Jaquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehm.. rijst koken en marineren volgens de verpakking. Verse vis snijden, komkommer, avocado, lenteuitjes, wortel enz in luciferhoutjes. Norivel met een klein beetje rijst bedekken en dan wat je lekker vindt er op (niet te veel) en rollen maar.
Hu? Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
JaIk ben dus bang dat mijn rijst uit elkaar knalt
Dat kun je aardig verbergenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Strandjurk besteld.
Ben al maanden zwanger van zoiets maar geeeeeen idee of zoiets me ook staat.
Zo ja is het leuk voor vakantie en hete zomers
Zo nee, had een code voor gratis bezorgen en gratis terugsturen
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:38 schreef AnneX het volgende:
Wat een leuke samenwerking trouwens Sun, met zo'n berg sushi maken.
Oh leuk die boxquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:51 schreef AnneX het volgende:
Kijk Bloes...dit zit in de box die ik heb besteld![]()
http://www.gekruid.com/kardamom.html
Komt Broer nog wel eens logeren bij jullie?
Of is hij nu écht "op zijn eigen" .
Je vertelde daar leuk én trots over in het verleden...is mij bijgebleven.
Sterker nog: hij wilde gister na de feestelijkheden rondom de woongroep niet mee naar het ouderlijk huis om de verjaardag van zijn moeder te vierenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:51 schreef AnneX het volgende:
Komt Broer nog wel eens logeren bij jullie?
Of is hij nu écht "op zijn eigen" .
Je vertelde daar leuk én trots over in het verleden...is mij bijgebleven.
Wende is leuk!quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:22 schreef golfer het volgende:
Het programma van ons OLT wordt nog steeds uitgebreid. Vandaag zijn Wende Snijders en Sandra van Nieuwland erbij gekomen.
Wende Snijders wil ik eigenlijk wel heel graag een keer zien. Zo tof wat zij doetquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:22 schreef golfer het volgende:
Het programma van ons OLT wordt nog steeds uitgebreid. Vandaag zijn Wende Snijders en Sandra van Nieuwland erbij gekomen.
Ach je moet maar zo denken; er zijn altijd mensen met lelijkere onderbenenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:59 schreef Bluezz het volgende:
Ja en het camoufleert die lilleke onderbenen van me.
Ik wil gewoon niet meer in korte broeken/jurken lopen namelijk
Je hebt plakrijst nodig en ik wil een manier vinden om rijst te laten plakken net als bij nigiri sushi's.quote:
Leuke site! Ben benieuwd of je het wat vindquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:38 schreef AnneX het volgende:
Zojuist deze box besteld East meets West https://www.foodwelove.nl(...)ove-box-van-november
Over 2-4 dagen weet ik meer.![]()
Als de besteller hier de brug overrijdt, denk ik gelijk heel hard na of ík iets besteld heb![]()
Wat een leuke samenwerking trouwens Sun, met zo'n berg sushi maken.
Nou als je sushirijst neemt plakt dat als een malle..quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Je hebt plakrijst nodig en ik wil een manier vinden om rijst te laten plakken net als bij nigiri sushi's.
Alles valt of staat met de viskeuze.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Dankje Sun! Ik ga dit zeker proberen want ben benieuwd hoe zelfgemaakte sushi smaakt.
Die komt nou net in de enige week dat wij geen optredens kunnen zien omdat we dan in Puglia zitten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Wende Snijders wil ik eigenlijk wel heel graag een keer zien. Zo tof wat zij doet
Wat goed zegquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Sterker nog: hij wilde gister na de feestelijkheden rondom de woongroep niet mee naar het ouderlijk huis om de verjaardag van zijn moeder te vieren![]()
Hij is daar echt helemaal 100% 'thuis'. Zo fijn om te zien
Eh neequote:Op zaterdag 5 april 2014 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Ach je moet maar zo denken; er zijn altijd mensen met lelijkere onderbenen.
M.a.w. als je graag een korter jurkje/broek aan wilt; doe het gewoon
Toch iets teveel van het goeiequote:Op zaterdag 5 april 2014 20:00 schreef PdeHoog het volgende:
Dat fietsen is allemaal best leuk, maar ik ben me al twee dagen moe johVandaag ook bijna niets gedaan. Gewoon geen puf
^^ dat!quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Wende Snijders wil ik eigenlijk wel heel graag een keer zien. Zo tof wat zij doet
Eigenlijk is het voor de eerste keer het handigst om het samen met iemand te maken die ooit al eerder sushi heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Dankje Sun! Ik ga dit zeker proberen want ben benieuwd hoe zelfgemaakte sushi smaakt.
Eenschquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk is het voor de eerste keer het handigst om het samen met iemand te maken die ooit al eerder sushi heeft gemaakt.
Wel nee, gewoon doorfietsen zeg, je bent geen mietje ( no offence).quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toch iets teveel van het goeie
Mss opbouwen, of gewoon om de dag fietsen?
Overigens wordt er vanaf maandag regen voorspeld
Check. Opbouwen heet dat.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wel nee, gewoon doorfietsen zeg, je bent geen mietje ( no offence).
Je zei dat fietsen steeds makkelijker ging![]()
Anders valt er niks te liken![]()
Mijn vaste fiets rondje gaat ook steeds makkelijker en sneller.
Morgen maar eens uitbreiden richting Varsity
Check! Maandag weer! Ik ga wel zorgen voor meer slaap.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wel nee, gewoon doorfietsen zeg, je bent geen mietje ( no offence).
Je zei dat fietsen steeds makkelijker ging![]()
Anders valt er niks te liken![]()
Mijn vaste fiets rondje gaat ook steeds makkelijker en sneller.
Morgen maar eens uitbreiden richting Varsity
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check! Maandag weer! Ik ga wel zorgen voor meer slaap.
Ze vliegen de grond uit, betaalde vorige week nog 15 euro voor 3 kilo, vandaag 10.quote:
In de AH betaal je 5,99 per 500 gram.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Ze vliegen de grond uit, betaalde vorige week nog 15 euro voor 3 kilo, vandaag 10.
Bij de Aldi 2 euro minder en dan zijn ze al geschild.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
In de AH betaal je 5,99 per 500 gram.
Even snel, want via mobiel: http://justhungry.com/han(...)-great-japanese-ricequote:Op zaterdag 5 april 2014 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja maar van de schillen kan je juist heerlijke soep makenquote:Op zondag 6 april 2014 00:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Bij de Aldi 2 euro minder en dan zijn ze al geschild.
Bij de Hema zag ik ze ook geschild en wel liggen.
Ja was gezelligquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb je het wel leuk daar? Is het druk?
En dan is het nog kutkwaliteit ook.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
In de AH betaal je 5,99 per 500 gram.
Jep, daar gaan wij vanavond van genieten, aspergesoep.quote:Op zondag 6 april 2014 01:38 schreef golfer het volgende:
Schillen en kontjes. Yummie soep materiaal.
quote:Op zondag 6 april 2014 02:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja was gezellig. We waren met z'n elven.
We hebben tussen 15 en 17u gebowld. Daarna Stairway een drankje gedaan en we hebben uiteindelijk bij De Oude Muntkelder wezen eten.
Wie waren er allemaal?quote:Op zondag 6 april 2014 02:19 schreef borisz het volgende:
Oh en Bloes nog de groeten van Eend.
/vier op een rij
Een elftal van FOK!sportquote:
Buiten FOK! ken ik alleen boriszquote:
quote:Op zondag 6 april 2014 18:54 schreef AnneX het volgende:
Jeetje, golfer via de Motlink, kwam ik op je laatste Blog, over Zus Bloes en de confrontatie
voor jou en gezondheid.
Yup, doe ik ook, en als je ze zelf die avond eet hebben ze vaak nog een schilmachientje ook... (of mag dat niet van de foodies? )quote:Op zondag 6 april 2014 09:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dan is het nog kutkwaliteit ook.
Gewoon bij de boer kopen, zijn ze vers.
De nag was wel rustig hier. Alleen vond Brownie het nodig om een kwartier voor de wekker keihard in mijn oor te gaan miauwen en mijn buik te gebruiken als kussen. Had nog wel ff verder kunnen slapen eigenlijkquote:
Ik gebruik een dunschillerquote:Op zondag 6 april 2014 20:56 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Yup, doe ik ook, en als je ze zelf die avond eet hebben ze vaak nog een schilmachientje ook... (of mag dat niet van de foodies? )
Veel goedkoper en meestal de beste kwaliteit (en die heeft AH sowieso nooit)
quote:Op maandag 7 april 2014 06:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De nag was wel rustig hier. Alleen vond Brownie het nodig om een kwartier voor de wekker keihard in mijn oor te gaan miauwen en mijn buik te gebruiken als kussen. Had nog wel ff verder kunnen slapen eigenlijk
quote:Op maandag 7 april 2014 07:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
X had gisteren een slechte dag. Zag er bescheten uit at niks en sliep alleen maar. Vanochtend leek ze weer fit en fruitig en was weer onhandig aanwezig
Wowquote:Op maandag 7 april 2014 08:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Als het bij af en toe blijft moet het goed gaan he
Uiteindelijk, na veel twijfelen, toch maar op de fiets gegaanHeen ging supersnel iig....nog 30 seconden sneller dan vrijdag
Nu afwachten wat het vanmiddag doet
Tss ik ben gewoon gaan fietsen hoorquote:Op maandag 7 april 2014 06:36 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemorgen
Gezien de weerberichten vandaag maar niet fietsen. Geen zin in hagel en onweer op mijn kopHet moet wel leuk blijven he
Bink # 2 !quote:Op maandag 7 april 2014 09:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tss ik ben gewoon gaan fietsen hoor
Oh wacht. Goed zo!
Bekend probleem. Al weken eigenlijk en dat terwijl ik dat normaal gesproken graag doe en ook ideeën genoeg heb.quote:Op maandag 7 april 2014 10:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben aan het bedenken wat ik van de week wil eten, maar geen inspiratie.
Ja, herkenbaar.quote:Op maandag 7 april 2014 10:32 schreef Vork het volgende:
[..]
Bekend probleem. Al weken eigenlijk en dat terwijl ik dat normaal gesproken graag doe en ook ideeën genoeg heb.
Hier ookquote:
quote:Op maandag 7 april 2014 09:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tss ik ben gewoon gaan fietsen hoor
Oh wacht. Goed zo!
Mee eens hoor....vroeger hadden we toch ook wel eens een onweersbuitje en hagelquote:Op maandag 7 april 2014 10:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Die weeralarmen ben ik een beetje moe, komt onweer, CODE ORANJE!!!111EINZ
Zucht, die hijgerige paniekzaaierij
Zit er saharazand en pollen in de lucht, SMOGALARM!!! FIJNSTOF!! PANIEK!!! WAT DOET DE REGERING????
Ik vind het wel lekker werken qua ideeën en creativiteit om wat randvoorwaarden te hebben, maar enkel zacht voedsel gaat denk ik wel snel tegenstaan.quote:Op maandag 7 april 2014 10:40 schreef Lonaa het volgende:
Ja, herkenbaar.
Vriend kan nog steeds niet alles eten, dat maakt het ook lastiger. Of minder aantrekkelijk in ieder geval.
Dinsdag eten we in ieder geval stamppot, maar ik weet nog niet wat voor stamppot.
Ja, hier ook, daar waar het groen is. Niet mijn straat, dat is vooral een hoop stenen en die zijn (gelukkig) niet groen. Ik denk dat ik maar een rondje ga hardlopen door het park vanmiddag ofzo. Dan krijg ik in elk geval nog wat van de plaatselijke natuur mee. Anders is het zo zonde om binnen te blijven met dit weer.quote:Op maandag 7 april 2014 10:50 schreef Isabeau het volgende:
Hier ookZonnetje, vogeltjes en de platanen voor mijn huis beginnen groen te worden
Een buffet (scheelt weer gedonder met borden opmaken) bestaande uit een stoofpotje van zwarte bonen, tomaat en spinazie met o.a. gerookt paprikapoeder en basilicum, brood, gele hummus (met geroosterde gele paprika en kurkuma), aardappeltjes met rozemarijn uit de oven en twee salades: een met o.a. bloedsinaasappel en venkel en eentje met twee kleuren bietjes, avocado appel en een citroenvinaigrette met dragon.quote:Op maandag 7 april 2014 11:34 schreef Isabeau het volgende:
Nou ben ik ook benieuwd wat je hebt gekookt, Vork!
Vanavond jaquote:Op maandag 7 april 2014 11:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit Game of Thrones filmpjes te kijken ipv van het weer te genieten (voor code ORANJE!!! losbarst).
Vanavond
Oh wow, dat klinkt echt héél erg lekker!quote:Op maandag 7 april 2014 11:38 schreef Vork het volgende:
Een buffet (scheelt weer gedonder met borden opmaken) bestaande uit een stoofpotje van zwarte bonen, tomaat en spinazie met o.a. gerookt paprikapoeder en basilicum, brood, gele hummus (met geroosterde gele paprika en kurkuma), aardappeltjes met rozemarijn uit de oven en twee salades: een met o.a. bloedsinaasappel en venkel en eentje met twee kleuren bietjes, avocado appel en een citroenvinaigrette met dragon.
quote:Op maandag 7 april 2014 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond jaHeb er ook wel zin in
En Malukah....tof
Ik vond na haar overlijden in de keukenlade van mijn stiefma deze en die gebruik ik nog steeds:quote:Op maandag 7 april 2014 06:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik gebruik een dunschiller
[ afbeelding ]
Jaaa zin in!quote:Op maandag 7 april 2014 11:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit Game of Thrones filmpjes te kijken ipv van het weer te genieten (voor code ORANJE!!! losbarst).
Vanavond
Die alarmen zjn het probleem niet, kun je er rekening mee houden. Probleem is de massahysterie die er op volgt.quote:Op maandag 7 april 2014 10:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mee eens hoor....vroeger hadden we toch ook wel eens een onweersbuitje en hagel
Yup. Helaas hebben ze tegenwoordig de frambozen cheesecake kwarkquote:Op maandag 7 april 2014 12:28 schreef Lonaa het volgende:
Danio citroencheesecakekwark is fucking awesome.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |