Zondag werken ze niet hè?quote:Op zondag 6 april 2014 20:29 schreef Voorschrift het volgende:
Verdomde kutambtenaren.
Moge ze eeuwig branden in de hel met hun schamele werkethos en kutloontje.
Hun kennis aangaande de aanvoegende wijs volstaat dan wel weer,quote:Op zondag 6 april 2014 20:29 schreef Voorschrift het volgende:
Verdomde kutambtenaren.
Moge ze eeuwig branden in de hel met hun schamele werkethos en kutloontje.
Ik heb een aantal formulieren nodig van ze, maar dat duurt 6 tot 8 weken.quote:
Wellicht kunnen ze u ook instrueren over punten in plaats van komma's.quote:Op zondag 6 april 2014 20:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Hun kennis aangaande de aanvoegende wijs volstaat dan wel weer,
Kan dat allemaal niet online?quote:Op zondag 6 april 2014 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb een aantal formulieren nodig van ze, maar dat duurt 6 tot 8 weken.
Dat gaat niet werken, ik heb ze nodig binnen 3.
Zoals zovelen bij het loket te horen krijgen; njet.quote:
Heb je al een nieuwe baan eigenlijk?quote:Op zondag 6 april 2014 20:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoals zovelen bij het loket te horen krijgen; njet.
QWERTY-toetsenborden zijn nou eenmaal inferieur.quote:Op zondag 6 april 2014 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wellicht kunnen ze u ook instrueren over punten in plaats van komma's.
Een conclusie die ze waarschijnlijk delen bij de gemeenten, aangezien ze daar er ook niet mee weten te werken.quote:Op zondag 6 april 2014 20:34 schreef Reya het volgende:
[..]
QWERTY-toetsenborden zijn nou eenmaal inferieur.
Daar heb ik die formulieren voor nodig.quote:
We leven in een maatschappij waar directe bevrediging de norm is.quote:
eerst beffen, dan praten?quote:Op zondag 6 april 2014 20:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
We leven in een maatschappij waar directe bevrediging de norm is.
Jomanda vormde de intermediair?quote:Op zondag 6 april 2014 20:38 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
3-voud sms'te me net dat Voorschrift zijn baan kwijt is.
Hm, ik twijfel nog of dit gevat of smakeloos is.quote:Op zondag 6 april 2014 20:38 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
3-voud sms'te me net dat Voorschrift zijn baan kwijt is.
Niet op die manier vuilak!quote:
Jij begint over directe bevrediging en ik kan geen beter voorbeeld van directe bevrediging verzinnen....quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 6 april 2014 20:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar heb ik die formulieren voor nodig.
Maar ja, het is rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |