Aha! Maar dan mis je nu allemaal toffe, bizarre storingen op de kassa joh!quote:
Aha! Ik zoek in die hoek namelijk nog iemand met een creatieve inslag, voor een project Staat er ergens een portfolio van je online? (kan via DM natuurlijk)quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:14 schreef Vork het volgende:
[..]
nog niet en grafisch, maar wel voor web.
Hier idem zoiets nu, dus laten we samen flink duimen!quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:08 schreef Vork het volgende:
Dank jullie wel. Er is vooral veel onzekerheid nog op dat gebied, dus ik hoop dat het meevalt.
Had je dequote:Op vrijdag 4 april 2014 16:21 schreef minilot het volgende:
...en de topictitel verdient op de eerste pagina toch ook tenminste Manon:
[ afbeelding ]
...of Maroesja:
[ afbeelding ]
..in elk geval een Tika!![]()
(Niks tegen hondjes hoor.)
Ik mis m'n collega's wel! En zoveel mensen om me heen. Maar het werk zelf vond ik niet erg interessant. En wel erg vermoeiend.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Aha! Maar dan mis je nu allemaal toffe, bizarre storingen op de kassa joh!
Vond je 't jammer om er weg te gaan of boeide het je niet zo?
[..]
Aha! Ik zoek in die hoek namelijk nog iemand met een creatieve inslag, voor een project Staat er ergens een portfolio van je online? (kan via DM natuurlijk)
[..]
Hier idem zoiets nu, dus laten we samen flink duimen!
Jazeker! Maar ehm, als ik een hond zie dan denk ik als ik heel eerlijk ben voornamelijk 'oei', want ik vind honden een tikkeltje eng en onaangenaam. Al was jouw Tika vast een schat hoor!quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Had je defoto's
in het andere topic ook gezien?
Van de oude serie, neem ik aan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:27 schreef borisz het volgende:
Ik heb nog een CD van Tita Tovenaar zie ik nu
Met de Verdwijnspiegel en de Oosterpoort.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Van de oude serie, neem ik aan?
(Van de musical van een paar jaar geleden zijn helaas alleen illegale MP3tjes in omloop)
Ziet er heel lekker uitquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik had geen kookinspiratie, maarrrrrrrrr toch ineens dit gevonden, staat nu geurig te pruttelen
(incl. kippedijtjes)
Dat geeft niet. Ik ken meer mensen die dat hebben.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Jazeker! Maar ehm, als ik een hond zie dan denk ik als ik heel eerlijk ben voornamelijk 'oei', want ik vind honden een tikkeltje eng en onaangenaam. Al was jouw Tika vast een schat hoor!Ligt aan mij, niet aan de honden.
Als kind & puber was ik echt panisch en fobisch als het op honden aankwam. Hele blokken ervoor omlopen enzo. Dat was ik wel beu op een gegeven moment, en nu vind ik ze hoogstens nog wat onaangenaam maar ik steek er de straat niet meer voor over.
Ja, wat een verschil met die twee zielige fotootjes hè!quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:21 schreef golfer het volgende:
Goed gedaan hoor, Lonaa.![]()
Beestje ziet er nu ook veel vrolijker en gelukkiger uit.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:19 schreef AnneX het volgende:
Bij de Action dikke vloerwissers voor weinig gehaald.
Verder: wat een overbodige meuk verkopen ze daar.
Er stond een meisje pakken vol met plakwimpers in te slaan voor 89 cent!
Ik snap precies wat je zegt over katten. Ik probeer ook mijn honden met mij te laten leven. Ze luisteren, maar zijn wel vrij in hun alles. Hun zelfstandigheid maakt dat ook mogelijk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat grappig lonaa, dat dat ras zo anders is dan andere honden.
Ben ook geen hondenmens. Lijkt me altijd zo'n gedoe, met dat opvoeden en zo. Ik hou er juist van dat katten met je leven en niet vóór je.
Ga je overigens nog contact houden met je pleeg-hond of juist liever niet?
Mooi he?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:21 schreef golfer het volgende:
Goed gedaan hoor, Lonaa.![]()
Beestje ziet er nu ook veel vrolijker en gelukkiger uit.
Jeeeequote:
Mooi zo!quote:
Woeiiiiiquote:
Het heeft zijn ups en downs. Ik moet zeggen dat dat fietsen er wel voor zorgt dat ik toch minder chaggi ben op kantoor.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Woeiiiii![]()
Gefeliciteerd
Altijd fijn in deze tijd!! Heb je het nog wel naar je zin??
Vandaag kreeg ik mijn jaarcontract binnen, ook wel ff lekker hoor
Alle broers en zussen, kinderen en kleinkinderen hebben uiteindelijk afstand gedaan van de erfenis (lees schulden na haar overlijden ivm inkomsten/uitgaven rondom ziek zijn)quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:20 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, Bloes...is de nalatenschap nou al eens geregeld van Zus?
en de flat leeggeruimd, wat een butklus is.
dat vind je vanzelf uit.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je zegt over katten. Ik probeer ook mijn honden met mij te laten leven. Ze luisteren, maar zijn wel vrij in hun alles. Hun zelfstandigheid maakt dat ook mogelijk.
Wat betreft contact weet ik het niet zo goed. Foto's, mailtjes en een belletje zijn altijd tof, maar ik kan ook met hun wandelen omdat ze om de hoek wonen, maar wat ik daar van vind weet ik niet. De tijd zal het leren.
Inderdaad. Ik heb voorlopig wel goede hoop. Misschien dat ik in een soort van ontkenningsfase, maar laat mij maar lekker ontkennen en erin geloven dat het allemaal wel goed komt/meevalt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:17 schreef minilot het volgende:
Hier idem zoiets nu, dus laten we samen flink duimen!
gefeliciteerd.quote:
quote:
Ik zou dat, als niet wijn-drinker, gewoon even bespreekbaar maken bij de organisatie en zeggen dat je natuurlijk wel wilt meegaan maar er geen 40 euro voor gaat betalen, maar hooguit 15 euro?quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Gefeliciteerd met het contract P!
Voor mn manager wordt er een afscheidsborrel georganiseerd in een wijnbar en kreeg daar vandaag mail over: ze rekenen op 40 euro pp. Ik kan t niet maken om niet te gaan maar vind het belachelijk. Kies dan iets uit waar je ook kunt eten maar voor 2 sinas en een paar bitterballen 40 euro te moeten betalen omdat sommigen speciale wijnen willen proeven vind ik gewoon helemaal niet leuk.
Ik snap dat je niet iedereen tevreden kunt stellen maar 40 euro voor een borrel...
Dat dus. Sterker nog.....ik vind dat de organisatie zoiets hoort te betalen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou dat, als niet wijn-drinker, gewoon even bespreekbaar maken bij de organisatie en zeggen dat je natuurlijk wel wilt meegaan maar er geen 40 euro voor gaat betalen, maar hooguit 15 euro?
En?quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:49 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor een filmpje. Ik zit nu bij Captain America 2. Eens kijken wat ze daarvan gebrouwen hebben.
Was leukquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En?
Wij zitten met tussenpozen aan The godfather part III
Eindelijk kijk ik ze eens redelijk achter elkaar.
Voor mij is er maar 1 echte Godfather en dat is deel 1 met Marlon Brando.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:46 schreef PdeHoog het volgende:
Godfather-serie vind ik echtMet name deel 3. Ben niet zo weg van deel 2.
Honden zijn tof, mits goed opgevoed. Veel mensen doen dat niet, vaak hebben ze dan agressieve krengenquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je zegt over katten. Ik probeer ook mijn honden met mij te laten leven. Ze luisteren, maar zijn wel vrij in hun alles. Hun zelfstandigheid maakt dat ook mogelijk.
Wat betreft contact weet ik het niet zo goed. Foto's, mailtjes en een belletje zijn altijd tof, maar ik kan ook met hun wandelen omdat ze om de hoek wonen, maar wat ik daar van vind weet ik niet. De tijd zal het leren.
Honden zijn tof, maar dat maakt mij nog steeds geen echt hondenmens.quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Honden zijn tof, mits goed opgevoed. Veel mensen doen dat niet, vaak hebben ze dan agressieve krengen
Als hij dat doet, op zijn zij leggen en hem plat leggen en hem daar houden, bestraffend toespreken. Jij bent de alfa, jij blaft, niet hij.quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Honden zijn tof, maar dat maakt mij nog steeds geen echt hondenmens.
Ik heb geen agressieve hond, wel 1 met gebruiksaanwijzing die een hoop kabaal maakt maar niet bijt bij het tegenkomen van andere honden. Hier train ik wel superhard aan en het gaat steeds beter (we kunnen inmiddels honden die aan de overkant van de straat lopen gewoon passeren.) en ik zorg dat andere mensen er geen last van hebben. Vind ik ook altijd wel belangrijk.
Ik denk dat ik zo hondjelief meeneem naar de markt. Even lekker samen dingen doen.
Correct. Ik blaf, ik verdedig, hond hoeft dat niet te doen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als hij dat doet, op zijn zij leggen en hem plat leggen en hem daar houden, bestraffend toespreken. Jij bent de alfa, jij blaft, niet hij.
Ik vind deel twee is net zo geniaal als de eerste. Geweldig opgebouwde film. Deel drie is wel wat minder maar een waardige afsluiter imoquote:Op zaterdag 5 april 2014 06:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond alleen deel 1 van The Godfather ontzettend goed en de rest niet te vergelijken.
Geldt voor veel honden. De roedel theorie waar veel mensen zich op beroepen bij het opvoeden van honden is allang achterhaald door intensief wetenschappelijk onderzoek.quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Correct. Ik blaf, ik verdedig, hond hoeft dat niet te doen.
Op z'n zij leggen is voor een Podenco een te grote correctie, het zijn gevoelige honden die je daarmee niet alleen corrigeert, maar ook "van je af drijft" zeg maar. Nadeel is dat Sally een kruising is.
Tegenhouden/blokkeren en bestraffend toespreken is hier voldoende.
40 euro voor een afscheidsborrel van het werk vind ik absurd en ik weet inderdaad niet anders dan dat het bedrijf die kosten op zich neemt. (Maar ik weet ook niet anders dan dat ik per maand één euro in de personeelspot stop voor dat soort zakenquote:Op zaterdag 5 april 2014 06:49 schreef Isabeau het volgende:
En FFT, ik vind 40 euro ook echt te gekDoet me denken aan al die vrijgezellenfeestjes waar ze gerust dingen gaan doen die je meer dqn 100 euro gaan kosten.
Oeh, wat eng.quote:
Interessantquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:
What It’s Like to Work as a Professional Frozen Food Taster
Erg leuk stukje, over hoe het is voor je werk in een proefpanel te zitten voor de diepvriesvoer industrie
Minder op chubby-vrouwtjes googlen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:54 schreef golfer het volgende:
Wat is dat toch met Fok! en waarom krijg ik toch steeds deze banner te zien?
[ link | afbeelding ]
Ik krijg advertenties voor vegan eten en moslimvrouwen trouwenquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:54 schreef golfer het volgende:
[ link | afbeelding ]
De Unox tomatensoep zit anders vol suiker i.p.v. zout. Echt te zoete soep helaas.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zou het niet kunnen, bliksoep kan ik bv niet eten, veel te zout
Dat is het nadeel van betaalde panelleden... maarehm, bliksoep is echt niets vergeleken met klinische voeding, of hypo-allergene babymelk... urgh!quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zou het niet kunnen, bliksoep kan ik bv niet eten, veel te zout
Ik krijg steeds thaise vrouwtjes.. en daar houd ik dus niet eens van... Blijkabar zijn fokkers nogal wanhopig?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:54 schreef golfer het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat ligt er aan waar het initiatief vandaan komt om überhaupt een afscheid te organiseren lijkt me. Als de collega's dat onderling besloten hebben is het wel wat anders dan wanneer het van de directie/werkgever komt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:18 schreef Bluezz het volgende:
Ja gewoon zeggen dat een afscheid door het bedrijf moet worden geregeld en betaald en niet door de werknemers.
Punt
Als de collega's het besloten hebben lijkt mij overleg over locatie en prijs wel gewenst en is het nog steeds belachelijk om naar een wijnbar te gaan en om 40 euro te vragen aan iemand die geen alcohol drinkt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:28 schreef TAV74 het volgende:
Dat ligt er aan waar het initiatief vandaan komt om überhaupt een afscheid te organiseren lijkt me. Als de collega's dat onderling besloten hebben is het wel wat anders dan wanneer het van de directie/werkgever komt.
Daar reageerde ik dan ook niet op.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Als de collega's het besloten hebben lijkt mij overleg over locatie en prijs wel gewenst en is het nog steeds belachelijk om naar een wijnbar te gaan en om 40 euro te vragen aan iemand die geen alcohol drinkt.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:28 schreef TAV74 het volgende:
Dat ligt er aan waar het initiatief vandaan komt om überhaupt een afscheid te organiseren lijkt me. Als de collega's dat onderling besloten hebben is het wel wat anders dan wanneer het van de directie/werkgever komt.
Oh dus het initiatief kwam van een collega.... nou ja dan is het wel handig een bijdrage van het bedrijf te vragen idd.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Initiatief komt van een collega die de personeelsuitjes organiseert (waarvan 1,5 jaar geleden de laatste was). Geen idee of ze aan de directie heeft gevraagd om een bijdrage, lijkt me handig van wel.
Ik zal het wel verpesten voor haar omdat ik iets anders vraag terwijl zij iets haar best heeft gedaan maar ik wil wel graag naar het afscheid.
Er overkomen jou, naar het schijnt, wel buitensporig veel onrechtmatigheden, in je werk.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:02 schreef FutureFairytale het volgende:
En gelukkig dat jullie het ook te gek vinden die 40 euro. Ik vind het idd stom dat de directie niet betaald en ik betaal 3 euro per maand in de personeelspot terwijl er al 1,5 jaar niks meer is gedaan.
Het gaat mij er voornamelijk om dat ze wel iets anders kan kiezen wat goedkoper is. Zo'n wijnproeverij is leuk als je van wijn houdt. Ik zal er maandag wat van zeggen.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:12 schreef borisz het volgende:
We zitten weer eens bij Stairway. Fokkers zijn niet origineel
Hoe is het met de bouwput?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:12 schreef borisz het volgende:
En wat wil je hiermee concluderen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er overkomen jou, naar het schijnt, wel buitensporig veel onrechtmatigheden, in je werk.
Weet je zeker dat die prijsopgaaf van de wijnproeverij geen verantwoording naar de bedrijfspot was?
Het wordt zo onderhand wel een vreemd verhaal. Men moet jou wel hebben, zeg. Toen al bij de nootjesfabriek die jou bespioneerde met camera's, en nu weer met lastige collega's, veeleisende nieuwkomers en nu dít weer!!
Heb je het wel leuk daar? Is het druk?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:12 schreef borisz het volgende:
Tip: NIVEA! (NIet Invullen Voor Een Ander). Je weet helemaal niet wat ze denkt..quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zal het wel verpesten voor haar omdat ik iets anders vraag terwijl zij iets haar best heeft gedaan maar ik wil wel graag naar het afscheid.
Dat je missschien eens aan zelfreflectie kan doen, aangezien de bedrijfstoestanden de spuigaten uitlopen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En wat wil je hiermee concluderen?
Ehm.. rijst koken en marineren volgens de verpakking. Verse vis snijden, komkommer, avocado, lenteuitjes, wortel enz in luciferhoutjes. Norivel met een klein beetje rijst bedekken en dan wat je lekker vindt er op (niet te veel) en rollen maar.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Ooh nice zelf sushi maken! Zou ik ook wel eens willen proberen. Heb je een succesrecept?
Jaquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehm.. rijst koken en marineren volgens de verpakking. Verse vis snijden, komkommer, avocado, lenteuitjes, wortel enz in luciferhoutjes. Norivel met een klein beetje rijst bedekken en dan wat je lekker vindt er op (niet te veel) en rollen maar.
Hu? Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
JaIk ben dus bang dat mijn rijst uit elkaar knalt
Dat kun je aardig verbergenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Strandjurk besteld.
Ben al maanden zwanger van zoiets maar geeeeeen idee of zoiets me ook staat.
Zo ja is het leuk voor vakantie en hete zomers
Zo nee, had een code voor gratis bezorgen en gratis terugsturen
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:38 schreef AnneX het volgende:
Wat een leuke samenwerking trouwens Sun, met zo'n berg sushi maken.
Oh leuk die boxquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:51 schreef AnneX het volgende:
Kijk Bloes...dit zit in de box die ik heb besteld![]()
http://www.gekruid.com/kardamom.html
Komt Broer nog wel eens logeren bij jullie?
Of is hij nu écht "op zijn eigen" .
Je vertelde daar leuk én trots over in het verleden...is mij bijgebleven.
Sterker nog: hij wilde gister na de feestelijkheden rondom de woongroep niet mee naar het ouderlijk huis om de verjaardag van zijn moeder te vierenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:51 schreef AnneX het volgende:
Komt Broer nog wel eens logeren bij jullie?
Of is hij nu écht "op zijn eigen" .
Je vertelde daar leuk én trots over in het verleden...is mij bijgebleven.
Wende is leuk!quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:22 schreef golfer het volgende:
Het programma van ons OLT wordt nog steeds uitgebreid. Vandaag zijn Wende Snijders en Sandra van Nieuwland erbij gekomen.
Wende Snijders wil ik eigenlijk wel heel graag een keer zien. Zo tof wat zij doetquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:22 schreef golfer het volgende:
Het programma van ons OLT wordt nog steeds uitgebreid. Vandaag zijn Wende Snijders en Sandra van Nieuwland erbij gekomen.
Ach je moet maar zo denken; er zijn altijd mensen met lelijkere onderbenenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:59 schreef Bluezz het volgende:
Ja en het camoufleert die lilleke onderbenen van me.
Ik wil gewoon niet meer in korte broeken/jurken lopen namelijk
Je hebt plakrijst nodig en ik wil een manier vinden om rijst te laten plakken net als bij nigiri sushi's.quote:
Leuke site! Ben benieuwd of je het wat vindquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:38 schreef AnneX het volgende:
Zojuist deze box besteld East meets West https://www.foodwelove.nl(...)ove-box-van-november
Over 2-4 dagen weet ik meer.![]()
Als de besteller hier de brug overrijdt, denk ik gelijk heel hard na of ík iets besteld heb![]()
Wat een leuke samenwerking trouwens Sun, met zo'n berg sushi maken.
Nou als je sushirijst neemt plakt dat als een malle..quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Je hebt plakrijst nodig en ik wil een manier vinden om rijst te laten plakken net als bij nigiri sushi's.
Alles valt of staat met de viskeuze.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Dankje Sun! Ik ga dit zeker proberen want ben benieuwd hoe zelfgemaakte sushi smaakt.
Die komt nou net in de enige week dat wij geen optredens kunnen zien omdat we dan in Puglia zitten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Wende Snijders wil ik eigenlijk wel heel graag een keer zien. Zo tof wat zij doet
Wat goed zegquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Sterker nog: hij wilde gister na de feestelijkheden rondom de woongroep niet mee naar het ouderlijk huis om de verjaardag van zijn moeder te vieren![]()
Hij is daar echt helemaal 100% 'thuis'. Zo fijn om te zien
Eh neequote:Op zaterdag 5 april 2014 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Ach je moet maar zo denken; er zijn altijd mensen met lelijkere onderbenen.
M.a.w. als je graag een korter jurkje/broek aan wilt; doe het gewoon
Toch iets teveel van het goeiequote:Op zaterdag 5 april 2014 20:00 schreef PdeHoog het volgende:
Dat fietsen is allemaal best leuk, maar ik ben me al twee dagen moe johVandaag ook bijna niets gedaan. Gewoon geen puf
^^ dat!quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Wende Snijders wil ik eigenlijk wel heel graag een keer zien. Zo tof wat zij doet
Eigenlijk is het voor de eerste keer het handigst om het samen met iemand te maken die ooit al eerder sushi heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Dankje Sun! Ik ga dit zeker proberen want ben benieuwd hoe zelfgemaakte sushi smaakt.
Eenschquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk is het voor de eerste keer het handigst om het samen met iemand te maken die ooit al eerder sushi heeft gemaakt.
Wel nee, gewoon doorfietsen zeg, je bent geen mietje ( no offence).quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toch iets teveel van het goeie
Mss opbouwen, of gewoon om de dag fietsen?
Overigens wordt er vanaf maandag regen voorspeld
Check. Opbouwen heet dat.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wel nee, gewoon doorfietsen zeg, je bent geen mietje ( no offence).
Je zei dat fietsen steeds makkelijker ging![]()
Anders valt er niks te liken![]()
Mijn vaste fiets rondje gaat ook steeds makkelijker en sneller.
Morgen maar eens uitbreiden richting Varsity
Check! Maandag weer! Ik ga wel zorgen voor meer slaap.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wel nee, gewoon doorfietsen zeg, je bent geen mietje ( no offence).
Je zei dat fietsen steeds makkelijker ging![]()
Anders valt er niks te liken![]()
Mijn vaste fiets rondje gaat ook steeds makkelijker en sneller.
Morgen maar eens uitbreiden richting Varsity
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check! Maandag weer! Ik ga wel zorgen voor meer slaap.
Ze vliegen de grond uit, betaalde vorige week nog 15 euro voor 3 kilo, vandaag 10.quote:
In de AH betaal je 5,99 per 500 gram.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Ze vliegen de grond uit, betaalde vorige week nog 15 euro voor 3 kilo, vandaag 10.
Bij de Aldi 2 euro minder en dan zijn ze al geschild.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
In de AH betaal je 5,99 per 500 gram.
Even snel, want via mobiel: http://justhungry.com/han(...)-great-japanese-ricequote:Op zaterdag 5 april 2014 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja maar van de schillen kan je juist heerlijke soep makenquote:Op zondag 6 april 2014 00:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Bij de Aldi 2 euro minder en dan zijn ze al geschild.
Bij de Hema zag ik ze ook geschild en wel liggen.
Ja was gezelligquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb je het wel leuk daar? Is het druk?
En dan is het nog kutkwaliteit ook.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
In de AH betaal je 5,99 per 500 gram.
Jep, daar gaan wij vanavond van genieten, aspergesoep.quote:Op zondag 6 april 2014 01:38 schreef golfer het volgende:
Schillen en kontjes. Yummie soep materiaal.
quote:Op zondag 6 april 2014 02:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja was gezellig. We waren met z'n elven.
We hebben tussen 15 en 17u gebowld. Daarna Stairway een drankje gedaan en we hebben uiteindelijk bij De Oude Muntkelder wezen eten.
Wie waren er allemaal?quote:Op zondag 6 april 2014 02:19 schreef borisz het volgende:
Oh en Bloes nog de groeten van Eend.
/vier op een rij
Een elftal van FOK!sportquote:
Buiten FOK! ken ik alleen boriszquote:
quote:Op zondag 6 april 2014 18:54 schreef AnneX het volgende:
Jeetje, golfer via de Motlink, kwam ik op je laatste Blog, over Zus Bloes en de confrontatie
voor jou en gezondheid.
Yup, doe ik ook, en als je ze zelf die avond eet hebben ze vaak nog een schilmachientje ook... (of mag dat niet van de foodies? )quote:Op zondag 6 april 2014 09:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dan is het nog kutkwaliteit ook.
Gewoon bij de boer kopen, zijn ze vers.
De nag was wel rustig hier. Alleen vond Brownie het nodig om een kwartier voor de wekker keihard in mijn oor te gaan miauwen en mijn buik te gebruiken als kussen. Had nog wel ff verder kunnen slapen eigenlijkquote:
Ik gebruik een dunschillerquote:Op zondag 6 april 2014 20:56 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Yup, doe ik ook, en als je ze zelf die avond eet hebben ze vaak nog een schilmachientje ook... (of mag dat niet van de foodies? )
Veel goedkoper en meestal de beste kwaliteit (en die heeft AH sowieso nooit)
quote:Op maandag 7 april 2014 06:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De nag was wel rustig hier. Alleen vond Brownie het nodig om een kwartier voor de wekker keihard in mijn oor te gaan miauwen en mijn buik te gebruiken als kussen. Had nog wel ff verder kunnen slapen eigenlijk
quote:Op maandag 7 april 2014 07:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
X had gisteren een slechte dag. Zag er bescheten uit at niks en sliep alleen maar. Vanochtend leek ze weer fit en fruitig en was weer onhandig aanwezig
Wowquote:Op maandag 7 april 2014 08:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Als het bij af en toe blijft moet het goed gaan he
Uiteindelijk, na veel twijfelen, toch maar op de fiets gegaanHeen ging supersnel iig....nog 30 seconden sneller dan vrijdag
Nu afwachten wat het vanmiddag doet
Tss ik ben gewoon gaan fietsen hoorquote:Op maandag 7 april 2014 06:36 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemorgen
Gezien de weerberichten vandaag maar niet fietsen. Geen zin in hagel en onweer op mijn kopHet moet wel leuk blijven he
Bink # 2 !quote:Op maandag 7 april 2014 09:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tss ik ben gewoon gaan fietsen hoor
Oh wacht. Goed zo!
Bekend probleem. Al weken eigenlijk en dat terwijl ik dat normaal gesproken graag doe en ook ideeën genoeg heb.quote:Op maandag 7 april 2014 10:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben aan het bedenken wat ik van de week wil eten, maar geen inspiratie.
Ja, herkenbaar.quote:Op maandag 7 april 2014 10:32 schreef Vork het volgende:
[..]
Bekend probleem. Al weken eigenlijk en dat terwijl ik dat normaal gesproken graag doe en ook ideeën genoeg heb.
Hier ookquote:
quote:Op maandag 7 april 2014 09:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tss ik ben gewoon gaan fietsen hoor
Oh wacht. Goed zo!
Mee eens hoor....vroeger hadden we toch ook wel eens een onweersbuitje en hagelquote:Op maandag 7 april 2014 10:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Die weeralarmen ben ik een beetje moe, komt onweer, CODE ORANJE!!!111EINZ
Zucht, die hijgerige paniekzaaierij
Zit er saharazand en pollen in de lucht, SMOGALARM!!! FIJNSTOF!! PANIEK!!! WAT DOET DE REGERING????
Ik vind het wel lekker werken qua ideeën en creativiteit om wat randvoorwaarden te hebben, maar enkel zacht voedsel gaat denk ik wel snel tegenstaan.quote:Op maandag 7 april 2014 10:40 schreef Lonaa het volgende:
Ja, herkenbaar.
Vriend kan nog steeds niet alles eten, dat maakt het ook lastiger. Of minder aantrekkelijk in ieder geval.
Dinsdag eten we in ieder geval stamppot, maar ik weet nog niet wat voor stamppot.
Ja, hier ook, daar waar het groen is. Niet mijn straat, dat is vooral een hoop stenen en die zijn (gelukkig) niet groen. Ik denk dat ik maar een rondje ga hardlopen door het park vanmiddag ofzo. Dan krijg ik in elk geval nog wat van de plaatselijke natuur mee. Anders is het zo zonde om binnen te blijven met dit weer.quote:Op maandag 7 april 2014 10:50 schreef Isabeau het volgende:
Hier ookZonnetje, vogeltjes en de platanen voor mijn huis beginnen groen te worden
Een buffet (scheelt weer gedonder met borden opmaken) bestaande uit een stoofpotje van zwarte bonen, tomaat en spinazie met o.a. gerookt paprikapoeder en basilicum, brood, gele hummus (met geroosterde gele paprika en kurkuma), aardappeltjes met rozemarijn uit de oven en twee salades: een met o.a. bloedsinaasappel en venkel en eentje met twee kleuren bietjes, avocado appel en een citroenvinaigrette met dragon.quote:Op maandag 7 april 2014 11:34 schreef Isabeau het volgende:
Nou ben ik ook benieuwd wat je hebt gekookt, Vork!
Vanavond jaquote:Op maandag 7 april 2014 11:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit Game of Thrones filmpjes te kijken ipv van het weer te genieten (voor code ORANJE!!! losbarst).
Vanavond
Oh wow, dat klinkt echt héél erg lekker!quote:Op maandag 7 april 2014 11:38 schreef Vork het volgende:
Een buffet (scheelt weer gedonder met borden opmaken) bestaande uit een stoofpotje van zwarte bonen, tomaat en spinazie met o.a. gerookt paprikapoeder en basilicum, brood, gele hummus (met geroosterde gele paprika en kurkuma), aardappeltjes met rozemarijn uit de oven en twee salades: een met o.a. bloedsinaasappel en venkel en eentje met twee kleuren bietjes, avocado appel en een citroenvinaigrette met dragon.
quote:Op maandag 7 april 2014 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond jaHeb er ook wel zin in
En Malukah....tof
Ik vond na haar overlijden in de keukenlade van mijn stiefma deze en die gebruik ik nog steeds:quote:Op maandag 7 april 2014 06:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik gebruik een dunschiller
[ afbeelding ]
Jaaa zin in!quote:Op maandag 7 april 2014 11:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit Game of Thrones filmpjes te kijken ipv van het weer te genieten (voor code ORANJE!!! losbarst).
Vanavond
Die alarmen zjn het probleem niet, kun je er rekening mee houden. Probleem is de massahysterie die er op volgt.quote:Op maandag 7 april 2014 10:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mee eens hoor....vroeger hadden we toch ook wel eens een onweersbuitje en hagel
Yup. Helaas hebben ze tegenwoordig de frambozen cheesecake kwarkquote:Op maandag 7 april 2014 12:28 schreef Lonaa het volgende:
Danio citroencheesecakekwark is fucking awesome.
Die hebben ze OOK. De Dirk en AH verkopen ze hier beide.quote:Op maandag 7 april 2014 13:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Helaas hebben ze tegenwoordig de frambozen cheesecake kwark
MMMMMMMMquote:Op maandag 7 april 2014 11:38 schreef Vork het volgende:
Een buffet (scheelt weer gedonder met borden opmaken) bestaande uit een stoofpotje van zwarte bonen, tomaat en spinazie met o.a. gerookt paprikapoeder en basilicum, brood, gele hummus (met geroosterde gele paprika en kurkuma), aardappeltjes met rozemarijn uit de oven en twee salades: een met o.a. bloedsinaasappel en venkel en eentje met twee kleuren bietjes, avocado appel en een citroenvinaigrette met dragon.
Echt waar?quote:Op maandag 7 april 2014 13:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die hebben ze OOK. De Dirk en AH verkopen ze hier beide.
Aawh, ruk.quote:Op maandag 7 april 2014 13:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt waar?Appie hier heeft die citroen niet meer
Ohhh dat zou tof zijn ja!quote:Op maandag 7 april 2014 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat het onweert als we GoT kijken. Sfeerverhogend
En de peulenquote:Op maandag 7 april 2014 14:03 schreef AnneX het volgende:
Nog een stuk of twintig moppies te gaan.
Volgens mij is de poedersuiker het geheim van het succes.
Mocht je (net als ik) lactose-intolerant zijn dan ga ik nu even reclame maken voor een fantastisch pilletje dat ik inneem als ik lactose-houdende zooi heb gegeten of weet dat ik die ga eten. 1 extra forte-pil is genoeg voor een hele dag geen last:quote:Op maandag 7 april 2014 13:13 schreef Lonaa het volgende:
Oke, morgen even de dokter bellen. Kwark is fantastisch, maar lactose-intolerantie niet zo.
Ik had een tijdje zo'n vermoeden, maar at wel alles en had dan 's nachts wat rommels in de buik.
Zaterdag op zondag heb ik 3 uur lang liggen creperen 's nachts. Had toen de avond ervoor pasta met room gehad en chocolademelk.
En nu dus ook buikpijn.Misschien toch maar laten testen dan.
in het noorden van europa regent het al de hele dag!quote:Op maandag 7 april 2014 14:22 schreef AnneX het volgende:
Slechts eén pakje![]()
Net nog een paar mopjes aan de jarige buurvrouw gegeven![]()
In het Baktopic worden ook mopjes gebakken. Haha
In het midden van het land betrekt de lucht en vallen al spetters...
Thanks!quote:Op maandag 7 april 2014 14:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Mocht je (net als ik) lactose-intolerant zijn dan ga ik nu even reclame maken voor een fantastisch pilletje dat ik inneem als ik lactose-houdende zooi heb gegeten of weet dat ik die ga eten. 1 extra forte-pil is genoeg voor een hele dag geen last:
http://www.disolut.com/
Joh, ben je weer thuis ?quote:Op maandag 7 april 2014 15:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in het noorden van europa regent het al de hele dag!
ik had vandaag een keilekkere (thuis) lunch: avocado geprakt met citroen, peper en zout, met wat mais-chips. Een paar stukjes gerookte zalmmoot. Wortel met zelfgemaakte knoflookyoghurt dip, en een gekookt eitje.quote:Op maandag 7 april 2014 15:23 schreef Lonaa het volgende:
Ik zoek trouwens nog gezonde lunchgerechten. Iemand ideeen?
Qua avondeten is de inspiratie nog steeds ver te zoeken. Vanavond wordt het een ciabatta met zalm en komkommer. Morgen stamppot steeltjes.. Woensdag brood met gebakken ei, donderdag stamppot rucola.
Vrijdag ga ik wel opnieuw brainstormen.
ha, ik heb die gister herlezen! Tis gek om weer in Zweden te zijn. Het is zo'n andere wereld hier. Wel fijn om weer bij de duutser te zijn, en ik heb ook weer zin om m'n gewone werk op te pakken. Dus, al met al niet verkeerd.quote:Op maandag 7 april 2014 15:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Joh, ben je weer thuis ?
Hoe ging het acclimatiseren...
Afgelopen weekend nog eens je Zimbabwe avontuur herlezen![]()
KAA / Blondine verhuist naar Zimbabwe, wie helpt?
Klinkt best lekker.quote:Op maandag 7 april 2014 15:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik had vandaag een keilekkere (thuis) lunch: avocado geprakt met citroen, peper en zout, met wat mais-chips. Een paar stukjes gerookte zalmmoot. Wortel met zelfgemaakte knoflookyoghurt dip, en een gekookt eitje.
zo kan ik elke dag wel lunchen. Helaas op kantoor niet echt te doen.
dit was geen puree, maar gewoon geprakt met een vork. key voor mij is lekker veel citroensap.quote:Op maandag 7 april 2014 15:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Klinkt best lekker.
Ik heb 1x eerder avocadopuree gemaakt en dat vond ik niet te nassen, maar misschien moet ik het een nieuwe kans geven.
Vraag een verwijzing voor een H2-ademtest.quote:Op maandag 7 april 2014 15:22 schreef Lonaa het volgende:
Thanks!
Er is zoveel dat wijst op lactose-intolerantie. Meh.
Dat had ik op internet gelezen ja.quote:Op maandag 7 april 2014 15:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Vraag een verwijzing voor een H2-ademtest.
Ik ga het eens proberen.quote:Op maandag 7 april 2014 15:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dit was geen puree, maar gewoon geprakt met een vork. key voor mij is lekker veel citroensap.
Mocht je die ademtest gaan doen, zorg dat je voldoende verschoningen bij je hebt of in ieder geval tussendoor op een paar meter van een toilet bent.quote:Op maandag 7 april 2014 15:47 schreef Lonaa het volgende:
Dat had ik op internet gelezen ja.Morgen even bellen.
Oh jezus.quote:Op maandag 7 april 2014 15:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Mocht je die ademtest gaan doen, zorg dat je voldoende verschoningen bij je hebt of in ieder geval tussendoor op een paar meter van een toilet bent.
Die vond ik nou juist verslavend lekkerquote:Op maandag 7 april 2014 13:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Helaas hebben ze tegenwoordig de frambozen cheesecake kwark
Het is hier weer een beetje over. Droog en de wind is ook gaan liggen.quote:Op maandag 7 april 2014 18:26 schreef golfer het volgende:
Hier is het ook losgebarsten. Harde wind en stortregen.
Oh, Jag! Dm'en lukt me niet (door het trema?), maar ik wilde je iets vragen. Cul-gerelateerd ook nog.quote:Op maandag 7 april 2014 15:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dit was geen puree, maar gewoon geprakt met een vork. key voor mij is lekker veel citroensap.
Ik hoop dat het hier ook zo ver komt om de druk uit de lucht te krijgen. Maar als ik naar de radar krijg betwijfel ik of dat gaat gebeuren..quote:Op maandag 7 april 2014 18:26 schreef golfer het volgende:
Hier is het ook losgebarsten. Harde wind en stortregen.
Ik gebruik een goede kaasschaaf... maar ben ook lui, dus dan maar geen soepquote:Op maandag 7 april 2014 06:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik gebruik een dunschiller
[ afbeelding ]
Van de schillen en de kontjes trek ik een bouillon waar de asperges in gekookt worden. Na gebruik vries ik die in en gebruik die een keer of wat om er dan een supersoep van te maken.
Ik gok een overdosis.quote:Op maandag 7 april 2014 20:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Lees zojuist dat de 25-jarige dochter van Bob Geldof (Peaches) is overleden. Doodsoorzaak nog onbekend.
Sperciebonen zijn ook lekker! Maar apserges vind ik wel lekkerder. Sowieso is de bereiding meestal belangrijker dan de groente.quote:Op maandag 7 april 2014 21:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Zou kunnen.
Haar moeder is overleden aan een overdosis.
Ik heb nog geen asperges gegeten. Vind ze wel lekker maar niet onwijs bijzonder. Sperzieboontjes bv vind ik net zo lekker.
Neuh, dat niet, bovendien is het er de tijd nog niet voor.quote:
oh, dat zou kunnen, maar ik heb zoveel recepten voor wafels rondslingeren, en ik vergeet altijd wat nu het goede recept is..Sorry!quote:Op maandag 7 april 2014 18:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, Jag! Dm'en lukt me niet (door het trema?), maar ik wilde je iets vragen. Cul-gerelateerd ook nog.. Kan het zijn dat ik ooit van jou een recept voor wafels heb gekregen? Ik had een geweldig recept maar ben het kwijt, en herinnerde me dat jij ook regelmatig wafels maakt(e)!
Ik vind witte asperges niet veel aan, vandaarquote:Op maandag 7 april 2014 21:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neuh, dat niet, bovendien is het er de tijd nog niet voor.
Doppertjes en peultjes zijn ook heerlijk, net als raapstelen ( nu wel de tijd) postelein, heerlijk. Koolsoorten zijn ook erg lekker, of meiraapjes, binnenkort zijn ze er weer.
Ojee! Halfjaar lenzen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:39 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben een lens kwijt
Zat gister zomaar niet meer in mijn oog..
Ik vind mensen met zo'n grote sterkte altijd heel schattig.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Ojee! Halfjaar lenzen?
Is precies de reden dat ik altijd goedkope maandlezen heb, ik raak ze aan de lopende band kwijt.![]()
(En ik heb momenteel -6 op links en -6,5 aan rechteroog dus ik zie zonder lenzen of bril écht geen klap!)
Ik vind er niets schattigs aan, dat je geen reet kan zien en alles omver loopt zonder bril.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind mensen met zo'n grote sterkte altijd heel schattig.
Uilenbril als ukkie, sinds mijn zesde:quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind mensen met zo'n grote sterkte altijd heel schattig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Ai, da's rottig!quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee gewoon harde lenzen.. Ging al járen goed..
Misschien is het ook wel de hulpeloosheid, ik weet het niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind er niets schattigs aan, dat je geen reet kan zien en alles omver loopt zonder bril.
Hier viel het denk ik wel meequote:Op dinsdag 8 april 2014 09:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Hier viel 9 liter per vierkante meter volgens mijn regenmeter
Das hier ook inderdaad.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hier viel het denk ik wel meeDe garages hebben geen zwembad op het dak (mijn graadmeter
) Maar het heeft wel lekker geregend en nu ziet de tuin er weer lekker fris uit.
Tof!quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:32 schreef Lonaa het volgende:
1 van mijn lievelingsrestaurtants heeft een vacature.
Klinkt niet als een hele leuke start van de dag mini.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:56 schreef minilot het volgende:
Blèèh.. Superdruk op werk, en tegelijkertijd Eftelinggerelateerd gedoe in de hand houden. Meh! En dat zo vroeg op de ochtend!
Nou ja, tijd gaat lekker snel, dat wel. En op zich heb ik het graag druk! Alleen ben ik niet zo'n ochtendmens en hoe vaak ik ook om 06:45 op kantoor moet zitten, wennen doet het nooit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Klinkt niet als een hele leuke start van de dag mini.
Dankje! Ik mag donderdag naar de huisarts, en dat is inderdaad voor de test.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Lonaa ben benieuwd, hopelijk reageren ze positief op je solli!
En succes bij de huisarts. Ga je nu een test aanvragen?
Leuk! Wat voor functie?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:32 schreef Lonaa het volgende:
1 van mijn lievelingsrestaurtants heeft een vacature.
Thanks.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:07 schreef minilot het volgende:
O, lees het nu pas. Succes Lonaa! En zoals Golfer al zei, geen man overboord als dat het is: er zijn goede pilletjes voor als je toch eens een keer aan het koeiensap wilt!
Maar blijft vervelend natuurlijk![]()
Parttime bediening.quote:
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Parttime bediening.
Ze doen nog aan gastvrouw/heerschap.Waar bediening kennis heeft over de producten, gerechten en wijnen.
Houd er rekening mee dat je ervaring als klant/gast van een restaurant heel wat anders is dan er zelf als personeel moeten werken. Beetje hetzelfde verhaal met mensen die op vakantie gaan naar een bepaalt land en er gelijk verliefd op worden en er willen wonen. Ook de bekende roze bril terwijl er wonen en je geld moeten verdienen( dus niet de toerist uithangen) heel wat anders is.quote:
Hoeren hebben klanten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Houd er rekening mee dat je ervaring als klant/gast van een restaurant heel wat anders is dan er zelf als personeel moeten werken. Beetje hetzelfde verhaal met mensen die op vakantie gaan naar een bepaalt land en er gelijk verliefd op worden en er willen wonen. Ook de bekende roze bril terwijl er wonen en je geld moeten verdienen( dus niet de toerist uithangen) heel wat anders is.
Vaak komen die lui er dan ook snel achter dat het verre van roze geur en maneschijn is.
Waarom denk je dat het Hoereca is?quote:
Ah. Vandaar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het Hoereca is?
Doet jouw huisarts die test zelf?quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:07 schreef Lonaa het volgende:
Dankje! Ik mag donderdag naar de huisarts, en dat is inderdaad voor de test.
Ik zal jullie verdere details besparen, maar helemaal lekker gaat t niet daar beneden.
Onduidelijkheid van mijn kant: ik ga naar de huisarts voor een doorverwijzing.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Doet jouw huisarts die test zelf?
Dara zijn toch gespecialiseerde labs voor in ziekenhuizen?
H2-test duurt een hele ochtend.
Daar goot het gistermiddag toen wij nog een heerlijk warme dag haddenquote:
Westfriezen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:16 schreef morgane het volgende:
Hihi ik heb er echt een aantal topics over gedaan voor ik snapte wat die boskippen waren
Ik dacht eerst altijd dat er iemand was die ergens op een veldje kippen had en ze dan ging voeren. Of juist bij de poelier lekkere boskippen ging halen. Maarja...ik heb nog nooit gehoord van een dergelijk kippenras
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |