De situatie was dat ik eerst een eigen verklaring a 29.75 moest ophalen bij het gemeentehuis, die door mijn huisarts in moest laten vullen, en dat het CBR dan wel of niet zou beslissen of ik dan naar een(totaal onbekende) psychiater(a 180 euro) zou moeten gaan, die dan ook nog zou kunnen bepalen of ik gekeurd(mogelijk een eurotje of 60) zou moeten worden of ik wel fysiek in staat zou zijn om in een auto te rijden.quote:Op zondag 6 april 2014 21:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ergens is het ook wel een juist principe dat geduld beloond moet worden.
Tsja. Kut man.quote:Op zondag 6 april 2014 21:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De situatie was dat ik eerst een eigen verklaring a 29.75 moest ophalen bij het gemeentehuis, die door mijn huisarts in moest laten vullen, en dat het CBR dan wel of niet zou beslissen of ik dan naar een(totaal onbekende) psychiater zou moeten gaan, die dan ook nog zou kunnen bepalen of ik gekeurd zou moeten worden of ik wel fysiek in staat zou zijn om in een auto te rijden.
Uiteraard niet.quote:Op zondag 6 april 2014 21:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De situatie was dat ik eerst een eigen verklaring a 29.75 moest ophalen bij het gemeentehuis, die door mijn huisarts in moest laten vullen, en dat het CBR dan wel of niet zou beslissen of ik dan naar een(totaal onbekende) psychiater(a 180 euro) zou moeten gaan, die dan ook nog zou kunnen bepalen of ik gekeurd(mogelijk een eurotje of 60) zou moeten worden of ik wel fysiek in staat zou zijn om in een auto te rijden.
O.a. inderdaad.quote:
Ik heb een punten rijbewijs, en ben er nog geen kwijtgeraakt.quote:Op zondag 6 april 2014 21:32 schreef GSbrder het volgende:
Alle twijfelgevalletjes gewoon van de weg halen.
Scheelt files en ongelukken.
Ambtenaren.quote:Op zondag 6 april 2014 21:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De situatie was dat ik eerst een eigen verklaring a 29.75 moest ophalen bij het gemeentehuis, die door mijn huisarts in moest laten vullen, en dat het CBR dan wel of niet zou beslissen of ik dan naar een(totaal onbekende) psychiater(a 180 euro) zou moeten gaan, die dan ook nog zou kunnen bepalen of ik gekeurd(mogelijk een eurotje of 60) zou moeten worden of ik wel fysiek in staat zou zijn om in een auto te rijden.
Ik ook niet.quote:Op zondag 6 april 2014 21:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb een punten rijbewijs, en ben er nog geen kwijtgeraakt.
Oh, ben ik daar ook vanaf.quote:Op zondag 6 april 2014 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
Puntenrijbewijs kwam toch te vervallen na 5 jaar?
Vanwege mijn medicijnen geld mijn huidige rijbewijs maar voor twee jaar en moet dus voor 1 mei vervangen wordenquote:Op zondag 6 april 2014 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
Puntenrijbewijs kwam toch te vervallen na 5 jaar?
Goede investering dan, die lessen.quote:Op zondag 6 april 2014 21:36 schreef eriksd het volgende:
Ik heb denk ik 1000 km gereden in mijn leven. Alhoewel, 500 denk ik.
Nee ik bedoel 5 jaar na het behalen van je rijbewijs, niet na iedere verlenging uiteraard.quote:Op zondag 6 april 2014 21:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vanwege mijn medicijnen geld mijn huidige rijbewijs maar voor twee jaar en moet dus voor 1 mei vervangen worden
Yep, ik heb mijn rijbewijs twee jaar geleden weten te halen.quote:Op zondag 6 april 2014 21:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee ik bedoel 5 jaar na het behalen van je rijbewijs, niet na iedere verlenging uiteraard.
Daar ga ik al overheen binnen een week vaak, 1000 bedoel ik dan.quote:Op zondag 6 april 2014 21:36 schreef eriksd het volgende:
Ik heb denk ik 1000 km gereden in mijn leven. Alhoewel, 500 denk ik.
Naja dan heb je nog 3 jaar te gaan.quote:Op zondag 6 april 2014 21:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Yep, ik heb mijn rijbewijs twee jaar geleden weten te halen.
Nee, jij bent een feest met die dr oetker studies, wijkende haarlijn en nihilinkomen. Vieze proleet.quote:
Aan de inrichting te zien staat het te koop omdat de eigenaar van ouderdom is gestorven.quote:Op zondag 6 april 2014 21:46 schreef eriksd het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)45-2pp/omschrijving/
Wat een tof huis. Alleen die erfpacht
Wie maakt me wat: in plaats van als 23-jarige van januari tot juni werken voor de belastingdienst zoals jij, bolle fapcave-autist , kan ik met mijn subsidies en 10-urige werkweek er een onbekommerd studentenbestaan op nahouden en de feestneus uithangen.quote:Op zondag 6 april 2014 21:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, jij bent een feest met die dr oetker studies, wijkende haarlijn en nihilinkomen. Vieze proleet.
Maar met wijkende haargrens. HA!quote:Op zondag 6 april 2014 21:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie maakt me wat: in plaats van als 23-jarige van januari tot juni werken voor de belastingdienst zoals jij, bolle fapcave-autist , kan ik met mijn subsidies en 10-urige werkweek er een onbekommerd studentenbestaan op nahouden en de feestneus uithangen.
Kom kom, het is ook uw taak minstens 5 maanden te werken voor de staat.quote:Op zondag 6 april 2014 21:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie maakt me wat: in plaats van als 23-jarige van januari tot juni werken voor de belastingdienst zoals jij, bolle fapcave-autist , kan ik met mijn subsidies en 10-urige werkweek er een onbekommerd studentenbestaan op nahouden en de feestneus uithangen.
Geven de vrouwtjes geen kont om. Ha!quote:
quote:
Dat maakt niet uit, remlof heeft al advies gegeven op dat gebied.quote:
Krijg nog geld terug van de belastingdienst.quote:Op zondag 6 april 2014 21:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kom kom, het is ook uw taak minstens 5 maanden te werken voor de staat.
U bent immers een van onze posse.
Ik wou dat ik dat kon zeggen.quote:Op zondag 6 april 2014 21:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Krijg nog geld terug van de belastingdienst.
Gelukkig maar, ik tikte al bijna een loonheffing met drie nulletjes af.
Ach, ik ga over twee weken naar Portugal, dan is het zo weer op.quote:Op zondag 6 april 2014 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon zeggen.
Mijn teruggaaf was 0.
Het Siberie van Europa.quote:Op zondag 6 april 2014 21:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, ik ga over twee weken naar Portugal, dan is het zo weer op.
Het land waar, volgens remlof, geen straten waren, enkel zandpaden.
Gezien op de foto's van zijn broer.
Nice. Strandvakantie?quote:Op zondag 6 april 2014 21:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, ik ga over twee weken naar Portugal, dan is het zo weer op.
Het land waar, volgens remlof, geen straten waren, enkel zandpaden.
Gezien op de foto's van zijn broer.
Ja, maar zal ook wel wat cultuursnuiven worden.quote:
GS is meer een Harvey Specter dan kaal.quote:Op zondag 6 april 2014 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Maar soms worden ze verliefd op een kale vent. Jouw mazzel.
Nog wel.quote:Op zondag 6 april 2014 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
GS is meer een Harvey Specter dan kaal.
Ben ik al die tijd voorgelogen door vrouwen die me gerust wilden stellen.quote:Op zondag 6 april 2014 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Maar soms worden ze verliefd op een kale vent. Jouw mazzel.
Ik ben meer een Louis Litt.quote:
Welke plaats?quote:Op zondag 6 april 2014 21:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, maar zal ook wel wat cultuursnuiven worden.
Eind april zal het max. 25 graden zijn.
Ik zou een goede tv-presentator zijn.quote:
Dankje. Jij gaat voor coupe Mike Ross, is het niet?quote:Op zondag 6 april 2014 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
GS is meer een Harvey Specter dan kaal.
Dat bedoel ik. Ze vinden je lief.quote:Op zondag 6 april 2014 21:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben ik al die tijd voorgelogen door vrouwen die me gerust wilden stellen.
"Welnee GS, we zien er niks van, vrouwen letten daar niet op."
U lijkt me wel zo'n Gert-Jan Droge type.quote:Op zondag 6 april 2014 21:58 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik zou een goede tv-presentator zijn.
Categorie Rolf Wouters.
Wil ik wel zo'n ouderwets showballet.
Niet meer, ik laat het langer.quote:Op zondag 6 april 2014 21:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dankje. Jij gaat voor coupe Mike Ross, is het niet?
Da's wel een beetje een boevenhoofd hoor VS.quote:Op zondag 6 april 2014 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben meer een Louis Litt.
Als ik m'n haar kort knip tenminste, een monnik zou jaloers zijn.
Porto.quote:Op zondag 6 april 2014 21:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke plaats?
25 graden is goed te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |