De bankiers van vandaag moeten het met crystal meth doen, de bezuinigingen hakken er flink in.quote:Op zondag 6 april 2014 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Voorschrift tijdens zijn lunch met de bankdirecteur.
Ik heb dat vooral in het uitgaansleven.quote:Op zondag 6 april 2014 23:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Vooralsnog blijf ik altijd steken bij een goede eerste zin.
Daar begin ik meestal aan de bar met "mag ik een biertje".quote:Op zondag 6 april 2014 23:41 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral in het uitgaansleven.
Elk epos heeft een eerste zin.quote:Op zondag 6 april 2014 23:41 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral in het uitgaansleven.
Arme Voorschrift, krijg je ingevallen wangetjes van.quote:Op zondag 6 april 2014 23:37 schreef waht het volgende:
[..]
De bankiers van vandaag moeten het met crystal meth doen, de bezuinigingen hakken er flink in.
Moet voldoende zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar begin ik meestal aan de bar met "mag ik een biertje".
Geen tanden hebben kan in de gayscene dan weer als pluspunt worden gezien.quote:Op zondag 6 april 2014 23:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Arme Voorschrift, krijg je ingevallen wangetjes van.
Dan wordt het nooit evolutionair opgelost. Ik moet gewoon maximaal "profiteren" van alle nadelen die mijn genetische code mij biedt, zodat er optimale natuurlijke selectie op kan treden. Geen probleem met een aanzienlijke kans op kinderen vier maand per jaar een grote bron van snot, slijm en bloed uit de meest ondenkbare lichaamsopeningen zijn? I'm your man.quote:Op zondag 6 april 2014 23:56 schreef monkyyy het volgende:
Ga naar de huisarts jongeman. Die fixen het zo voor je.
Ik heb liever bovenmodale artsen.quote:Op zondag 6 april 2014 23:57 schreef betyar het volgende:
Artsen zouden maximaal modaal mogen verdienen.
Hm, dat heb ik nog nooit gezien, maar al wel genoeg coke.quote:Op zondag 6 april 2014 23:37 schreef waht het volgende:
[..]
De bankiers van vandaag moeten het met crystal meth doen, de bezuinigingen hakken er flink in.
Alsof goed geschoolden voor max modaal aan de slag gaan hun hele leven.quote:
Moreel besef.quote:Op maandag 7 april 2014 00:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof goed geschoolden voor max modaal aan de slag gaan hun hele leven.
Hebben lassers ook last van.quote:Op maandag 7 april 2014 00:02 schreef Pokkelmans het volgende:
De artsen die ik ken werken zich uit de naad met onregelmatige werktijden, hebben onvoorstelbare verantwoordelijkheden, en maken de meest bizarre dingen mee. Als er íemand recht heeft op topsalarissen, dan zijn zij het wel.
Man, ik ben in m'n begin 20'er jaren en zit er al overheen, wat denk je wel niet voor rest van onze levens?quote:
Als die Polen verkeerd lassen, gaat er niemand dood.quote:
Daarom ben jij ook een klootzakje.quote:Op maandag 7 april 2014 00:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Man, ik ben in m'n begin 20'er jaren en zit er al overheen, wat denk je wel niet voor rest van onze levens?
Kom op zeg, moreel besef, my ass.
quote:Op maandag 7 april 2014 00:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als die Polen verkeerd lassen, gaat er niemand dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |