Hij weet alles van economie, politiek, de wereld en ethiek.quote:
Je vergeet de man die jou als een zoon beschouwt: betyar.quote:Op zondag 6 april 2014 22:16 schreef waht het volgende:
[..]
Ter vervanging lijkt me levenservaring ook een prima voorwaarde, mogen remlof en Tem elkaar gezelschap houden.
Brabant is sowieso uitgesloten van deelname, omdat Brabant.quote:Op zondag 6 april 2014 22:24 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Je vergeet de manneke jou als een zoon beschouwt: betyar.
En Disana.quote:Op zondag 6 april 2014 22:16 schreef waht het volgende:
[..]
Ter vervanging lijkt me levenservaring ook een prima voorwaarde, mogen remlof en Tem elkaar gezelschap houden.
Der Untergang heb ik meermaals bekeken, de gelijkenis met deze slowchat is altijd weer hartverwarmend.quote:Op zondag 6 april 2014 22:23 schreef KoosVogels het volgende:
Je zou maar de secretaresse van Hitler zijn.
Heette die niet Fraulein Trudl ofzo?quote:Op zondag 6 april 2014 22:25 schreef waht het volgende:
[..]
Der Untergang heb ik meermaals bekeken, de gelijkenis met deze slowchat is altijd weer hartverwarmend.
Want velen hier hebben een rukbunker?quote:Op zondag 6 april 2014 22:25 schreef waht het volgende:
[..]
Der Untergang heb ik meermaals bekeken, de gelijkenis met deze slowchat is altijd weer hartverwarmend.
Zolder.quote:
Exact, en velen sturen denkbeeldige tankdivisies aan.quote:
Oké, huizenbezitters met een relatie en/of levenservaring die zaken niet zo serieus nemen. Mensen met een maaivoet en bocheltje zijn sowieso uitgesloten, net als mensen met de drang acht A4'tjes aan gewauwel bij iedere post neer te pennen.quote:Op zondag 6 april 2014 22:31 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Da's gewoon een lul. Neemt alles veel te serieus.
Hij gaf laatst aan van wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |