quote:Op maandag 7 april 2014 00:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Er zijn dan ook weken bij waar ik meer werk dan ontspan.
Welkom in onze wereld, waar ontspannen sowieso geen optie is, wellicht 25 dagen in het jaar, als je mazzel hebt.quote:Op maandag 7 april 2014 00:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Er zijn dan ook weken bij waar ik meer werk dan ontspan.
En bij het specialiseren ook nog hopen dat je wordt toegelaten op één van de weinige opleidingsplaatsen van het specialisme naar je gading. Alle relevante vakkennis dient op peil te worden gehouden door vakliteratuur door te blijven nemen tot aan je pensioen, en af en toe eens een conferentie bijwonen om bij te worden gepraat door de pioniers en de experts in het lasspecialisme van jouw keuze.quote:Op maandag 7 april 2014 00:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De opleiding lassen is gelijk aan de opleiding neurochirurgie.
Eerst moet je 6 jaar lang de basis beginselen van het lassen leren. Daarna moet je specialiseren, van links naar rechts de naad leggen, of van rechts naar links. Maar alleen theoretisch! Dit duurt ook ruim 6 jaar.
Daarna mag je alleen aanwezig zijn als er gelast wordt, over de schouder kijkend bij een ervaren lasser, zo'n twee jaar. Dan eindelijk, als je een jaar of 35 bent, mag je je echte lasklus doen. En je mag dan alleen modaal verdienen.
Een prima afspraak.quote:Op maandag 7 april 2014 00:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wel als je het inbouwt in het financiële systeem.
Geld is ook slechts een afspraak.
Dan mogen wij wel voedselbonnen krijgen.quote:Op maandag 7 april 2014 00:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een prima afspraak.
Of wil je straks een blikje cola kopen in ruil voor 'karmapunten'?
Ik geef geen waardeoordelen, ik bespreek enkel de opties.quote:Op maandag 7 april 2014 00:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een prima afspraak.
Of wil je straks een blikje cola kopen in ruil voor 'karmapunten'?
Ligt eraan welke tak je kiest.quote:Op maandag 7 april 2014 00:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zou dat bij artsen ook niet het geval zijn?
quote:Op maandag 7 april 2014 00:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welkom in onze wereld, waar ontspannen sowieso geen optie is, wellicht 25 dagen in het jaar, als je mazzel hebt.
Mafklapper.
Een lasser?quote:Op maandag 7 april 2014 00:12 schreef betyar het volgende:
Het Jeroen Bosch ziekenhuis. Met mijn knie, wat een drama. Onderzoeken, operaties en veel afspraken. Ik ga naar zo'n zzp'er en die zag door middel van een simpele echo wat er mis was.
De opties moeten wel het bespreken waard zijn he?quote:Op maandag 7 april 2014 00:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik geef geen waardeoordelen, ik bespreek enkel de opties.
Jij denkt dat thuiswerken in je schuurtje lekker thuis minder relaxed is dan constant deadlines van zeikende cliënten aan de lijn, waar het niet om een kastje van 100 euro gaat maar om contracten van tienduizenden danwel miljoenen euro's?quote:
Yep. Achterlijke loonslaaf dat je bent.quote:Op maandag 7 april 2014 00:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij denkt dat thuiswerken in je schuurtje lekker thuis minder relaxed is dan constant deadlines van zeikende cliënten aan de lijn, waar het niet om een kastje van 100 euro gaat maar om contracten van tienduizenden danwel miljoenen euro's?
Gevoelige onderwerpen voor rechtsliberale hartjes taboe verklaren lost ook niks op.quote:Op maandag 7 april 2014 00:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De opties moeten wel het bespreken waard zijn he?
Wat jij wilt.quote:Op maandag 7 april 2014 00:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep. Achterlijke loonslaaf dat je bent.
Ik heb al luttele uurtjes een wereld zonder geld besproken.quote:Op maandag 7 april 2014 00:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gevoelige onderwerpen voor rechtsliberale hartjes taboe verklaren lost ook niks op.
Het zijn net mensen, die artsen.quote:
In je vorige post kan een normaal denkend persoon zien in wat voor bekrompen wereld jij leeft.quote:
Ik was er niet bij he.quote:Op maandag 7 april 2014 00:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb al luttele uurtjes een wereld zonder geld besproken.
Conclusie; het lost niets op, je verplaatst het probleem.
Neuh, ik heb alle respect voor ondernemers en ZZP'ers, derhalve zal ik betyar niet afbranden.quote:
Zonde. Was weer smullen.quote:
Een bekrompen wereld die jouw machines financiert waardoor jij je gezin kan onderhouden.quote:Op maandag 7 april 2014 00:17 schreef betyar het volgende:
[..]
In je vorige post kan een normaal denkend persoon zien in wat voor bekrompen wereld jij leeft.
Die in het JB Ziekenhuis niet, omdat ze bij jou het probleem niet zagen?quote:Op maandag 7 april 2014 00:18 schreef betyar het volgende:
Het zijn net mensen, die artsen.Hij toevallig wel.
Wat een gekke reden om respect te hebben voor iemand.quote:Op maandag 7 april 2014 00:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, ik heb alle respect voor ondernemers en ZZP'ers, derhalve zal ik betyar niet afbranden.
Zit geen centje van de bank in mijn bedrijf.quote:Op maandag 7 april 2014 00:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een bekrompen wereld die jouw machines financiert waardoor jij je gezin kan onderhouden.
Waarom?quote:Op maandag 7 april 2014 00:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat een gekke reden om respect te hebben voor iemand.
Laatste keer dat ik checkte zat je nog op te scheppen over je hypotheek.quote:Op maandag 7 april 2014 00:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Zit geen centje van de bank in mijn bedrijf.
En als lasser sta je eigenlijk 24/7 op standby, word je om half 4 je bed uitgebeld om een stuk tuinmeubulair te lassen, dat is wekelijkse kost.quote:Op maandag 7 april 2014 00:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En bij het specialiseren ook nog hopen dat je wordt toegelaten op één van de weinige opleidingsplaatsen van het specialisme naar je gading. Alle relevante vakkennis dient op peil te worden gehouden door vakliteratuur door te blijven nemen tot aan je pensioen, en af en toe eens een conferentie bijwonen om bij te worden gepraat door de pioniers en de experts in het lasspecialisme van jouw keuze.
Nee. In de tijd dat interessante onderwerpen nog een apart topic kregen.quote:
Geen idee, ik zou het op andere dingen baseren.quote:
Want jouw mening van waarop jij het zou baseren is een guideline of wat?quote:Op maandag 7 april 2014 00:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou het op andere dingen baseren.
Meer inhoudelijk, wat voor werk bijvoorbeeld en ook wat persoonlijke eigenschappen erbij betrekken.
Opereren ook.quote:Op maandag 7 april 2014 00:21 schreef GSbrder het volgende:
Uiteindelijk is lassen ook gewoon een trucje.
Net zoals schoonmaken. Vast stressvol en zwaar, maar een trucje dat ze ook Pakistanen zonder opleiding kunnen leren.
Zo lust ik er ook nog wel een paar. Daarnaast is mijn schuur compleet buiten de hypotheek om gebouwd. Dus nee, er zit geen cent van de bank in mijn bedrijf.quote:Op maandag 7 april 2014 00:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik checkte zat je nog op te scheppen over je hypotheek.
Je werkte thuis toch?
Voor opereren heb je geloof ik wel een opleiding nodig.quote:
Staat het op je grond?quote:Op maandag 7 april 2014 00:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo lust ik er ook nog wel een paar. Daarnaast is mijn schuur compleet buiten de hypotheek om gebouwd. Dus nee, er zit geen cent van de bank in mijn bedrijf.
Staat jouw pc waar je website op draait in je schuur?quote:Op maandag 7 april 2014 00:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo lust ik er ook nog wel een paar. Daarnaast is mijn schuur compleet buiten de hypotheek om gebouwd. Dus nee, er zit geen cent van de bank in mijn bedrijf.
Als het op z'n grond staat is het van de bank, punt.quote:Op maandag 7 april 2014 00:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Staat jouw pc waar je website op draait in je schuur?
Vandaar die zure taal, het is vast koud in zo'n tochtige garage.
Alinea 1, nee zeg ik dat?quote:Op maandag 7 april 2014 00:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Want jouw mening van waarop jij het zou baseren is een guideline of wat?
Als ik zeg dat ik ZZP'ers en ondernemers respecteer wil dat niet zeggen dat ik de rest van hem niet respecteer, gij blindsighted persoontje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |