Ben ik al die tijd voorgelogen door vrouwen die me gerust wilden stellen.quote:Op zondag 6 april 2014 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Maar soms worden ze verliefd op een kale vent. Jouw mazzel.
Ik ben meer een Louis Litt.quote:
Welke plaats?quote:Op zondag 6 april 2014 21:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, maar zal ook wel wat cultuursnuiven worden.
Eind april zal het max. 25 graden zijn.
Ik zou een goede tv-presentator zijn.quote:
Dankje. Jij gaat voor coupe Mike Ross, is het niet?quote:Op zondag 6 april 2014 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
GS is meer een Harvey Specter dan kaal.
Dat bedoel ik. Ze vinden je lief.quote:Op zondag 6 april 2014 21:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben ik al die tijd voorgelogen door vrouwen die me gerust wilden stellen.
"Welnee GS, we zien er niks van, vrouwen letten daar niet op."
U lijkt me wel zo'n Gert-Jan Droge type.quote:Op zondag 6 april 2014 21:58 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik zou een goede tv-presentator zijn.
Categorie Rolf Wouters.
Wil ik wel zo'n ouderwets showballet.
Niet meer, ik laat het langer.quote:Op zondag 6 april 2014 21:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dankje. Jij gaat voor coupe Mike Ross, is het niet?
Da's wel een beetje een boevenhoofd hoor VS.quote:Op zondag 6 april 2014 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben meer een Louis Litt.
Als ik m'n haar kort knip tenminste, een monnik zou jaloers zijn.
Porto.quote:Op zondag 6 april 2014 21:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke plaats?
25 graden is goed te doen.
Ik heb het over het kapsel, ik lijk niet op Louis.quote:Op zondag 6 april 2014 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's wel een beetje een boevenhoofd hoor VS.
Louis Litt moet op een Jood lijken, dacht ik altijd.quote:Op zondag 6 april 2014 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's wel een beetje een boevenhoofd hoor VS.
Het is ook een boevenkapsel.quote:Op zondag 6 april 2014 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb het over het kapsel, ik lijk niet op Louis.
Hij zegt in een aflevering geloof ik dat hij z'n Rabbi moet inlichten over iets uit enthousiasme, dus het hint inderdaad wel naar een Joodse achtergrond.quote:Op zondag 6 april 2014 22:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Louis Litt moet op een Jood lijken, dacht ik altijd.
VS is meer Arisch.
Goed bezig.quote:
Neem je zo'n lok die je over je hoofd drapeert?quote:Op zondag 6 april 2014 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet meer, ik laat het langer.
Anders eindig ik als Louis.
Nee, maar het maskeert tenminste 1 inham.quote:Op zondag 6 april 2014 22:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neem je zo'n lok die je over je hoofd drapeert?
En je kruintje?quote:Op zondag 6 april 2014 22:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar het maskeert tenminste 1 inham.
Ik wel, als de tijd er rijp voor is.quote:Op zondag 6 april 2014 22:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neem je zo'n lok die je over je hoofd drapeert?
Die negeer ik maar.quote:
Was de eerste week van maart terug en moest 2 maanden wachten op de volgende reis.quote:Op zondag 6 april 2014 22:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed bezig.
Ben er ook wel weer aan toe.
Ronald de Boer heeft het aardig goed opgelost.quote:Op zondag 6 april 2014 22:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die negeer ik maar.
Desnoods maar een Jolingkje/Advocaatje op loslaten.
Hm er zijn meerdere mogelijkheden, maar transplantatie klinkt ook wel prima.quote:Op zondag 6 april 2014 22:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ronald de Boer heeft het aardig goed opgelost.
Dat lijkt me nou ook wel leuk. Maar Rolf is mijn jeugdheld. De vroege Rolf, dan.quote:Op zondag 6 april 2014 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
U lijkt me wel zo'n Gert-Jan Droge type.
U bent geen gever?quote:
Alopecia androgenetica is niet zo schadelijk voor de gezondheid als morbide obesitas.quote:Op zondag 6 april 2014 22:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm er zijn meerdere mogelijkheden, maar transplantatie klinkt ook wel prima.
Hoewel, tegen die tijd boeit het me waarschijnlijk niet meer, een slecht bankierskapsel past wel bij de functie. Ik verbaas me erover hoeveel "jongeren" tegenwoordig vroeg haar verliezen.
Twee maanden is eigenlijk net te lang.quote:Op zondag 6 april 2014 22:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Was de eerste week van maart terug en moest 2 maanden wachten op de volgende reis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |