Hij weet alles van economie, politiek, de wereld en ethiek.quote:
Je vergeet de man die jou als een zoon beschouwt: betyar.quote:Op zondag 6 april 2014 22:16 schreef waht het volgende:
[..]
Ter vervanging lijkt me levenservaring ook een prima voorwaarde, mogen remlof en Tem elkaar gezelschap houden.
Brabant is sowieso uitgesloten van deelname, omdat Brabant.quote:Op zondag 6 april 2014 22:24 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Je vergeet de manneke jou als een zoon beschouwt: betyar.
En Disana.quote:Op zondag 6 april 2014 22:16 schreef waht het volgende:
[..]
Ter vervanging lijkt me levenservaring ook een prima voorwaarde, mogen remlof en Tem elkaar gezelschap houden.
Der Untergang heb ik meermaals bekeken, de gelijkenis met deze slowchat is altijd weer hartverwarmend.quote:Op zondag 6 april 2014 22:23 schreef KoosVogels het volgende:
Je zou maar de secretaresse van Hitler zijn.
Heette die niet Fraulein Trudl ofzo?quote:Op zondag 6 april 2014 22:25 schreef waht het volgende:
[..]
Der Untergang heb ik meermaals bekeken, de gelijkenis met deze slowchat is altijd weer hartverwarmend.
Want velen hier hebben een rukbunker?quote:Op zondag 6 april 2014 22:25 schreef waht het volgende:
[..]
Der Untergang heb ik meermaals bekeken, de gelijkenis met deze slowchat is altijd weer hartverwarmend.
Zolder.quote:
Exact, en velen sturen denkbeeldige tankdivisies aan.quote:
Oké, huizenbezitters met een relatie en/of levenservaring die zaken niet zo serieus nemen. Mensen met een maaivoet en bocheltje zijn sowieso uitgesloten, net als mensen met de drang acht A4'tjes aan gewauwel bij iedere post neer te pennen.quote:Op zondag 6 april 2014 22:31 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Da's gewoon een lul. Neemt alles veel te serieus.
Hij gaf laatst aan van wel.quote:
Who cares?quote:
En ik ben de charmante held?quote:Op zondag 6 april 2014 22:48 schreef Nautilus. het volgende:
GSBrder sterft op pagina 40. Hij valt met een haarfohn in bad.
Beetje afgezaagd.quote:Op zondag 6 april 2014 22:48 schreef Nautilus. het volgende:
GSBrder sterft op pagina 40. Hij valt met een haarfohn in bad.
Heeft uw slapeloosheid al zo snel tot wanen geleid?quote:Op zondag 6 april 2014 22:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Oké, huizenbezitters met een relatie en/of levenservaring die zaken niet zo serieus nemen. Mensen met een maaivoet en bocheltje zijn sowieso uitgesloten, net als mensen met de drang acht A4'tjes aan gewauwel bij iedere post neer te pennen.
Die slapeloosheid is al twee jaar aan de gang.quote:Op zondag 6 april 2014 22:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Heeft uw slapeloosheid al zo snel tot wanen geleid?
Dat is ook zo. Het is veel moeilijker om drie zinnen normaal Nederlands te schrijven op een internetforum, zo bewijs jij dagelijks.quote:
Nee, dan bloggen en jezelf afhengsten op het libertarisme. Daar wordt de wereld beter van.quote:Op zondag 6 april 2014 22:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Exact. In regionale journalistiek bewijzen de echt groten zich pas.
Dat is een koud kunstje voor du_ke.quote:Op zondag 6 april 2014 22:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Lezers boeien met oorlog, liefde, en tragiek. Dat kan iedereen. Maar probeer maar eens lezers te boeien met de subsidieaanvraag van de lokale postduifvereniging.
Waar is dat boek van je dan, depri-man?quote:Op zondag 6 april 2014 23:02 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Het is veel moeilijker om drie zinnen normaal Nederlands te schrijven op een internetforum, zo bewijs jij dagelijks.
Aanzienlijk.quote:Op zondag 6 april 2014 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dan bloggen en jezelf afhengsten op het libertarisme. Daar wordt de wereld beter van.
Stuurt hij de briefjes met "Aanvraag voldoet niet aan de vormvereisten als kenbaar gemaakt in..." naar de arme duivenmelkers?quote:
Hou toch je bek.quote:Op zondag 6 april 2014 22:31 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Da's gewoon een lul. Neemt alles veel te serieus.
Over een jaar of 40 zal er op elke plaats waar ik mij heb staan afhengsten op het libertarisme een gedenkplaquette worden opgehangen.quote:Op zondag 6 april 2014 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dan bloggen en jezelf afhengsten op het libertarisme. Daar wordt de wereld beter van.
Beetje de boeken van Mises swaffelen.quote:Op zondag 6 april 2014 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo lang de bottom line maar is dat de subsidiekraan dicht zit.quote:Op zondag 6 april 2014 23:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Stuurt hij de briefjes met "Aanvraag voldoet niet aan de vormvereisten als kenbaar gemaakt in..." naar de arme duivenmelkers?
Nice.quote:
De wethouder hier komt niet meer terug vanwege de lokale toeterclub of iets accurater de speel-o-theekquote:
Libertariër in hart en nieren, kunnen we wel stellen.quote:Op zondag 6 april 2014 23:09 schreef waht het volgende:
[..]
Zo lang de bottom line maar is dat de subsidiekraan dicht zit.
Een beschrijving van gebeurtenissen op het werk en na het werk vind ik veel interessanter dan een saai rotboek over oorlog, liefde en tragiek.quote:Op zondag 6 april 2014 22:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Lezers boeien met oorlog, liefde, en tragiek. Dat kan iedereen. Maar probeer maar eens lezers te boeien met de subsidieaanvraag van de lokale postduifvereniging.
Ik ook. Literatuur is de nieuwe lectuur, en vice versa.quote:Op zondag 6 april 2014 23:13 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Een beschrijving van gebeurtenissen op het werk en na het werk vind ik veel interessanter dan een saai rotboek over oorlog, liefde en tragiek.
Martin Scorsese ging u voor.quote:Op zondag 6 april 2014 23:13 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Een beschrijving van gebeurtenissen op het werk en na het werk vind ik veel interessanter dan een saai rotboek over oorlog, liefde en tragiek.
Ik kan geen vrij vragen van mijn werk.quote:Op zndag 6 april 2014 23:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar is dat boek van je dan, depri-man?
Dat bedoel ik niet. Panorama is lectuur. Maar het is veel moeilijker om een hard boiled verhaal te construeren dan om ieder vallend blad te beschrijven.quote:Op zondag 6 april 2014 23:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ook. Literatuur is de nieuwe lectuur, en vice versa.
Ongetwijfeld. Vooralsnog blijf ik altijd steken bij een goede eerste zin.quote:Op zondag 6 april 2014 23:27 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Panorama is lectuur. Maar het is veel moeilijker om een hard boiled verhaal te construeren dan om ieder vallend blad te beschrijven.
De bankiers van vandaag moeten het met crystal meth doen, de bezuinigingen hakken er flink in.quote:Op zondag 6 april 2014 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Voorschrift tijdens zijn lunch met de bankdirecteur.
Ik heb dat vooral in het uitgaansleven.quote:Op zondag 6 april 2014 23:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Vooralsnog blijf ik altijd steken bij een goede eerste zin.
Daar begin ik meestal aan de bar met "mag ik een biertje".quote:Op zondag 6 april 2014 23:41 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral in het uitgaansleven.
Elk epos heeft een eerste zin.quote:Op zondag 6 april 2014 23:41 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral in het uitgaansleven.
Arme Voorschrift, krijg je ingevallen wangetjes van.quote:Op zondag 6 april 2014 23:37 schreef waht het volgende:
[..]
De bankiers van vandaag moeten het met crystal meth doen, de bezuinigingen hakken er flink in.
Moet voldoende zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar begin ik meestal aan de bar met "mag ik een biertje".
Geen tanden hebben kan in de gayscene dan weer als pluspunt worden gezien.quote:Op zondag 6 april 2014 23:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Arme Voorschrift, krijg je ingevallen wangetjes van.
Dan wordt het nooit evolutionair opgelost. Ik moet gewoon maximaal "profiteren" van alle nadelen die mijn genetische code mij biedt, zodat er optimale natuurlijke selectie op kan treden. Geen probleem met een aanzienlijke kans op kinderen vier maand per jaar een grote bron van snot, slijm en bloed uit de meest ondenkbare lichaamsopeningen zijn? I'm your man.quote:Op zondag 6 april 2014 23:56 schreef monkyyy het volgende:
Ga naar de huisarts jongeman. Die fixen het zo voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |