Zondag werken ze niet hè?quote:Op zondag 6 april 2014 20:29 schreef Voorschrift het volgende:
Verdomde kutambtenaren.
Moge ze eeuwig branden in de hel met hun schamele werkethos en kutloontje.
Hun kennis aangaande de aanvoegende wijs volstaat dan wel weer,quote:Op zondag 6 april 2014 20:29 schreef Voorschrift het volgende:
Verdomde kutambtenaren.
Moge ze eeuwig branden in de hel met hun schamele werkethos en kutloontje.
Ik heb een aantal formulieren nodig van ze, maar dat duurt 6 tot 8 weken.quote:
Wellicht kunnen ze u ook instrueren over punten in plaats van komma's.quote:Op zondag 6 april 2014 20:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Hun kennis aangaande de aanvoegende wijs volstaat dan wel weer,
Kan dat allemaal niet online?quote:Op zondag 6 april 2014 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb een aantal formulieren nodig van ze, maar dat duurt 6 tot 8 weken.
Dat gaat niet werken, ik heb ze nodig binnen 3.
Zoals zovelen bij het loket te horen krijgen; njet.quote:
Heb je al een nieuwe baan eigenlijk?quote:Op zondag 6 april 2014 20:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoals zovelen bij het loket te horen krijgen; njet.
QWERTY-toetsenborden zijn nou eenmaal inferieur.quote:Op zondag 6 april 2014 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wellicht kunnen ze u ook instrueren over punten in plaats van komma's.
Een conclusie die ze waarschijnlijk delen bij de gemeenten, aangezien ze daar er ook niet mee weten te werken.quote:Op zondag 6 april 2014 20:34 schreef Reya het volgende:
[..]
QWERTY-toetsenborden zijn nou eenmaal inferieur.
Daar heb ik die formulieren voor nodig.quote:
We leven in een maatschappij waar directe bevrediging de norm is.quote:
eerst beffen, dan praten?quote:Op zondag 6 april 2014 20:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
We leven in een maatschappij waar directe bevrediging de norm is.
Jomanda vormde de intermediair?quote:Op zondag 6 april 2014 20:38 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
3-voud sms'te me net dat Voorschrift zijn baan kwijt is.
Hm, ik twijfel nog of dit gevat of smakeloos is.quote:Op zondag 6 april 2014 20:38 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
3-voud sms'te me net dat Voorschrift zijn baan kwijt is.
Niet op die manier vuilak!quote:
Jij begint over directe bevrediging en ik kan geen beter voorbeeld van directe bevrediging verzinnen....quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 6 april 2014 20:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar heb ik die formulieren voor nodig.
Maar ja, het is rond.
Ik zie niet in waarom niet.quote:Op zondag 6 april 2014 20:44 schreef Tem het volgende:
[..]
GefeliciteerdDat wordt dan niet meer lunchen zeker
Lekker voor je.quote:Op zondag 6 april 2014 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb een aantal formulieren nodig van ze, maar dat duurt 6 tot 8 weken.
Dat gaat niet werken, ik heb ze nodig binnen 3.
Gewoon maar zo'n miep een zure dag bezorgen morgen.quote:
Ik ga gelijk even een kijkje nemen.quote:Op zondag 6 april 2014 20:44 schreef Nautilus. het volgende:
Trouwens, Tem, aangezien je een filmliefhebber bent, zou je als je in de gelegenheid bent eens naar enola.be surfen. Dennis van Dessel schrijft erg leuke filmrecensies voor die internetpagina. Iedere zin die hij schrijft is goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |