Ik heb het over het kapsel, ik lijk niet op Louis.quote:Op zondag 6 april 2014 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's wel een beetje een boevenhoofd hoor VS.
Louis Litt moet op een Jood lijken, dacht ik altijd.quote:Op zondag 6 april 2014 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's wel een beetje een boevenhoofd hoor VS.
Het is ook een boevenkapsel.quote:Op zondag 6 april 2014 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb het over het kapsel, ik lijk niet op Louis.
Hij zegt in een aflevering geloof ik dat hij z'n Rabbi moet inlichten over iets uit enthousiasme, dus het hint inderdaad wel naar een Joodse achtergrond.quote:Op zondag 6 april 2014 22:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Louis Litt moet op een Jood lijken, dacht ik altijd.
VS is meer Arisch.
Goed bezig.quote:
Neem je zo'n lok die je over je hoofd drapeert?quote:Op zondag 6 april 2014 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet meer, ik laat het langer.
Anders eindig ik als Louis.
Nee, maar het maskeert tenminste 1 inham.quote:Op zondag 6 april 2014 22:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neem je zo'n lok die je over je hoofd drapeert?
En je kruintje?quote:Op zondag 6 april 2014 22:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar het maskeert tenminste 1 inham.
Ik wel, als de tijd er rijp voor is.quote:Op zondag 6 april 2014 22:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neem je zo'n lok die je over je hoofd drapeert?
Die negeer ik maar.quote:
Was de eerste week van maart terug en moest 2 maanden wachten op de volgende reis.quote:Op zondag 6 april 2014 22:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed bezig.
Ben er ook wel weer aan toe.
Ronald de Boer heeft het aardig goed opgelost.quote:Op zondag 6 april 2014 22:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die negeer ik maar.
Desnoods maar een Jolingkje/Advocaatje op loslaten.
Hm er zijn meerdere mogelijkheden, maar transplantatie klinkt ook wel prima.quote:Op zondag 6 april 2014 22:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ronald de Boer heeft het aardig goed opgelost.
Dat lijkt me nou ook wel leuk. Maar Rolf is mijn jeugdheld. De vroege Rolf, dan.quote:Op zondag 6 april 2014 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
U lijkt me wel zo'n Gert-Jan Droge type.
U bent geen gever?quote:
Alopecia androgenetica is niet zo schadelijk voor de gezondheid als morbide obesitas.quote:Op zondag 6 april 2014 22:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm er zijn meerdere mogelijkheden, maar transplantatie klinkt ook wel prima.
Hoewel, tegen die tijd boeit het me waarschijnlijk niet meer, een slecht bankierskapsel past wel bij de functie. Ik verbaas me erover hoeveel "jongeren" tegenwoordig vroeg haar verliezen.
Twee maanden is eigenlijk net te lang.quote:Op zondag 6 april 2014 22:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Was de eerste week van maart terug en moest 2 maanden wachten op de volgende reis.
Klopt. Maar als ik terug ben uit Portugal hoef ik nog maar 3 weken totdat ik naar de UAE ga.quote:Op zondag 6 april 2014 22:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Twee maanden is eigenlijk net te lang.
Hm, helaas staat hij echter 1-1 als we salaris meerekenen.quote:Op zondag 6 april 2014 22:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alopecia androgenetica is niet zo schadelijk voor de gezondheid als morbide obesitas.
Jij en ik 1 - eriksd 0.
Laatste keer dat ik VS zag had hij zijn dekbed opgegeten.quote:Op zondag 6 april 2014 22:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alopecia androgenetica is niet zo schadelijk voor de gezondheid als morbide obesitas.
Jij en ik 1 - eriksd 0.
Nee, dan staat hij ver voor inderdaad.quote:Op zondag 6 april 2014 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, helaas staat hij echter 1-1 als we salaris meerekenen.
Gelukkig ben ik op kantoor nog altijd redelijk slank, iedereen in de industrie heeft een welvaartsbuik.quote:Op zondag 6 april 2014 22:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik VS zag had hij zijn dekbed opgegeten.
Maargoed, rond is ook een lijn.
Oké, nu moet je niet gaan overdrijven.quote:Op zondag 6 april 2014 22:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Maar als ik terug ben uit Portugal hoef ik nog maar 3 weken totdat ik naar de UAE ga.
Met de trein?quote:Op zondag 6 april 2014 22:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oké, nu moet je niet gaan overdrijven.
Ik ga eind mei naar immer pittoreske Noord-Duitsland.
Hamburgers eten?quote:Op zondag 6 april 2014 22:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oké, nu moet je niet gaan overdrijven.
Ik ga eind mei naar immer pittoreske Noord-Duitsland.
Ik evenaar hem bijna, alleen hij groeit veel sneller qua salaris, de vlerk.quote:Op zondag 6 april 2014 22:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dan staat hij ver voor inderdaad.
Ik denk dat mijn salarisgroei gigantisch gaat zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 22:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik evenaar hem bijna, alleen hij groeit veel sneller qua salaris, de vlerk.
Hihoe.quote:
Dat mag ik hopen, die vergoeding die je hier hebt gepost ooit is nogal een bitchslap.quote:Op zondag 6 april 2014 22:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn salarisgroei gigantisch gaat zijn.
Althans, het eerste jaar moet er een verdubbeling in zitten t.o.v. mijn stagevergoeding.
De een leeft van zijn salaris, de ander doet het met toeslagen.quote:Op zondag 6 april 2014 22:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, die vergoeding die je hier hebt gepost ooit is nogal een bitchslap.
Ik ben wel bereid mezelf op te offeren voor het vertrek van remlof, dus mijn stem heb je.quote:Op zondag 6 april 2014 22:14 schreef eriksd het volgende:
Eigenlijk moeten we filteren in de SC. Iedereen met een eigen huis mag posten. Wie is voor?
Telt huren ook?quote:Op zondag 6 april 2014 22:14 schreef eriksd het volgende:
Eigenlijk moeten we filteren in de SC. Iedereen met een eigen huis mag posten. Wie is voor?
Eens. Als we dan ook nog als eis stellen dat je een relatie moet hebben mag alleen Tem hier blijven.quote:Op zondag 6 april 2014 22:14 schreef eriksd het volgende:
Uiteraard.quote:
Wetende dat jij mede profiteert van mijn afdrachten doet me echter goed, beter jou dan al die kanslozen. Faith in government restored, soort van.quote:Op zondag 6 april 2014 22:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De een leeft van zijn salaris, de ander doet het met toeslagen.
Ter vervanging lijkt me levenservaring ook een prima voorwaarde, mogen remlof en Tem elkaar gezelschap houden.quote:Op zondag 6 april 2014 22:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eens. Als we dan ook nog als eis stellen dat je een relatie moet hebben mag alleen Tem hier blijven.
Dan ben ik voor.quote:
Geweldig! Zit je dan met 40 jaar levenservaring op 40 m2 in een kansenwijk.quote:Op zondag 6 april 2014 22:16 schreef waht het volgende:
[..]
Ter vervanging lijkt me levenservaring ook een prima voorwaarde, mogen remlof en Tem elkaar gezelschap houden.
Zeg hee. En ik dan?quote:Op zondag 6 april 2014 22:16 schreef waht het volgende:
[..]
Ter vervanging lijkt me levenservaring ook een prima voorwaarde, mogen remlof en Tem elkaar gezelschap houden.
Gandhi had ook niks, en kijk hoe wijs die was.quote:Op zondag 6 april 2014 22:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geweldig! Zit je dan met 40 jaar levenservaring op 40 m2 in een kansenwijk.
Disana is godse oud man.quote:
Jij hebt stemrecht. Geloof ik.quote:
De Gandhi van Fok.quote:Op zondag 6 april 2014 22:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gandhi had ook niks, en kijk hoe wijs die was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |